Oon ny ollu jotai 15pv pois koulust en tietenkää putkeen mut mennää asiaan voiko poissaoloista jäädä luokalle , oon ollu aika paljon kuumees ja flunssas ja myönnetään oon lintsannut max 7pv . :D Mut voiks poissaoloist jäädä luokalle oon aika hyvä koulus en oo kuiteskaa paras ja on jotai max 8 huonoo merkintää + Ussan kirjan joku on pölliny 😍mut jotai 30+ hyvää merkintää mun isoin pelko on jäädä luokalle
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tuosta et vielä ole jäämässä luokalle, mutta kannattaa nyt kiinnittää huomiota siihen, että jatkossa käyt koulua säännöllisesti.
- Anonyymi
Nimenomaa niinku tuossa toisessa kommentissa kerrotaan, tuosta ei vielä luokalle jäädä mutta koita ettet lisää poissaoloja hommaa ettei niitä kery ja sitte oot aineista kaikkia muita jäljessä. Ja siitä sitten voi jäädäkki luokalle, mut sun pitää oikeesti olla iha tahaltaa jatkuvasti poissa, että tuo kävis.
- Anonyymi
Tuskin luokalle jäät. Sillo vaa jää jos jostain aineesta tulee toikkariin nelonen. Ja et kyl nelosta saa jos et jokaista tuntia lintsata ja pistä tunnilla ihan höpöksi. Tsemppiä kaikille opiskelijoille! 0
- Anonyymi
Jos oot tosi tosi paljon pois voi, mutta tuolla määrällä ei vielä jää (jos et jatkossa lintsaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3921476- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29684- 52652
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht383609- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474