Olen 52v nainen. Mieheni poismenon jälkeen olen etsinyt pitempiaikaista asuntoa. Nykyinen asunto,vanha,kylmä ja 3 kerros,joten liikkumisen vuoksi välillä tosi hankalaa. En tupakoi. Rakastan eläimiä,mutta tällä hetkellä ei ole yhtään. Tykkäsin asua Tuirassa,kaupungissa,heinäpääässä,etu-luötyssä,sairaalarinteellä,Höyhtyällä. N. Kilometri kaupunkiin. Otan kaikki asunnot huomioon!
Etsin yksiötä tai pienehköä kaksiota. Elullista. Nykyinen kämppä menee myyntiin ja muutama kuukausi
1
189
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä kannata ottaa ihan kaikkia huomioon. Muutoin käyniin että ostat asunnon periferiasta todella halvalla, ja saat ikuisen riesan siitä.
Koko taloyhtiön arvo n 100 000,00 € ei irtoa pankkilainaa taloyhtiölle, asuntosi arvo on lopulta 0€ et voi myydä sitä, kun kukaan ei osta mutta maksat jättikuluja öljy, pelletti tai suorasähkölämmöstä, taloyhtiö rapistuu rapistumistaan, minkään korjaamiseen ei ole rahoja, ei irtoa lainaa ja vanhaakin putkiremppalainaa on maksettava korkojen noustessa.
Ikkunapokat lahoaa, parvekemaalit hilseilee ja tippuu isoina laattoina ja betoni murenee, haperoituu, ruostuu jne. Katto vuotaa, taloyhtiön saunassa ja pesutiloissa haisee home ja on jo vesivahingot tehneet tehtävänsä, julkisuvu kaipaa uudistamista, mutta ei ole taloyhtiöllä rahoja mihinkään edes maalämmön hankkimiseeen..saatika peruskunnostuksiin.
Terveydenhoitopalvelut katoavat, terveyskeskus siiretään 150 km päähän , apteekki kituuttaa, yksi kauppa Sale vielä toimii, pankin toimipistettä ei ole, ei ainuttakaan virastotaloa, kelan toimistoa, postia jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310188- 735139
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494862Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234142Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433872Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363743Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383598- 483273
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443199- 492814