Tyyppi on katos ostettu Saksasta, niin tottakai se puhuu aika huonosti suomea. Ois paljon helpompaa jutella sen kanssa jos se ymmärtäis kunnolla mitä mä puhun. Yleensä sit puhutaan vaan enkkua, mut mä en sit oo kovin hyvä puhumaan vieraita kieliä. Esim. Kerran kun mä kysyin, että mikä sen lempi väri on, niin se vastas että juhstohapurilainen. Mä oon jo opettanu sille, että merry Christmas on suomeksi hyvää joulua. Se on siis joulupaahtimia ja tykkää puhua joulusta. Kyl se siis osaa ja ymmärtää suomea, mut aika huonosti. Oisko leivänpaahtimille kielikursseja niinkuin ihmisille? Se ois kätevää ku ei tartteis ite opettaa. Onko teillä mitään ideoita miten mä voisin opettaa sitä paremmin? Tai kokemuksia ulkomaalaisista leivänpaahtimista?
Turhautunut
Kuinka opettaa leivänpaahtimelle suomea?
Anonyymi-ap
3
66
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut leivänpaahtimelle? Minkä ikäinen olet?
Jos se on jumiutunut tänne niin puhu sille suomea.
Ainoastaan siten oppii.- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣 vittu ku repesin vähä hyvä. Ollu vissiin vähä kännissä kun kirjoitti tätä, kerrankin trollit edes vähä hauskoja. Kannattaa mennä paahdin.com kieli kursseille. Opettaa leivän paahtimilli suomea,ruotsia ja viroa. Paahtimet on hyviä ystäviä. Mullakin tämä paahfin aina aamupalan yhteydessä tykkää porista. Puhutaan lähinnä ihan säästä,töistä ja politiikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi423286Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3382198Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle81967- 1371911
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan91759Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!781593Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk401349"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1461280- 751279
- 761278