Raskaana,ja mies haluaa että muutan hänen taloonsa

Anonyymi-ap

Rakastan miestäni,mutta yhteenmuutto kauhistuttaa.. miehen lapset eivät tottele (koululaisia) ja sotkevat. Miehen luona aina kaaos ja kovaa melua.en tykkää ajatuksesta että minä otan ohjat ja alan pitämään kuria.
En vain osaa kuvitella muuttavani teinin ja uuden vauvan kanssa miehen nurkkiin..
Rakastan asuntoani ja täällä on niin rauhaisaa ja rentoa ja myös teinin koulu.

Onko kenelläkään ollut tilannetta että
Yhteinen vauva syntyy ja erillään asuminen

19

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kerrot vaan kauniisti että haluat jatkaa näin,kyllä hän ymmärtää.

    • Anonyymi

      Riippuntietenkin usein olosuhteista !mutta jos rakastat miestä ja lapsesi isää niin eikö niillä jo mennä pitkälle.
      Miehesi lapset sitten, jokaisessa perheessä on omat säännöt mitä tulee siivoukseen , meillä oli lapsilla kerran viikossa jokaisen siivottava oma huoneensa perusteellisesti ja heidän yhteinen sauna ja suihkutila . Itse siivosin alakerran kaikki huoneet itse mutta kun lapset tiesivät että jos sotketaan niin saa siivota itse niin eivät sotkeneet liioin. Änäistäkin asioista voi ihan hyvässä yhteis sovussa keskustella niitten miestäsi lasten kanssa.
      Sitten saattaa olla ihmisiä jotka kasvattavat lapsessa erossa isästään ja sisarpuolistaan, eikä sekään ole mielestäni mikään hyvä valinta .miksi se on niin että ne miehen lapset aina kuvataan kauhukakaroiksi ja omat ovat sitten täydellistä laatua,
      Kyllä kaikkien lasten kanssa pärjää kun kohtelee heitä tasavertaisesti .
      Joten pohdi perin pohjiin asiaa ja ota huomioon miehenkin ajatus tapa ettet vaan omaasi kja teinisi , sillä lapsen isä ehkä haluaisi että olisitte perhe .

    • Anonyymi

      Miksi rikoit toisten perheen? Sitä saa mitä tilaa, kun on häikälemätön muita kohtaan saman saa vastineeksi ja se on hyvä asia, silloin huomaat kuinka ikävä tyyppi olet ja suttura. Sutturat ei ole kenenkään silmissä yhtään mitään, haaskoja. Kannattaisko miettiä mitä tekee ennenkuin tekee?Hajoitit perheen joten älä valita.

      • Anonyymi

        Ahaa, sinäkin olet taas päässyt avohoitoon , mutta sutturat kummittelee edelleen päässäsi.


    • Anonyymi

      Jäi kirjoittamatta viestiin,että seiskaluokkalainen joutuisi vaihtaa koulua jos muutettaisiin.
      Minä olen pitänyt omalle lapselle kuria ja hän osaa tehdä kotityöt.. jo ihan pienestä pitäen on toiminut ja oppinut. Miehen lapsia olen ohjannut siivoamaan ja korjaamaan jälkiään.myös koittanut korjata nukkumaan menoa. Minusta alakoululaisten ei pidä olla enää 9 aikaan jalkeilla.
      Vaikka miestä rakastan ja pidän miehen lapsista,en halua ottaa ohjia miehen lapsiin.

      • Anonyymi

        Yleensä ne miesten laspet ovat räkänokkia ja huonosti kasvatettuja ja häiriköitä. On kumma ettei niitä kukaan ole kasvattanut, äidillehän se kuuluu. Nyt uutena äitinä yritän muttei mene mikään kaaliin, ei ihme että mun mies jätti sen exänsä kun ei osannut yhtään mitään.

        Minua miehen kakarat ei tottele eikä kuuntele, siivota saa jotka hetki ja ruokaa tuoda kaupasta, eilenkin ostin valmiin kakun kun ystäväni tulee suloisten lastensa kanssa, mutta heijaa... se olikin syöty kun s tulin kotiin. Miehen lapset tietysti kukas muutkaan, mun lapset ei niin tekisi. Mitään eivät tee vaan sotkee ja pulisee.

        Meillä miehen kakarat laitetaan 8 nukuuun ja suut kiinni enää ei jupista, mutta ei ne nuku hiippailee talossa kun kummitukset ja syö jääkaapin tyhjäksi.
        Kaikkeni olen yrittäny, mutta ei vaan osaa mitään, onneksi ei ole mun, mun on kuin enkeleitä ihania,, ei voi verratakkaan miehen kakaroihin, kasvasi jo ettei tulis enää tänne... ei kaivata, ei mieskään varmaan kaipaa sottapyttyjä.


      • Anonyymi

        Asuvatko ne lapset miehellä, yleensä lapset jää äidille ja tapaavat isää jokatoinen viikonloppu, vai onko heillä vuoroviikkoasuminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ne miesten laspet ovat räkänokkia ja huonosti kasvatettuja ja häiriköitä. On kumma ettei niitä kukaan ole kasvattanut, äidillehän se kuuluu. Nyt uutena äitinä yritän muttei mene mikään kaaliin, ei ihme että mun mies jätti sen exänsä kun ei osannut yhtään mitään.

        Minua miehen kakarat ei tottele eikä kuuntele, siivota saa jotka hetki ja ruokaa tuoda kaupasta, eilenkin ostin valmiin kakun kun ystäväni tulee suloisten lastensa kanssa, mutta heijaa... se olikin syöty kun s tulin kotiin. Miehen lapset tietysti kukas muutkaan, mun lapset ei niin tekisi. Mitään eivät tee vaan sotkee ja pulisee.

        Meillä miehen kakarat laitetaan 8 nukuuun ja suut kiinni enää ei jupista, mutta ei ne nuku hiippailee talossa kun kummitukset ja syö jääkaapin tyhjäksi.
        Kaikkeni olen yrittäny, mutta ei vaan osaa mitään, onneksi ei ole mun, mun on kuin enkeleitä ihania,, ei voi verratakkaan miehen kakaroihin, kasvasi jo ettei tulis enää tänne... ei kaivata, ei mieskään varmaan kaipaa sottapyttyjä.

        Just kuraperse sutturakin päässyt kasvatushommiin mielikuvituksessaan, oikea mamalee 😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Se on ihan ymmärrettävää ette halua ottaa ohjia ,kehen lapsista sillä ne ohjat pitäisi olla miehellä itsellään, sitten voi ehkä selitellä lapsille hieman asioita mitä he eivät ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ne miesten laspet ovat räkänokkia ja huonosti kasvatettuja ja häiriköitä. On kumma ettei niitä kukaan ole kasvattanut, äidillehän se kuuluu. Nyt uutena äitinä yritän muttei mene mikään kaaliin, ei ihme että mun mies jätti sen exänsä kun ei osannut yhtään mitään.

        Minua miehen kakarat ei tottele eikä kuuntele, siivota saa jotka hetki ja ruokaa tuoda kaupasta, eilenkin ostin valmiin kakun kun ystäväni tulee suloisten lastensa kanssa, mutta heijaa... se olikin syöty kun s tulin kotiin. Miehen lapset tietysti kukas muutkaan, mun lapset ei niin tekisi. Mitään eivät tee vaan sotkee ja pulisee.

        Meillä miehen kakarat laitetaan 8 nukuuun ja suut kiinni enää ei jupista, mutta ei ne nuku hiippailee talossa kun kummitukset ja syö jääkaapin tyhjäksi.
        Kaikkeni olen yrittäny, mutta ei vaan osaa mitään, onneksi ei ole mun, mun on kuin enkeleitä ihania,, ei voi verratakkaan miehen kakaroihin, kasvasi jo ettei tulis enää tänne... ei kaivata, ei mieskään varmaan kaipaa sottapyttyjä.

        Inhottavaa puhetta toisen lapsista. Ei kai se nyt ole niin kivaan ollut lapsillekaan kun uusia ihmisiä ja lapsia on samassa kodissa missä heidän isänsä on.
        Siis sinulla on lapsia jotka osaavat kaiken miehelläsi kakaroita , joten ero on huomattava ja sitä tuntee myötätuntoa miehen lapsia kohtaan . Eivät ole saaneet valita elämäänsä ja missä on milloinkin oltava . Oletko yhtä,onnellinen kun omasi kasvaa eikä häiritse kodissa läsnäolollaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottavaa puhetta toisen lapsista. Ei kai se nyt ole niin kivaan ollut lapsillekaan kun uusia ihmisiä ja lapsia on samassa kodissa missä heidän isänsä on.
        Siis sinulla on lapsia jotka osaavat kaiken miehelläsi kakaroita , joten ero on huomattava ja sitä tuntee myötätuntoa miehen lapsia kohtaan . Eivät ole saaneet valita elämäänsä ja missä on milloinkin oltava . Oletko yhtä,onnellinen kun omasi kasvaa eikä häiritse kodissa läsnäolollaan

        Tällä kuraperse trollilla ei ole yhtään lasta, kunhan lämpimikseen trollailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottavaa puhetta toisen lapsista. Ei kai se nyt ole niin kivaan ollut lapsillekaan kun uusia ihmisiä ja lapsia on samassa kodissa missä heidän isänsä on.
        Siis sinulla on lapsia jotka osaavat kaiken miehelläsi kakaroita , joten ero on huomattava ja sitä tuntee myötätuntoa miehen lapsia kohtaan . Eivät ole saaneet valita elämäänsä ja missä on milloinkin oltava . Oletko yhtä,onnellinen kun omasi kasvaa eikä häiritse kodissa läsnäolollaan

        ikse olisi, kyllä kaikki lapset rakastaa uusia ihmisiä ja isän uusi nainen on heille uusi ihana äiti. Lapset tottuu kun ei ole muuta vaihtoehtoa, uusi äiti on uusi aikakausi ja lapsille ihanaa aikaa. Uudet säännöt uudet kotihommat, uudet käytöstavat ja uudet ruuat ja puitteet.
        Lapsten ei kuulu miettiä asioita joita akuinen päättää, he tekevät kuin heille sanotaan. Lasten äidille kuuluu kannustaa ja puhua pelkkää hyvää heidän uudesta äidistä eikä haukkua. Lasten kuuluu olla ihania lapsia uudelle äidille ja tehdä kuin hän sanoo. tarroja voisi antaa kun ovat ihania jos kiukkusia niin tarrat pois.. 100 tarraa niin saavat kaksi tarraa palkasi.
        Lapset sopeutuu kun uusi äiti ottaa komennon, ellei ei ole pakko tulla uutta äitiä katsomaan, isä voi sanoa lapsille, että pysykää äidin luona, jos täällä kiukutellaan. Jos mies yhtään välittää uudesta naisestaan hän pu9lustaa sitä ja komentaa lapsiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikse olisi, kyllä kaikki lapset rakastaa uusia ihmisiä ja isän uusi nainen on heille uusi ihana äiti. Lapset tottuu kun ei ole muuta vaihtoehtoa, uusi äiti on uusi aikakausi ja lapsille ihanaa aikaa. Uudet säännöt uudet kotihommat, uudet käytöstavat ja uudet ruuat ja puitteet.
        Lapsten ei kuulu miettiä asioita joita akuinen päättää, he tekevät kuin heille sanotaan. Lasten äidille kuuluu kannustaa ja puhua pelkkää hyvää heidän uudesta äidistä eikä haukkua. Lasten kuuluu olla ihania lapsia uudelle äidille ja tehdä kuin hän sanoo. tarroja voisi antaa kun ovat ihania jos kiukkusia niin tarrat pois.. 100 tarraa niin saavat kaksi tarraa palkasi.
        Lapset sopeutuu kun uusi äiti ottaa komennon, ellei ei ole pakko tulla uutta äitiä katsomaan, isä voi sanoa lapsille, että pysykää äidin luona, jos täällä kiukutellaan. Jos mies yhtään välittää uudesta naisestaan hän pu9lustaa sitä ja komentaa lapsiaan.

        Lukekaa kuraperseen hienoja juttuja , buhahaa, buhaaa.


    • Anonyymi

      Miksi hakkiuduit raskaaksi 2022 kun se ei missään mielessä ole pakolinen vaihtoehto kenellekään? Nyky ehkäisyt.Jos vahinko sattuu on olemassa siihen pillerit heti ja raskaus keskeytyy. Asenteesi miehesi lapsin on negatiivinen ollut siis koko ajan.miestä ei lapsella saada eikä hallita.Ne toisen naisen synnyttämät lapset on sinä aina.Uusi nainen ja raskaus ei sitä muta. Lisäksi yksin kasvattaa lapsi ei koskaan helppoa. olet hänessä kinni 18 vuotaa muista sekin.Lisäksi olet vanha. Luovut sitä vapaudesta mitä tähän asti sinulla ollut. Kuule itse voit raskauden aikana juuri siksi masentua ja se jatkuu synnytyksen jälkeenkin.Joten ei lapsi ole nukee jonka nostat hyllylle siloin kun käy hermoillesi ja miten itse lulet jaksavasi sivota koko ajan? Tai että lapsesi ei sotkisi meluaisii.Selaista last ei ole olemassa joka olisi hilja ja ei sotkisi.Terv. 2 lapsen yksinhuoltaja äiti.Minä olin vahva ja lapseni ovat käyneet yliopistot ymm.Työttöminä eivät ollet koskaan.1972 meni päiväkotin 3 kukauden ikäisenä .aika joloin yhteiskunta ei tukenut ihmisiä, jolloin jokainen elätti itsensä työllä. 5kk olin äitiysloma lapsen kanssa synty1976.Töihin. Ei olut loma matkoja,ei kesämökejä,ei kampaajia,ei uusia vateita itseläni.Sitä oltin töissä kotona ja lasten kanssa.Pystyisitkö tuon ikäisena samaan? Tuskin? terv. mutsi 69vuotias jolla 2 lasta ja 6 lasten lata. Onnistuin elämä, koska olin nuori äiti silloin.Nuoressa vara parempi.

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan oikein supermamma.


      • Anonyymi

        Mee nyt jo vanhainkotiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan oikein supermamma.

        Opettele käytöstavat hypersupermummo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele käytöstavat hypersupermummo!

        Voe voe niitä ei ole enää. Sinä voisit mennä katkaisuhoitoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe