Oon ny ollu jotai 15pv pois koulust en tietenkää putkeen mut mennää asiaan voiko poissaoloista jäädä luokalle , oon ollu aika paljon kuumees ja flunssas ja myönnetään oon lintsannut max 7pv . :D Mut voiks poissaoloist jäädä luokalle oon aika hyvä koulus en oo kuiteskaa paras ja on jotai max 8 huonoo merkintää + Ussan kirjan joku on pölliny 😍mut jotai 30+ hyvää merkintää mun isoin pelko on jäädä luokalle
Poissaolot
4
199
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta et vielä ole jäämässä luokalle, mutta kannattaa nyt kiinnittää huomiota siihen, että jatkossa käyt koulua säännöllisesti.
- Anonyymi
Nimenomaa niinku tuossa toisessa kommentissa kerrotaan, tuosta ei vielä luokalle jäädä mutta koita ettet lisää poissaoloja hommaa ettei niitä kery ja sitte oot aineista kaikkia muita jäljessä. Ja siitä sitten voi jäädäkki luokalle, mut sun pitää oikeesti olla iha tahaltaa jatkuvasti poissa, että tuo kävis.
- Anonyymi
Tuskin luokalle jäät. Sillo vaa jää jos jostain aineesta tulee toikkariin nelonen. Ja et kyl nelosta saa jos et jokaista tuntia lintsata ja pistä tunnilla ihan höpöksi. Tsemppiä kaikille opiskelijoille! 0
- Anonyymi
Jos oot tosi tosi paljon pois voi, mutta tuolla määrällä ei vielä jää (jos et jatkossa lintsaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2931790IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471579Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541291Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021131- 1431108
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.781052Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701047Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73963Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48922Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta153890