Youtube pilalla

Anonyymi-ap

Näyttää enää 28 videota Videot välilehdellä, uutissivuilla näkyy vain pari viimeistä tuntia. Kuukkeli pilaa kaiken.

23

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saimaanapinahan se pilalla on!


      • Anonyymi

        Persereikäpeter ei osaa enään edes katsoa youtubea.


    • Anonyymi

      Ainakin minun katsomillani kanavilla ei tuollaista ole ollut. Löytyi satoja videoita.

      • Anonyymi

        Minäkin pääsin yli kahdensadan videon jo heti etusivulla, kun olin klikannut ´videot´ kohtaa. Ja lisää olisi tullut sitä mukaa, kun olisin vierittänyt alaspäin.

        Joten mitä lie aloittaja tarkoittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pääsin yli kahdensadan videon jo heti etusivulla, kun olin klikannut ´videot´ kohtaa. Ja lisää olisi tullut sitä mukaa, kun olisin vierittänyt alaspäin.

        Joten mitä lie aloittaja tarkoittanut?

        Firefoxiin lisäosa 'User-Agent Switcher and Manager' ja kaikki näkyy. Voi itse valita, mitä selainta selain näyttää sinnepäin ja varmistuksena vielä lisäosa 'Canvas Fingerprint Defender' joka sotkee selaimen sormenjäljen.


    • Anonyymi

      Sulla on vehkeessä vikaa.

    • Anonyymi

      Sinä olet bilalla koska katsot youtune.be comin sijasta!

    • Anonyymi

      Taidat itse olla ihan pihella!

    • Anonyymi

      Kuukkeli yrittää näköjään pakottaa taas käyttämään chrome-pohjaisia selaimia, niillä näkyy oikein. Täytyy katsoa kun ehtii ja viitsii johtuuko jostain lisäosasta vai eikö enää saakaan näkymään oikein, varmaan korjaavat lisäosatkin jossain vaiheessa jos pystyy.
      Sittenpähän vähenee youtuben käyttö ellei ala näkyä oikein.

    • Anonyymi

      AP voi painua valheineen saimaaseen.

    • Anonyymi

      YouTube meni piloille silloin kuin Google osti sen,

      • Anonyymi

        Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

        Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

        Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.

        Sellainen lisäosa millä sai pois ne ärsyttävät Suositeltu sinulle videot tai ainakin sen tekstin, toinen taitaa silti pitää poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

        Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.

        Nyt toimii taas normaalisti, en tiedä päivittyikö lisäosa vai tekivätkö jotain kokeiluja, eilen yöllä ei yksi video alkanut pyöriä ollenkaan.

        Onhan sinne tullut jotain hyödyllistäkin, esim kelluva video kun lukee kommentteja, se toimi ennen vain lisäosalla ja viimeksi tullut tarkempi haku hiirellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt toimii taas normaalisti, en tiedä päivittyikö lisäosa vai tekivätkö jotain kokeiluja, eilen yöllä ei yksi video alkanut pyöriä ollenkaan.

        Onhan sinne tullut jotain hyödyllistäkin, esim kelluva video kun lukee kommentteja, se toimi ennen vain lisäosalla ja viimeksi tullut tarkempi haku hiirellä.

        Ääh, osa kanavista näkyy edelleen 4 videota/rivi tai sitten kaikki muuttui taas. Voi johtua myös cookeista tai mistä tahansa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Google on aina ollut pilalla. Se näeyttää enemmän sellaista, mitä ei ole hakenut.
      Populaari ja mainos soopaa.

    • Anonyymi

      Saa nähdä miten piolalle twitter menee kun musk osti, todennäköisesti tulee maksulliseksi tai jotain rajoituksia ellei maksa. Ryssä myönteistä sisältöä jo ilmestynyt ja trump saa tilinsä takaisin.

      • Anonyymi

        Twitter on jo pilalla, musk poisti kaikki hallituksen jäsenet, haluaa olla diktaattori kuten putler ja trump, musut ja ryssät saa mellastaa ilman mitään sensurointia. Olen aina inhonnut muskia ja teslaa, oikeassa olin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Firefoxin voi käynnistää ilman omia muutoksia. Paina Alt-näppäintä (valikkopalkki näkyy), sitten Ohje>Vianmääritystila... ja käynnistät uudellleen jne..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      840
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe