Olin 3v yhden pojan kaa samalla luokalla ja sen viimesen vuoden aikana ihastuin siihen. Ollaan nyt eri kouluissa ja snäpätään aina välillä. Pitäiskö mun kertoo sille et tykkään siit? Ja miten?
Mitä teen??
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, kerro vaan et se on kiva yms. yms.;) MULLA ON MYLS ONGELMA siis on yks poika josta tykkään. Kerroin yhelle kaverille joka on sen kaveri, se mun kaveri meni huutamaan sen sitten sille pojalle ja siitä lähtien se on kattonu mua ja hymyilly mulle. Sen kaksi parasta kaveria sanoo mulle jatkuvasti, että poika tykkää minusta ja punastuu aina kun näkee. Itse en usko, mutta haluaisin, koska poika itse sanoi minulle, ettei ole ihastunut ja joillekkin kavereilleni on sanonut, että olen 0. Mutta tuolle yhdelle samaiselle kaverille, joka huusi sille pojalle, tää poika sanoi, et mulla on hyvä per5e. Hän välitunnilla näyttää keskaria, mutta kaikki shippaa meitä ja yrittää työntää ns. lähemmäs. Se mun kaveri joka on sen frendi, sanoo, että se vaan v1ttuilee mulle tolleen, mutta tykkää musta! EN TIIÄ KETÄ USKOO JA ET TYKKÄÄKS OIKEESTI MUSTA😩😩 HELP PLIISS😩😩 Oon siis 14.v tyttö 8.lk ja se poika on saman ikäinen, samassa koulussa, mutta eri luokalla.
- Anonyymi
Pyydä sitä viettää sun kaa kaksin aikaa, ihan vaa jotai rentoo hengailua nii ehkä se siitä aukenee
- Anonyymi
Posti virkailijat on sitä mieltä että jos on kaukana ei tuu rakkautta.
Viimeiseen tappiin kirjeet tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802