Toyota on kaikessa paras mutta maksetuissa testeissä muut huonot merkit saavat paremmat pisteet ja se on törkeää. Nämä valehtelevat testaajat pitää saada kuriin.
Testit ovat maksettuja
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
Teepä tuosta vaikka TM:lle valitus mitä sanovat.
- Anonyymi
Juu 2020 talviautotesti oli maksettu.
Ensin Toyotalta voideltiin, ettei Skodaa tule mukaan testiin. Sitten voideltiin, että saatiin sopivia painotuskertoimia ja sitte saatiin 0,1 bojon voitto.- Anonyymi
Pian tulee uudet myyntiluvut ja trollit tärisevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian tulee uudet myyntiluvut ja trollit tärisevät.
Tuskin tilanne juurikaan muuttuu. VW Ag on jo yli 2500 auton johdossa.
- Anonyymi
Kauhean vaikea mitatuissa asioissa huijata, vai meinaatko, että Corollalla ei kiihdytetty täysillä, vakuutusyhtiö antaa väärän hinnan vakuutuksille, Toyota antaa väärät hinnat huolloille, melun mittauksessa muihin kasattiin pumpulia jne....
Hauska omapoima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716