Nuoret tytöt kiusasivat vammaista henkilöä ja kirjaston naistyöntekijä syyllisti vammaista

Anonyymi-ap

Neljän nuoren suomalaisen tytön ryhmä kirjastossa, joka huutaa kovaa omaa juttuaan, ajan kuluksi, alkoi kiusata yhtä vammaista henkilöä.

Vammainen henkilö puhuu puhelimeen tavan mukaan, samoja asioita.

Naiset kiinnostuivat henkilöstä ja alkoivat pyytää olemaan hiljaa koska se häiritsee heitä. Tytöt nauroivat.

Kirjaston virkailija tuli aikuisen vammaisen mies henkilön luokse sen jälkeen kun kuuli yhden tytön hiljaa vaatimuksen.

Vammainen ei puhunut mitenkään kovaa, mutta normaalisti.
Hän on tuttu henkilö kirjastossa.

Mutta miksi kirjaston naistyöntekijä tuli miehen luokse ja käski lähtemään puhumaan kännykkään muualle?
Kun samaan aikaan nuoret tytöt huutavat kovempaa omaa juttuaan tilassa, jossa on ainakin viisi hiljaista kirjaston käyttäjää?

Onko kyse valittelusta?

Miksi kirjaston naisvirkailija on tyhmä?
Onko hän feministi, että puolustaa naisia?
Vammainen mies on väärin ja huutavat teinitytöt ovat oikein.
Naisvirkailija ei ajattelee itsenäisesti ja siksi on tyhmä.
Hän ymmärtää vain käskyn "Ole hiljaa".

Nuorista naisista ei ole muuta nimitystä kuin "Vitun ämmät"!

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On vain hyvä jos kirjaston täti ohjaa olemaan puhumatta omista asioistaan muiden kuullen.

• Anonyymi

Kirjastossa puhelimeen puhumisesta moni muukin on saanut huomautuksen henkilökunnalta, ja ihan aiheesta. Jos ei voi mennä muualle puhumaan, olkoon puhumatta.

• Anonyymi

Vaasan kaupunginkirjaston pääkirjastossa henkilökunta on solvannut minua homokammoisella nimellä muutaman kerran 2000-luvulla. Kun kävelin kirjastoon sisään eräs nainen solvasi minua hinttariksi toiselle työntekijälle. Erään toisen kerran etsin kirjaa kirjastosta, menin lastenosastolle vahingossa, tällöin naistyöntekijä katsoi minua vihaisesti ja sanoi "tämä on lastenosasto hinttari".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      547
      6906
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      2570
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2005
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1216
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      30
      1148
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1128
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      84
      961
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      949
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      925
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      41
      812
    Aihe