Poissaolot

Anonyymi-ap

Oon ny ollu jotai 15pv pois koulust en tietenkää putkeen mut mennää asiaan voiko poissaoloista jäädä luokalle , oon ollu aika paljon kuumees ja flunssas ja myönnetään oon lintsannut max 7pv . :D Mut voiks poissaoloist jäädä luokalle oon aika hyvä koulus en oo kuiteskaa paras ja on jotai max 8 huonoo merkintää + Ussan kirjan joku on pölliny 😍mut jotai 30+ hyvää merkintää mun isoin pelko on jäädä luokalle

4

207

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuosta et vielä ole jäämässä luokalle, mutta kannattaa nyt kiinnittää huomiota siihen, että jatkossa käyt koulua säännöllisesti.

• Anonyymi

Nimenomaa niinku tuossa toisessa kommentissa kerrotaan, tuosta ei vielä luokalle jäädä mutta koita ettet lisää poissaoloja hommaa ettei niitä kery ja sitte oot aineista kaikkia muita jäljessä. Ja siitä sitten voi jäädäkki luokalle, mut sun pitää oikeesti olla iha tahaltaa jatkuvasti poissa, että tuo kävis.

• Anonyymi

Tuskin luokalle jäät. Sillo vaa jää jos jostain aineesta tulee toikkariin nelonen. Ja et kyl nelosta saa jos et jokaista tuntia lintsata ja pistä tunnilla ihan höpöksi. Tsemppiä kaikille opiskelijoille! 0

• Anonyymi

Jos oot tosi tosi paljon pois voi, mutta tuolla määrällä ei vielä jää (jos et jatkossa lintsaa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      161
      886
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      82
      733
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      728
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      613
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      41
      611
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      562
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      546
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      525
    10. 26
      511
    Aihe