Väkisinmyyjät

Ostoskeskusten auloissa on usein esim. sähkösopimuksen tai kännykkäliittymien väkisinmyyjiä. Eivätkö he muka huomaa, että monet ihmiset kaikin tavoin yrittävät vältellä heitä?

13

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei niitä tarvi vältellä, sanoo vaan ettei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Sanoo "ei kiitos" ja jaktaa kävelyään eteenpäin.


    • Anonyymi

      Huomattu on, ja myös feissarit torilla lähestyvät silloin kun heillä on kampanja menossa. Tyrkytys ei ole kivaa.

      • Anonyymi

        Eipä ole feissarit vuosiin lähestyneet kun keksin miten pidän ne loitolla. Aina kun huomaan että feissari katsoo niin vilkaisen rannekelloa ja kiristän kävelyvauhtia ja nokka pystyssä kiireisen näköisenä eteenpäin. Hyvin on toiminut eivätkä ole pyrkineet pysäyttämään.

        Fortumin ym myyjille jotka notkuu kauppakeskuksissa sanon vain että paikallinen on ja pysyy ja kiireisesti ohi kun yrittävät pysäyttää.

        Harvoin onneksi on enää keskustaan asiaakaan niin ei tarvitse heitä väistellä.

        vn


      • Anonyymi

        SPR asialla olevia voit sanoa : Teet töitä rikollisille mafialle.
        Paras älä olla mitenkään juomatta ja ohittaa.


    • Anonyymi

      Provikkapalkalla.

      Jos kaupustelijoilla ois tuntipalkka, eipä ne paljoa duunia viittis tehdä, ei paljoa huutelis asiakkaille. Provikkapalkalla pakko koittaa tehdä kauppoja.

      Oikeestaan kyse on torikaupasta ostoskeskusten käytävillä. Tavallaan operoivat ihmisten mielestä vääränlaisessa miljöössä. Vaikka nyt ostoskeskukset nimenomaan on kauppapaikkoja, net ei ole toreja, kännykkäbasaarit jotenkin sotkee ihmisten siirtymisiä ostoshelvettien välillä. Lisäks paljon liikkeellä asiakkita, jotka ohikulkiessaan hakevat maitotölkin tai pullon kossua työmatkallaan.

      Mun mielestä kännykkäkauppiaat toki on ärsyttäviä, mutta tekevät vaan duunejaan. Ehkä niitten kohdalla kiihdyttää askeleitaan, mutta ei net kimppuun käy, koska aina tulossa uusia asiakaskanditaatteja.Sen kun kävelee ohi, jos kaupanteko ei itteä kiinnosta.

      Mä muuten kerran tehnyt liittymäsopparin tollasessa basaarikioskissa. Oli hiljanen hetki ja myyjätkin puuhaili omiaan, mun piti oikein mennä kioskille kyselemään, että kiinnostaisko kaupanteko :D

      Joo, köyhiä opiskelijoita provikkapalkalla, hyvähän tuo, että ovat töitä löytäneet.

      =DW=

    • Anonyymi

      Ihan hyvä juttu, kun opiskelijoilla on työhommia. Joskus 70-luvulla muutamat opiskelijat saivat lisätienestiä sillä, että työskentelivät linja-autonrahastajina, varsinkin perjantaisin ja sunnuntai-iltaisin.
      J.S.V.

      • Anonyymi

        Ketjun aiheeseen tämä ei nyt kuulu, mut sanon vain et kyllä opiskelijoiden pitäisi opiskella, eikä käydä töissä, ja siten viedä työpaikka joltain. Opiskelijoiden valmistuminen kestää liian kauan, koska eivät ole kokopäiväisiä, vaan tekevät muita asioita. Opintotuet yms. kyllä riittää, jos ei riitä on syytä katsoa peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aiheeseen tämä ei nyt kuulu, mut sanon vain et kyllä opiskelijoiden pitäisi opiskella, eikä käydä töissä, ja siten viedä työpaikka joltain. Opiskelijoiden valmistuminen kestää liian kauan, koska eivät ole kokopäiväisiä, vaan tekevät muita asioita. Opintotuet yms. kyllä riittää, jos ei riitä on syytä katsoa peiliin.

        Yritykset ottavat sellaista työvoimaa joka heille sopii. Monet yritykset haluavat jopa ulkomailta suomalaisia halvempaa työvoimaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aiheeseen tämä ei nyt kuulu, mut sanon vain et kyllä opiskelijoiden pitäisi opiskella, eikä käydä töissä, ja siten viedä työpaikka joltain. Opiskelijoiden valmistuminen kestää liian kauan, koska eivät ole kokopäiväisiä, vaan tekevät muita asioita. Opintotuet yms. kyllä riittää, jos ei riitä on syytä katsoa peiliin.

        Opiskelijat ovat muutamilla aloilla paikkaamassa korvaamattomasti työvoimapulaa


    • Anonyymi

      Löytyy ihan Itis kauppakeskus kuin Itä Helsingin lähiöiden ostokeskukset samaa myntiä ajoittain. Heistä pääsee eroon kun sanon Mies märä kaiken ,teke sopimukset. Minä olen tossunalla etten joudu taivasalle.Toimii aina. Minulla muuten ei ole miestä.22vuota kestänyt suhteeniki kuoli oman kotiinsa 2021.hyvää iltaa Vanha nainen 69v.

    • Anonyymi

      Jokunen kuukausi niin poliitikot liittyy joukkoon. Niitä pörrää markettien pihoilla haitalle asti. Kauppaavat fiktiota.

    • Anonyymi

      Ei ikinä ole väkisin myyty mitään. Sanon kiitos ei ja jos se ei tehoa sanon etkö tajua mitä sanoin. Häipyvät vähin äänin luikkivat suorastaan koloihinsa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe