Onko teillä kokemusta uroskoiran kemiallisesta kastroinnista? Olen harkinnut 1-vuotiaalle koulutuksen edistämiseksi tuota. Palautuiko koirasi entisellleen implantin vaikuttavuuden loppuessa?
Uroksen kemiallinen kastrointi
7
147
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi estrogeeni helpottaisi uroskoiran koulutusta? Nyrkkisääntö on, että jos käytöksessä on vikaa, niin sitä ei koskaan ikinä milloinkaan yritetä korjata koiran tärkeimpään hormonitoimintaan puuttumalla.
- Anonyymi
Ei ole kysymys käytösongelmasta, kysyin kokemuksista
- Anonyymi
Mitä se koulutuksen edistäminen sitten on olevinaan? Kokemuksilla et tee helvettiäkään, jollei kokemuksia ole antaa samaan ongelmaan mitä yrität ratkoa.
- Anonyymi
Välillä viinaa juotu.
- Anonyymi
En muista
- Anonyymi
Minulla on kokemus koirastani muutama vuosi sitten. Laitettiin implantti, koska otin narttupennun enkä halunnut että uros ahdistelee sitä ja astuu liian varhain. Koiran seksinhimo laantui kyllä, mutta palautui aikanaan, ja koiralla oli myöhemmin yhdet pennut. Käytökseen tämä implantti ei vaikuttanut mitenkään huomattavasti, koira on ollut remmirähjä pienestä pitäen eikä siihen tullut parannusta. Tämä on mielestäni kuitenkin parempi vaihtoehto kuin kastrointi, josta minulla on kokemus aiemman koiran kohdalta. Minusta se oli yllättävän iso ja raaka leikkaus, ja kaduin sitä myöhemmin. Jos olisin tiennyt asiasta etukäteen, en olisi leikkauttanut koiraani.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta, minullakin mielessä tuo kirurgisen vaihtoehdon peruuttamattomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313970- 203558
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793357
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613254- 493061
- 292925
- 802769
- 542677
- 192387