TUULA POISTETAAN SUNNUNTAINA

Anonyymi-ap

Tuula arvostelee kauheasti LAURAA. Hän on mielestään parempi asukas. TUULA ON TÖRKEÄ. Kandsa-asukadtanimitteleeja mollaa. Laura on ollut fiksu asukas alusta asti, aivankuin Petra Olli oli. TUULA TÖRKEIN ASUKAS KOSKAAN. TUULA ULOS EHDOTTOMASTI. Tuula on aina sanonut että Kylläkansa tietää. Nyt se ei tiennytkään kun hän ei saanut suojaa.

10

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kaameudessa vittumiinan voittanutta.....,,mutta tokana löntystää migreenimies maailmannapa kintereillään Minäminäminätuula suu ahvenenlailla auki.

• Anonyymi

Tuula turvallisuus riski.
        Missi Laura pelkää Tuulaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikä oo. Tuula on varsinainen aktiivi vanhus! Ihana! Tuollainen saa jo ollakin tuossa iässä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikä oo. Tuula on varsinainen aktiivi vanhus! Ihana! Tuollainen saa jo ollakin tuossa iässä!

Olen Tuulaa reilusti vanhempi mutta en nolaisi itseäni kaiken kansan edessä mistään hinnasta. Onko hyväksyttävää ahnehtia ruuat ja käyttäytyä ikävästi jos kaikki ei mene mielenmukaisesti. Esimerkkinä itse saamat häätöpisteet ja se kauhea karaoketehtävä mihin ei päässyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko Tuula kateellinen Lauralle.Alusta lähtien on antanut häätöpisteitä Lauralle. Rouvalla meni pasmat sekaisin kun itse on vielä häätöuhan alla mutta Laura pelastui .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä mieltä tuntuu olevan moni tuon ikäinen, kun seurailee noiden naisten etuilua ja kähinöintiä esim. kauppajonoissa. Minä, minä, minä. Tuula ei todellakaan ihana, ULOS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko Tuula kateellinen Lauralle.Alusta lähtien on antanut häätöpisteitä Lauralle. Rouvalla meni pasmat sekaisin kun itse on vielä häätöuhan alla mutta Laura pelastui .

Taitaapi olla. Kun ei pysty Lauran tapaan hillittyyn, hyvään käytökseen, pistäähän se sätkyakan kadehtimaan kaunista, nuorta naista.

• Anonyymi

Tuula ei lähde. Hänellä on toiseksi eniten pisteitä jotta jää.

• Anonyymi

Tuula ja Nabaz jäämässä taloon.

• Anonyymi

Toivottavasti Tuula todellakin poistuu nyt. Ja toivottavasti Laura vie voiton Reeon, Miikan et kumppaneiden nenän edestä. Nabas voi sitten lähteä heti Tuulan perään, voivat puhua yhdessä ilkeyksiään ja mollata kansan makua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      88
      5967
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3672
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3209
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      211
      2205
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1951
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      34
      1884
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1833
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      58
      1733
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1703
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      20