Joutsan sammakot

Anonyymi-ap

Joutsalaisilla sammakoilla on kyllä suuret kaulapussit, mutta ne eivät osaa kurnuttaa.

42

1823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kuule annatpa aihetta tai et saatat joutua muutaman kurnuttajan parjaamaksi . Voi virkavaltakin pyytää puhutteluun missä liikut ja miksi ? Tuo viimeinen onkin se tärkein .

    • Anonyymi

      Sammakoilla ja ukoilla on paljon samankaltaisuuksia Joutsassa. Molemmilla on isot kaulapussit ja molemmat kurnuttavat äänekkäästi ollessaan kutemassa ojissa ja lepikoissa. Tiettyä yhdennäköisyyttä näillä myös on.

      • Anonyymi

        Ne on niitä SDP sammakoita.vauvasta baariin, työhistoria? Lapsilisät,Kela ja Sossun luukut?


    • Anonyymi

      Kurrrrr kurrrrrr kurrrrrr

    • Anonyymi

      Kur kur kur kuuuuuuuuur

    • Anonyymi

      Röyh.. röyh..röyh..rykii..rykii..lurps..lurps..lurps..röh..röh

    • Anonyymi

      Yllä esimerkkejä Joutsan S-marketin aulassa kuulluista keskusteluista.

    • Anonyymi

      Kumpi kurnuttaa kauniimmin, sammakko keväällä ojassaan vai pitäjän mies lauantai-iltana peiton alla?

    • Anonyymi

      MULLA VUAN LOISKE JA LITINÄ KUULOO KUN VEHTOON PEEITON ALLA AKKOJEN KANSSS EI KUULU KURNUTUS KUULE POEKA

      • Anonyymi

        Onko koko sukusi samanlaisia uunoja kuin sinä?


    • Anonyymi

      SILIMÄT JA JALAT KU SAMMAKOLLA VARSSINKII SE KESKIMÄEN

      • Anonyymi

        Kovin on pienet vehkeet sulla, kun sammakkoon vertaat..


      • Anonyymi

        Onko koko sukusi samanlaisia uunoja kuin sinä?


    • Anonyymi

      OSSOON KURNUTTOO MUTTEN KEHTOO MUUT RAKKAUVEN IÄNET TÄRKEEMPEE MULLA KUULE POEKA MUU SUKULAISET ÄÄNTELÖÖ OMILLAAN NIISTÄ TIIJÄ MITTÄÄ

      • Anonyymi

        Olet siis oletettavasti sukusi ainoa uuno. Siksikö sukusi on hylännyt sinut?


    • Anonyymi

      Kohta uunot kurnuttaa, kun Joutzaan saadaan ukrainalaisia neitoja. Silloin ei tiedetä miten päin vatkainta pidetään hyvän kakun toivossa. Voi , voi.

    • Anonyymi

      PYHÄ JYSSÄYS SUKU JA SUKU PERSIISÄ KUULE POEKA KURNUTTAA HYVÄ ETTÄ UUSIA EUKKOJA TÄNNE TULLOO VOEP SULLEKKII JOKUNE OLLA SIELÄ JOUKOSSS

    • Anonyymi

      Kur kur kur kur

    • Anonyymi

      Eikö tuo talvisodan veteraani osaa laittaa isoja kirjaimia pois. Voisiko sen hoitaja jelpata.

      • Anonyymi

        "Veteraani " on kirjaimensa ansainnut , ehkä mahdollistanut meillekkin niiden käytön eri tilanteissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Veteraani " on kirjaimensa ansainnut , ehkä mahdollistanut meillekkin niiden käytön eri tilanteissa .

        Nolosti hävitys sodan jälkeen olisi joutanut leirille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolosti hävitys sodan jälkeen olisi joutanut leirille.

        Toivon mukaan edelliselle tulee mahdollisuus osallistua Suomen alueen puolustamiseen tulevassa Venäjän operaatiossa joka kohdistuu Suomeen . Voisit olla vaikka käpykaartilaisissa ns nokkamies . Tykinruokaahan silloin tarvitaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon mukaan edelliselle tulee mahdollisuus osallistua Suomen alueen puolustamiseen tulevassa Venäjän operaatiossa joka kohdistuu Suomeen . Voisit olla vaikka käpykaartilaisissa ns nokkamies . Tykinruokaahan silloin tarvitaan .

        Olen vankkumaton puhdistavan sisällissodan kannattaja. Kuten yli sata vuotta sitten, kaltaisesi punikit saataisiin puhdistettua yhteiskunnasta. Tuohon sinun ehdotukseesi,
        minä tietysti kaksoiskansalaisena liittyisin Venäjän riveihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vankkumaton puhdistavan sisällissodan kannattaja. Kuten yli sata vuotta sitten, kaltaisesi punikit saataisiin puhdistettua yhteiskunnasta. Tuohon sinun ehdotukseesi,
        minä tietysti kaksoiskansalaisena liittyisin Venäjän riveihin.

        Olet siis eloon jäänyt punikki


    • Anonyymi

      Kur.. kur.. kur.. lurps.. bää.. bää ovat miesten ääniä kun he avaavat keskustelun naisten kanssa

    • Anonyymi

      Kur kur kur kuuuuuur

    • Anonyymi

      Kur.. kur.. kur..lurps..lurps..lurps..luuurps
      Viikon luontoääni Joutsassa

      • Anonyymi

        Äitisi oli kylän kuuluisin lurpsuttaja.


    • Anonyymi

      Sammakko on talviunilla järvenpohjassa.

    • Anonyymi

      Kur kur kur

    • Anonyymi

      Lurps lurps lurps... sanoo Joutsan mies naisissa...

    • Anonyymi

      Luulen että "ei kurnuta muttei seisokkaan" on se miehen totellinen sanoma.

    • Anonyymi

      Kuur.. kur.. kur.. kuur.. lurps.. lurps...

      • Anonyymi

        Pidätkö omaa aloitustasi hengissä kurnuttelemalla säännöllisesti täällä ?


    • Anonyymi

      Joutsan miehet kurnuttavat sitten niin ihanasti

      • Anonyymi

        Siihen lankeaa nainen kuin nainen


    • Anonyymi

      Kohta taas ojien varsilla kuuluu kurnutusta ja on vaikea tietää onko kyseessä sammakoiden kutu vai lempimässä oleva jousan mies.

    • Anonyymi

      SE SUATAN OLLA MINNÄE JOKA PUSIKOESSA NAESKENTELLOO JA AKOELLE NAATINTOO AEKAANSUAPI USO POEKA AKAT NAATTII LUONNNOLISESTA JA TAETAVASTA RAKASTAJASTA LUONNON HELEMASSA HEH HEH HÖÖ¥¥¥₩₩

    • Anonyymi

      Tuli otsikosta mieleen että mieheni yöllä ääntelee juuri kuin sammakot silleen kuin kurluttaisi vettä kurkussa voisikohan olla merkki uniapnesta tai vastaavasta onkohan muilla tällaisia kokemuksia? Pitäis varmaan mennä lääkärille.

      • Anonyymi

        Ukollani ollu samoja vaivoja. Oon kokeillu semmosta että kun kurlutus yöllä on kovimmillaan säikäytän ukon huutamalla kovaan ääneen PÖÖ!!! sen jälkeen seuraa minuutin verran rykimistä ja röhinää. Mutta sen jälkeen mies rauhottuu ja nukkuu loppuyön rauhallisesti. Muutaman kerran olen tämän tehnyt, ja aina on toiminut.


    • Anonyymi

      Mitä yhteistä on sammakolla ja Joutsan miehellä? Molemmat hyppää haarat levällään mättäältä mättäälle.

    • Anonyymi

      Kur...kur...kur... ja lurps...lurps sanoo Joutsan mies mättäällä ollessaan.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4743
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1081
    Aihe