Philips LCD-TV 32PFL9603H

Anonyymi-ap

Integroidulla DVB-C/T-digitaalivirittimellä voit vastaanottaa digitaalista kaapelisignaalia ja maanpäällistä TV-signaalia ilman erillistä digisovitinta.
Nyt kuva tulee sd antenni ja on huono jos hommaa elisan netgem n7950
digiboksin kuva varmaan paranee? DVB-T2 (antenni, voi vastaanottaa HD-lähetyksiä vuonna 2020) ja DVB-C (kaapeli) virittimet
Resoluutio: 4K@60 (UHD 3840x2160 p50/60)
Dolby Digital, Dolby Digital+
Adaptiivinen kuvanlaatu (kuvanlaatu muokkautuu yhteysnopeuden mukaan)
1 x HDMI 2.0 (UHD), jossa CEC ja ARC
Wlanin kautta

3

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SD-laatu on SD-laatua millä tahansa laitteella, mutta pientä eroa tulee siinä, miten laite skaalaa huonolaatuisen kuvan isolle ruudulle.

Jos nykyinen laitteisto ei ymmärrä HD-kanavien päälle, laitteiston päivittäminen voisi tosiaan olla ajankohtaista. Ilmaiskanavistakin monista on HD-versiot, jolloin SD-kanavien katselutarve vähenee.

Se on sitten toinen juttu, kannattaako ostaa Elisan vai jonkun muun merkkinen digiboksi vai kenties uusi tv. Millä perusteilla olet harkitsemassa Elisaa?

• Anonyymi

Tv tuli myyntiin 2008" en tiedä kauan käytetty, ihan kuvan,moni kanava olisi hd ja tallennus.

• Anonyymi

Tuo vanha tv:si kykenee näyttämään korkeintaan FullHD-laatuista kuvaa, joten 4K-tarkkuudesta on siinä turha haaveilla. Noin pienellä ruudulla 4K:sta ei olisi edes juuri hyötyä, koska kuvaa pitäisi katsoa todella läheltä että tarkkuuden erottaisi. Mutta mikä tahansa DVB-T2 -virittimellä varustettu digiboksi mahdollistaa SD-laatua paremman HD-kuvan katselun. Antenni-tv:ssähän ei vielä tällä hetkellä näy HD:nä kuin Ylen ja MTV-kanavan ohjelmat, kaapeli-puolella HD-tarjonta on parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1299
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1073
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      162
      997
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe