On hienot vehkeet ja vetimet ja ajetaan tuhat kilometriä pyytämään kaloja, jotka sitten kita revittynä lasketaan irti. Onko se urheilua? Miksei harrasteta urheiluhengenpelastusta ihmisillä? Nostetaan hukkuva rannalle, otetaan kuva ja heitetään takaisin veteen.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Varmaan sentakia, kun ihmisillä ei oo kiduksia. Jos olis, niin sitten tuo pelasta ja päästä saattais tulla kuvioon.
- Anonyymi
Sairasta tuollainen ”harrastus”!
- Anonyymi
Se nimike on jonkun perseestä pieraistu. Minä oon kalastanu kaikilla tavoilla yöllä ja päivällä ja uinutkin kalan perässä koskissa, ettei siimat lopu, enkä oo koskaan huomannu sen olevan mitään urheilua. Ei edes pilkki kilpailuissakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491