Sisustus1 sänkykokemuksia

Anonyymi-ap

Yövyin Lapland Hotels Bulevardissa ja nukuin pitkästä aikaa erinomaisesti. Sain respasta tiedon että sänkyä saa ostettua kotiin sisustus1.fi verkkokaupasta. Onko kellään kokemuksia kyseisestä? Itselle vieras firma. Onko luotettava? Suomalainen?

10

4925

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Itselläni on heiltä tilatut hotellityynyt ja peitot, jokin settitarjous oli kyseessä. Olin vieraillut hotellissa oulussa josta löysin tyynyn lapusta tiedot tähän verkkokauppaan. Sängyistä ei ole kokemusta, muutakuin että ilmeisesti myös oulun laplandissa nuo samat sängyt olivat käytössä? Korjatkaa jos olen väärässä. Tyynyistä ja peitoista pidin kovasti, sänkyy en juuri huomiota kiinnittänyt

• Anonyymi

Hei, Vastailen tässä suoraan kyseisen yrityksen nimissä!

Myös Oulun Laplandissa on käytössä tämä sänky: https://www.sisustus1.fi/product/229/hotel-luxus-jenkkisanky-2-no-problem-kokonaisuus
        Ja kuten mainitsitkin, siellä olevat tyynyt ja peitot ovat meiltä saatavissa. Näistä on luotu myös settitarjouksia, joissa voi alennetulla hintaa ostaa kaikki hotellivuodevaatteet kerralla, tyynyt, peitot, lakanat ja tyynyliinat. Mukava kuulla, että olet pitänyt tuotteista :)
        Yst. Terv.
        Patrik / Sisustus1

• Anonyymi

Mitähän seuraavaksi?

• Anonyymi

Hei! Vastailen tässä suoraan kyseisen yrityksen nimissä!

Tosiaan, olemme 100% suomalainen perheyritys, alv-velvollinen Suomeen yms. Lapland Hotel Bulevardilla on käytössä tämä sänky: https://www.sisustus1.fi/product/229/hotel-luxus-jenkkisanky-2-no-problem-kokonaisuus
      Myös hotellin tyynyt, peitot ja kylpytakit löytyvät valikoimastamme.
      Meillä on uusi showroom Espoossa Lautamiehentie 1, 02770, jossa pääsee kokeilemaan eri sänkymalleja, sekä tyynyjä, peittoja, lakanoita, kylpytakkeja yms. Olet erittäin tervetullut tutustumaan mallistoon paikan päälle! Voit ottaa meihin yhteyttä itsellesi sopivan ajan varaamiseksi sivujemme yhteistietojen kautta.
      Monista tuotteista löytyy myös asiakkaiden kirjoittamia tuotearvosteluja, joista voi olla sinulle apua päätöksen tekoon liittyen.

Näkemisiin,
      Patrik / Sisustus1

• Anonyymi

Hei,
      Olenn nukkunut kyseisessä sängyssä n. puoli vuotta. Teimme remonttia ja halusimme kodista hotellimaisen (etenkin makuuhuoneesta). Kävin vertailemassa Familonin hotellisänkyä ja näiden hotellisänkyä. Päädyin lopulta tähän, sillä olin kokenut hyväksi jo Lapland bulevardilla. Paikanpäällä päädyin petarin vaihtamaan pehmeämpään malliin, joten aivan tismalleen ei ole sama sänky kyseessä, mutta se lienee sivuseikka.

Tyytyväisiä olemme olleet, toimitus kesti n. 3-4vk. Ja firman taustoja en kummemmin ome tutkinut, mutta paikanpäällä sänkyjä esittelemässä olivat isä ja aikuinen poika, eli perheyritys vissiin kyseessä. Palvelu oli hyvää ja vaikuttivat asiantuntevilta kyllä. Ei mitään ongelmia esiintynyt kohdallamme. Voin suositella kyllä

• Anonyymi

Kuulostaa vähän samalta kuin Sisustus Peltoniemi, jonka toimitukset oli hirveän ongelmallisia, eivätkä vastanneet yhteydenottopyyntöihin... nämä nyt vastaavat, mutta tuotteet ja nimi viittaa kyllä siihen, että on tuon firman jatkaja......

• Anonyymi

Kieltämättä kuulostaa, tuskinpa moni suomessa myy hotellisänkyjä. Tein kuitenkin huvikseni taustatutkimusta ja kyllä siellä on ihan eri nimet taustalla ja tilinpäätökset selvästi plussalla. Rohkenisin väittää, että ei olisi yhteyttä. Eikös Peltoniemi ole nyt putkassa, eli tuskin pääsee enää rikoksia tekemään?

• Anonyymi

En ole sänkyä ostanut, mutta useamman tyynyn kylläkin. Tyynyt ovat olleet hyviä ja niitä on ostettu useampia kertoja, viimeisimpänä nyt kesällä mökille. Paketit ovat tulleet hyvin nopeasti perille.

Ainoa miinus, oli viimeisimmän tilauksen pakkausvirhe, eli paketissa oli 1 tyynyistä väärää kokoa. Palautin sen ja sain oikean tilalle hyvityslahjan kera pari päivää myöhemmin. Voin lämpimästi suositella yritystä ja heidän hotellityynyjä omien kokemusteni perusteella. Sängyistä en tosiaan osaa sanoa sen enempää…

• Anonyymi

Olen ostanut kaksi sänkyä, tyynyt, peitot, lakanat ja kaikki heiltä! Luotettavin firma mihin hetkeen olen törmännyt ja parasta asiakaspalvelua!! Nykyisin toimipiste Pitäjänmäessä ja showroom auki 8-16.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2548
    2. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      54
      2276
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      68
      2267
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      213
      1769
    5. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      22
      1738
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1660
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      92
      1469
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1450
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1410
    10. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1394
    Aihe