Tapasin hänet ja hän on ihana minulle. En haluaisi mokata tätä juttua, kuten sinun kanssasi. Et halua olla enää missään yhteydessä minuun.
Miksi minulla on silti tunteita sinua kohtaan?
En kelpaa enää edes ystäväksesi.
Tuntuu väärältä, että minulla on hän ja silti vähän tunteita sinua kohtaan. Kunpa unohtaisin sinut. Hän on silti enemmän, kuin laastari. Mitenkään ei ole hyvä.
Olen pyytänyt anteeksi, mutta en kelpaa edes ystäväksesi enää. Olen niin pahoillani.
Sinä ja hän
Anonyymi-ap
4
285
Vastaukset
- Anonyymi
Onko ihania vapaita lesbonaisia olemassa? Mistä etsiä kun tinderissä ei nappaa.
- Anonyymi
Täällä on yks!
- Anonyymi
Ja täälläkin olis ihana nainen
- Anonyymi
Hyvä että olet tavannut jonkun ihanan. Yleensä suhteen mokailuun tarvitaan kaksi. Älä jää liiaksi vellomaan menneeseen jos hän ei halua olla kanssasi tekemisissä. Voit yrittää ottaa yhteyttä ja sanoa että haluaisit jutella ja kertoa tunteistasi. Kaikki ansaitsevat toisen mahdollisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1941566- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 111723
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 19566