Oon ny ollu jotai 15pv pois koulust en tietenkää putkeen mut mennää asiaan voiko poissaoloista jäädä luokalle , oon ollu aika paljon kuumees ja flunssas ja myönnetään oon lintsannut max 7pv . :D Mut voiks poissaoloist jäädä luokalle oon aika hyvä koulus en oo kuiteskaa paras ja on jotai max 8 huonoo merkintää + Ussan kirjan joku on pölliny 😍mut jotai 30+ hyvää merkintää mun isoin pelko on jäädä luokalle
Poissaolot
4
203
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta et vielä ole jäämässä luokalle, mutta kannattaa nyt kiinnittää huomiota siihen, että jatkossa käyt koulua säännöllisesti.
- Anonyymi
Nimenomaa niinku tuossa toisessa kommentissa kerrotaan, tuosta ei vielä luokalle jäädä mutta koita ettet lisää poissaoloja hommaa ettei niitä kery ja sitte oot aineista kaikkia muita jäljessä. Ja siitä sitten voi jäädäkki luokalle, mut sun pitää oikeesti olla iha tahaltaa jatkuvasti poissa, että tuo kävis.
- Anonyymi
Tuskin luokalle jäät. Sillo vaa jää jos jostain aineesta tulee toikkariin nelonen. Ja et kyl nelosta saa jos et jokaista tuntia lintsata ja pistä tunnilla ihan höpöksi. Tsemppiä kaikille opiskelijoille! 0
- Anonyymi
Jos oot tosi tosi paljon pois voi, mutta tuolla määrällä ei vielä jää (jos et jatkossa lintsaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323738Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501652- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751191Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84915
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49761- 39740