Onko älyllisen kehitysvamman saaneiden henkilöiden kohdalla tutkittu liittyykö uniapnea ja levottomat jalat älylliseen kehitysvammmaan?
ADHD suhteen naisilla on todettu Liikapuheliaisuus eli ahmimishäiriö niillä joilla on lisänä Kehitysvamma ja liikapuheliaisuus.
Ja olen lukenut uniapnea ja ADHD on yhteydessä ja levottomat jalat ja melatoniini tekee painajaisia ja ei auta nukkumiseen eli ei vie pään sisällä olevia ajatuksia.
Korona virus vuoden aikana olen alkanut kysellä vanhemmilta olenko istunut 2-3 vuoden iässä päiväkodin pihalla yksin nyt ja olin 38 kun aloin kysellä.
Olen 80% varma, että muisti ei ole pään sisällä väärin, että olen istunut yksin jostain syystä päiväkodin pihalla jossain liukumäen alla tai leiki mökki ja tämä muisti häiritsee joko yksin olen jäänyt koska en ole kuten muut lapset tai ne muut lapset 1984-1985 vuonna on huomannut, että olen tyhmempi kun ne.
Koska ne joilla on pelkkä älyllinen kehitysvamma ne jättää myös yksin sanoo että ei kuulu minulle mene pois ja kehitysvammma kirjoissa lukee, että ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman ADHD juttua niillä on ihmissuhde taidot yli 12 vuoden iässä paremmasta päästä ja yllättävin ne joilla on ADHD niillä on yli 12 vuoden iässä ihmissuhde taidot nolla tasolla.
Eli jos mietitte täällä terveet ihmiset kumpaa ihmis ryhmää teidän täytyy hyväksy ne joilla on vaikea Adhd joilla on yleistä rikollisuus ja voi pahoinpidellä asiakaan joilla on koko testi älyllisen kehitysvamman tasolla jotka eivät osaa käyttää hyväksi eikä ole koskaan leikkinyt roolilekkejä josta syystä ADHD takia olen haasteellinen asiakas ryhmä Kehitysvammaisten puolella ja Asosiaalisuus jutun takia päädytty että kehitysvammma lähellä.
Jos älyllisesti kehitysvamman saaneilla on ihmisuhde taidot paremmat kuin vaikean ADHD saaneena mielestäni teidän jotka tunnette niitä joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma puhua heidän puolesta, että ne ihmiset joilla on vaikean ADHD takia laitettu älyllinen kehitysvamma niillä täytyy olla omat ryhmäkoti koska ne joilla ei ole ADHD juttua ne jos on nähnyt ennen ADHD asiakkaan ne pelkää meitä.
Kehitysvammaisten unihäiriö?
Anonyymi-ap
0
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103