Näyttää enää 28 videota Videot välilehdellä, uutissivuilla näkyy vain pari viimeistä tuntia. Kuukkeli pilaa kaiken.
Youtube pilalla
Anonyymi-ap
22241
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
Vastaukset 22
Vanhimmat
Eikö muut ole huomanneet? Tuollakin Ukrainan sotavideo kanavalla näkyy vain 28 viimeistä videota, ei mitään hyötyä.
https://www.youtube.com/c/EspresoTv/videos
Saimaanapinahan se pilalla on!
Persereikäpeter ei osaa enään edes katsoa youtubea.
Ainakin minun katsomillani kanavilla ei tuollaista ole ollut. Löytyi satoja videoita.
Minäkin pääsin yli kahdensadan videon jo heti etusivulla, kun olin klikannut ´videot´ kohtaa. Ja lisää olisi tullut sitä mukaa, kun olisin vierittänyt alaspäin.
Joten mitä lie aloittaja tarkoittanut?
Firefoxiin lisäosa 'User-Agent Switcher and Manager' ja kaikki näkyy. Voi itse valita, mitä selainta selain näyttää sinnepäin ja varmistuksena vielä lisäosa 'Canvas Fingerprint Defender' joka sotkee selaimen sormenjäljen.
Sulla on vehkeessä vikaa.
Sinä olet bilalla koska katsot youtune.be comin sijasta!
Taidat itse olla ihan pihella!
Kuukkeli yrittää näköjään pakottaa taas käyttämään chrome-pohjaisia selaimia, niillä näkyy oikein. Täytyy katsoa kun ehtii ja viitsii johtuuko jostain lisäosasta vai eikö enää saakaan näkymään oikein, varmaan korjaavat lisäosatkin jossain vaiheessa jos pystyy.
Sittenpähän vähenee youtuben käyttö ellei ala näkyä oikein.
AP voi painua valheineen saimaaseen.
YouTube meni piloille silloin kuin Google osti sen,
Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.
Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.
Sellainen lisäosa millä sai pois ne ärsyttävät Suositeltu sinulle videot tai ainakin sen tekstin, toinen taitaa silti pitää poissa.
Nyt toimii taas normaalisti, en tiedä päivittyikö lisäosa vai tekivätkö jotain kokeiluja, eilen yöllä ei yksi video alkanut pyöriä ollenkaan.
Onhan sinne tullut jotain hyödyllistäkin, esim kelluva video kun lukee kommentteja, se toimi ennen vain lisäosalla ja viimeksi tullut tarkempi haku hiirellä.
Ääh, osa kanavista näkyy edelleen 4 videota/rivi tai sitten kaikki muuttui taas. Voi johtua myös cookeista tai mistä tahansa.
Kyllä näkyy uusimmalla firefoxilla. Mainokset ei näy:
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/adblock-for-youtube/
Google on aina ollut pilalla. Se näeyttää enemmän sellaista, mitä ei ole hakenut.
Populaari ja mainos soopaa.
Saa nähdä miten piolalle twitter menee kun musk osti, todennäköisesti tulee maksulliseksi tai jotain rajoituksia ellei maksa. Ryssä myönteistä sisältöä jo ilmestynyt ja trump saa tilinsä takaisin.
Twitter on jo pilalla, musk poisti kaikki hallituksen jäsenet, haluaa olla diktaattori kuten putler ja trump, musut ja ryssät saa mellastaa ilman mitään sensurointia. Olen aina inhonnut muskia ja teslaa, oikeassa olin.
8€/kk maksaa jatkossa todennetuille käyttäjille, tuskinpa kovinkaan moni maksaa.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000009174214.html
Instakin meni pilalle kun fb osti, uusia tulee tilalle ja heti kun kasvavat, isommat ostaa.
Firefoxin voi käynnistää ilman omia muutoksia. Paina Alt-näppäintä (valikkopalkki näkyy), sitten Ohje>Vianmääritystila... ja käynnistät uudellleen jne..