Mihin kiinnität huomion?

Anonyymi-ap

Naiset, mihin lihasryhmään miesten kannattaisi panostaa? Mihin kiinnitätte huomion? Vahvat jalat, lihaksikkaat kädet..? Täälläkin on salilla käyviä miehiä niin mielenkiinnosta kyselen 🙂

50

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse pidän leveistä hartioista eli ylävartalo mutta ylä ja alapuolta sopivasti . Mies ei mielellään saa olla liian lihaksikas, semmoinen hienoinen lihaksikkuus on ok. Mentula on hieman liian lihaksikas makuuni.
      Mutta mielipiteelläni ei ole mitään väliä koska aion nunnaksi ja miehet saa olla jatkossa ainakin minulta ihan hipi rauhassa.

• Koko kroppaa kannattaa treenata kun treenaa.

• Juurikin näin.
        Kiinnitän kyllä ensimmäisenä huomion miehen silmiin.

• Sumpitpihisee kirjoitti:

Juurikin näin.

Sama mulla. Silmiin katselen aina kohdatessa. Sitten vasta muualle.

• Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

Juurikin näin.

Minkäslaiset silmät on mukavan näkösiä sun mielestä sitten? Naiset tuijottaa aika useasti minua silmiin, johtuu varmaan tuosta suhkot tummasta sinisestä väristä mikä niissä on :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäslaiset silmät on mukavan näkösiä sun mielestä sitten? Naiset tuijottaa aika useasti minua silmiin, johtuu varmaan tuosta suhkot tummasta sinisestä väristä mikä niissä on :)

Sivusta totean, että ainakaan itse en osaa määritellä mikä se "mukavuus" joidenkin ihmisten silmissä on. Olen nähnyt "mukavia" silmiä, kaikissa mahdollisissa väreissä.

Tietenkin jos ne silmät ovat jotenkin erikoisen väriset, niin niitä voi katsella muutoinkin kuin sellaisen kiinnostuksen vuoksi. Joidenkin ihmisten silmät ovat myös ihan yksinkertaisesti kauniit, eikä siihen katseluun liity mitään sen kummempaa kuin sen kauneuden ihastelu. Olen esimerkiksi kerran elämässäni nähnyt sellaiset todella syvän vihreä silmät miehellä. Eivät sellaiset rusehtavan tai kellertävän vihertävät, joita yleensä näkee, vaan ihan syvän virheät silmät. Niitä katseli meistä tytöistä useampikin ja jokainen ne varmasti huomasi. Vaan se tosiaan oli sellaista ihastelua, kun ne olivat niin uskomattoman kauniin väriset. Monilla miehillä on myös ihan äärimmäisen kauniit ja upean pitkät ripset. Niitä sitten moni tyttö katselee suorastaan kadehtien.

Mutta siis se mukavuus ... itselleni se silmien "mukavuus" taitaa lopulta lähteä siitä miehen itsensä mukavuudesta. Joidenkin miesten silmiin on helppo katsella ja niitä voisi katsella vaikka ikuisuuden ja yleensä niiden samojen miesten seurassakin on ollut mukava olla. Pelkkiin silmiin en taida koskaan olla ihastunut.

• Anonyymi

Mulle yhdentekevää. En tykkää lihaksikkaista miehistä. Tykkään jäntevyydestä, en lihaksikkuudesta. Käsivarsiin ja hartioihin kiinnitän huomioni ensiksi, mutta ei tosiaan saa olla liikaa lihasta. Lihaksikkuus on turn off mulle. Pieni, mutta ei liian lättänä peppu on myös pop,

Vaan siis ihan kaikista ensimmäisenä minä kiinnitän miehessä huomioni käsiin. Siis kämmeniin ja sormiin. Miehellä ei saa olla isot lapiokourat ja sormien pitää olla hoikat ja tietysti niiden käsien pitää olla SIISTIT.

• Anonyymi

Täytyy nyt vielä lisätä, kun tuo "liikaa lihasta" on ehkä hieman epämääräisesti määritelty.

Normaalipainoisella miehellä on oikeastaan lähes aina itsestään riittävästi lihasta minun makuuni. Jos nyt jonkin verran liikuntaa harrastaa, eikä ihan vaan sohvalla makaa, niin jo se pelkkä testosteroni takaa sen minun silmääni eniten miellyttävän määrän.

• Anonyymi

Kaikki lihasryhmät tarkistan myös pullottaako etumus😋

• Anonyymi

Minulla pullottaa aina siellä on semmonen vehje jota on käytetty ahkeraan. 🤣🤣niih

• Anonyymi

Onnea elämään 😂

• Anonyymi

Haluan sen💋

• Anonyymi

Hintelyys ei kiinnosta,mutta ei myöskään bodattu(mm.Mentula)semmonen sopivan kiinteä

• Anonyymi

Kiinnitän huomion kokonaisuuteen. Kaikkia lihasryhmiä kannattaa treenata.

• Anonyymi

Harvoin näen miehiä joilla on lihaksia näkyvillä muuta kuin kädet. Että ei siinä oikein muuhun voi kiinnittää huomioo.

• Anonyymi

Ekaks tuli mieleen silmät ja sitten aivot, mutta lihaksia kysyit….. käsivarret! Enkä nyt tarkoita pulleita hauiksia, vaan jäntevät käsivarret. Niitä on ilo katsella.

• Anonyymi

Mitä tänne mitään sanoo kenenkään ulkonäöstä. Ihmiset tykkää erilaisista asioista ulkoisissa seikoissa. En ehkä tykkää liiasta tikkumaisuudesta miehessä, mutta en liiasta lihavuudestakaan. Lihasta ja läskiä sopivasti.

• Anonyymi

Näköjään mun kommentti poistettiin vaikka oli asiallinen. Mä rakastan miesten käsivarsia, jos ne on sellaiset sopivan lihaksikkaat. Siis olen niihin ihan hulluna.
      Mutta kehon pitää olla sopusuhtainen, eli treenaa kaikkia lihaksia.
      Oon töissä ihan hulluna yhden miehen kroppaan😍 harmi, ettei nähdä niin usein kuitenkaan. Ihan täydellinen pakkaus. Hän ei kuitenkaan ole ikäväni kohde vaan enemmänkin himon kohde.

• Anonyymi

en jaksa alkaa ritelemaan kanssasi tuomioista silla meidan on hyva tegba rauha

• Anonyymi

juuri niin palataan taas

• Anonyymi

Kiinnitän miehessä huomion silmiin, älyyn ja onko hänellä hyvät käytöstavat vai ei.
      Lihaksilla ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Ei siinä naisilla väliä. Gym bro:t arvostaa kaikkia lihaksia. No mut oikeesti mitä oon jotain kuullut, niin vaihtelu on aika isoa, joten kannattaa ne pakarat ja pohkeetkin treenata.

• Anonyymi

Every guy has abs but traps are true strength

• Anonyymi

Isot epäkkäät ja forkut, niistä näkyy voima

• Anonyymi

Turn off=laihaläskeys, proteiinilihakset, hormonipelleys,bodattu yläkroppa mutta tikkujalat, jäykkä lantio ja iso perse(myös lihaksikas iso perse)

Turn on=hoikkuus, hyvä aerobinen kunto ja nopeus, luonnollisesti kehitetyt natulihakset, kapea lantio,se, että mies osaa köyttää kropoasnsa, eikö ole veltto tai pökkelö

Pieni painonvaihtelu ihan normaalia, mieluummin vähän lihava kun laihaläski.

Yleensä miehet keskittyy vaan lihasten kasvattamiseen ja yleensä just proteiineilla. Proteiinilihas on ruma, löysä ja heikko. Kun on liikkunut kauan, niin näkee millä kunkin lihakset on saatu aikaan, eikä mikään ole tiukempi kuin kunnon natulihas ja mies joka on liikkunut vuosia säännöllisesti ja jonka lihaksisto on aidosti kehittynyt omaan luonnolliseen optimiinsa. Sellainen mies on rautaa.

Proteiinilihas läskistyykin välittömästi täysin olemattomiin parissa kuukaudessa ja kaikki työ on mennyt hukkaan ja kalliit, pierettävät mömmöt.

Oikea lihaskunto kestää tauot ja elämäntapa kyllä näkyy kropasta.

• Anonyymi

Eikös kaikki lihakset kasvateta proteiinilla? Sohvaperunankin lihas on siitä tehty. Hormonit ja dopingit on sitten erikseen, eikä niihin mittoihin pääse normi tyypit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös kaikki lihakset kasvateta proteiinilla? Sohvaperunankin lihas on siitä tehty. Hormonit ja dopingit on sitten erikseen, eikä niihin mittoihin pääse normi tyypit.

Natulihas ei tarvi pysyäkseen mitään proteiinimättöä, olen itse siitä erinomainen esimerkki ja koska olen nainen, niin ei ole edes testosteronia lihasten kasvua siivittämässä. Syön ehkä 200-300g lihaa viikossa, eikä minun lihaskunto rapistu pitkänkään treenitauon aikana, tosin teen muutakin fyysistä kun urheilen.

Ihmisten tarpeeton lihamättö on kuvottavaa ja täysin tarpeetonta proteiinin haaskausta. Läskiksi menee ne proteiinit nykyihmisellä 99 %.

Sohvaperuna tulee toimeen ihan silläkin proteiinilla mikä tulee kasviksista, lihakset ei tarvi mitään sen kummempaa proteiinia, jossei niitä lihaksia oikeasti käytä.

Pari siivua leikkelettä päivässä on sohvaperunan varsinainen lihantarve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natulihas ei tarvi pysyäkseen mitään proteiinimättöä, olen itse siitä erinomainen esimerkki ja koska olen nainen, niin ei ole edes testosteronia lihasten kasvua siivittämässä. Syön ehkä 200-300g lihaa viikossa, eikä minun lihaskunto rapistu pitkänkään treenitauon aikana, tosin teen muutakin fyysistä kun urheilen.

Ihmisten tarpeeton lihamättö on kuvottavaa ja täysin tarpeetonta proteiinin haaskausta. Läskiksi menee ne proteiinit nykyihmisellä 99 %.

Sohvaperuna tulee toimeen ihan silläkin proteiinilla mikä tulee kasviksista, lihakset ei tarvi mitään sen kummempaa proteiinia, jossei niitä lihaksia oikeasti käytä.

Pari siivua leikkelettä päivässä on sohvaperunan varsinainen lihantarve.

Ei kenelläkään ole sellaista lihantarvetta, ei edes paria siivua. Jos 5 miljoonaa ihmistä syö sen pari siivua, se on päivässä 10 miljoonaa siivua, eli ihan liian monta tuhatta rääkättyä ja tapettua eläintä.
        Olen yli 90 kg / 184 cm mies, en syö lihaa eettisistä syistä, (kalaa harvoin), liikun ja treenaankin. Mihin sohvaperuna tarvitsee lihaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kenelläkään ole sellaista lihantarvetta, ei edes paria siivua. Jos 5 miljoonaa ihmistä syö sen pari siivua, se on päivässä 10 miljoonaa siivua, eli ihan liian monta tuhatta rääkättyä ja tapettua eläintä.
        Olen yli 90 kg / 184 cm mies, en syö lihaa eettisistä syistä, (kalaa harvoin), liikun ja treenaankin. Mihin sohvaperuna tarvitsee lihaa?

No ni, sinä sitten tiedät.

Kyllä nyt kai luomutiloilla eläimillä on ihan hyvä olla? Jos ihmiset syö vain vähän, niin voi syödä luomua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ni, sinä sitten tiedät.

Kyllä nyt kai luomutiloilla eläimillä on ihan hyvä olla? Jos ihmiset syö vain vähän, niin voi syödä luomua.

Vähästä tulee paljon, kun moni tekee niin. Vaikka luomua olisi, se on silti samaa tehotuotantoa ja tappamista. Turhaa, kun lihalle on nykypäivänä yhtä hyviä, ellei jopa parempia vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähästä tulee paljon, kun moni tekee niin. Vaikka luomua olisi, se on silti samaa tehotuotantoa ja tappamista. Turhaa, kun lihalle on nykypäivänä yhtä hyviä, ellei jopa parempia vaihtoehtoja.

Hyönteisproteiineissa olisi vielä paljon kehittämistä, potentiaali todella suuri.

Itse en käytä soijaa, koska soijaviljelmät ovat syynä Etelä-Amerikan sademetsien hakkuille.

• Anonyymi

Aivolihas, hyvät hauikset ja sikspäk. Tässä järjestyksessä.

• Anonyymi

Kerran näin yhden miehen ilman paitaa ja sillä oli monta vatsalihasta. En kiinnittänyt niihin huomioo ennen kun näytti ne.

• Anonyymi

Olen heikkona mieheni jalkoihin ja perseeseen. Alusta asti. Toki myös geenit hänellä määrittää. Mutta tietty tasapaino kaikessa 👌

• Anonyymi

Leuka ehdottomasti. Hymyily auttaa siihen.

• Anonyymi

Ei viitsi aiheuttaa miehille mitään paineita, koska nämä on sivuseikkoja elämässä, en tykkää lihaksista miehistä sit yhtään. Mutta se mihin aina mun pää pyörähtää ihan sattumalta on miehen per..e, en kyllä tiiä miksi, mutta niin se on.

• Anonyymi

Kiinnityn hämmästellen jumaliseen kuoreen ja kuin inhoittava sellainen voikaan olla.

• Anonyymi

Kokonaisuus ratkaisee, eikä mielellään mikään kauhea lihaskimppu.
      En tiedä mikä siinä on, mutta kyllä minä erityisesti pidän miehillä rintalihaksista.

• Anonyymi

Kerran mun kukkakaalikorva vastaus ei kelvannut. Tuota jos nyt ihan katselemisen ilosta hyvä kroppaista miestä katsoo. Huomio kyllä kiinnittyy siihen alavatsalle vähän jälkeen navan kun karvoitus alkaa siihen mistä mitään ei oikeastaan vielä näy. Joillakin tulee siihen molemmin puolin sellainen viettelevä vee alue.

• Anonyymi

Ensimmäisenä kiinnitän huomiota käsiin ja hartioihin. Ei tarvitse olla erityisen treenattu vaan sellainen sopusuhtainen kokonaisuus.

• Anonyymi

En mihinkään lihasryhmään vaan sellaiseen, että mies ei ole kovin paljon pidempi eikä laiha, vaan ns. normaalivartaloinen.

• Anonyymi

Kysypä naisista niin se on sovinismia...

• Anonyymi

Jatkuvastihan sellaisia kyselyitä täällä on ollut. En muista yhteenkään huudellun yhtään sovinismimoitetta. Ja onhan tuolla tuon p.llun värin kyselykin, eikä siinäkään taidettu sovinismia valitella. Käy ihmeessä äkkiä sellainen siihen rustaamassa.

• Anonyymi

Penikseen.

• Anonyymi

Aivoihin. Millään muulla ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Vatsa

• Anonyymi

Vain reppana mies kyselee tällasia

• Anonyymi

Jos appelsiinit putoaa kainaloista

• Anonyymi

Keskijalka hyvin treenattu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9089
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2749
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2537
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2511
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1895
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1773
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      47
      1308
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      27
      1156
    Aihe