Youtube pilalla

Anonyymi-ap

Näyttää enää 28 videota Videot välilehdellä, uutissivuilla näkyy vain pari viimeistä tuntia. Kuukkeli pilaa kaiken.

23

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saimaanapinahan se pilalla on!


      • Anonyymi

        Persereikäpeter ei osaa enään edes katsoa youtubea.


    • Anonyymi

      Ainakin minun katsomillani kanavilla ei tuollaista ole ollut. Löytyi satoja videoita.

      • Anonyymi

        Minäkin pääsin yli kahdensadan videon jo heti etusivulla, kun olin klikannut ´videot´ kohtaa. Ja lisää olisi tullut sitä mukaa, kun olisin vierittänyt alaspäin.

        Joten mitä lie aloittaja tarkoittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pääsin yli kahdensadan videon jo heti etusivulla, kun olin klikannut ´videot´ kohtaa. Ja lisää olisi tullut sitä mukaa, kun olisin vierittänyt alaspäin.

        Joten mitä lie aloittaja tarkoittanut?

        Firefoxiin lisäosa 'User-Agent Switcher and Manager' ja kaikki näkyy. Voi itse valita, mitä selainta selain näyttää sinnepäin ja varmistuksena vielä lisäosa 'Canvas Fingerprint Defender' joka sotkee selaimen sormenjäljen.


    • Anonyymi

      Sulla on vehkeessä vikaa.

    • Anonyymi

      Sinä olet bilalla koska katsot youtune.be comin sijasta!

    • Anonyymi

      Taidat itse olla ihan pihella!

    • Anonyymi

      Kuukkeli yrittää näköjään pakottaa taas käyttämään chrome-pohjaisia selaimia, niillä näkyy oikein. Täytyy katsoa kun ehtii ja viitsii johtuuko jostain lisäosasta vai eikö enää saakaan näkymään oikein, varmaan korjaavat lisäosatkin jossain vaiheessa jos pystyy.
      Sittenpähän vähenee youtuben käyttö ellei ala näkyä oikein.

    • Anonyymi

      AP voi painua valheineen saimaaseen.

    • Anonyymi

      YouTube meni piloille silloin kuin Google osti sen,

      • Anonyymi

        Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

        Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

        Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.

        Sellainen lisäosa millä sai pois ne ärsyttävät Suositeltu sinulle videot tai ainakin sen tekstin, toinen taitaa silti pitää poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

        Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.

        Nyt toimii taas normaalisti, en tiedä päivittyikö lisäosa vai tekivätkö jotain kokeiluja, eilen yöllä ei yksi video alkanut pyöriä ollenkaan.

        Onhan sinne tullut jotain hyödyllistäkin, esim kelluva video kun lukee kommentteja, se toimi ennen vain lisäosalla ja viimeksi tullut tarkempi haku hiirellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt toimii taas normaalisti, en tiedä päivittyikö lisäosa vai tekivätkö jotain kokeiluja, eilen yöllä ei yksi video alkanut pyöriä ollenkaan.

        Onhan sinne tullut jotain hyödyllistäkin, esim kelluva video kun lukee kommentteja, se toimi ennen vain lisäosalla ja viimeksi tullut tarkempi haku hiirellä.

        Ääh, osa kanavista näkyy edelleen 4 videota/rivi tai sitten kaikki muuttui taas. Voi johtua myös cookeista tai mistä tahansa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Google on aina ollut pilalla. Se näeyttää enemmän sellaista, mitä ei ole hakenut.
      Populaari ja mainos soopaa.

    • Anonyymi

      Saa nähdä miten piolalle twitter menee kun musk osti, todennäköisesti tulee maksulliseksi tai jotain rajoituksia ellei maksa. Ryssä myönteistä sisältöä jo ilmestynyt ja trump saa tilinsä takaisin.

      • Anonyymi

        Twitter on jo pilalla, musk poisti kaikki hallituksen jäsenet, haluaa olla diktaattori kuten putler ja trump, musut ja ryssät saa mellastaa ilman mitään sensurointia. Olen aina inhonnut muskia ja teslaa, oikeassa olin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Firefoxin voi käynnistää ilman omia muutoksia. Paina Alt-näppäintä (valikkopalkki näkyy), sitten Ohje>Vianmääritystila... ja käynnistät uudellleen jne..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe