Uus-Lavola

Anonyymi-ap

Onko Uus-Lavola millainen alue asua?
Olen ostamassa rivi tai omakotitaloa Lappeenrannasta, ja kyseisellä alueella on asuntoja aika paljon myynnissä. Onko alueella mitään palveluita, kuten lenkkeilyreittejä?

31

1536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seutu on mukavan rauhallista, mutta polut ja palvelut on enemmän sammonlahden puolella ja ne seudut on toinen juttu.

    • Anonyymi

      Paras alue

      • Anonyymi

        Ihan paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paska.

        Niin kuin koko Lappeenranta kannattaa lähteä muille maille vierahille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin koko Lappeenranta kannattaa lähteä muille maille vierahille.

        Täällä on nyt hinnantiputus päällä. Myytävät asunnot ovat määrältään nyt tuplautuneet noin vuodessa. Ei kannata ostaa. Eipä täällä kyllä kannata asuakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on nyt hinnantiputus päällä. Myytävät asunnot ovat määrältään nyt tuplautuneet noin vuodessa. Ei kannata ostaa. Eipä täällä kyllä kannata asuakkaan.

        Miksi ei kannata? Onhan siellä samat kaupat kun muuallakin, koulutuspaikkoja on, kirjastokin löytyy.


    • Anonyymi

      Ruoholampi hyvä

    • Anonyymi

      paras alue

    • Anonyymi

      On palvelut, ulkoilu alueet, kaikkea löytyy narkkareista lähtien, mut niitä on joka paikassa nykyää. Koulut lapsille kaupat, luontoa, kyllä on kaikkea, suosittelen kuitenkin. !

    • Anonyymi

      Paras alue

    • Anonyymi

      En muuttaisi, alueena tylsä toki halpoja on talot. Ruoholampi eroaa vain uudemmilla taloillaan siihen se sitten jääkin.

    • Anonyymi

      Muuta Lemille.
      Lemillä on puhdas ilma.

      • Anonyymi

        Nimen omaan LPR on ikävä paikka olla ja asua kokemuksesta voin sanoa pitkältä ajalta, liian pitkältä.


    • Anonyymi

      olisin enemmän huolissani asunnon lämmitysmuodosta

    • Anonyymi

      hyvä alue

    • Anonyymi

      Minä olen asunut Uus-Lavolassa yli 25 vuotta ja pidän alueen rauhallisuudesta, sillä täällä on vain omakotitaloja ja rivitaloja sekä Merenlahdentiellä yksi ruokakauppa ja sitä vastapäätä leipomo/konditorio/kahvila ja vähän kauempana baari. Löytyy myös Kauriinkenttä (jalkapallo/luistelukenttä) sekä hyvin hoidettu hiihtolatu, jonka varrella on Lavolan laavu.
      Kokonaan toinen asia on, kannattaako täältä ostaa rivi- tai omakotitaloa, sillä se riippuu tontin ja talon sijainnista, koosta, kunnosta, iästä ja lämmtysmuodosta (eli jos on suora sähkölämmitys, pitäisi talosta löytyä myös varaava takka).

    • Anonyymi

      Mukavaa ja rauhallista aluetta. Paljon vanhuksia.

    • Anonyymi

      Asuntokauppaa aktiivisesti seuraavana huomannut että alueella paljon rivitaloasuntoja myynnissä, eivätkä ne tunnu menevän oikein kaupaksi. Mistäköhän johtuu, kertookohan jotain alueesta ja sen haluttavuudesta.

    • Anonyymi

      Viihtyisä alue

    • Anonyymi

      Miettisin kyllä kaksi jopa kolme kertaa sieltä ostamista tai edes vuokralle menemistä.

    • Anonyymi

      Asuin noin 30 vuotta ja se riitti. Kyttääviä naapureita ym.

      • Anonyymi

        Pitkään kestit hatun nosto siitä, itse en ole ollu vielä kymmentä vuottakaan ja olen aivan kypsä tähän Lappeenrantaan, no onneksi on valoa tunnelin päässä ja toiveissa muutto elämän tilanteen muuttuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkään kestit hatun nosto siitä, itse en ole ollu vielä kymmentä vuottakaan ja olen aivan kypsä tähän Lappeenrantaan, no onneksi on valoa tunnelin päässä ja toiveissa muutto elämän tilanteen muuttuessa.

        Tääl on vety ja atomi, ja niin ylpeitä siitä! Ajatelkaa joku **tun lihapiirakka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl on vety ja atomi, ja niin ylpeitä siitä! Ajatelkaa joku **tun lihapiirakka!

        Ankeeta tosiaan on kun ainut kehumisen aihe koko Lappeenrannassa on rasvainen ja epäterveellinen lihalörvelö.

        No mutta toisaalta eihän täällä oikeesti muuta mainostamisen arvoista olekkaan.


    • Anonyymi

      muutitko jo

      • Anonyymi

        Tiedä tuota kyseitä tapusta, mutta onnenpoika tai tyttö on jos täältä pois on päässyt onnea vaan paremmasta elämästä kun mitä lepra pystyy ikinä tarjoomaan.


    • Anonyymi

      hyvä alue

      • Anonyymi

        Voi ollakkin hyvä alue harmi vaan että on Lappeenrannassa.


    • Anonyymi

      Onks tää sama jätkä mikä kyselee jokapaikkaunnalta että millaista aluetta ja mitä palveluja ,onko minkä nimistä porukkaa jne..jos oot niin mene pelle vittuun keksimään näitä juttuja joka paikkakunnasta :D

    • Anonyymi

      on hyvä

    • Anonyymi

      Hyvä alue.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe