Kysymys otsikossa. Otin kahden viikon kokeilujakson. Musiikkia on melko paljon mutta varmaan aika paljon niissä on samoja kun käytössä Siionin laulut.
Onkohan tuo kuitenkaan yli 9€/ kk arvoinen palvelu... Päivämies tulee luettuna viikoittain mutta ilmestyykö sinne minkä verran uusia julkaisuja ?
Käytättekö kuule sovellusta ? Mitä mieltä olette siitä?
10
1935
Vastaukset
- Anonyymi
Osa lauluista on ihan kuunneltavia mutta Päivämiehellä voi kyllä pyyhkiä persettä.
- Anonyymi
Liian huono paperi siihen tarkotuksseen. Tullee tikkuja!
- Anonyymi
Ei ole hintansa väärti. Ensinnäki musasoitin toimii vähän kolhosti, eikä androidil saa kuuluu stereoist. Vain Applella saa, muttei silläkää aina. Spotify toimii molemmilla aina. Musatarjontaki tosi vähäinen.
- Anonyymi
Kaikenlaista rahankerruuta sitä riittää köyhiltä. Ennemmin vaikka ciimoore niin näkkee urheilua.
- Anonyymi
Todella hyvä sovellus. Äänikirjoja, todella hyviä ja lohduttavia ajan menoon.♥️ Suosittelen kuuntelemaan esim: raamatusta en luovu, herra sinuun minä turvaan tms🤲🏼
Siioninlauluissa myös hyvä anti. Lohduttavaa ja kaunista ♥️
Kyllä olen ollut tyytyväinen. Mielummin rahani tähän laitan ja tuen uskovaisten toimintaa.
Edelleen toivoisin, että srk mahdollistaisi radiotoimintaa ympäri vuorokauden.. on paljon ihmisiä jotka kuuntelee radiota ja kaipaa omalle tunnolle rauhaa ja uskolle vahvistusta.. kuten kesäseuraradio..> Edelleen toivoisin, että srk mahdollistaisi radiotoimintaa ympäri vuorokauden..
LFF:llä on tällainen radiokanava joka lähettää 7 päivää viikossa ja 12 tuntia päivässä. Kuuluvuusalue on Kokkolasta Uusikaarnepyyhyn.- Anonyymi
LFF_lestadiolainen kirjoitti:
> Edelleen toivoisin, että srk mahdollistaisi radiotoimintaa ympäri vuorokauden..
LFF:llä on tällainen radiokanava joka lähettää 7 päivää viikossa ja 12 tuntia päivässä. Kuuluvuusalue on Kokkolasta Uusikaarnepyyhyn.Ei se ole sama kuin Jumalan valtakunta. Teillä on siellä yhteiskristillisyyttä, joten kuka tahansa voi olla puhujana radiossa.
- Anonyymi
Kuule, löysin Kuule sovelluksen kautta hyvää seksiseuraa. On uskovainen yh-äiskä.
Mahtava pakkaus kerta kaikkiaan! - Anonyymi
Voiko uskovainen laulaa radio Dei ,eikö se ole liian sekalainen seurakunta.
- Anonyymi
Radio dei on yhteiskristillinen, toisin sanoen eriseuroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483