Jos Adhd tekee liikapuheliaisuus jutun ja ADHD lääkkeet eivät auta yhtään enää onko mitään lääkettä joka vie vitun ADHD pois koska kaikki älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset myös valittaa ja huutaa kuten Ohjaajat, vanhemmat, että eivät jaksa kuunnella jatkuvaa puhetta ja, koska en osaa kuunnella ja keskeytän joka välissä muiden ihmisten puheen ohjaaja sanoo ADHD tekee että kulutan loppuun muut asiakkaat ja ihmiset.
Terveyskeskus Kehitysvamma lääkäri ei suostunut lopettaa ADHD lääkettä haluan sellaisen lääkkeen joka vie liikapuheliaisuus jutun pois joka kuuluu ADHD oireisiin ja sellaisen lääkkeen, joka auttaa että aivot ottaa hitaan puheen vastaan ja kuvat ja että pystyn sitoutumaan määräämiin Kehitysvamma ryhmien sääntöihin ja jaksaisin ympäristössä muiden Kehitysvammaisten levottomuutta paremmin ja en puhuisi eka ajattelematta.
Tai voiko Adhd aluetta poistaa aivoista leikkaus jutun avulla.
Olen lukenut ADHD näkyy aivojen kuvissa.
Jos tuon ADHD alueen voi leikkaus jutun avulla joskus poistaa otan riskin mielummin olen aivo kuollut kuin ihminen jolla on tullut geeneissä vitun ADHD joka tekee, että ei jaksa ohjaajien avulla sitoutuu mihinkään.
Ne joilla on pelkkä älyllinen kehitysvamma ne pystyvät sitoutuu ryhmässä sääntöihin.
Toisin on meillä joilla on lisäksi vitun ADHD
Vitun ADHD
Anonyymi-ap
0
406
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743