Täälläkin mesoaa vielä jokunen Tarton rauhan jälkeläisistä. Katkeruus on leimaavin piirre. Tuuleeko Porajärveltä?
Tarton rauhan jälkeläiset
6
153
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta en ymmärrä aloituksesta kuin että katkeruutta tuntuu löytyvän.
- Anonyymi
Miten niin Tarton rauhan? Miksei vaikka Pähkinäsaaren?
- Anonyymi
No sillo ei Porajärvi tai mitään muutakaan jäänyt rajan taa.
- Anonyymi
Eiliset kaunat ja katkeruudet vaikuttavat monien tämän päivän toimintaan.
- Anonyymi
"Eiliset kaunat ja katkeruudet vaikuttavat monien tämän päivän toimintaan."
Totta, mutta minä olen selittänyt ne vuoden 1918 sisällissodan tapahtumien kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eiliset kaunat ja katkeruudet vaikuttavat monien tämän päivän toimintaan."
Totta, mutta minä olen selittänyt ne vuoden 1918 sisällissodan tapahtumien kautta.Jospa eilinen tarkoittaakin tässä oikeasti eilistä eikä sadan vuoden takaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936