Uus-Lavola

Anonyymi-ap

Onko Uus-Lavola millainen alue asua?
Olen ostamassa rivi tai omakotitaloa Lappeenrannasta, ja kyseisellä alueella on asuntoja aika paljon myynnissä. Onko alueella mitään palveluita, kuten lenkkeilyreittejä?

31

1897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seutu on mukavan rauhallista, mutta polut ja palvelut on enemmän sammonlahden puolella ja ne seudut on toinen juttu.

    • Anonyymi

      Paras alue

      • Anonyymi

        Ihan paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paska.

        Niin kuin koko Lappeenranta kannattaa lähteä muille maille vierahille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin koko Lappeenranta kannattaa lähteä muille maille vierahille.

        Täällä on nyt hinnantiputus päällä. Myytävät asunnot ovat määrältään nyt tuplautuneet noin vuodessa. Ei kannata ostaa. Eipä täällä kyllä kannata asuakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on nyt hinnantiputus päällä. Myytävät asunnot ovat määrältään nyt tuplautuneet noin vuodessa. Ei kannata ostaa. Eipä täällä kyllä kannata asuakkaan.

        Miksi ei kannata? Onhan siellä samat kaupat kun muuallakin, koulutuspaikkoja on, kirjastokin löytyy.


    • Anonyymi

      Ruoholampi hyvä

    • Anonyymi

      paras alue

    • Anonyymi

      On palvelut, ulkoilu alueet, kaikkea löytyy narkkareista lähtien, mut niitä on joka paikassa nykyää. Koulut lapsille kaupat, luontoa, kyllä on kaikkea, suosittelen kuitenkin. !

    • Anonyymi

      Paras alue

    • Anonyymi

      En muuttaisi, alueena tylsä toki halpoja on talot. Ruoholampi eroaa vain uudemmilla taloillaan siihen se sitten jääkin.

    • Anonyymi

      Muuta Lemille.
      Lemillä on puhdas ilma.

      • Anonyymi

        Nimen omaan LPR on ikävä paikka olla ja asua kokemuksesta voin sanoa pitkältä ajalta, liian pitkältä.


    • Anonyymi

      olisin enemmän huolissani asunnon lämmitysmuodosta

    • Anonyymi

      hyvä alue

    • Anonyymi

      Minä olen asunut Uus-Lavolassa yli 25 vuotta ja pidän alueen rauhallisuudesta, sillä täällä on vain omakotitaloja ja rivitaloja sekä Merenlahdentiellä yksi ruokakauppa ja sitä vastapäätä leipomo/konditorio/kahvila ja vähän kauempana baari. Löytyy myös Kauriinkenttä (jalkapallo/luistelukenttä) sekä hyvin hoidettu hiihtolatu, jonka varrella on Lavolan laavu.
      Kokonaan toinen asia on, kannattaako täältä ostaa rivi- tai omakotitaloa, sillä se riippuu tontin ja talon sijainnista, koosta, kunnosta, iästä ja lämmtysmuodosta (eli jos on suora sähkölämmitys, pitäisi talosta löytyä myös varaava takka).

    • Anonyymi

      Mukavaa ja rauhallista aluetta. Paljon vanhuksia.

    • Anonyymi

      Asuntokauppaa aktiivisesti seuraavana huomannut että alueella paljon rivitaloasuntoja myynnissä, eivätkä ne tunnu menevän oikein kaupaksi. Mistäköhän johtuu, kertookohan jotain alueesta ja sen haluttavuudesta.

    • Anonyymi

      Viihtyisä alue

    • Anonyymi

      Miettisin kyllä kaksi jopa kolme kertaa sieltä ostamista tai edes vuokralle menemistä.

    • Anonyymi

      Asuin noin 30 vuotta ja se riitti. Kyttääviä naapureita ym.

      • Anonyymi

        Pitkään kestit hatun nosto siitä, itse en ole ollu vielä kymmentä vuottakaan ja olen aivan kypsä tähän Lappeenrantaan, no onneksi on valoa tunnelin päässä ja toiveissa muutto elämän tilanteen muuttuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkään kestit hatun nosto siitä, itse en ole ollu vielä kymmentä vuottakaan ja olen aivan kypsä tähän Lappeenrantaan, no onneksi on valoa tunnelin päässä ja toiveissa muutto elämän tilanteen muuttuessa.

        Tääl on vety ja atomi, ja niin ylpeitä siitä! Ajatelkaa joku **tun lihapiirakka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl on vety ja atomi, ja niin ylpeitä siitä! Ajatelkaa joku **tun lihapiirakka!

        Ankeeta tosiaan on kun ainut kehumisen aihe koko Lappeenrannassa on rasvainen ja epäterveellinen lihalörvelö.

        No mutta toisaalta eihän täällä oikeesti muuta mainostamisen arvoista olekkaan.


    • Anonyymi

      muutitko jo

      • Anonyymi

        Tiedä tuota kyseitä tapusta, mutta onnenpoika tai tyttö on jos täältä pois on päässyt onnea vaan paremmasta elämästä kun mitä lepra pystyy ikinä tarjoomaan.


    • Anonyymi

      hyvä alue

      • Anonyymi

        Voi ollakkin hyvä alue harmi vaan että on Lappeenrannassa.


    • Anonyymi

      Onks tää sama jätkä mikä kyselee jokapaikkaunnalta että millaista aluetta ja mitä palveluja ,onko minkä nimistä porukkaa jne..jos oot niin mene pelle vittuun keksimään näitä juttuja joka paikkakunnasta :D

    • Anonyymi

      on hyvä

    • Anonyymi

      Hyvä alue.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe