haluun jätkän..

-tyttö-

..jonka kanssa on kiva olla; joka on mulle kiltti ja ymmärtäväinen, joka kuuntelee ja johon voi luottaa.
Mutta haluan myös että se on hyvännäkönen; jota voi ylpeenä näyttää kavereille!
Voinko mä koskaan rakastua kehenkään koska haen jotain täydellisyyttä?
Tuntuu että en vois olla jätkän kanssa joka ei oo täydellinen, mutta sitten jos löytäisin jonkun täydellisen, ni voisinko rakastaa sitä, vai olisko se vaan joku aarre mitä oon ettiny ja minkä oon vihdoinkin köytäny, ja jota voisin esitellä kaikille kateellisille..

9

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • superwanker

      mutta aina ei voi saada sitä mitä haluaa ja yleensä ei halua sitä mitä saa....

      • -tyttö-

        jos sä jotain haluut ni et sä sitä kyllä täältä löydä! siis olenhan mä itekin täällä, mutta sähän oot ollu täälä jo tunteja..! herää jo todellisuuteen superwanker ja lähe ulos ja hanki elämä äläkä oo kokoaika täällä ja lue muitten ongelmia, kun et kuitenkaan osaa edes neuvoa..


      • superwanker
        -tyttö- kirjoitti:

        jos sä jotain haluut ni et sä sitä kyllä täältä löydä! siis olenhan mä itekin täällä, mutta sähän oot ollu täälä jo tunteja..! herää jo todellisuuteen superwanker ja lähe ulos ja hanki elämä äläkä oo kokoaika täällä ja lue muitten ongelmia, kun et kuitenkaan osaa edes neuvoa..

        ei se mitään hyödytä missä mä oon


      • Aqfani
        superwanker kirjoitti:

        ei se mitään hyödytä missä mä oon

        tollasta asennetta...=) mee vaan äläkä kysy halutaanko sua mukaan.Niin mäkin ensin luulin,et mua ei haluta mihinkään ja sit kun menin,ni sain aivan ihanan uuden kaveri porukan poikaystäväni kautta. Kivaa jatkoo,toivottavasti ei täällä!=)


      • superwanker
        Aqfani kirjoitti:

        tollasta asennetta...=) mee vaan äläkä kysy halutaanko sua mukaan.Niin mäkin ensin luulin,et mua ei haluta mihinkään ja sit kun menin,ni sain aivan ihanan uuden kaveri porukan poikaystäväni kautta. Kivaa jatkoo,toivottavasti ei täällä!=)

        kyllähän mä olen mennyt,mutta kun olen niin usein masentunut,niin se jää vähän vähiin....


      • tiina

        sen jos et aineellistais sitä aivan täysin...lueppa omia runojas!ei sit tartte vastata tähän viisastellen...mut mit vaan jos haluat!


      • superwanker
        tiina kirjoitti:

        sen jos et aineellistais sitä aivan täysin...lueppa omia runojas!ei sit tartte vastata tähän viisastellen...mut mit vaan jos haluat!

        minkä takia mun pitäisi lukea omia runojani??????


    • Aqfani

      Mä kerron täs nyt oman tarinani...(toivottavasti jaksat lukea;) )

      Viimevuoden keväällä mulla meni poikki mun pitkäaikasen poikaystävän kaa...Sinä kesänä sitte mä "hilluin" melkein kaikkien kaa jotka vastaan tuli...no,voin sanoo,et se kyl lievens mun tuskaa...mut sitte.syksyllä mä aloin ajatella et ei tollanen sekoilu ja viattomien sydänten särkeminen oo oikein ja aloin tosissani ettiä jotain kunnollista äijää.Kävin monia kertoja kahvilla joidenkin kanssa ja yhtenäkään kertana ei tuntunu oikein miltään.Yhden kanssa seurustelinkin,kunnes mulle selvis ettei tää tyyppi ollu "seurustelu luonne" ollenkaan...Sen jälkeen mä päätin,etten enää eti ketään,koska ikinä kukaan ei ollu niinkun pitemmän päälle kiinnostunu musta oikeesti.Ajattelin,ettei mulle oo tyyppiä jonka mä haluisin.Ne tyypit jotka ois oikeesti halunnu mut,ne ei kelvannu mulle ja jos mä oisin halunnu jonkun,se oli joko liian kaukaa tai ei kelpuuttanu mua.Mäkin oisin halunnu täydellisen tyypin ja uskoin etten tuu löytämää sellasta ikinä...ei mulle ketään oo.Sit tapahtu niin,että yks jätkä tekstas mulle,jonka olin tavannu yhis bileissä sillon ku "seurustelin" sen edellisen tyypin kanssa tossa alkuvuodesta.Se pyys mua kahville ja mä ajattelin,et no okei..tän kerran viel koetan.(en ollu kovin kiinnostunu siit tyypist sillon)ja ajattelin et jos täst ei tuu mitään ni sit ei tuu mistään,josta mä olin aika varma.

      Sitte,parii päivää ennen kun mentii kahville,tää tyyppi(jonka ulkonäköö en ees IHAN tarkkaan muistanu)soitti mulle.Me puhuttii yöllä kahesta kolmeen.Se puhelu sit sai mun pään kääntymää.Mä ootin tapaamista kun lehmä kesää,koska tyyppi oli vaikuttanu todella mukavalta.Sitten neljän tunnin kahvilla istumisen jälkeen ei ollu enää epäilystäkään,ettenkö mä ois halunnu sitä tyypiä!se on aivan täydellinen,siis ei ehkä yleisesti,mut mulle se on.Se on just sitä mitä olin aina toivonu...sellanen,jonka laista en luullu koskaan löytäväni.Ja jota epäilin ensin ihan yhtä mitättömäks kun kaikkia muitakin edellisiä.Niinpä me sitten ollaan oltu yhessä reilu kuukaus ja nyt todella tajuan,mitä on oikeesti omistaa joku,jonka takia ois valmis vaikka kuolemaan.En oo koskaan tuntenu ketään kohtaan näin.

      Että sulle sanoisin,et ei kannata ettiä ketään mistään."se oikee" tulee kyllä vastaan vaikket tekis mitään.Mut tosin himassa ei kannata nyhjätä,ei sieltä ovelta ketään tulla hakemaan..;) mut kun liikut ympäriinsä kaupungilla ja näin,ni aivan varmasti saat mitä haluat.Ja siitä täydellisyyden tavottelusta...usko vaan siihen,että sulle on sellanen tyyppi joka on susta täydellinen.Mä jaksoin uskoa siihen et mulle on joku mulle täydellinen ja sellanen löyty.(tai siis tuli mun luokse);) eli usko unelmiis ja kaikki on mahdollista=) Todella hyvää jatkoa sullekin!!!

    • Anonyymi

      Haluun jätkän mut miten oon 09 auttakaa pliis mä oikeesti haluun jonkun johon voin luottaa roikkua ja rakastaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9254
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      42
      2720
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1340
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe