Heidi kotiin sairastamaan

Anonyymi-ap

Lähetetään tuo pikkulapsi kotiin sairastamaan. Hirveän näköistä katseltavaa. Ei ole oikein katsojia kohtaan kun tuollaista kituvaa henkilöä täytyy kokorahalla katsoa. Siis me maksamme ruutua jotta vois seurata ohjelmaa mutta nyt keittää yli.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi Heidi on otettu vihan kohteeksi ?Kertokaa mikä siinä mättää.

      • Anonyymi

        Aina sairas.


    • Anonyymi

      Ihan oikeesti. Katsokaa nyt tätäkin aamua. Heidi on aivan loppu ja sairas. Ei halua enää tämän tason ohjelmaa. Tylsempää kuin kassahihnan tuijotus 24 / 7.

    • Anonyymi

      Ihan aiheesta Milena kettuilee Heidille. Mitään apua ei ole ollut tämän viikon tehtävissä. Ja en pidä Milenasta mutta tällä kertaa hän on oikeassa.

      • Anonyymi

        Ja minä en pidä Milenan tyylistä sanoa ja olla eri mieltä. Sanoisinpa jopa että on melkoisen ilkeä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä en pidä Milenan tyylistä sanoa ja olla eri mieltä. Sanoisinpa jopa että on melkoisen ilkeä ihminen.

        Minä pidän Milanasta totta kait saa olla erimieltä herranjestas.Varsinkin jos tietää niinkuin Milena näkyy tietävän.Tuo Sofia on aivan nolla noissa näppäryys asioissa ,ei osaa muuta kuin alapää juttuja.


    • Anonyymi

      Kaksi yötä erossa Reeosta ja heti sairastuu. Sitä se toivottomuus teettää.

      • Anonyymi

        Mitä sitten?


    • Anonyymi

      Jotkut ihmiset "sairastelevat" aina.

      Miksi? Eivät osaa kasvaa aikuisiksi tässäkään asiassa, Ei ole kotona opetettu. Eivät osaa hoitaa itseään, eivät ennalta, eivät sairauden aikana, eivätkä sen jälkeen.

      Jotkut menevät joka vaivasta köhimään terveyskeskuslääkäreille. Vievät koko lapsikatraansa viemään lääkärien aikaa, jotta tämä kertoisi näille: "Mene apteekkiin ja osta X -lääkettä".

      Lääkkeet olisi hyvä olla valmiina jo ennen kuin sairastutaan, eikä niin, että sitten sairaana mennään levittämään tauteja myös muille apteekin asiakkaille. Pari vuotta sitten sain pahan RS-viruksen (yleensä lastentauteja) juurikin apteekissa käydessäni. Olin kuukauden ajan aivan kanttuvei, minulle tuli mm. keuhkokuume.

      Sairastelevan ihmisen pitäisi levätä sängyllä, tai BB:ssä istua paikoillaan filtin alla, eikä touhuta niitä näitä.

      Tahallaan hankittu ja ylläpidetty "surkeus" ei herätä myötätuntoa.
      Minun puolestani: seuraavaksi Heidi ulos.

      • Anonyymi

        Puhut asiaa. Ei noin sympatiaa saa.


    • Anonyymi

      Vittu täällä on sairaita ihmisiä!!
      Pitää valittaa jonkun sairastamisesta
      Hankkikaa elämä tai hypätkää kaivoon!

    • Anonyymi

      Me maksamme kanavamaksua ja emme halua nähdä makaavia sairaita ihmisiä vaan toimintaa. Että se siitä.

      • Anonyymi

        Taitaa nämä Milenan kannattaja puupäät puhua yhtä fiksuja "kanavamaksuistaan".
        Yleverollahan tämäkin kustannetaan juu🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nämä Milenan kannattaja puupäät puhua yhtä fiksuja "kanavamaksuistaan".
        Yleverollahan tämäkin kustannetaan juu🤣

        Ihan kuule ruutua maksamme eikä mitään yleveroa.


      • Anonyymi

        Jos oot niin idiootti että maksat jotta saat katsoa vieraiden ihmisten elämää 24/7 ja vielä kirjoittaa ja valittaa siitä,on sulla suurempia ongelmia kuin valittaa siitä mitä näet


    • Anonyymi

      Ihan samaa mieltä, Heidi kotiin. Kamalaa katseltavaa tuo itsensä kyniminen! HUH! Kannattaisi selvittää mistä se johtuu.

    • Anonyymi

      Niinpä. Heidi kotiin kynimään itseään.

    • Anonyymi

      Lapsellinen pentu. Isi isi isi.

    • Anonyymi

      Heidi oli pitkään meidän porukoiden suosikki mutta nyt hän käy hermoon ja on muuttunut liikaa alkuajoista. Ei jatkoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe