Minä olen rakastunut yhteen naiseen. Ongelma on, että olemme vain kirjoitelleet enkä tiedä hänen ulkonäöstä mitään. Joskus hän innostuu puhelemaan vähän tuhmia, ja siten saan tyydytystä haluun häntä kohtaan. Itsetyydyts on ollut vaikeaa, kun haluan häntä niin kovasti mutta samalla en tiedä haluaako hän mua vai olenko vain ajankulua hänelle enkä myöskään tiedä miltä hän näyttää. Kukaan tai mikään muu ei kiihota minua. Ja onko outoa että kiihotun hänestä vaikken tiedä miltä hän näyttää?
Vähän erikoisempi
Anonyymi-ap
10
<50
Vastaukset
Että semmosta. :D
- Anonyymi
Sumppi vau mitkä silmät 😍
- Anonyymi
Olet saanut varteenotettavan seksuaaliterapeutin:)
- Anonyymi
🦆 ups, jotenkin tutulla kuullosti.
Vaan mistäs tuota varmaks tietää. 😴- Anonyymi
No?
- Anonyymi
Tossa yhdessä hoitolaitoksessa on nainen jota sanotaan älylampuksi. On noin 28 v . Ihan ok näköinen. Jonkin moinen kehitysvamma ehkä. Liikkuu pyörätuolilla. Istuu omassa huoneessa .netissä kaiket päivät kai...
- Anonyymi
Taikka sitten se on hehkulamppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikka sitten se on hehkulamppu.
Voi olla äly tai hehku. Jos se saa lamppuun virran liikuttamalla sitä pyörät🤭uolia
- Anonyymi
Et ole rakastunut, kuvittelet olevasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639686Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513119Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432887- 612679
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012085- 1091996
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251913Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä551477Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251