Toyota on kaikessa paras mutta maksetuissa testeissä muut huonot merkit saavat paremmat pisteet ja se on törkeää. Nämä valehtelevat testaajat pitää saada kuriin.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Teepä tuosta vaikka TM:lle valitus mitä sanovat.
- Anonyymi
Juu 2020 talviautotesti oli maksettu.
Ensin Toyotalta voideltiin, ettei Skodaa tule mukaan testiin. Sitten voideltiin, että saatiin sopivia painotuskertoimia ja sitte saatiin 0,1 bojon voitto.- Anonyymi
Pian tulee uudet myyntiluvut ja trollit tärisevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian tulee uudet myyntiluvut ja trollit tärisevät.
Tuskin tilanne juurikaan muuttuu. VW Ag on jo yli 2500 auton johdossa.
- Anonyymi
Kauhean vaikea mitatuissa asioissa huijata, vai meinaatko, että Corollalla ei kiihdytetty täysillä, vakuutusyhtiö antaa väärän hinnan vakuutuksille, Toyota antaa väärät hinnat huolloille, melun mittauksessa muihin kasattiin pumpulia jne....
Hauska omapoima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502