Törkeä rikos

Anonyymi-ap

työ- ja elinkeinoministeriön (TEM) hallitusneuvosta törkeästä lahjuksen ottamisesta ja törkeästä virka-aseman väärinkäytöstä. Epäily liittyy marjanpoimijoita koskevaan rikoskokonaisuuteen. ja ihmiskauppaa jos työtön tekee työttömyysturva petoksen joutuu vankila kaikki te-toimistot pitäisi lakkauttaa käytetää työttömiä ilmaiseksi 9 eurolla

8

208

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko laitos törkeä rikos

• Anonyymi

Joutuuko Suomessa työtön työttömyysturvan väärinkäytöksestä oikeasti vankilaan vai valehteleeko aloittaja?

• Anonyymi

Ei joudu, aloittaja vain valehtelee.

• Anonyymi

Emme löydä itsestämme täydellisyyttä, pyhyyttä ja rakkautta. Päinvastoin: meissä asuu epäusko, pelkuruus, itsekkyys, kateus, kovasydämisyys, laiskuus, ahneus, irstaus, haureus ja huoruus.

• Anonyymi

Ehkä te vielä muututte, puhu läheistesi kanssa.

• Anonyymi

Paskamaha-Sorainen joutuu vielä oikeaan vastuuseen rötöksistään.

• Anonyymi

Samaan aikaan mikään taho ei puutu SDP:n kehittämään Työkokeiluun joka on Ihmiskauppaa, orjatyötä karenssin uhalla!!!!

• Anonyymi

Työkokeilu on laitonta ihmiskauppaa!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      86
      3827
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      411
      1410
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1097
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      923
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      227
      913
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      292
      825
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      789
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      25
      717
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      701
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      37
      666
    Aihe