Kiinnostaisi kuulla porukaltamielipidettä siitä, että kumpi elokuussa julkastun Samsung Galaxy Watch 5 Pro -älykellon värivaihtoehdoista on mielestänne hienompi, musta vai harmaa? Erityisesti kiinnostaisi niiden mielipiteet, jotka on tuon jo ostanut, mutta myös muiden mielipiteet. Itse ostan tuon älykellon itselleni synttärilahjaksi viimestään joulukuun puolella. Sokeana on kuitenkin vaikea päättää kumman värivaihtoehdon ostaisi. Musta olisi toki ehkä turvallisempi, koska musta sopii yhteen kaikkien muiden värien kanssa. Mutta en ole silti varma valinnasta. Eli etenkin, jos ootte jo ostanut tuon niiin kertokaapa mielipiteitä värivaihtoehdoista.
T. miksuh
Samsung Galaxy Watch 5 Pro -älykello, musta vai harmaa?
9
171
Vastaukset
- Anonyymi
Joo juu. Mihin sokea tarvitsee älykelloa?
- Anonyymi
Öh? Mitä ihmettä? Ihan samoihin asioihin kuin näke vätkin.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öh? Mitä ihmettä? Ihan samoihin asioihin kuin näke vätkin.
T. miksuhNäkevät jopa.
T. miksuh
- Anonyymi
"Itse ostan tuon älykellon itselleni synttärilahjaksi viimestään joulukuun puolella. "
Ostaisit jotain hyödyllistä, vaikkapa ompelu- tai leipäkoneen. Laadukas tehosekoitin olisi myös hyvä.- Anonyymi
Hyödyllistä ostankin, siksi ostan älykellon.
Mainitsemasi leipäkone nyt on yhtä thjän kanssa. Leipien tekemiseen mitään leipäkonetta tarvita ja avustajan kanssa niitä sämpylöitä / leipiä /pullia tulee jokatapauksessa tehtyä. Tehosekotin mulla on ja mainitsemastasi ompelukoneesta nyt ainakin voi sanoa, ettämitähän mä sillä tekiisin? Ensinnäkin en ole mikään käsityötyyppi ja toisekseen mitähän siitä tulisi, jos sokeana yrittäsin sillä jotain ommella :-) En viitsisi moiseen avustustuntejakaan käyttää.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyödyllistä ostankin, siksi ostan älykellon.
Mainitsemasi leipäkone nyt on yhtä thjän kanssa. Leipien tekemiseen mitään leipäkonetta tarvita ja avustajan kanssa niitä sämpylöitä / leipiä /pullia tulee jokatapauksessa tehtyä. Tehosekotin mulla on ja mainitsemastasi ompelukoneesta nyt ainakin voi sanoa, ettämitähän mä sillä tekiisin? Ensinnäkin en ole mikään käsityötyyppi ja toisekseen mitähän siitä tulisi, jos sokeana yrittäsin sillä jotain ommella :-) En viitsisi moiseen avustustuntejakaan käyttää.
T. miksuhSitäpaitsi jollekin leipäkoneelle ei olisi enää tilaakaan :-) Tilan vie jo kahviautomaatti, mikroaaltouuni, vedenkeitin, leivänpaahdin, vohvelirauta, tehosekotin ja älypuhelimella ohjattava AirFryer.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi jollekin leipäkoneelle ei olisi enää tilaakaan :-) Tilan vie jo kahviautomaatti, mikroaaltouuni, vedenkeitin, leivänpaahdin, vohvelirauta, tehosekotin ja älypuhelimella ohjattava AirFryer.
T. miksuhNiin joo ja kahviautomaattikin on älypuhelimella ohjattava. Näin sokkona noista on suuri apu kun ei tarvitse puhumattomien laitteiden kosketusnäyttöjä ja epämääräisiä nappuloita käyttää.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joo ja kahviautomaattikin on älypuhelimella ohjattava. Näin sokkona noista on suuri apu kun ei tarvitse puhumattomien laitteiden kosketusnäyttöjä ja epämääräisiä nappuloita käyttää.
T. miksuhNiin ja sama koskee tiskikonettakin, jonka ostin alkuvuodesta vanhan rikkoutuneen tilalle. Sitäkin voi ohjata älypuhelimella.
Muttta joo, nyt menee offtopikiksi.
Edelleeenkin kiinnostaisi mielipiteet noista älykellojen värivaihtoehdoista.
T. miksuh
- Anonyymi
No kun ei kerran tullut yhtään mielipidettä värivaihtoehdoista niin päädyin ostamaan sen turvallisemman vaihtoehdon, eli mustan version.Black friday alennuksena sai yli satasen kellon hinnasta pois ja se on tilauksessa siis. Toivottavasti se tulisi piakkoina.
T. miksuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026