Olin 3v yhden pojan kaa samalla luokalla ja sen viimesen vuoden aikana ihastuin siihen. Ollaan nyt eri kouluissa ja snäpätään aina välillä. Pitäiskö mun kertoo sille et tykkään siit? Ja miten?
Mitä teen??
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, kerro vaan et se on kiva yms. yms.;) MULLA ON MYLS ONGELMA siis on yks poika josta tykkään. Kerroin yhelle kaverille joka on sen kaveri, se mun kaveri meni huutamaan sen sitten sille pojalle ja siitä lähtien se on kattonu mua ja hymyilly mulle. Sen kaksi parasta kaveria sanoo mulle jatkuvasti, että poika tykkää minusta ja punastuu aina kun näkee. Itse en usko, mutta haluaisin, koska poika itse sanoi minulle, ettei ole ihastunut ja joillekkin kavereilleni on sanonut, että olen 0. Mutta tuolle yhdelle samaiselle kaverille, joka huusi sille pojalle, tää poika sanoi, et mulla on hyvä per5e. Hän välitunnilla näyttää keskaria, mutta kaikki shippaa meitä ja yrittää työntää ns. lähemmäs. Se mun kaveri joka on sen frendi, sanoo, että se vaan v1ttuilee mulle tolleen, mutta tykkää musta! EN TIIÄ KETÄ USKOO JA ET TYKKÄÄKS OIKEESTI MUSTA😩😩 HELP PLIISS😩😩 Oon siis 14.v tyttö 8.lk ja se poika on saman ikäinen, samassa koulussa, mutta eri luokalla.
- Anonyymi
Pyydä sitä viettää sun kaa kaksin aikaa, ihan vaa jotai rentoo hengailua nii ehkä se siitä aukenee
- Anonyymi
Posti virkailijat on sitä mieltä että jos on kaukana ei tuu rakkautta.
Viimeiseen tappiin kirjeet tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115357Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493432Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933298Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403286- 811867
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311626450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281617Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.441604Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1481294- 161169