Erinomainen dokkari

Anonyymi-ap

Tomas, katutappelija siinä näkee mitä 400 päähän iskua saa miehessä aikaan, vai mitä peukaloinen.
Katso areenasta.

38

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katsoin, erittäin opettavainen mihin väkivalta pahimmillaan johtaa tekijälleen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos aloittajalle ja kiitos tämän linkin lähettäjälle.
        Täytyy katsoa paremmalla ajalla tarkemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos aloittajalle ja kiitos tämän linkin lähettäjälle.
        Täytyy katsoa paremmalla ajalla tarkemmin.

Morjens kaikille tasapuolisesti.

Katsoin tuon ohjelman.

Eipä tuossa minulle muuta uutta ja ihmeellistä ollut, kuin tuo Lauerman vahvistus omiin aiempiin uskomuksiini, että eivät suomalaiset ole erityisen väkivaltaisia, ihan keskiluokkaa vain.

Koskahan muuten saamme nauttia joltakin YLE:n annilta vertailevan ohjelman siitä, kuinka eri maahanmuuttaja ryhmät ovat väkivaltaisempia kuin toiset ja miksi jotkut maahanmuuttajat kotiutuvat Suomeen paremmin kuin toiset?

• Anonyymi

Erinomainen doppari https://ibb.co/wLFdcCP
      Kun on armeijassa koelentäjänä tikkakoskella niin ilmailu voimat kouluttaa dopparin lentäjille ja sen voi sitten ottaa thaimaaseen mukaan sotakoiraksi pitämään pattaja-boissit loitolla. Toinen dopparini jaffa ja toinen doktor pepper.

By NumBaII, 61 v HHN

• Anonyymi

Voimariini pois veto S market,matkustetaan Viestit tulee vain joka toinen päivä YLE kertaa ilta on aamu veroohjeistus verojohtaja,tehdään johtajaa

• Anonyymi

2010 - annat kuvan kovasta jätkästä VAIN kun tiedät olevasi vahvempi.

Uskaltaisitko ottaa haasteen wanhaan herrasmies malliin?

Aseet käteen, selät vastakkain ja sitten 20 askelta ja käännytään ja ammutaan. Parempi jää eloon...

• Anonyymi

"Mitä saa katutappelu miehessä aikaan"? Katsoiko numerotossu minkä dokumentin, sillä tuossa dokumentissa ei ollut miestä vaan oli kyseessä nuori 15 vuotiaana vammautunut poika, joka ei ehtinyt aikuiseksi saakka edes.
      Poika hakkaili ihmisiä huvikseen niinkuin sihteerisi haaveilee myös, mutta ei ole vammaisena kykeneväinen siihen.

• Anonyymi

Huvikseen ...... ????

Väitätkö aivan tosissasi että kun pulkassa on sata katutappelua, että esikuvasi 2010 on joutunut mainittuihin tilanteisiin aivan syyttä, ei ole tilanteiden aloittaja, ei edes provosoiva, eikä missään tapauksessa "Huvikseen" saadakseen arvostusta idioottiystäviltään?

Kaiken lisäksi mitä ilmeisimmin olet sitä mieltä, että hän on aina ennen nyrkkien käyttöön siirtymistä pyrkinyt käyttämään kaikkea valtaisaa itsehillintäkykyänsä ja eritoten sitä tervepäisyyttä mikä on kaiken hänen harrastamansa urheilun perusta.

Niin ja tietysti aina selvinpäin.

Jätkä jauhaa väkivaltaisuuttaan yli viiskymppisenä siitä miten kova jätkä on ollut 16-18 vuotiaana ....... PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA .... kloonien piipyspärräävän perässä kunnioittaen esikuvaansa ylitse kaiken.

Minä sanon .... tai en sanokaan tällä kertaa .... oikeastaan kuitenkin .... voishan tuota perustaa kannattavan liiketoiminnan ..... kotitehtyjen jääkaappien avaimet käteen palvelu asennettuna maakuoppaan.
        Kysyntä olisi valtaisaa varmaan varsinkin jos kaupanpäälle saa uppopumpun ja sukitetun alipaineviemärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvikseen ...... ????

Väitätkö aivan tosissasi että kun pulkassa on sata katutappelua, että esikuvasi 2010 on joutunut mainittuihin tilanteisiin aivan syyttä, ei ole tilanteiden aloittaja, ei edes provosoiva, eikä missään tapauksessa "Huvikseen" saadakseen arvostusta idioottiystäviltään?

Kaiken lisäksi mitä ilmeisimmin olet sitä mieltä, että hän on aina ennen nyrkkien käyttöön siirtymistä pyrkinyt käyttämään kaikkea valtaisaa itsehillintäkykyänsä ja eritoten sitä tervepäisyyttä mikä on kaiken hänen harrastamansa urheilun perusta.

Niin ja tietysti aina selvinpäin.

Jätkä jauhaa väkivaltaisuuttaan yli viiskymppisenä siitä miten kova jätkä on ollut 16-18 vuotiaana ....... PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA .... kloonien piipyspärräävän perässä kunnioittaen esikuvaansa ylitse kaiken.

Minä sanon .... tai en sanokaan tällä kertaa .... oikeastaan kuitenkin .... voishan tuota perustaa kannattavan liiketoiminnan ..... kotitehtyjen jääkaappien avaimet käteen palvelu asennettuna maakuoppaan.
        Kysyntä olisi valtaisaa varmaan varsinkin jos kaupanpäälle saa uppopumpun ja sukitetun alipaineviemärin.

Kukas se teki tämän aloituksen Pattayan matkailupalstalle ja sitten ihmettelee miksi tällainen aihe on Pattayan matkailupalstalla?

Suuntasit aloituksen minulle ja minä puhun aiheesta mielelläni, koska näitä asioita on joutunut pohtimaan elämän aikana usein. Väkivalta on olennainen osa jokaisen lajin kehityskaarta. Se on niin syvällä ihmisissä ollut jo silloin, kun oltiin vielä näätäeläimiä.

Ei se lähde muutaman sukupolven aikana ihmisistä ja sen ansiosta olemme olemassa. Jos olisimme alistuneet muiden lajien saaliiksi, tämä olisi apinoiden planeetta ja sinun juttuja kun lukee, niin osittain tämä onkin apinoiden planeetta.

Sai taas nauraa näitä juttujasi, jotka ovat yhdistelmä mielikuvitusta, elokuvaa, vääriä muistoja ja täysin loputonta tyhmyyttä sekä paskanjauhantaa.

Päivän paras pasanen oli: "minä olen henkisesti aivan saatanan vahva" 8))
        -Ei vaan sinä olet katkera, tyhmä ja kännissä.

Henkisesti vahvat eivät leiki majuria matkailupalstoilla vuosikausia, eivätkä höpötä roskaa titaani amexeista, usean danin mustista vöistä, Rolls Royceista ja Nanan miljoonacondoista, lähetystön juhlista yms.

Tekstisi muuttuu humalassa samanlaiseksi kuin ollessasi vielä Hiekkaharjun hanuristi, jolla jo silloin oli useita hahmoja. Ne hahmot ei ole kadonneet minnekään. Niitä yhdistää vain tyhmyys ja ämmämäisyys, kukkaset ja hameet.

Karatekysymykseen vastaan kysyjälle että Nietosvuori ei ole hyvä kaverini, en tykännyt hänestä silloin enkä usko tilanteen muuttuneen. Hän oli vain seurakaveri, hyvin väkivaltainen ja veteli saunailloissa työkavereitaan turpiin. Minä en ole koskaan lyönyt kaveria.

Meidät laitettiin punnertamaan useasti treeneissä, kun tunteet kuumeni. Hän oli kuumaverisempi kuin minä. Hän palasi armeijan jälkeen lajin pariin, minä en.

Tare tai siis "Manne" tuli myöhemmin myös lastemme kautta tutuiksi, kun olivat samalla luokalla hänen lasten kanssa.

Vesa Suopanki oli Shoreikanin ainoa mustanvyön mies tuohon aikaan, Tare suoritti sen myöhemmin. Minulta meni polvi pahasti vuotta ennen armeijaa ja käytännössä karateni loppui siihen.

Koivumäen tunsin, mutta Raittinen ei tule mieleen. Siihen aikaan Suomen karaten huiput olivat hyvinkin aggressiivisia ja hankkivat tarkoituksella sellaisen maineen että kohta tulee osumaa.

Mistään herrasmiesmäisyydestä ei ollut kyse ja korkeavöiset opetti meitä junnuja mentaalipuolella niin että "lyö heti ja lyö kovaa" ja jos joku tulee puukon kanssa niin silloin on lupa tappaa lyömällä kurkkuun tai murskata polvi, joka on varsin helppoa.

Saaripasasen päässä asuva leikkisensei on katsellut Karate Kid- elokuvia ja haaveillut olevansa Daniel- san.

Vai kaksintaistelu aseilla.. Pasanen ei jaksaisi kävellä 20 askelta, tai ainakin pitäisi pitää siinä välissä pisu- ja evästauko ja ottaa happimaskista ryypyt.

2010

• Anonyymi

"Väkivalta on olennainen osa jokaisen lajin kehityskaarta. Se on niin syvällä ihmisissä ollut jo silloin, kun oltiin vielä näätäeläimiä."

Ja joillakin osuvampi verbi; "Ollaan yhä..."

• Anonyymi

Speksit on niin että minä en ole lyönyt turhaan, kuin mahdollisesti pari kertaa syyllistynyt hätävarjelun liioitteluun.

Olen puuttunut tilanteisiin ja asioihin jotka ei minulle olisi kuulunut, mutta katsoin ne velvollisuudeksi, koska tosimies ei jätä pulaan kaveria, naista eikä hädässä olevaa.

Katson hyvinkin suorittaneeni opetustehtävää puolustamisen lisäksi. Minua on tultu kiittelemään jälkikäteen että kiitos että katkaisit (kiittäjän tai jonkun muun) väkivallan kierteen.

Koska olin itse koulukiusattu pari vuotta ala-asteella, minulle jäi ääretön allergia kiusaamista kohtaan ja sitä että vahva hakkaa heikkoa eikä lopeta vaikka toinen on puolustuskyvytön.

Menen aina väliin niin kauan kuin jalat kantaa.

Oltiin tulevan vaimon kanssa keskellä lauantaipäivää Lahden Sokoksen kemikaliossa, josta näki lasiseinän läpi suoraan kadulle. Siellä Ray-Banit päässä oleva pilottitakkimies hakkasi laihaa pientä kundia kuin vierasta sikaa.

Tuleva vaimo tunsi minut jo niin hyvin, että koetti pitää takin hihasta kiinni. Jätinkin hänelle takkini ja juoksin paikalle. Ympärillä oli noin 30 ihmistä jotka eivät puuttuneet tilanteeseen kukaan vaan osa vaikutti kannustavansa hyökkääjää.

Juoksin suoraan pilottimiehen päälle ja tyrkkäsin hänet lennosta katuun. Hän ampautui karkuun. Kysyin paikalla olevalta nuorukaiselta mikä tässä oli homman nimi? Hän selosti silmät innosta hehkuen että tuo maassa makaava oli vasikoinut jostakin ja että hän ansaitsi selkäsaunan.

Sanoin kundille että sä lähdet samalla ambulanssilla jos et katoa välittömästi paikalta. Hän otti neuvosta vaarin.

En siedä myöskään munatonta uhoa ja olen aina valmis kokeilemaan. Tiedän kyllä limiittini ja ikäni. Ei tässä iässä voiteta kehässä enää ketään vahvaa ja nopeaa nuorukaista, joka tietää mitä tekee.

Mutta katupoikia kaadan edelleen vaikka tusinan ja vaikka sata Saaripasasta tulisi päälle, niin se maan tärinä havaittaisiin Suomessa saakka, kun niitä kaatuisi parin sekunnin välein tantereeseen niin että vesipäät lotisee.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Speksit on niin että minä en ole lyönyt turhaan, kuin mahdollisesti pari kertaa syyllistynyt hätävarjelun liioitteluun.

Olen puuttunut tilanteisiin ja asioihin jotka ei minulle olisi kuulunut, mutta katsoin ne velvollisuudeksi, koska tosimies ei jätä pulaan kaveria, naista eikä hädässä olevaa.

Katson hyvinkin suorittaneeni opetustehtävää puolustamisen lisäksi. Minua on tultu kiittelemään jälkikäteen että kiitos että katkaisit (kiittäjän tai jonkun muun) väkivallan kierteen.

Koska olin itse koulukiusattu pari vuotta ala-asteella, minulle jäi ääretön allergia kiusaamista kohtaan ja sitä että vahva hakkaa heikkoa eikä lopeta vaikka toinen on puolustuskyvytön.

Menen aina väliin niin kauan kuin jalat kantaa.

Oltiin tulevan vaimon kanssa keskellä lauantaipäivää Lahden Sokoksen kemikaliossa, josta näki lasiseinän läpi suoraan kadulle. Siellä Ray-Banit päässä oleva pilottitakkimies hakkasi laihaa pientä kundia kuin vierasta sikaa.

Tuleva vaimo tunsi minut jo niin hyvin, että koetti pitää takin hihasta kiinni. Jätinkin hänelle takkini ja juoksin paikalle. Ympärillä oli noin 30 ihmistä jotka eivät puuttuneet tilanteeseen kukaan vaan osa vaikutti kannustavansa hyökkääjää.

Juoksin suoraan pilottimiehen päälle ja tyrkkäsin hänet lennosta katuun. Hän ampautui karkuun. Kysyin paikalla olevalta nuorukaiselta mikä tässä oli homman nimi? Hän selosti silmät innosta hehkuen että tuo maassa makaava oli vasikoinut jostakin ja että hän ansaitsi selkäsaunan.

Sanoin kundille että sä lähdet samalla ambulanssilla jos et katoa välittömästi paikalta. Hän otti neuvosta vaarin.

En siedä myöskään munatonta uhoa ja olen aina valmis kokeilemaan. Tiedän kyllä limiittini ja ikäni. Ei tässä iässä voiteta kehässä enää ketään vahvaa ja nopeaa nuorukaista, joka tietää mitä tekee.

Mutta katupoikia kaadan edelleen vaikka tusinan ja vaikka sata Saaripasasta tulisi päälle, niin se maan tärinä havaittaisiin Suomessa saakka, kun niitä kaatuisi parin sekunnin välein tantereeseen niin että vesipäät lotisee.

2010

Sinä 2010 olet tyhmä "mies", tämä on moneen kertaan täällä todistettu, avauksen tarkoitus ei ollut antaa sinulle taas tavan millä pädet täällä reppanoiden palstalla, vaikka kyllä avaus oli osittain suunnattu sinulle, siinä ole oikeassa.

Mutta sen viesti on siinä ettei väkivalta ole mikään ratkaisu mihinkään, eikä ole ollut vuosisatoihin, tämän kun saisin sinun pikkupojan ymmärtämään, ei se ole vahva joka joutuu tilanteisiin tai hakeutuu niihin, sellainen on vahva joka osaa hoitaa tilanteet niin etteivät ne pahene... tai edes joudu sellaisiin tilanteisiin...

Onhan se hyvä että pitää itsestään huolta, en sitä tietenkään kiistä, mutta moneen sataan vuoteen ei ole enää elämässään pärjännyt se joka on vahvin, vaan se joka nopeammin sopeutuu vallitsevaan tilanteeseen, silloin vielä kun ollaan tilanteessa mies miestä vastaa voimista oli apua, lopputulos oli helposti arvioitavissa... nyt kun astalon saa nopeasti käteensä, tilanne muuttuu, jos astalon koko ei riitä suurempi tai vielä suurempi se ns. tasaa tilit.

Et siedä munatonta uhoa, siispä lopeta se, se ei ole terveen merkki, ja uhoat munattomasti joka päivä, mieshän sinä et ole millään mittarilla katsottuna.

By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi

Tuo 2010 on mieleltään erittäin vahvasti häiriintynyt.

• Anonyymi

Lerpan taistelut on käyty työkkärin psykiatreja vastaan kun pullea homostelija ei halua töihin koska siellä hänen ihmeellisiä lahjojaan ei ymmärretä.

• Anonyymi

" Ei tässä iässä voiteta kehässä enää ketään vahvaa ja nopeaa nuorukaista, joka tietää mitä tekee. "

Taas todistus että hakkaat VAIN kun olet vahvempi selvästi!
      Et uskalla jos olet epävarma voitatko.
      Ihanteesi "Lasileuka Heleniuskin" oli rohkeampi - meni ja otti kunnolla turpiin vaikka tiesi valojen sammuvan nopeasti.
      PS. Hänen sinun julistama "Miljoonatili" oli vaivaiset 300 000e verojen ja kulujen jälkeen. (Lähde; IL)

• Anonyymi

Terveiset chiang main yöstä kello 02.29

• Anonyymi

Ööö, tainnut ketjun tekijäkin saada muutaman iskun, kun ei avaus oikein avannut sanomaa. Mutta jos tarkoitus oli jotenkin ylistää jotain säälittävän lapsellista katutappelijaa, niin ei hyvää päivää... Tolloilla ei oikeasti ole hajuakaan, mistä kana pissii.

• Anonyymi

Ihmettelin miksi 2010, jolla on "1,6 milj Euroa Nordeassa ja kultaa kaapissa" ja kaikkea muuta riittävästi, viihtyi vain 2 viikkoa Suomessa kun kertoo "kuinka paljon rakastaa lapsiaan ja he häntä".

Lie syy heidän pelko että kun/jos Kuuma-Kalle alkaa latoa tuntemattomia turpiin jollakin tekosyyllä he joutuvat todistajiksi oikeudenkäynteihin? Ja maksumiehiksi?

Olisi syytä puhua lapsiensa kanssa ja kysyä pelkäävätkö häntä ja hänen ajatusmaailmaa. Ehkä silmänsä avautuisi ja alkaisi hakea apua.
      Vai onko vakivallan kierre tehnyt miehestä toivottoman tapauksen?

Ruotsissa on lahdattu katuvakivallassa 55 tänä vuonna. Aseita tehdään takahuoneissa 3D koneistuksella sarjatuotantona. Lahti on nousemassa Suomen Chicago'ksi uudelleen. 3D koneistukset osataan myös siellä. Hinnaksi tulee 150e/kpl. Vain liipasin osa ostetaan ja napsautetaan muovirunkoon ja ase on valmis.
      2010 olisi syytä rauhoittua tuntemattomia turpiin vetämisissä koska 100% varmasti tulee aseellinen eteen ja silloin ei muskelit auta.

• Anonyymi

Joo tuotahan olen kanssa yrittänyt tuolle pellelle selitään, että hänen aikansa on ohi, ollut jo 500 vuotta, kyllä varhaiskeskiajalla oli hyvä olla fyysisesti hyvässä kunnossa, kun ainoa astalo oli jokin nuija tai korkeintaan keihäs, joskin kun sait nuijasta takaraivoosi ei paljon auttanut vai olisi ollut miten hyvä kunto tahansa kuolema tuli varmasti viikon sisällä... erityisesti peukaloisen tapaisia miehiä tarvittiin kaivamaan ojia, vähäisellä sosiaalisella älyllä varustettu, annettiin jonkinlainen lapion tapainen ja sanottiin että kaiva ojaa 100m niin saat leivän.

Ihminen pitäisi olla kehittynyt evoluutionsa takia, onhan meillä nyt kaivinkoneet, traktorit sekä kaikenlaista härpäkettä milloin mihinkään pulmaan, kyllähän joskus on ollut hyväksi kun ollut muita vahvempi ei enää, nykyään voisi olla viisasta olla muita älykkäämpi, että osaa väistää konflikti tilanteet kunnolla. Eikä vahvempi enää pärjää vaan sellainen jopa sopeutuu paremmin vallitseviin olosuhteisiin, näin se vain on.

By NumBall HHN 61v.

• Aimo sanoi että olen henkisesti aivan saatanan vahva. Kuntoutuksessa rakennettiin puusepän tunnilla lintu pönttöjä. Mun pönttöihin kun meni lintu, se ei tullut sieltä koskaan pois. Ope sanoi että olen henkinyt sinne pönttöön rakennus vaiheessa ja linnut menehtyy ien tulehdukseen ja häkä myrkytykseen.
      Pääsin tuholais firmaan työ harjoittelijaksi Turkuun. Jos on kärpäsiä ja muurahilaisia talossa niin minut viedään sinne tunniksi henkimään niin ne kaikki koolee.
      Sen jälkeen tuuletetaan ja avaruus pukuiset miehet tapetoi ja panee plastiikki matot.

Kerran kävi vahinko kun perheen kissa oli unohtunut asuntoon sängyn alle. Se sitten hauvattiin talon taakse. Halusin lausua pari sanaa, mutta perheen nuorimmat pyörtyi ja sai silmä tulehduksen jo kun kysyin Ladan ikkunasta heiltä että minne parkkeeraan kuningas auton. Meinasin tulla hulluksi..

• Anonyymi

Kun katsoin dokkarin kieltämättä tuli mieleen 2010 uhoineen ja tappelu intoineen! Etenkin se kohta kun tappelija oli itse pilliruokinnassa... Se on ollut 2010 mieli uho.
      Minua ei kaveri säälitä tippaakaan - olisi ollut parempi jos olisivat antaneet kuolla putkaan.

Ja lopussa oli psykiatrin lausunto paikakkunta geeneistä; Kainuulaiset ovat pahimpia! Samoin Pohjois- ja Itä Suomalaiset.

On kuulemma erittäin suuria eroja Suomessa. Olen luullut että Pohjanmaalaiset ovat kovimpia väkivaltaan. Kallonkutistajan mukaan eivät ole.
      Olen ollut aika paljon Kainuussa ja otin kauppareisuilla pitkän viikonloppu loman Sotkamossa. Sotkamon naiset kun ovat maankuuluja ja osaavat antaa miehelle mitä mies tarvitsee. Kun aikoinaan nuoiret miehet meni sotaan Sotkamo oli viimeinen pysähdyspaikka ennen verisia taisteluita. Sotkamon neidit, ja lie ollut sotaleskiäkin, antoivat pojille hyvän muiston.

Naapurivaaran tanssipaikka kauniin vaaran päällä oli 99% varma paikka ettei tarvinnut yksin mennä punkkaan... Tottakai oli oltava osaava ja miellyttää paikan kaunottaria. Ihania muistoja on paljon! Kiitos niistä!

• Anonyymi

Pasanen muistaa väärin, Osa 3986 b) kausi 43 jakso 81, Pilliruokinta:

Pilliruokinnasta puheet aloitti Ari Saaripasanen Hiekkaharjusta HH, vuonna 2015, kun houkutteli "Pattaya-boisseja" ravintola Buccikseen ja pyysi kuiskaamaan portsarin korvaan että "otahanuriinpoju" ja sitten kuulema alkaisi tapahtua. Se oli samaa aikaa kun kävit Teron kanssa koiranäyttelyissä ja teillä oli yhteinen doppariharrastus, mutta ette kuulema kuitenkaan mitään homoja olleet. Hiekkaharjun ostarin nurkalla oli kuulema R-kioski josta saa ostaa pillimehut kotimatkalle.

Muistisi on lyhyempi kuin katkarapusi ja se on lyhyt se.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      279
      6142
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1979
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1195
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      160
      1093
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1076
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      981
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      951
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      942
    Aihe