Lähetetään tuo pikkulapsi kotiin sairastamaan. Hirveän näköistä katseltavaa. Ei ole oikein katsojia kohtaan kun tuollaista kituvaa henkilöä täytyy kokorahalla katsoa. Siis me maksamme ruutua jotta vois seurata ohjelmaa mutta nyt keittää yli.
Heidi kotiin sairastamaan
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Heidi on otettu vihan kohteeksi ?Kertokaa mikä siinä mättää.
- Anonyymi
Aina sairas.
- Anonyymi
Ihan oikeesti. Katsokaa nyt tätäkin aamua. Heidi on aivan loppu ja sairas. Ei halua enää tämän tason ohjelmaa. Tylsempää kuin kassahihnan tuijotus 24 / 7.
- Anonyymi
Ihan aiheesta Milena kettuilee Heidille. Mitään apua ei ole ollut tämän viikon tehtävissä. Ja en pidä Milenasta mutta tällä kertaa hän on oikeassa.
- Anonyymi
Ja minä en pidä Milenan tyylistä sanoa ja olla eri mieltä. Sanoisinpa jopa että on melkoisen ilkeä ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä en pidä Milenan tyylistä sanoa ja olla eri mieltä. Sanoisinpa jopa että on melkoisen ilkeä ihminen.
Minä pidän Milanasta totta kait saa olla erimieltä herranjestas.Varsinkin jos tietää niinkuin Milena näkyy tietävän.Tuo Sofia on aivan nolla noissa näppäryys asioissa ,ei osaa muuta kuin alapää juttuja.
- Anonyymi
Kaksi yötä erossa Reeosta ja heti sairastuu. Sitä se toivottomuus teettää.
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Jotkut ihmiset "sairastelevat" aina.
Miksi? Eivät osaa kasvaa aikuisiksi tässäkään asiassa, Ei ole kotona opetettu. Eivät osaa hoitaa itseään, eivät ennalta, eivät sairauden aikana, eivätkä sen jälkeen.
Jotkut menevät joka vaivasta köhimään terveyskeskuslääkäreille. Vievät koko lapsikatraansa viemään lääkärien aikaa, jotta tämä kertoisi näille: "Mene apteekkiin ja osta X -lääkettä".
Lääkkeet olisi hyvä olla valmiina jo ennen kuin sairastutaan, eikä niin, että sitten sairaana mennään levittämään tauteja myös muille apteekin asiakkaille. Pari vuotta sitten sain pahan RS-viruksen (yleensä lastentauteja) juurikin apteekissa käydessäni. Olin kuukauden ajan aivan kanttuvei, minulle tuli mm. keuhkokuume.
Sairastelevan ihmisen pitäisi levätä sängyllä, tai BB:ssä istua paikoillaan filtin alla, eikä touhuta niitä näitä.
Tahallaan hankittu ja ylläpidetty "surkeus" ei herätä myötätuntoa.
Minun puolestani: seuraavaksi Heidi ulos.- Anonyymi
Puhut asiaa. Ei noin sympatiaa saa.
- Anonyymi
Vittu täällä on sairaita ihmisiä!!
Pitää valittaa jonkun sairastamisesta
Hankkikaa elämä tai hypätkää kaivoon! - Anonyymi
Me maksamme kanavamaksua ja emme halua nähdä makaavia sairaita ihmisiä vaan toimintaa. Että se siitä.
- Anonyymi
Taitaa nämä Milenan kannattaja puupäät puhua yhtä fiksuja "kanavamaksuistaan".
Yleverollahan tämäkin kustannetaan juu🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa nämä Milenan kannattaja puupäät puhua yhtä fiksuja "kanavamaksuistaan".
Yleverollahan tämäkin kustannetaan juu🤣Ihan kuule ruutua maksamme eikä mitään yleveroa.
- Anonyymi
Jos oot niin idiootti että maksat jotta saat katsoa vieraiden ihmisten elämää 24/7 ja vielä kirjoittaa ja valittaa siitä,on sulla suurempia ongelmia kuin valittaa siitä mitä näet
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä, Heidi kotiin. Kamalaa katseltavaa tuo itsensä kyniminen! HUH! Kannattaisi selvittää mistä se johtuu.
- Anonyymi
Niinpä. Heidi kotiin kynimään itseään.
- Anonyymi
Lapsellinen pentu. Isi isi isi.
- Anonyymi
Heidi oli pitkään meidän porukoiden suosikki mutta nyt hän käy hermoon ja on muuttunut liikaa alkuajoista. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661