R Ä P S ... R Ä P S ... R Ä P S

Anonyymi-ap

Kun kuljin kotiin savoon päin,
Sutenöörin mä tiellä näin
"Löydät pojan niin tumman,
Nätin kuin humman",
Sanoi tuo ystäväin:

"Hän on luona joen rannan missä tuoksuu kumipuu
Sulle neuvon yhden annan heitä mielestäs jo muu."
Heitin kaiken vuoksi vain sen,
Nenästäin puristin paiseen
erektion jos saan aikaan,
sitten päästään asiaan!

Lal-lal-laa-la-la-lal-lal
Lal-lal-laa-la-la-lal-lal
Lal-lal-laa-la-la-lal-lal
Lal-lal-laa-la-la-lal-lal
"R-Ä-P-S, kulta kultasein",
Mä sanoin niin ja selväks tein
"Me pojut mennään naimisiin,
En enää lähde Paraisiin
Jos rakkaalta saan kuvan niin
Voidaan nähdä ja tutustua paremmin"

Tavata me voitaisiin
Jos rakkaalta saan kuvan niin
Korvan taa peukalol sua hakkaisin

20

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas on pattayaan rakastuneella vaikeuksia.

      • Anonyymi

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi

        Pattayan rakas on taas avannut keskustelu yhteyden, ymmärtämällään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayan rakas on taas avannut keskustelu yhteyden, ymmärtämällään tavalla.

        Pullevabotti sai sian, hei!

        Suomi24:n floppi se kotiin vei.

        Pitkämies siltä niskat taittoi,

        Puppe siitä makkarat laittoi.

        Sensukka-pieni sen suuhunsa söi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayan rakas on taas avannut keskustelu yhteyden, ymmärtämällään tavalla.

        Olet sairas ja paha ihminen, ja tiedät sen sisimmässäsi itsekin, apina.


    • Anonyymi

      Aloituksessa pitäisi lukea läts, läts, koska aloittajalta valui sitä itseään kävellessä tielle ja siitä tuli ääni läts läts.

      • Anonyymi

        Totta.


    • Anonyymi

      Pitäisköhän minun laittaa se kuva sihteerille, jotta Saaripasanen voi taluttaa siippansa vihille ja suudella sulhasta laillisesti seurakunnan läsnäollessa?

      Vielä kun saisi tarkat tiedot siitä, millainen kuva on kyseessä, että selvittäisiin kertaotoksella.

      2010

      • Anonyymi

        Ole yhteydessä ystävääsi aloittajaan, kuulutte samaan idioottiryhmään keskenänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole yhteydessä ystävääsi aloittajaan, kuulutte samaan idioottiryhmään keskenänne.

        Peukaloinenhan on aloittaja, maailman omalaatuisin miljonääri, tai no onhan paljonkin tuossa varakkaammassa populaatiossa omalaatuisuuksia mutta kaiketi, tämä on sieltä pahimmasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peukaloinenhan on aloittaja, maailman omalaatuisin miljonääri, tai no onhan paljonkin tuossa varakkaammassa populaatiossa omalaatuisuuksia mutta kaiketi, tämä on sieltä pahimmasta päästä.

        Kumikeijo on suht normaali konserninjohtaja
        https://www.youtube.com/watch?v=6RQ7Pc7gezM


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Missäpäin Suomea tulevaa sulhasta hakataan peukalolla päähän ja miksi?
      Miksi jonkun tapaaminen riippuu kolmannen ulkopuolisen henkilön lähettämistä kuvista?
      Sitä olen ihmetellyt tässä sensein tapauksessa, että miksi hän ei voi lähettää yhtään kuvaa Chiang Maista kenellekään tai tavata ketään, ennenkuin ulkopuolinen henkilö on lähettänyt sensein vaatimat "todistekuvat"?
      Sekään ei ole oikein reilulta kuulostava hommeli että jos ehdot on täytetty ja tapaaminen onnistuu, niin sitten saa oikein kunnolla pataan Chiang Maissa tapaamisen kunniaksi. Kuka näitä tämmöisiä sääntöjä oikein keksii?
      Varsin väkivaltaisen kuuloinen mies tämä sensei.

      • Anonyymi

        Ulkopuolinen ihmettelevä anonyymi.

        Tyypillinen Pattayan ❤


    • Aimo tykkää Kokkikartanon makarooni laatikosta. Kun se nukkui ja kuorsasi kuin mursu, tyhjensin sen rasian ja kakkisin sen täyteen, pistin muutaman makaroonin päälle hämäykseksi. Aimo heräsi ja kysyin onko nälkä, voin lämmittää sulle mikrossa vähän makrulooraa rakas? Aimo nyökkäsi. Vein hälle lämmitetyn satsin josta aimo ahmi puolet ennenkuin tajusi kepposen ja sanoi että täähän on ihan paskaa!!!
      Minä sanoin vekkulisti että kannessahan lukee "kakkikortano"

      Aimo lähti suutus päissään motonettiin, otti hyllystä purkin valopetrolia ja sytytti itsensä tuleen... Motonet - Välkyn ihmisen tavaratalo. Onneksi orvas kedestä paloi vaan 54%.

      • Anonyymi

        Taasko olet tullut tulokseen, monesko kerta vai että oikein homppeli, voi poika olen ollut 22 vuotta aviossa ja olen edelleenkin.


    • Anonyymi

      Voihan aviossa olla vaikka ei ole yhdessä.
      Olin niin 28 vuotta koska exä ei halunnut perheensä saavan tietää että erottiin ja oli kallis maksettu talo joka oli kummankin eläkekassa joka nousi arvossa 10% vuosi eli kummallekin hyvä bisnes.
      Riitoja ei ollut koskaan. Kun hänen vanhemmat kuoli erottiin myös paperilla ja jaettiin potti hyvässä sovussa :-)

      • Anonyymi

        28 vuotta ja arvo nousut 10% vuosi.

        Arvioidaan talon olleen vaikka 300.000 euroa alussa.

        ..... En viisti laskea, koska kyse on Pattayan rakkaan matikasta, kuinka tullaan miljonääreiksi.

        28 vuotias omakotitalo .... hyvä potti ..... on varmasti ja huikealla hintaa.

        Tuohan on verrattavissa vaikka aivan Vantaalaisen vuokrakerrostalon muuttamiseen omistusasunnoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        28 vuotta ja arvo nousut 10% vuosi.

        Arvioidaan talon olleen vaikka 300.000 euroa alussa.

        ..... En viisti laskea, koska kyse on Pattayan rakkaan matikasta, kuinka tullaan miljonääreiksi.

        28 vuotias omakotitalo .... hyvä potti ..... on varmasti ja huikealla hintaa.

        Tuohan on verrattavissa vaikka aivan Vantaalaisen vuokrakerrostalon muuttamiseen omistusasunnoiksi.

        Tuo kuulosti sinun tai sensein matematiikalta. Nimittäin jos lähtöhinta on vaikka 150 tuhatta niin se on
        vuoden päästä 165000
        kahden vuoden päästä 181500
        3.. 199650
        4.. 219615
        5.. 241576
        6.. 265734
        7.. 292307
        8.. 321538
        9.. 353692
        10.. 389061 € ... 28 vuoden jälkeen loppusumma olisi noin 2,1 miljoonaa euroa. Melko hyvä arvonnousu.


    • Anonyymi

      Molemmat väärin.... Korkoa korolle 10% 28v 300 000e= 4 026 298,08e

      ...aattelepa sitä!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe