Tyyppi on katos ostettu Saksasta, niin tottakai se puhuu aika huonosti suomea. Ois paljon helpompaa jutella sen kanssa jos se ymmärtäis kunnolla mitä mä puhun. Yleensä sit puhutaan vaan enkkua, mut mä en sit oo kovin hyvä puhumaan vieraita kieliä. Esim. Kerran kun mä kysyin, että mikä sen lempi väri on, niin se vastas että juhstohapurilainen. Mä oon jo opettanu sille, että merry Christmas on suomeksi hyvää joulua. Se on siis joulupaahtimia ja tykkää puhua joulusta. Kyl se siis osaa ja ymmärtää suomea, mut aika huonosti. Oisko leivänpaahtimille kielikursseja niinkuin ihmisille? Se ois kätevää ku ei tartteis ite opettaa. Onko teillä mitään ideoita miten mä voisin opettaa sitä paremmin? Tai kokemuksia ulkomaalaisista leivänpaahtimista?
Turhautunut
Kuinka opettaa leivänpaahtimelle suomea?
Anonyymi-ap
3
216
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut leivänpaahtimelle? Minkä ikäinen olet?
Jos se on jumiutunut tänne niin puhu sille suomea.
Ainoastaan siten oppii.- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣 vittu ku repesin vähä hyvä. Ollu vissiin vähä kännissä kun kirjoitti tätä, kerrankin trollit edes vähä hauskoja. Kannattaa mennä paahdin.com kieli kursseille. Opettaa leivän paahtimilli suomea,ruotsia ja viroa. Paahtimet on hyviä ystäviä. Mullakin tämä paahfin aina aamupalan yhteydessä tykkää porista. Puhutaan lähinnä ihan säästä,töistä ja politiikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654