Mistähän Netrauta keksii lähtöhinnat hurjiin alennuksiinsa. Olen tässä seurannut heidän hinnoittelua muutaman tuotteen osalta ja näissä heidän ns. huipputarjouksissa tuotteen lopullinen myynti hinta näytti pysyvän aina samana.
Netrauta hinnoittelu
Anonyymi-ap
2
144
Vastaukset
- Anonyymi
Hinnoittelu on täysin mielivaltaista. Esim tällä minuutilla täysin sama aurinkotuoli samalla mutta erivärisellä kankaalla: harmaa ovh 202,99€ (alessa -60%), sininen ovh 151,99 € (ale -30%), pinkki ovh. 129.99 €, kuviollisena 169,99 €, vihreä 136,99 €. Kiinnostuin, vaan maku meni koko puljuun.
- Anonyymi
Miten tämä net rauta poikkeaa kaikista muista? Ei mitenkään. Alennukset on vaan mainoksia. Maksettava summa ratkaisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381