On hienot vehkeet ja vetimet ja ajetaan tuhat kilometriä pyytämään kaloja, jotka sitten kita revittynä lasketaan irti. Onko se urheilua? Miksei harrasteta urheiluhengenpelastusta ihmisillä? Nostetaan hukkuva rannalle, otetaan kuva ja heitetään takaisin veteen.
Mitä järkeä on urheilukalastuksessa
Anonyymi-ap
3
144
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan sentakia, kun ihmisillä ei oo kiduksia. Jos olis, niin sitten tuo pelasta ja päästä saattais tulla kuvioon.
- Anonyymi
Sairasta tuollainen ”harrastus”!
- Anonyymi
Se nimike on jonkun perseestä pieraistu. Minä oon kalastanu kaikilla tavoilla yöllä ja päivällä ja uinutkin kalan perässä koskissa, ettei siimat lopu, enkä oo koskaan huomannu sen olevan mitään urheilua. Ei edes pilkki kilpailuissakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512