No oliko näin jälkeen päin tarpeellinen kampanja iskeä roskiksilla kävijöitä vastaan?
Kunnan roskisiskuista
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Uudet ja vanhatkin turhat virat tarvitsevat rahoitusta.
- Anonyymi
Sata kyttäyskeikkaa ja kolme käryä. Laskekaa siitä.
- Anonyymi
Kunta vaan automaattisesti rahastaa työstä jota eivät itse edes suorita. Jos vie roskansa osulan taakse ja loput Antinkorpeen ei luulisi olevan kunnasta päin mitään syytä laskuja lähetellä kun ei ole olemassa mitään sopimus-suhdetta-kaan kunnan astioihin.
- Anonyymi
Mää tarkotin puskassakyttäys-taktiikkaa, jossa sketsimäisesti hyökätään kimppuun, jos vie sekajätteeseen jotain joka ei kirjaimellisesti sinne kuulu. Sitten lähetään peeaana ajamaan kunnan auton perässä ja tietää, että kohta joku tuo jälkeemme sohvan ja grillin ja naureskelee matkalla kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää tarkotin puskassakyttäys-taktiikkaa, jossa sketsimäisesti hyökätään kimppuun, jos vie sekajätteeseen jotain joka ei kirjaimellisesti sinne kuulu. Sitten lähetään peeaana ajamaan kunnan auton perässä ja tietää, että kohta joku tuo jälkeemme sohvan ja grillin ja naureskelee matkalla kotiin.
Luulin, että siellä on kameravalvonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noinkin voinut käydä ? Mitä kaikkea lie kuskaavat mutta ainakaan laituria ei näy olevan palautettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin, että siellä on kameravalvonta?
Niin kai niissä onkin, mutta livesakotustakin tapahtuu. Vetävät poliisin oikeudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620