Olen 46.v varattu mies minulla on aika erikoinen juttu ajattelin voi kertoa sen eli minulla kasvaa rinnat onko muita ehkämies puolisia jolla kasvaisi ja kiinnostaisi kirjoitella miehen kanssa joka on transu lötyyköhän teitä?
Hei tämä on tosi juttu
8
787
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kunnon dd-kupit ne bosat vai jotkut paistetut kananmunat?
- Anonyymi
Olet siis joko intersukupuolinen tai testosteronituotantosi on käytännössä nolla ja luonnollinen estrogeeni saanut vallan. Kannattaa käväistä endokrinologilla, ellei tila ole itseaiheutettu.
- Anonyymi
Hmm. Nyt tuli minua kiinnostava aihe. Minulla on ollut jonkinlaista rintojen kasvua jo siinä 17-18 vuotiaasta alkaen, mikä sitten kiihtyi vanhempana monista erinäisistä lääkityksistä johtuen. Kotona käytän jatkuvasti B-kupin rintaliivejä ja ne kyllä täyttyvät kivasti ilman toppauksia. Rintaliivien ja muidenkin naisten asujen käyttö oikeastaan alkoi vaimoni ehdotuksesta ja on jatkunut jo useita vuosia. Nyt olen niissä niin kiinni etten varmaan pääse siitä koskaan eroon, enkä oikeastaan haluakkaan. Nännejä ja nännipihoja olen vähän kerrassaan kasvattanut sellaisella imukupilla.
- Anonyymi
Itellä on kunnon melonibosarit. Imurilla (Hoover) olen niitä aamuin illoin imenyt ja viidessä vuodessa oli jo c-kuppi ja nyt 12 vuoden jälkeen kunnon lollot😍
- Anonyymi
Joko roikkuu vyötärölle saakka.
- Anonyymi
Hei huomasin jo 50v et mulla on pienet tisut ja vuosien saatossa ovat kasvaneet
olin naimisissa ja en voinut pitää rintsikoita nyt sinkkuna voin ihana tunne aina
t. transmummo - Anonyymi
Meikällä on myös tissit alkaneet kasvaa ihan kivasti, kun olen juonut monta vuotta kaljaa. Täytyykin lähteä transsuilemaan.
- Anonyymi
Manboobsit ja naisen tissit ovat eri näköiset ja jopa eri paikassa. Vertailkaapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2686658Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2206217Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385643Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1514968Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi293774Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1953719Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313445HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333133Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan43123Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3322785