Olen säännöllisesti ostanut suomalaisia kurkkuja ja tomaatteja, mutta nyt pidän talvitaukoa. En suostu maksamaan vihanneksista viittä euroa kilolta.
Ymmärrän että tuotantokustannukset ovat Suomessa ilmaston takia korkeammat kuin Espanjassa, mutta yli vitosen kilohinta on yksinkertaisesti liikaa meikäläisen kukkarolle.
Vihanneksia taas ensi kesänä
2
937
Vastaukset
- Anonyymi
mun mielestä tuo kurkku on muutenkin ollut jotenkin kummallisen makuista,liikako jotakin aineita? kuorittuna nyt pystyy syödä mutta no kraanavesi on kuitenkin suhteessa halvempaa. . jätän myös tomaatit hyllyyn. kaali,peruna ja porkkana menee kotimaisista. jotenkin tuntuu että sipulit on ollu jo hetken kans huonoja. en tiedä irtokamana menee. no mutta kaikesta selviää kun valikoi mitä ostaa ja mistä.
- Anonyymi
Nyt on kiistatta markkinoissa hintakriisi, mutta eipä ihme jos sitä seuraa vielä saatavuuskriisi. Että kaupat ovat kuin Siperiassa.
Maatuska meni kauppaan ja kysyi -Onko kaalia?
Ei ole kaalia - vastasi myyjä.
-Onko porkkanoita? - kysyi muori
Ei ole porkkanoita - sanoi myyjä.
-Onko lanttuja tai retiisiä tai punajuuria?
Ei ole niistä mitään - huokaisi myyjä.
Muorin lähdettyä myyjä sanoi toiselle - Olipa mummolla hyvä muisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723372Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281527- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64869Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86776Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686