Tokmannin ja ohrasaaren välisellä alueella viheltää ja säteilee klo 00.00-1.20 välisenä aikana. Jotakin lentää ylhäällä edestakaisin noin 6 minuutin sykleissä ja miltei sekunnin tarkkuudella ylilento kotimme yli aina tuon 6minuutin kohdalla. Korkeutta varmaan nelisenkymmentä metriä ja näkyy hyvin infrapunayökiikarilla mutta ei ilman. Ääni on vaikea selvittää mutta jotakin vihellyksen ja aaltoilevan pellin välimaastoa, nopeutta tuolla vekottimella on paljon mies arvioi että yli 200km h. Tästä on videoitakin youtubessa nimeltä uav ufo sysma finland. Tätä on jatkunut nyt 8vuorokautta, eilen satoi niin ääni kuulosti jotenkin värinältä tai väreilyltä. Naapurit katelleet ja kuulleet samaa, ja koittaneet filmata.
Omituista ulvontaa/ulinaa
Anonyymi-ap
6
1069
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin ammuttava alas sitten näkee mikä oli !
- Anonyymi
Ei kyllä löytynyt youtubesta
- Anonyymi
Lepakkoja vissiin.
- Anonyymi
Oletko koskaan kuullut droneista?
- Anonyymi
Se on mun rooni. Täytyy lennättää yöllä, kun ei oo sitä lentokirja lupaa. Huonosti on ukkos arvioinu nopeuven, ei se lennä ku 50 kilometrijä tunnin aikana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516640- 765955
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1054978Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273675- 2063236
- 413055
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/243004mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132879- 1561671
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3521629