Milloin Thaimaa.

Anonyymi-ap

Jokos palstalaisia on thaimaassa hauskaa pitämässä.

18

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eilennä tuli palattua ensimmäiseltä Koronan jälkeiseltä Thaimaan matkalta, (10pv.), Toukokuussa todennäköisesti seuraava matka,

      • Anonyymi

        Oliko minkä verran elämää? Krabilta jatketaan Pattayalle ensi viikolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko minkä verran elämää? Krabilta jatketaan Pattayalle ensi viikolla.

        Itse olin ensin viikon Cha am:ssa (uusi ennenkokematon kohde itselleni Thaimaassa), siellä oli alkuviikko hyvin rauhallista, mutta viikonlopuksi pamahti alue (ja myös käyttämäni hotelli) todella täyteen paikallista viikonlopun viettäjää (maanantai taisi olla joku paikallinen pyhäpäivä yms. ja ilmeisesti Bangkokista yms. tuli paljon pitkän viikonlopun viettäjää). Eurooppalaisperäistä turistia ei kauheasti ollut.

        Sitten kolme päivää Pattayalla, rauhallisehkoa sielläkin oli (tosin ei omasta mielestäni Lokakuussa ennenkään mitään tuhotonta tunkua siellä ole ollut), Kyllähän siellä aina elämää on, mutta esimerkiksi oma käyttämäni hotelli (kolmas kerta samassa hotellissa, joka sijaitsee heiman kauempana keskustasta, Krating Lai Beach:lla) oli todella todella tyhjä, illalla oli valot ehkä maksimissaan kymmenessä huoneessa, kun hotellissa varmaan joku 150-200 huonetta.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Itse olin ensin viikon Cha am:ssa (uusi ennenkokematon kohde itselleni Thaimaassa), siellä oli alkuviikko hyvin rauhallista, mutta viikonlopuksi pamahti alue (ja myös käyttämäni hotelli) todella täyteen paikallista viikonlopun viettäjää (maanantai taisi olla joku paikallinen pyhäpäivä yms. ja ilmeisesti Bangkokista yms. tuli paljon pitkän viikonlopun viettäjää). Eurooppalaisperäistä turistia ei kauheasti ollut.

        Sitten kolme päivää Pattayalla, rauhallisehkoa sielläkin oli (tosin ei omasta mielestäni Lokakuussa ennenkään mitään tuhotonta tunkua siellä ole ollut), Kyllähän siellä aina elämää on, mutta esimerkiksi oma käyttämäni hotelli (kolmas kerta samassa hotellissa, joka sijaitsee heiman kauempana keskustasta, Krating Lai Beach:lla) oli todella todella tyhjä, illalla oli valot ehkä maksimissaan kymmenessä huoneessa, kun hotellissa varmaan joku 150-200 huonetta.

        Noinhan se menee, kaikki juhlapyhät Hua Hin ja Cha Am ovat täynnä paikallisista pienellä "lomalla" , kaiketi Thaimaan matkailu on vasta toipumassa meidän Farangien osalta, vaimoni mukaan Hua HIn on hieman varakkaampien thaikkujen lomapaikka, ja Cha Am ei niin varakkaiden, mene ja tiedä... Koulubusseja on nähty kummassakin.
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee, kaikki juhlapyhät Hua Hin ja Cha Am ovat täynnä paikallisista pienellä "lomalla" , kaiketi Thaimaan matkailu on vasta toipumassa meidän Farangien osalta, vaimoni mukaan Hua HIn on hieman varakkaampien thaikkujen lomapaikka, ja Cha Am ei niin varakkaiden, mene ja tiedä... Koulubusseja on nähty kummassakin.
        By NumBall HHN 61v.

        Cha amissa on pitkä ja hieno rantakatu ja koko rantakatu on pelkkää hotellia ja majataloa.
        Hua Hinissa ei ole rantakatua laisinkaan vaan slummimainen tunnelma ja onneton ranta.
        Cha amissa voi leiriytyä myös "metsikköön" oman auton viereen rannan tuntumaan. Hua Hinissa sitäkään mahdollisuutta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cha amissa on pitkä ja hieno rantakatu ja koko rantakatu on pelkkää hotellia ja majataloa.
        Hua Hinissa ei ole rantakatua laisinkaan vaan slummimainen tunnelma ja onneton ranta.
        Cha amissa voi leiriytyä myös "metsikköön" oman auton viereen rannan tuntumaan. Hua Hinissa sitäkään mahdollisuutta ei ole.

        Missä olet leiriytynyt soputelttailija autosi viereen Pattayalla koska sellainen on sinulle tärkeää.

        Katso muuten karttaa Hilttonilta lukien, kuinka hienoa ja pitkää katua kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cha amissa on pitkä ja hieno rantakatu ja koko rantakatu on pelkkää hotellia ja majataloa.
        Hua Hinissa ei ole rantakatua laisinkaan vaan slummimainen tunnelma ja onneton ranta.
        Cha amissa voi leiriytyä myös "metsikköön" oman auton viereen rannan tuntumaan. Hua Hinissa sitäkään mahdollisuutta ei ole.

        no ei varsinaisesti Cha Amissa ole paljonkaan hotelleja, kun katsot rantakatua, Hua hinissä on 25 kilsaa yhtenäistä rantaviivaa, muutaman kilsan päässä keskustassa on erinomainen Ranta, suan son . armeijan ranta, siellä on rantakatu ja voit retkeillä siellä vaikka omassa teltassa, 100 kilsaa etelään sijaitsee myös armeijan ranta joka on erinomainen yksi thaimaan parhaista, nimeltään au manao tuon hua hua hin au manao välissä on kymmeniä erilaisia rantakokonaisuuksia, siksi hua hin on paikallisten suosiossa...
        By NumBall HHN 61v.
        ps. Mitä taas hua hinin rantakatuun tulee se on hieman ongelmallinen toteuttaa kun valtaosa suurista hotelleista sijaitsee itse rannalla, paha sinne on mennä tietä rakentamaan , mutta kyllä hua hinissä on rantakatu sen nimi on kuningattaren puisto...

        Katsoppas paoika kun vanhimmat hotellit ovat olleet rannalla jo 50 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei varsinaisesti Cha Amissa ole paljonkaan hotelleja, kun katsot rantakatua, Hua hinissä on 25 kilsaa yhtenäistä rantaviivaa, muutaman kilsan päässä keskustassa on erinomainen Ranta, suan son . armeijan ranta, siellä on rantakatu ja voit retkeillä siellä vaikka omassa teltassa, 100 kilsaa etelään sijaitsee myös armeijan ranta joka on erinomainen yksi thaimaan parhaista, nimeltään au manao tuon hua hua hin au manao välissä on kymmeniä erilaisia rantakokonaisuuksia, siksi hua hin on paikallisten suosiossa...
        By NumBall HHN 61v.
        ps. Mitä taas hua hinin rantakatuun tulee se on hieman ongelmallinen toteuttaa kun valtaosa suurista hotelleista sijaitsee itse rannalla, paha sinne on mennä tietä rakentamaan , mutta kyllä hua hinissä on rantakatu sen nimi on kuningattaren puisto...

        Katsoppas paoika kun vanhimmat hotellit ovat olleet rannalla jo 50 vuotta.

        Muuten Thaimaan vanhin rantahotelli sijaitsee hua hinissä taitaa olla iältään jo yli 100 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei varsinaisesti Cha Amissa ole paljonkaan hotelleja, kun katsot rantakatua, Hua hinissä on 25 kilsaa yhtenäistä rantaviivaa, muutaman kilsan päässä keskustassa on erinomainen Ranta, suan son . armeijan ranta, siellä on rantakatu ja voit retkeillä siellä vaikka omassa teltassa, 100 kilsaa etelään sijaitsee myös armeijan ranta joka on erinomainen yksi thaimaan parhaista, nimeltään au manao tuon hua hua hin au manao välissä on kymmeniä erilaisia rantakokonaisuuksia, siksi hua hin on paikallisten suosiossa...
        By NumBall HHN 61v.
        ps. Mitä taas hua hinin rantakatuun tulee se on hieman ongelmallinen toteuttaa kun valtaosa suurista hotelleista sijaitsee itse rannalla, paha sinne on mennä tietä rakentamaan , mutta kyllä hua hinissä on rantakatu sen nimi on kuningattaren puisto...

        Katsoppas paoika kun vanhimmat hotellit ovat olleet rannalla jo 50 vuotta.

        Hua Hinin beach on nelisen kilometriä pitkä, eikä suinkaan 25 kilometriä.

        (Beach: There is over 4km (2.5 miles) of sandy beachfront within the resort of Hua Hin.)

        Pattayalla Wongamat ja Pattaya beach on suunnilleen saman pituinen, mutta Pattaya beach on kolme kertaa leveämpi ja Pattaya beachilla on rantakatu, joka on maisemoitu erittäin siistiksi ja kauniiksi.

        Hua Hinin rakennukset onkin sen näköisiä, että ne on 50-100 vuotta vanhoja, eikä kertaakaan remontoitu. Likaista ja ahdasta.

        Kun kehuskelet Hua Hinia, älä puhu silloin jostakin 100 kilsan päässä olevasta rannasta.
        Pattayan alueella ja vaikutuspiirissä on 100 x enemmän tekemistä kuin Hua Hinissa.

        Thaimaalaiset kansoittavat varsinkin Jomtienin viikonloppuisin ja juhlapyhinä ei vapaata paikkaa tahdo löytyä. Kaikki palvelut löytyy tien toiselta puolelta, kun Hua Hinin rantaa taaplaa yksijalkainen tiukkailmeinen ananasmummo.

        Nuo sinun rantahöpinäsi on omalta osaltasi muutenkin aivan turhia, kun et sinä punkero käy missään ja olen varma ettet osaa edes uida. Ei noin tyhmä mies opi uimaan kun ei ole oppinut koskaan mitään muutakaan.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hua Hinin beach on nelisen kilometriä pitkä, eikä suinkaan 25 kilometriä.

        (Beach: There is over 4km (2.5 miles) of sandy beachfront within the resort of Hua Hin.)

        Pattayalla Wongamat ja Pattaya beach on suunnilleen saman pituinen, mutta Pattaya beach on kolme kertaa leveämpi ja Pattaya beachilla on rantakatu, joka on maisemoitu erittäin siistiksi ja kauniiksi.

        Hua Hinin rakennukset onkin sen näköisiä, että ne on 50-100 vuotta vanhoja, eikä kertaakaan remontoitu. Likaista ja ahdasta.

        Kun kehuskelet Hua Hinia, älä puhu silloin jostakin 100 kilsan päässä olevasta rannasta.
        Pattayan alueella ja vaikutuspiirissä on 100 x enemmän tekemistä kuin Hua Hinissa.

        Thaimaalaiset kansoittavat varsinkin Jomtienin viikonloppuisin ja juhlapyhinä ei vapaata paikkaa tahdo löytyä. Kaikki palvelut löytyy tien toiselta puolelta, kun Hua Hinin rantaa taaplaa yksijalkainen tiukkailmeinen ananasmummo.

        Nuo sinun rantahöpinäsi on omalta osaltasi muutenkin aivan turhia, kun et sinä punkero käy missään ja olen varma ettet osaa edes uida. Ei noin tyhmä mies opi uimaan kun ei ole oppinut koskaan mitään muutakaan.

        2010

        Miten maajääkkappisi toimii .... viisas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hua Hinin beach on nelisen kilometriä pitkä, eikä suinkaan 25 kilometriä.

        (Beach: There is over 4km (2.5 miles) of sandy beachfront within the resort of Hua Hin.)

        Pattayalla Wongamat ja Pattaya beach on suunnilleen saman pituinen, mutta Pattaya beach on kolme kertaa leveämpi ja Pattaya beachilla on rantakatu, joka on maisemoitu erittäin siistiksi ja kauniiksi.

        Hua Hinin rakennukset onkin sen näköisiä, että ne on 50-100 vuotta vanhoja, eikä kertaakaan remontoitu. Likaista ja ahdasta.

        Kun kehuskelet Hua Hinia, älä puhu silloin jostakin 100 kilsan päässä olevasta rannasta.
        Pattayan alueella ja vaikutuspiirissä on 100 x enemmän tekemistä kuin Hua Hinissa.

        Thaimaalaiset kansoittavat varsinkin Jomtienin viikonloppuisin ja juhlapyhinä ei vapaata paikkaa tahdo löytyä. Kaikki palvelut löytyy tien toiselta puolelta, kun Hua Hinin rantaa taaplaa yksijalkainen tiukkailmeinen ananasmummo.

        Nuo sinun rantahöpinäsi on omalta osaltasi muutenkin aivan turhia, kun et sinä punkero käy missään ja olen varma ettet osaa edes uida. Ei noin tyhmä mies opi uimaan kun ei ole oppinut koskaan mitään muutakaan.

        2010

        Resupekka en ole puhut mitään hua hin beachistä, vaan siitä että yhtenäistä rantaviivaa on apinavuorelta lentokentälle, noin 25 kilsaa... kävin pentuna uimakoulun, ehkä 8 vuotiaana, 16 vuotiaana kävin kotkan uimaseurassa, ja suoritin uimamerkin, joten poika osaan minä uida, katsos kun kotka on saari, ja enpä usko että koko saarelta löytyy yhtään uimataidotonta, Lyön vetoa että lahdesta löytyy, ei sitä pattayaan säkkirantaa voi edes verrata hua hinin rantaa, mutta ranta on kapea ja kivinen, siksi siellä käyn hyvin harvoin. Yleensä käyn pranburissa uimassa kerran kuukaudessa.
        En viitsi nyt alkaa taas vääntämään hua hin pattaya teemasta... terveisiä sinne buriramin uimarannalle, vie sinne pentusi, pelle.

        Tiiätkö muuten että olen ollut Suomen Hitachilla töissä, joskus 80 luvun puolivälissä, en muista tarkkaa vuotta, se oli silloin kun markkinoille tuli msx tietokoneet, se oli osa koulutus sydeemiä, taisi olla hennalassa jos en väärin muista... mutta tuosta yksityiskohdasta en ole varma, esimieheni nimi oli Veikko Nurmi, joka on edelleenkin facessa kaverini.

        Mummoja en ole rannalla tavannut, muutama kauppias siellä myy ylihintaista safkaa, tai myi mutta poliisi laittoi yleisen hintataulun ainakin viiteen paikkaa rannalla, lisäksi kaikki rannan kojut olivat laittomia, sinne ei oltu kenelläkään myönnetty myyntilupaa...

        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupekka en ole puhut mitään hua hin beachistä, vaan siitä että yhtenäistä rantaviivaa on apinavuorelta lentokentälle, noin 25 kilsaa... kävin pentuna uimakoulun, ehkä 8 vuotiaana, 16 vuotiaana kävin kotkan uimaseurassa, ja suoritin uimamerkin, joten poika osaan minä uida, katsos kun kotka on saari, ja enpä usko että koko saarelta löytyy yhtään uimataidotonta, Lyön vetoa että lahdesta löytyy, ei sitä pattayaan säkkirantaa voi edes verrata hua hinin rantaa, mutta ranta on kapea ja kivinen, siksi siellä käyn hyvin harvoin. Yleensä käyn pranburissa uimassa kerran kuukaudessa.
        En viitsi nyt alkaa taas vääntämään hua hin pattaya teemasta... terveisiä sinne buriramin uimarannalle, vie sinne pentusi, pelle.

        Tiiätkö muuten että olen ollut Suomen Hitachilla töissä, joskus 80 luvun puolivälissä, en muista tarkkaa vuotta, se oli silloin kun markkinoille tuli msx tietokoneet, se oli osa koulutus sydeemiä, taisi olla hennalassa jos en väärin muista... mutta tuosta yksityiskohdasta en ole varma, esimieheni nimi oli Veikko Nurmi, joka on edelleenkin facessa kaverini.

        Mummoja en ole rannalla tavannut, muutama kauppias siellä myy ylihintaista safkaa, tai myi mutta poliisi laittoi yleisen hintataulun ainakin viiteen paikkaa rannalla, lisäksi kaikki rannan kojut olivat laittomia, sinne ei oltu kenelläkään myönnetty myyntilupaa...

        By NumBall HHN 61v.

        Pattayalta on rantaviivaa Kamputsean rajalle saakka samalla logiikalla. Kummastakaan ei ole kenellekään mitään hyötyä.

        2010


    • Anonyymi

      Jokos Asiantravel on thaimaassa talvenvietossa, olisi mukava saada taas juttua ja kuvia ?

    • Anonyymi

      Pääsin äiteen kanssa svon pattayalta käymään maalikylässä.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei Thaimaassa ole enää hauskaa entiseen verrattuna.

      • Sama homma parasilla. Kun otettiin poikien kanssa keppanaa ja pussailtiin Kesoilin takana pienessä metsikössä 1972 niin oli sika kivaa ja härkä hauskaa. Nyt kun menen sinne invakärryllä niin siellä on vaan joku koiran mulkoiluttaja, joka ei sano ees päivää ku pummaan siltä röökiä.


    • Anonyymi

      Kaikki hauska on siirtynyt Laosiin, siellä silmät lerpattaa kuin norpalla Saimaalla.

      Mikkelin Riistamiehet

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe