Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nokian puhelimet paskoja

Anonyymi-ap

Ostimme pari Nokialaista perheeseen, mallia 2,4, eikä paskempia puhelimia ole olemassa.
Olen kuullut kaikkien Nokian käyttäjien sanovan samaa. Ne lakkaa toimimasta, sovellukset ei päivity, kamerat ei toimi, ei tottele asetuksia vaan päivittelee itseään vaikka on esto päällä, videiontia ei saa katkaistua, muistia ei saa tyhjennettyä, jumittuu.
Tässä vähän esimakua. Ikkuna pimenee.

20

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      G 10 toiminut hyvin,tietenkin tehoja saisi olla,budjettiluuri.

    • Anonyymi

      Nyt täällä on joku haukkujatrolli, joka lämpimikseen on aikaisin aamulla kirjoitellut keksittyjä juttuja.

    • Anonyymi

      Ostin vuosia sitten nokia pureview 9:n se oli ainakin minulla erinomainen puhelin. Nokia toi ekana? tän useamman objektiivin kameran puhelimiin ja sillä sai ihan jäätävän hyviä kuvia pimeässä/vähäisessä valossa. Ok se vähän liioitteli värejä, mutta se teki niistä kuvista just hienoja. Puhelimen kuoret oli silkoa molemminpuolin eli lasia ja se oli puhelimen ainoa heikko kohta. Rikki meni helposti.. Muuten tykkäsin.. seuraavakin oli noksu mutta se oli vähän huonompi tosin se ei ollutkaan lippulaivamalli... Jos ei osta lippulaivamallia saa huonomman/paskan version hyvästä. Et saa uutta mersua/bmw/toyota tai mitä lie laatumerkkiä dacian brändin hinnalla, sama juttu... Tai ostat halvimman karvalakin ja pyydät premiumin ominaisuuksia.

    • Anonyymi

      2.4 on vain soittoihin ja viesteihin tai pelkistetyksi työälypuhelimeksi.

      • Anonyymi

        Miten vaan, mutta kyllä niiden toimia kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaan, mutta kyllä niiden toimia kuuluu.

        Kyllä ne toimii, toisin kuin aloittaja väittää.


    • Anonyymi

      Ei ole puhelinta mutta tuo minitabletti on. Sen vähän mitä sitä käytän, eli käytän verkkopankkia, toimii hyvin.

      • Anonyymi

        Tuo on siis sama kuin puhelin mutta isompi.


    • Anonyymi

      Yhtä paskoja kuin kaikki androidit, monissa muissa ympätty mukaan enemmän kuukkelin vakoilua ja valmistajan omia ohjelmia. Lumia toimi edelleen erinomaisesti.

      • Anonyymi

        Yleensä käyttäjässä vika.


    • Anonyymi

      Nokia N 8 oli 6 vuotta kunnes akku lopetti varauksen pitämisen.

      Nyt Nokia G 21 ja hyvin on toiminut.

      En ole katunut ostostani!

      • Anonyymi

        Halpaa ja hidasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpaa ja hidasta..

        On tärkeää pystyä myöntämään olevansa halpa ja hidas kuten sinäkin teit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpaa ja hidasta..

        Jep jopa testeissä havaittu hintaluokkaansa hitaimmaksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpaa ja hidasta..

        ikäkin on vaan numeroita


    • Anonyymi

      Minulla 20 vuotta sitten markinoille tullut Nokia 1100. Ei muuta vikaa kuin näppäinmatto kulahtanut. Saakohan noita uusia mistä? Joskus ajatellut vaihtaa uudempaan peruspuhelimeen mutta kaatunut siihen että soittoäänet ihmeellisiä hintahtavan melodisen vaimeita lurituksia. No eipä tuosta 1100:stakaan löytynyt kuin kaksi menettelevää ääntä eikä niihinkää saa tarpeeksi voimaa. Toista se oli ensimmäisessä puhelimessani (NMT 900) eli Technophone 415:ssä, toiseksi jäi ainoastaan palovaroitin.

      • Anonyymi

        Piti olla "...eli Technophone 415:ssä, joka jäi toiseksi ainoastaan palovaroittimelle".


      • Anonyymi

        Mulla sama ongelma, 1100:n näppäinmatto on kulunut. Muuten hyvä puhelin. Parista liikkeestä olen kysynyt näppäinmattoa varaosana, muttei ole löytynyt. Onko kellään tietoa mistä voisi noita saada?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama ongelma, 1100:n näppäinmatto on kulunut. Muuten hyvä puhelin. Parista liikkeestä olen kysynyt näppäinmattoa varaosana, muttei ole löytynyt. Onko kellään tietoa mistä voisi noita saada?

        Äkkiä vilkaisten näyttäisi ihan siltä, että noita etukansia näppäimistöillä on paljonkin tarjolla ulkomailla postimyyntiliikkeissä.

        https://www.google.com/search?q=nokia+1100+cover


    • Anonyymi

      2.4 puhumiseen, tekstit, pankkiasiat. Paremmat mallit Someen, youtubeen jne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe