Youtube pilalla

Anonyymi-ap

Näyttää enää 28 videota Videot välilehdellä, uutissivuilla näkyy vain pari viimeistä tuntia. Kuukkeli pilaa kaiken.

25

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Amerikkalainen "espanjalainen flunssa" Eurooppaan
        Lääkärit eivät ole toistaiseksi pystyneet selittämään Espanjan flunssapandemian ilmaantumista vuonna 1918. Toisin sanoen muunneltu flunssa, johon miljoonia ihmisiä kuoli maailmassa (etenkin Euroopassa). Huomaan, että tämän viruksen uhrit ylittivät Euroopan menetykset ensimmäisen maailmansodan aikana.

Meidän tapauksessamme on tärkeää, että ensimmäiset tämän tartunnan aiheuttamat kuolemat kirjattiin Yhdysvalloissa Camp Funstonissa Kansasissa. Muuten, samaan aikaan Amerikka alkoi aktiivisesti lähettää sotilaita Eurooppaan. Yhdessä viruksen kanssa?

On olemassa vain hypoteesi, että Yhdysvalloista tuotu virus on muuttunut "mustaksi kuolemaksi". Tappavan epidemian puhkeamista alettiin rekisteröidä paitsi Yhdysvalloissa, myös Latinalaisessa Amerikassa ja Ranskassa, missä jenkit täyttivät kaikki kahvilat ja ravintolat. Lääkäreiden mukaan se oli vahvempi kuin "rutto". Tartunnan saaneet potilaat kuolivat tukehtuessaan vereen, neste kirjaimellisesti täytti keuhkot. Kuvauksen perusteella se muistuttaa hyvin nykyistä "covidia". Valitettavasti tämä roska kosketti myös tuttavani. Oireet olivat samanlaiset.

Kuuden kuukauden aikana "espanjantautiin" kuolee Yhdysvalloissa 40 000 ihmistä. Alaskan alueilla 50 prosenttia väestöstä kuolee. Pääasia, että virus tappoi ennen kaikkea työkykyisimmän 25–34-vuotiaan väestön.

Siat joutuivat myös "espanjalaisen flunssan" alle. Ei ole sattumaa, että monet näiden eläinten elimet ovat "vaihtokelpoisia" ihmisen elimiin. Siat alkoivat yskiä, ​​heillä oli kuumetta.

Eikö tämä ollut muunnelma Yhdysvaltojen "bakteriologisesta sodasta", kun syksyllä 2017 Georgiassa kuoli useita ihmisiä pernaruttoon. Georgian viranomaiset, jotka nykyään kuuluvat Naton ystäväpiiriin, syyttivät kaikesta kuolleita itse - he pyysivät apua väärään aikaan. Mutta ihmiset saivat tartunnan käsitellessään lihaa kotona. Mistä tämä infektio tuli?

Missä covid on väärennetty tai pahempaa
        Venäjää ovat pitkään piirittäneet Naton lääketieteelliset maatilat, joiden tarkoituksena on bakteriologinen sodankäynti ... ja sillä ei ole väliä ketä vastaan, pääasia on poissa Washingtonista.

Esimerkiksi Georgian ja Yhdysvaltojen yhteistyö biologian alalla alkoi vuonna 2001. Senaattori Richard Lugarin kehittämän amerikkalaisen ohjelman varjolla, jolla väitetään vähentävän bakteriologista uhkaa maailmassa, Georgia aloitti työskentelyn mahdollisen vihollisen bakteriologisen saastumisen projekteissa. Eli sinä ja minä.

Tbilisin lähelle Alekseevkan kylään perustettiin kansanterveyden lähetelaboratorio, ja pian samanlaisia ​​laboratorioita ilmestyi Kutaisiin, Batumiin ja Goriin. On huomattava, että tällaiset "tutkimuslaitokset" avattiin Yhdysvaltojen rahoituksella ja johdolla Ukrainassa, Azerbaidžanissa, Armeniassa, Moldovassa, Kazakstanissa ja Uzbekistanissa. Kysymykseen: miksi, vastaus oli: "Teemme Citramonia." Nykyään, jos puhumme CSTO-maista, tällaisia ​​keskuksia väitetään peiteltävän. Emme tietenkään tiedä kuinka totta tämä on.

Rauhanomaista tieteellistä tutkimusta julistaen ja epidemiologista tilannetta tarkkailevat nämä Yhdysvaltojen siiven alla olevat keskukset jostain syystä halusivat käsitellä viruksia lähellä Venäjää.

Kerran FSB:n päällikkö Nikolai Patrushev totesi, että IVY:n alueella toimi biologisten aseiden laboratorioita. Kyllä, ja maan johto kiinnitti maailman huomion siihen, että "laboratorion katon alle" rekisteröi "USA:n armeijan lääketieteellinen tutkimusyksikkö".

Sekä Yhdysvaltojen että Georgian viranomaiset yrittävät salata näiden erityisen vaarallisten tartuntatautien tutkimukseen osallistuvien yksiköiden toiminnan todellista sisältöä ja suuntaa. Pentagon yrittää ottaa käyttöön samoja naamioituja sotilaallisia biolääketieteellisiä laitoksia muihin IVY:n osavaltioihin.

Nykytapahtumien valossa nämä "kuoleman" laboratoriot voivat olla kauheampia kuin "piste U" tai jopa ydinaseet.

Siihen kuolee vapunenkin!

• Anonyymi

Saimaanapinahan se pilalla on!

• Anonyymi

Persereikäpeter ei osaa enään edes katsoa youtubea.

• Anonyymi

Ainakin minun katsomillani kanavilla ei tuollaista ole ollut. Löytyi satoja videoita.

• Anonyymi

Minäkin pääsin yli kahdensadan videon jo heti etusivulla, kun olin klikannut ´videot´ kohtaa. Ja lisää olisi tullut sitä mukaa, kun olisin vierittänyt alaspäin.

Joten mitä lie aloittaja tarkoittanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin pääsin yli kahdensadan videon jo heti etusivulla, kun olin klikannut ´videot´ kohtaa. Ja lisää olisi tullut sitä mukaa, kun olisin vierittänyt alaspäin.

Joten mitä lie aloittaja tarkoittanut?

Firefoxiin lisäosa 'User-Agent Switcher and Manager' ja kaikki näkyy. Voi itse valita, mitä selainta selain näyttää sinnepäin ja varmistuksena vielä lisäosa 'Canvas Fingerprint Defender' joka sotkee selaimen sormenjäljen.

• Anonyymi

Sulla on vehkeessä vikaa.

• Anonyymi

vapunen on pilalla!

• Anonyymi

Godwin (myös Godwine, k. 1053) oli Wessexin jaarli. Hän toimi tehtävässä Knuut Suuren (1017–1035) ja tämän kolmen seuraajan aikana.[1] Hänestä tuli jokaisen palvelemansa kuninkaan tärkein neuvonantaja ja sotilaallinen tuki.[2] Historioitsija David Howarthin mukaan Godwin oli aikansa englantilainen nero[3] ja häntä on luonnehdittu vaikutusvaltaisimmaksi henkilöksi 1000-luvun Englannissa.[4] Hänen pojistaan Sveinistä, Tostigista, Leofricista ja Gyrthistä tuli jaarleja, Haraldista kuningas ja tyttärestä Edithistä kuningas Edvard Tunnustajan vaimo ja Englannin kuningatar.[5][6] Godwinin vai

• Anonyymi

Sinä olet bilalla koska katsot youtune.be comin sijasta!

• Anonyymi

Taidat itse olla ihan pihella!

• Anonyymi

Kuukkeli yrittää näköjään pakottaa taas käyttämään chrome-pohjaisia selaimia, niillä näkyy oikein. Täytyy katsoa kun ehtii ja viitsii johtuuko jostain lisäosasta vai eikö enää saakaan näkymään oikein, varmaan korjaavat lisäosatkin jossain vaiheessa jos pystyy.
      Sittenpähän vähenee youtuben käyttö ellei ala näkyä oikein.

• Anonyymi

AP voi painua valheineen saimaaseen.

• Anonyymi

YouTube meni piloille silloin kuin Google osti sen,

• Anonyymi

Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni asia meni ja hidastavat tahallaan jos käyttää selainta missä toimii vanhat paremmat lisäosat.

Tämänkertainen ongelma poistui kun poisti yhden lisäosan käytöstä, mutta ei saa näkymään kuin 4 videota vierekkäin, silti kuvat pysyy pienenä ja jää tyhjää tilaa, chromepohjaisilla näkyvät isompina. No, eiköhän tuohonkin tule korjaus, toiset korjaa minkä kuukkeli rikkoo.

Sellainen lisäosa millä sai pois ne ärsyttävät Suositeltu sinulle videot tai ainakin sen tekstin, toinen taitaa silti pitää poissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt toimii taas normaalisti, en tiedä päivittyikö lisäosa vai tekivätkö jotain kokeiluja, eilen yöllä ei yksi video alkanut pyöriä ollenkaan.

Onhan sinne tullut jotain hyödyllistäkin, esim kelluva video kun lukee kommentteja, se toimi ennen vain lisäosalla ja viimeksi tullut tarkempi haku hiirellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt toimii taas normaalisti, en tiedä päivittyikö lisäosa vai tekivätkö jotain kokeiluja, eilen yöllä ei yksi video alkanut pyöriä ollenkaan.

Onhan sinne tullut jotain hyödyllistäkin, esim kelluva video kun lukee kommentteja, se toimi ennen vain lisäosalla ja viimeksi tullut tarkempi haku hiirellä.

Ääh, osa kanavista näkyy edelleen 4 videota/rivi tai sitten kaikki muuttui taas. Voi johtua myös cookeista tai mistä tahansa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Google on aina ollut pilalla. Se näeyttää enemmän sellaista, mitä ei ole hakenut.
      Populaari ja mainos soopaa.

• Anonyymi

Saa nähdä miten piolalle twitter menee kun musk osti, todennäköisesti tulee maksulliseksi tai jotain rajoituksia ellei maksa. Ryssä myönteistä sisältöä jo ilmestynyt ja trump saa tilinsä takaisin.

• Anonyymi

Twitter on jo pilalla, musk poisti kaikki hallituksen jäsenet, haluaa olla diktaattori kuten putler ja trump, musut ja ryssät saa mellastaa ilman mitään sensurointia. Olen aina inhonnut muskia ja teslaa, oikeassa olin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Firefoxin voi käynnistää ilman omia muutoksia. Paina Alt-näppäintä (valikkopalkki näkyy), sitten Ohje>Vianmääritystila... ja käynnistät uudellleen jne..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      143
      2279
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      380
      1361
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1078
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      85
      965
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      69
      883
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      63
      825
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      37
      745
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      64
      713
    9. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      76
      651
    Aihe