Paljonko tiskin ... pyytävät?
Halvin netti puhelimeen 0,256kbit/s -
19
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida saada enää mistään, tyrkyttävät vaan mahdollismman kallita paketteja.
- Anonyymi
Globetel esim..
- Anonyymi
Dna prepaid liittymään on mahdollista ottaa laitenetti 180 vrk hintaan 29,90€, nopeus on 0,5mbit sisään ja 5mbit ulospäin.
- Anonyymi
Elisa latausliittymä
- Anonyymi
Aika hidas.
- Anonyymi
0,256- tarkoittaa ylöspäin..
- Anonyymi
Minulle tuo olisi tarpeeksi nopea, harmi vaan että esim. Telia tarjoaa vain kallista 0,5 nopeutta eikä enää tuota mukavaa halpaa 0,256 nopeutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuo olisi tarpeeksi nopea, harmi vaan että esim. Telia tarjoaa vain kallista 0,5 nopeutta eikä enää tuota mukavaa halpaa 0,256 nopeutta.
Mietin dna prepaidiin siirtymistä,operaattorien halvimmat todella kalliita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0,256- tarkoittaa ylöspäin..
Ööö - näinköhän on. Yleensä ilmoitetaan se maksiminopeus, jota ei juuri koskaan saavuteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö - näinköhän on. Yleensä ilmoitetaan se maksiminopeus, jota ei juuri koskaan saavuteta.
Youtuben videotkin toimi kun oli vielä saatavilla, nyt ei ole yhtään edullista vähälle käytölle.
- Anonyymi
Moilla 9 euroa/kk 6 gt/kk rajalla. 100 mbit/s max nopeus,
- Anonyymi
Kalleinta dataa mitä löytyy.
Rajattoman 50€/kk 5G 1 giga/s nopeudella saisit moilla aikaa peräti 6 sekuntia/9€. Moin hinnoilla kuukaudesta joutuisit maksamaan lähes 4 miljoonaa euroa,
Moi 6s/9€, kk/4 000 000€, täytyy olla idiootti että maksaa tuollaisia hintoja.
80 000x kalliimpaa kuin 5G jos pystyisi lataamaan saman määrän dataa, mutta nopeus paljon hitaampi.
10Mb/s, 20€/kk rajattomaan verrattuna Moin data on 16 000x kalliimpaa, kyllä norjalaiset osaa rahastaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalleinta dataa mitä löytyy.
Rajattoman 50€/kk 5G 1 giga/s nopeudella saisit moilla aikaa peräti 6 sekuntia/9€. Moin hinnoilla kuukaudesta joutuisit maksamaan lähes 4 miljoonaa euroa,
Moi 6s/9€, kk/4 000 000€, täytyy olla idiootti että maksaa tuollaisia hintoja.
80 000x kalliimpaa kuin 5G jos pystyisi lataamaan saman määrän dataa, mutta nopeus paljon hitaampi.
10Mb/s, 20€/kk rajattomaan verrattuna Moin data on 16 000x kalliimpaa, kyllä norjalaiset osaa rahastaa.Halvinta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvinta..
Suhteessa rajattomaan 4 000 000€/kk, ihanan halpaa :D
- Anonyymi
5 Mbit/s maksiminopeus
Rajaton netti: Suomi, Pohjola, Baltia
15 Gt/kk EU:ssa
0,069 €/min ja 0,069 €/txt
15,99
€/kk
avausmaksu 7,99 € Elisa
hehehehehe on kallis heheeheeheh - Anonyymi
Laskuliittymien aika alkaa olla ohi.
- Anonyymi
Ei tuollaisia ole enää, paitsi ehkä laitenetit.
- Anonyymi
Olen soitellut dna,elisa,telia jumalattoman kalliita liittymiä.
- Anonyymi
Globetel Laite
Rajaton
dataliikenne (maksiminopeus 0,256 Mbit/s
Rajattomasti
6,90 €/kk
Puhelut
0,069 €/min
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979