Paljonko maksaisit saunavuorosta

Anonyymi-ap

17

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan järkeenkäypä hinta. Energia on nyt kallista. Saunassa lotrattu vesikin
      lämpiää sähköllä.

    • Anonyymi

      Energia on enemmän tai vähemmän kallista nykyään, riippuen missä asuu.

    • Anonyymi

      Kaikkien kuuluu myös säästää sähköä, että sitä riittäisi kaikille koko ajan.
      On järkevää taloyhtiössä vähentää vuoroja.

      • Anonyymi

        Totta. Ei ole kyse vain hinnasta, vaan sähkön rittämisestä kaikille. Lyhyessä haaleassa suihkussa saa itsensä puhtaaksi .


    • Anonyymi

      Emme ole maksaneet mitään viimeisten 18 vuoden aikana.
      Aina varhaislapsuudestamme alkaen tähän kerrostaloon muuttamiseen saakka saunoimme ensin saunapäivinä ja sittemmin ok:ssamme silloin kun halusimme.
      Taloyhtiön saunavuoron varaus löi leuoille. Kelloko määräisi milloin saunomme?!
      EI KÄY!

      • Anonyymi

        Kerrostalossa saunomisen hinta voi sisältyä yhtiövastikkeeseen tai vuokraan.
        Veden ja sähkön maksaa aina joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrostalossa saunomisen hinta voi sisältyä yhtiövastikkeeseen tai vuokraan.
        Veden ja sähkön maksaa aina joku.

        Ei sisältynyt vastikkeeseen. Vuoron hinta saattoi olla 5€.
        Kyse oli todellakin käytettävyydestä. Kello olisi määrännyt milloin lähdemme vehkeinemme lontimaan saunaan ja ajan kulu päättäisi poistumisemme. EI KIITOS!
        Se että joku muu maksaa veden ja sähkön ei vaikuta tippaakaan kulutukseemme.
        Emme käytä mitään mitä emme todella tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrostalossa saunomisen hinta voi sisältyä yhtiövastikkeeseen tai vuokraan.
        Veden ja sähkön maksaa aina joku.

        Ihmiset kuvitelee myös netti on ilmaista kerostaloissa.kUIN JÄTEMAKSUT YMM.EI OLE LASKETTU VUOKRIIN LISÄNÄ.SAUNA MAKSUT VAIHTELEE KAI ALUEISTA.ONKO VUOKRA,OMISTUSASUNTO.MISSÄ PÄIN SUOMEA.Hesan kulmilla 25 eKK.Eli joka viikko kerran sauna. Osake talossa saa ilman vakituista sauna vuoroa.otta1 kerta vuoron 5e.Lenkki sauna on aina ilmianen osake kuin vuokra kerrostalot.Naisten ja miesten vuorot erikseen.Sitten on ystävälisiä napureta jos menoa ymm.Luvutavat napurille oman sauna vuoronsa.Kun itse ei pääse, mutta maksaa sitä itse.


    • Anonyymi

      Kyllä sitä 10 maksaa, kun perheen kanssa käy.

      • Anonyymi

        Maksaisin 15 €


    • Anonyymi

      Pitää olla naisten ja miesten vuorot, joihin voi mennä isommalla joukolla. Meillä on ollut aina nämä ilmaiset lenkkisaunat, mutta niistä voisi periä 5 e hengeltä. Yksin tai kaksin kylpijät saa maksaa tuon 25. Oikeastaan ne pitäisi kieltää sähkön tuhlauksena.

    • Anonyymi

      luovuin saunavuorosta kokonaan, vaikka hinta ei ollut mikään päätä huimaava,
      vaan, kun huomannut , että en edes hikoile niinkuin nuorempana, ja suihkussa käyn kevyesti lähes päivittäin, ja suihku on "aina valmiina", en viitsi kyttäillä kelloa ja päivää saunavuoroihin.
      aamusauna voisi olla mukava , mutta se ei nyt mahdollista, ja loppujen lopuksi olen jo unohtanut koko saunan ja hyvin pärjää.

    • Anonyymi

      Tuolla hinnalla saunan käyttö loppuu kokonaan ja sen voi muuttaa joksikin säilytystilaksi.

    • Anonyymi

      Maksan: kulut 30 %

      • Anonyymi

        Markkinat toimii tuolla periaatteella.


    • Anonyymi

      Asun saunallisessa pienessä kaksiossa. Saunon noin viitenä iltana viikossa. Tykkään kun voin napsauttaa saunan päälle milloin haluan enkä ole riippuvainen kellonajoista. Rakastan saunomista iltaisin, ja sen jälkeen nukun erinomaisen hyvin. No, saa nähdä, miten tuo sähkön kallistuminen vaikuttaa talvella saunomiseeni, varsinkin jos tulee pakkastalvi.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe