KESKIPOHJAN MHY

Anonyymi-ap

Keskipohjan MHY:stä ei ole kuulunut aikoihin. Joko asiat on siellä selvitetty ?

33

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johtaja killottaa volvoa .

      • Anonyymi

        Siis ei kiillota ammattitaitoaan ja mainettaan, VAAN AUTOA?


    • Anonyymi

      Onko vieläkään ollut valtuuston kokousta?

    • Anonyymi

      Ovatko Kokkolan seitsemän lahjatonta veljestä valtuustossa tehneet mitään asian hyväksi ?

      • Anonyymi

        KUTEN NÄKYY, EI MITÄÄN !


    • Anonyymi

      EI OLE ! Aikaa on ollut.

    • Anonyymi

      Korona on sekoittanut metsäkaupat.Johtaja lomailee lapissa .

      • Anonyymi

        Hoitelee omia bisneksiään. Ei sitä MHY:n töihin saa.


    • Anonyymi

      Taitaa pian kuulua uutisia. Yhdistys lienee nyt ilman toiminnanjohtajaa

    • Anonyymi

      Mikä nyt on tilanne? Joko puurahat on saatu? ENTÄ se hallitus?

      • Anonyymi

        ENTÄ SE VALTUUSTO ? SILLÄKÄÄN EI OLE PUHEENJOHTAJAA !!!!!


    • Anonyymi

      TOIMINTA VAATII ERITYISTILINTARKASTUKSEN !!!!!!!

    • Anonyymi

      Miten tämä voi olla mahdollista ?

    • Anonyymi

      Se on mahdollista, jos seitsemän Kokkolan naismaista edustajaa VALTUUSTOSSA saa apteekista reseptillä testosteronia. Heiltä itseltäänhän tämä kivesten hormoni on puuttunut.

    • Anonyymi

      ASIOITA EI OLE LAINKAAN SELVITETTY, vaann rahaa pimittäneet itävät fyrkat taskussaan ...

    • Anonyymi

      'vesa Savola Lappajärveltä on hallituksen puheenjohtaja. Koska toiminnanjohtaja ja valtuuston puheenjohtaja puuttuvat, valta on sillä, JOTEN KYSYKÄÄ VESA SAVOLATLA LAPPAJÄRVELTÄ ....

      • Anonyymi

        Savola on siis kaapannut vallan kuten Putiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savola on siis kaapannut vallan kuten Putiini.

        Sama asia kuin talo, jossa ei ole isäntää eikä emäntää : Vain rengit ja piiat keskenään !!!!!!


    • Anonyymi

      Joo siellä ne jaa no ne pohjanmaan poliisit siellä ne käy selvittämässä käyvät samalla minun maksamalla työajallaan syömässä siinä severin grillillä kebabsalaatilla öööhh noo annetaan olla tuota

    • Anonyymi

      Onko jo tutkittu asioita kälviän suunnalta?

    • Anonyymi

      Myös tilintarkastus OLLUT VUOSIA SALAINEN. KYLLÄ SIINÄ PASSAA HERROJEN MÄLLÄSTÄÄ VEROTTOMAN RAHAN KANSSA !!!!!!

    • Anonyymi

      Vanha sanonta: PITKÄTUKKISIA VEDETÄÄN HÖPLÄSTÄ .....

    • Anonyymi

      Tähän on saatava selvyys .Eletään kuin pellossa .

    • Anonyymi

      Kannattaa tuoda kaikki nämä vääryydet nyt viranomaisten tietoon jos ja kun tietää tapahtumia jotka ei kestä päivänvaloa. Näitä tapahtumia on varmasti melkoinen määrä. Kun sieltä sitten löytyy ja ilmenee näitä huijauksia niin kyllä niistä vastuuseen aina joutuu.

    • Anonyymi

      KATSOKAA MHY:N ESITELYÄ: SIINÄ MHY:N HALLITUKSEN ESITTELYSSÄ TOIMINNANJOHTAJAN JA APULAISTOIMINNANJOHTAJAN EDELLE ON ASETETTU JUHANI POUTTU !!!!! Valta on siis Juhani Poutun? Saako hän vuorostaan jossakin vaiheessa käsiinsä HHY:n rahat ?

    • Anonyymi

      Siksihän siihen pyritään !!!!!!

    • Anonyymi

      On suoritetta tarkastus .

    • Anonyymi

      JA VITUT !!!

      • Anonyymi

        MHY:n metsän omistajat ovat typeryksiä, ja eivät HUOMAA MITÄÄN !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MHY:n metsän omistajat ovat typeryksiä, ja eivät HUOMAA MITÄÄN !!!!

        MHY:N TALOUTTA VOIDAAN KUVATA VAIN LAULUN SANOIN : "OVI PTI PYSTYSSÄ KAATUNUTTA AITAA, JA KAIKKI OLI IHANASTI REMPALLAAN ...".

        Tosin laulussa ei kerrota, minne rahat olivat kadonneet. Kenen taskuun. ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MHY:N TALOUTTA VOIDAAN KUVATA VAIN LAULUN SANOIN : "OVI PTI PYSTYSSÄ KAATUNUTTA AITAA, JA KAIKKI OLI IHANASTI REMPALLAAN ...".

        Tosin laulussa ei kerrota, minne rahat olivat kadonneet. Kenen taskuun. ?????

        Paremmat miehet on saatava johtoon .


    • Anonyymi

      Tällä kertaa valitaan naiset MHY:n johtoon ja hallituspaikoille.

      • Anonyymi

        Tuskin huonompaa pomoa saataisiin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe