työ- ja elinkeinoministeriön (TEM) hallitusneuvosta törkeästä lahjuksen ottamisesta ja törkeästä virka-aseman väärinkäytöstä. Epäily liittyy marjanpoimijoita koskevaan rikoskokonaisuuteen. ja ihmiskauppaa jos työtön tekee työttömyysturva petoksen joutuu vankila kaikki te-toimistot pitäisi lakkauttaa käytetää työttömiä ilmaiseksi 9 eurolla
Vastaukset 8
- Anonyymi
Koko laitos törkeä rikos
- Anonyymi
Joutuuko Suomessa työtön työttömyysturvan väärinkäytöksestä oikeasti vankilaan vai valehteleeko aloittaja?
- Anonyymi
Ei joudu, aloittaja vain valehtelee.
- Anonyymi
Emme löydä itsestämme täydellisyyttä, pyhyyttä ja rakkautta. Päinvastoin: meissä asuu epäusko, pelkuruus, itsekkyys, kateus, kovasydämisyys, laiskuus, ahneus, irstaus, haureus ja huoruus.
- Anonyymi
Ehkä te vielä muututte, puhu läheistesi kanssa.
- Anonyymi
Paskamaha-Sorainen joutuu vielä oikeaan vastuuseen rötöksistään.
- Anonyymi
Samaan aikaan mikään taho ei puutu SDP:n kehittämään Työkokeiluun joka on Ihmiskauppaa, orjatyötä karenssin uhalla!!!!
- Anonyymi
Työkokeilu on laitonta ihmiskauppaa!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459