Yksineläjät

Anonyymi-ap

Poliitikot näyttävät olevan kovin huolissaan lapsiperheistä ja onpa ylimääräinen lapsisäkin olevan tulossa jota ei myöskään huomioida toimeentulotuessa. Hyvä sinänsä mutta eikö eduskunnassa istuvilla poliitikoilla löydy halua auttaa yksinasuvia. Ei ole mitään ylimääräistä apua näköpiirissä. Johan nuo talousviisaatkin ovat laskeneet, että yksinasuvilla on kulut suuremmat suhteessa useamman aikuisen perheisiin. Vaalit lähestyy, ehkäpä äänten kalastelu on alkanut.

7

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vissiin kenelläkään poliitikolla ole kokemusta yksinelämisestä, köyhyydestä, työttömyydestä, lapsettomuudesta, sinkkuudesta, jätetyksi&petetyksi tulemisesta, avioeroista jne.

    • Anonyymi

      Luulisi, että poliitikoilla olisi pitkiä työpäiviä, että sinänsä olisi edes jotain elämänkokemusta yksinäisyydestä edes jossakin elämänvaiheessa, mutta ei, ei näytä olevan kokemusta.

    • Anonyymi

      Tässä maassa ei ole tukia nähneet alta köyhyysrajan elävät yksineläjät joille kaikki maksaa enemmän kuin perheellisille. miksi nämä unohdettu täysin , kyllä työtä tehneille eläkeläisille pitäisi jokin minimitulo pystyä takaamaan jolla tulee toimeen ilman leipäjonoa , häpeällistä , kun samaan aikaan vaaditaan rikkaiden verotuksen alentamista.

    • Anonyymi

      Mitä helvettiä ihmiset tekevät lapsia, jos eivät pysty elättämään niitä ilman lapsilisiä tai yhteiskunnan tukia!

      • Anonyymi

        Miks synnyit ni.


      • Anonyymi

        Älä muuta sano.

        On se perkele, suomeen tulee joku pakolaislapsi, perhe yhdistetään koska laki vaatii niin.

        Somali tulee kolmen vaimon kanssa suomeen joilla kaikkiaan 9 lasta, kaksi heistä jää suomeen asumaan yksinhuoltajina (suomessa kun tuo moniavioisuus on laitonta) ja yhden vaimon kanssa asuu ja kaikille vähintään kolmiot, jollei avioparille neliö ja kaikki lapset saa lapsilisän.

        Mitä hrevettiä ihmiset tekee lapsia josseivat pysty niitä elättään ilman lapsilisiä ja yhteiskunnan tukea, jäisivät kotimaahansa asumaan.

        Osuitte ihan oikeaan, mutta oliko teillä edes mitään viisasta, älämölöstänne huolimatta??

        Ai ei ollutkaan, no voi harmi...


    • Anonyymi

      Teen tutkimusta yksinäisyydestä ja yksinäisille ihmisille kohdistetuista palveluista.
      Olen vuosien saatossa
      Tavannut työni puolesta paljon erilaisia ihmisiä.
      Teen kaikenlaisia huolto ja kunnossapitotöitä uudellamaalla ja usein keikat vie minut ihmisten asuntoihin.
      Pyrin aina olemaan ystävällinen ja asiallinen kaikille, myös niille ns hankalille asiakkaille.
      Kun asiakkaan luottamus on saatu, he yleensä tarjoavat kahvia tai muita virvokkeita ja alkavat jutustelemaan niitä näitä.
      Nyt viimeisen vuoden aikana olen kiinnittänyt huomiota siihen miten moni on selvästikin yksinäisiä tai ainakintuntevat olonsa yksinäisiksi.
      He ovat selvästi mielissään kun saavat seuraa ja juttu kaverin.
      Keskustelen mielelläni kaikenlaisten ihmisten kanssa eikä se tunnu minusta kiusalliselta.
      Joskus käynnistä jää kurja tunne kun työn suorittamisen jälkeen pakkaan työkaluja ja teen lähtöä niin asiakas vaan jatkaa juttua eikä varsinaisen työn lopputulokseen välttämättä edes kiinnitetä huomiota.

      Olenkin alkanut pohtimaan olisiko sellaiselle palvelulle tilausta/tarvetta jossa tarjoaisin yksinäisille toisen ihmisen seuraa.
      Saisit kaverin harrastuksiin tai vaikka ulos kävelylle.
      Mikäli sinulla on jotain huolia/murheita ja tarvitset kuuntelevaa olkapäätä tai sitten vain juttuseuraa ja kortinpeluu kaveria niin sekin onnistuu.
      Kaikenlaiset kotityöt ja kodin pikku remppa hommatkin hoituu siinä jutustelun ohessa.

      Olisin kiitollinen jos laittaisitte kommentteja ja kehitys ideoita minulle sähköpostiini [email protected]

      Kiittäen
      Raimo Saari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3530
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2034
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      161
      1694
    Aihe