Oon ny ollu jotai 15pv pois koulust en tietenkää putkeen mut mennää asiaan voiko poissaoloista jäädä luokalle , oon ollu aika paljon kuumees ja flunssas ja myönnetään oon lintsannut max 7pv . :D Mut voiks poissaoloist jäädä luokalle oon aika hyvä koulus en oo kuiteskaa paras ja on jotai max 8 huonoo merkintää + Ussan kirjan joku on pölliny 😍mut jotai 30+ hyvää merkintää mun isoin pelko on jäädä luokalle
Poissaolot
4
207
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta et vielä ole jäämässä luokalle, mutta kannattaa nyt kiinnittää huomiota siihen, että jatkossa käyt koulua säännöllisesti.
- Anonyymi
Nimenomaa niinku tuossa toisessa kommentissa kerrotaan, tuosta ei vielä luokalle jäädä mutta koita ettet lisää poissaoloja hommaa ettei niitä kery ja sitte oot aineista kaikkia muita jäljessä. Ja siitä sitten voi jäädäkki luokalle, mut sun pitää oikeesti olla iha tahaltaa jatkuvasti poissa, että tuo kävis.
- Anonyymi
Tuskin luokalle jäät. Sillo vaa jää jos jostain aineesta tulee toikkariin nelonen. Ja et kyl nelosta saa jos et jokaista tuntia lintsata ja pistä tunnilla ihan höpöksi. Tsemppiä kaikille opiskelijoille! 0
- Anonyymi
Jos oot tosi tosi paljon pois voi, mutta tuolla määrällä ei vielä jää (jos et jatkossa lintsaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555