Youtube pilalla

Anonyymi-ap

Näyttää enää 28 videota Videot välilehdellä, uutissivuilla näkyy vain pari viimeistä tuntia. Kuukkeli pilaa kaiken.

23

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saimaanapinahan se pilalla on!


      • Anonyymi

        Persereikäpeter ei osaa enään edes katsoa youtubea.


    • Anonyymi

      Ainakin minun katsomillani kanavilla ei tuollaista ole ollut. Löytyi satoja videoita.

      • Anonyymi

        Minäkin pääsin yli kahdensadan videon jo heti etusivulla, kun olin klikannut ´videot´ kohtaa. Ja lisää olisi tullut sitä mukaa, kun olisin vierittänyt alaspäin.

        Joten mitä lie aloittaja tarkoittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pääsin yli kahdensadan videon jo heti etusivulla, kun olin klikannut ´videot´ kohtaa. Ja lisää olisi tullut sitä mukaa, kun olisin vierittänyt alaspäin.

        Joten mitä lie aloittaja tarkoittanut?

        Firefoxiin lisäosa 'User-Agent Switcher and Manager' ja kaikki näkyy. Voi itse valita, mitä selainta selain näyttää sinnepäin ja varmistuksena vielä lisäosa 'Canvas Fingerprint Defender' joka sotkee selaimen sormenjäljen.


    • Anonyymi

      Sulla on vehkeessä vikaa.

    • Anonyymi

      Sinä olet bilalla koska katsot youtune.be comin sijasta!

    • Anonyymi

      Taidat itse olla ihan pihella!

    • Anonyymi

      Kuukkeli yrittää näköjään pakottaa taas käyttämään chrome-pohjaisia selaimia, niillä näkyy oikein. Täytyy katsoa kun ehtii ja viitsii johtuuko jostain lisäosasta vai eikö enää saakaan näkymään oikein, varmaan korjaavat lisäosatkin jossain vaiheessa jos pystyy.
      Sittenpähän vähenee youtuben käyttö ellei ala näkyä oikein.

    • Anonyymi

      AP voi painua valheineen saimaaseen.

    • Anonyymi

      YouTube meni piloille silloin kuin Google osti sen,

      • Anonyymi

        Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

        Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

        Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.

        Sellainen lisäosa millä sai pois ne ärsyttävät Suositeltu sinulle videot tai ainakin sen tekstin, toinen taitaa silti pitää poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

        Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.

        Nyt toimii taas normaalisti, en tiedä päivittyikö lisäosa vai tekivätkö jotain kokeiluja, eilen yöllä ei yksi video alkanut pyöriä ollenkaan.

        Onhan sinne tullut jotain hyödyllistäkin, esim kelluva video kun lukee kommentteja, se toimi ennen vain lisäosalla ja viimeksi tullut tarkempi haku hiirellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt toimii taas normaalisti, en tiedä päivittyikö lisäosa vai tekivätkö jotain kokeiluja, eilen yöllä ei yksi video alkanut pyöriä ollenkaan.

        Onhan sinne tullut jotain hyödyllistäkin, esim kelluva video kun lukee kommentteja, se toimi ennen vain lisäosalla ja viimeksi tullut tarkempi haku hiirellä.

        Ääh, osa kanavista näkyy edelleen 4 videota/rivi tai sitten kaikki muuttui taas. Voi johtua myös cookeista tai mistä tahansa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Google on aina ollut pilalla. Se näeyttää enemmän sellaista, mitä ei ole hakenut.
      Populaari ja mainos soopaa.

    • Anonyymi

      Saa nähdä miten piolalle twitter menee kun musk osti, todennäköisesti tulee maksulliseksi tai jotain rajoituksia ellei maksa. Ryssä myönteistä sisältöä jo ilmestynyt ja trump saa tilinsä takaisin.

      • Anonyymi

        Twitter on jo pilalla, musk poisti kaikki hallituksen jäsenet, haluaa olla diktaattori kuten putler ja trump, musut ja ryssät saa mellastaa ilman mitään sensurointia. Olen aina inhonnut muskia ja teslaa, oikeassa olin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Firefoxin voi käynnistää ilman omia muutoksia. Paina Alt-näppäintä (valikkopalkki näkyy), sitten Ohje>Vianmääritystila... ja käynnistät uudellleen jne..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe