Jos Lievä älyllisen kehitysvamman saaneena osaat yksin tehdä ruokaa eli asuntola ohjaajat sanoi asuntolassa ne tulee ihan turhaan, kun olen tehnyt itse ruokaa ja asunto oli siivottu ne vaati asiakkuuden lopetusta, koska ne puhu vaan totesi, että enemmän keskustelu on jota tukea eniten tarvitsen ja ihmisuhde ongelmiin.
Nyt taas yksi uusi työntekijä sanoi, että jos olen osannut yksin tehdä ruuat ja siivouksen niin istumiseksi menee, mutta ryhmä taidot muiden ihmisten kanssa nolla tasolla.
Voiko Lievä älyllinen kehitysvamma olla joillakin niin, että ryhmässä et osaa toimia ohjatusti ja puhut ajattelematta suoraan ja puhut ja et kuuntele ja tulee keskeyttää jatkuvasti muita niin että muut asiakkaat pelkää minua.
Ja voiko älyllisen kehitysvamman saaneena olla kiinnostunut lukemaan yli 700 sivua olevia kirjoja ja lukee ääneen kirjoja ja Kissojen seurassa sata kertaa helpompaa olla kuin muiden ihmisten kanssa.
Vammaissosiaali työntekijä sano että, minun käytös häiriöt eivät kuulu Lievään älylliseen kehitysvammmaan, koska olen yrittänyt saada myytyä lääkkeitä muille asiakkaille Kehitysvamma puolella.
Kuuluuko tämä käytös häiriö Lievään älylliseen kehitysvammmaan vai Adhd joka on aivojen kehityshäiriö
Lievä älyllinen kehitysvamma
Anonyymi-ap
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714605Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt923746Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623293SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502453Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352359Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131219