Totesin tuolla toisessa ketjussa, että Saaripasasesta ei saisi heteromiestä, vaikka joutuisi autiolle saarelle Megan Foxin ja Scarlett Johanssonin kanssa ollen ainoa mies saarella.
Jälkimmäinen exäni oli rikkaasta perheestä ja englantilaisesta huippuyliopistosta valmistunut, vaikka ei titteleistään piitannutkaan, ei niitä ikinä hyödyntänyt eikä elvistellyt.
Noin 2005 alkoi televisioon ja viihdekulttuuriin ilmestymään kiintiöhomoja. Jokaisessa ohjelmassa ja tositeeveessä piti olla yksi. Jotkut tuli silloin kaapista ulos, kuten Siltsu, bumtsibum- mies ja Uotinen.
Stadissa oli muoti-ilmiö niihin aikoihin, että jokaisella akateemisella uranaisella piti olla mentorina, ystävänä, joogaopettajana tai vastaavana hienostunut ja tyylikkäästi pukeutuva ylireipas homppelimies. Se oli jonkinlainen statussymboli ja merkki sivistyksestä ja suvaitsevaisuudesta.
Sen kanssa oli koulutetun naisen kiva kikatella Kaivohuoneella skumppalasin ääressä, joita happy hourin aikaan tarjoiltiin 2 euroa lasi. Viiden lasin jälkeen alettiin puhua puoliksi ruotsia ja käytettiin akateemisia termejä ja puhuttiin kovalla äänellä, jotta kaikki näki että kyseessä on parempi väki, bättre folk.
Vappu on suurin juhla heille, koska silloin voi käyttää vielä sitä hattua ja pitää pitkää poplaritakkia, joka osoittaa käyttäjänsä kuuluvan ylempään luokkaan.
Minua työläisperheen poikaa tuo kovasti nauratti, ja en malttanut siitä olla hieman piruilematta, eikä se ketään haitannut. Yhdessä pidettiin hauskaa ja tuntui siltä kuin olisi itsekin vähän parempi.
Matkailuala on tunnetusti ala, jonne hakeutuu miehet jotka eivät ole kiinnostuneita seksuaalisesti vastakkaisesta sukupuolesta.
Alalla työskenteli exänikin silloin ja sieltähän nämä ystävätkin sitten löytyi. Oikein valoisia, iloisia ja älykkäitä kundeja, joilla oli aina hauskaa ja leikkisä mieli. Ei mitään pahaa sanottavaa heistä vaan päinvastoin.
Yhteisiä juhlia oli usein, niitä he osasivat järjestää ja niissä oli aina ohjelmaa, kaikki oli viimeisen päälle siistiä ja tyylikästä, sillä ne pojat osaa sisustaa. Mökeillä saunottiin porukalla eikä kenenkään tarvinnut käyttää uima-asuja siinä porukassa.
En tiedä mikä on tilanne nykyisin stadissa, vieläkö akateemisilla tytöillä on lemmikkeinään näitä poikia, mutta sanon vaan että erittäin mukavaa seuraa. Sama vika Thaimaassa.
Muunsukupuoliset ovat usein älykkäämpiä kuin heterot, asiantuntijat pähkäilee sen johtuvan siitä että he edustavat kumpaakin sukupuolta, joka kehittää paremman tunneälyn ja ymmärryksen.
Sellaista tällä kertaa. Nyt lähdetään kokkihommiin ja syömään. Tämän viikon paperityöt tehty, toimeksiantajalla korona ja hän on loppuviikon poissa pelistä.
2010
Muistoja stadista
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Pasanen on tämän sivuston kiintiöhomo, mutta ei ole varsinainen päivänsäde luonteeltaan ja epäilen vahvasti ettei myöskään sisusta, maalaa eikä harrasta joogaa.
Pasasen homous taitaa olla vain yksinäisyyttä eikä patilastakaan löytynyt heppiä tähän hätään.- Anonyymi
Onko muuta elämää kuin ............. no antaas olla.
- Anonyymi
Tuollainen lienee alkulausahduksia Tyttö Neitisellä, kun provosoinut katutappeluja saadakseen orkkuja ladatakseen heti, kun vastapuoli on reagoinut haistatteluun.
Kerran kun olin hesassa ni kuvailin kuksaa eri puolilla. Sity käytävässä, Makkara talon edustalla ja vaikka missä. Juttelin sille puu mukille myös mukavia ja kerroin sille hesan historiasta kaikenlaista niiku että hesassamoli vielä kekkosen aikaan villejä puhveleita, sauruksia ja indiaaneja. Mulla oli kaverina silloin apassipäällikkö Hiipivä Nälkä. No se siitä hesan historiasta ette te ymmärrä kuitenkaan.
Kun olin siinä makkara talon edustalla sitten kuvaamassa kuksaa ja asettelin sen roskiksen päälle ja siirryin kuvaus asemiin, ni joku ukko tuli siihen ja sano kaverilleen että "joku jättänyt paskasen puukipon tähän mä heitän sen roskiin"
Järkytyin niin pahasti etten voinu huutaa enkä liikkua, jaloista meni tunto ja meinasin tulla hulluksi.. Ampulanssi miehet elvytti mua siinä 15 minuuttia ja julistivat sitten aivo kuolleeksi. Pomppasin pystyyn, nappasin Rolle Rollaattorin ja kiiruhdin roskikselle.. siellä se oli päälimmäisenä poloinen. Sähisin myrkky hampaiden välistä hoitajille että pysyyvät loitolla ja pureman pelossa ne pysyi.
Minä ja kuksa siitä lähdettiin takaisin jorviin. Putsasin sen käsi desillä ja hyväilin sillä kassejani. Yhdessä jälleen.- Anonyymi
Olen erittäin liberaali sexi asioissa ja kaikki 10 (?) eri sukupuolta on OK.
UUTTA minulle; Nyt on Ruotsissa KOLMAS sukupuolinimi virallinen se panee hymyilemään :-)
Ihan Ok ja varmaan auttaa ko henkilöitä saamaan suvaittavuutta mikä on hyvä.
Se on jokaisessa virallisessa kaavakkeessa jossa kysytään sukupuolta.
Se kolmas on "HEN". Ennen oli mies HAN ja nainen HON. Ei muita.
"Hen är ett svenskt könsneutralt personligt pronomen som används på samma sätt som orden han och hon"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715960Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651939- 1801740
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561067Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71046Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41971RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49941Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288932