Joutsalaisilla sammakoilla on kyllä suuret kaulapussit, mutta ne eivät osaa kurnuttaa.
Joutsan sammakot
42
1930
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kuule annatpa aihetta tai et saatat joutua muutaman kurnuttajan parjaamaksi . Voi virkavaltakin pyytää puhutteluun missä liikut ja miksi ? Tuo viimeinen onkin se tärkein .
- Anonyymi
Sammakoilla ja ukoilla on paljon samankaltaisuuksia Joutsassa. Molemmilla on isot kaulapussit ja molemmat kurnuttavat äänekkäästi ollessaan kutemassa ojissa ja lepikoissa. Tiettyä yhdennäköisyyttä näillä myös on.
- Anonyymi
Ne on niitä SDP sammakoita.vauvasta baariin, työhistoria? Lapsilisät,Kela ja Sossun luukut?
- Anonyymi
Kurrrrr kurrrrrr kurrrrrr
- Anonyymi
Kur kur kur kuuuuuuuuur
- Anonyymi
Röyh.. röyh..röyh..rykii..rykii..lurps..lurps..lurps..röh..röh
- Anonyymi
Yllä esimerkkejä Joutsan S-marketin aulassa kuulluista keskusteluista.
- Anonyymi
Kumpi kurnuttaa kauniimmin, sammakko keväällä ojassaan vai pitäjän mies lauantai-iltana peiton alla?
- Anonyymi
MULLA VUAN LOISKE JA LITINÄ KUULOO KUN VEHTOON PEEITON ALLA AKKOJEN KANSSS EI KUULU KURNUTUS KUULE POEKA
- Anonyymi
Onko koko sukusi samanlaisia uunoja kuin sinä?
- Anonyymi
SILIMÄT JA JALAT KU SAMMAKOLLA VARSSINKII SE KESKIMÄEN
- Anonyymi
Kovin on pienet vehkeet sulla, kun sammakkoon vertaat..
- Anonyymi
Onko koko sukusi samanlaisia uunoja kuin sinä?
- Anonyymi
OSSOON KURNUTTOO MUTTEN KEHTOO MUUT RAKKAUVEN IÄNET TÄRKEEMPEE MULLA KUULE POEKA MUU SUKULAISET ÄÄNTELÖÖ OMILLAAN NIISTÄ TIIJÄ MITTÄÄ
- Anonyymi
Olet siis oletettavasti sukusi ainoa uuno. Siksikö sukusi on hylännyt sinut?
- Anonyymi
Kohta uunot kurnuttaa, kun Joutzaan saadaan ukrainalaisia neitoja. Silloin ei tiedetä miten päin vatkainta pidetään hyvän kakun toivossa. Voi , voi.
- Anonyymi
PYHÄ JYSSÄYS SUKU JA SUKU PERSIISÄ KUULE POEKA KURNUTTAA HYVÄ ETTÄ UUSIA EUKKOJA TÄNNE TULLOO VOEP SULLEKKII JOKUNE OLLA SIELÄ JOUKOSSS
- Anonyymi
Kur kur kur kur
- Anonyymi
Eikö tuo talvisodan veteraani osaa laittaa isoja kirjaimia pois. Voisiko sen hoitaja jelpata.
- Anonyymi
"Veteraani " on kirjaimensa ansainnut , ehkä mahdollistanut meillekkin niiden käytön eri tilanteissa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Veteraani " on kirjaimensa ansainnut , ehkä mahdollistanut meillekkin niiden käytön eri tilanteissa .
Nolosti hävitys sodan jälkeen olisi joutanut leirille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolosti hävitys sodan jälkeen olisi joutanut leirille.
Toivon mukaan edelliselle tulee mahdollisuus osallistua Suomen alueen puolustamiseen tulevassa Venäjän operaatiossa joka kohdistuu Suomeen . Voisit olla vaikka käpykaartilaisissa ns nokkamies . Tykinruokaahan silloin tarvitaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon mukaan edelliselle tulee mahdollisuus osallistua Suomen alueen puolustamiseen tulevassa Venäjän operaatiossa joka kohdistuu Suomeen . Voisit olla vaikka käpykaartilaisissa ns nokkamies . Tykinruokaahan silloin tarvitaan .
Olen vankkumaton puhdistavan sisällissodan kannattaja. Kuten yli sata vuotta sitten, kaltaisesi punikit saataisiin puhdistettua yhteiskunnasta. Tuohon sinun ehdotukseesi,
minä tietysti kaksoiskansalaisena liittyisin Venäjän riveihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vankkumaton puhdistavan sisällissodan kannattaja. Kuten yli sata vuotta sitten, kaltaisesi punikit saataisiin puhdistettua yhteiskunnasta. Tuohon sinun ehdotukseesi,
minä tietysti kaksoiskansalaisena liittyisin Venäjän riveihin.Olet siis eloon jäänyt punikki
- Anonyymi
Kur.. kur.. kur.. lurps.. bää.. bää ovat miesten ääniä kun he avaavat keskustelun naisten kanssa
- Anonyymi
Kur kur kur kuuuuuur
- Anonyymi
Kur.. kur.. kur..lurps..lurps..lurps..luuurps
Viikon luontoääni Joutsassa- Anonyymi
Äitisi oli kylän kuuluisin lurpsuttaja.
- Anonyymi
Sammakko on talviunilla järvenpohjassa.
- Anonyymi
Kur kur kur
- Anonyymi
Lurps lurps lurps... sanoo Joutsan mies naisissa...
- Anonyymi
Luulen että "ei kurnuta muttei seisokkaan" on se miehen totellinen sanoma.
- Anonyymi
Kuur.. kur.. kur.. kuur.. lurps.. lurps...
- Anonyymi
Pidätkö omaa aloitustasi hengissä kurnuttelemalla säännöllisesti täällä ?
- Anonyymi
Joutsan miehet kurnuttavat sitten niin ihanasti
- Anonyymi
Siihen lankeaa nainen kuin nainen
- Anonyymi
Kohta taas ojien varsilla kuuluu kurnutusta ja on vaikea tietää onko kyseessä sammakoiden kutu vai lempimässä oleva jousan mies.
- Anonyymi
SE SUATAN OLLA MINNÄE JOKA PUSIKOESSA NAESKENTELLOO JA AKOELLE NAATINTOO AEKAANSUAPI USO POEKA AKAT NAATTII LUONNNOLISESTA JA TAETAVASTA RAKASTAJASTA LUONNON HELEMASSA HEH HEH HÖÖ¥¥¥₩₩
- Anonyymi
Tuli otsikosta mieleen että mieheni yöllä ääntelee juuri kuin sammakot silleen kuin kurluttaisi vettä kurkussa voisikohan olla merkki uniapnesta tai vastaavasta onkohan muilla tällaisia kokemuksia? Pitäis varmaan mennä lääkärille.
- Anonyymi
Ukollani ollu samoja vaivoja. Oon kokeillu semmosta että kun kurlutus yöllä on kovimmillaan säikäytän ukon huutamalla kovaan ääneen PÖÖ!!! sen jälkeen seuraa minuutin verran rykimistä ja röhinää. Mutta sen jälkeen mies rauhottuu ja nukkuu loppuyön rauhallisesti. Muutaman kerran olen tämän tehnyt, ja aina on toiminut.
- Anonyymi
Mitä yhteistä on sammakolla ja Joutsan miehellä? Molemmat hyppää haarat levällään mättäältä mättäälle.
- Anonyymi
Kur...kur...kur... ja lurps...lurps sanoo Joutsan mies mättäällä ollessaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768