Orimattilan postikuljetukset

Anonyymi-ap

Posti:n paikkaahan ei enää täällä ole. Joku rupuinen juttu on vanhassa Aisakellossa, mutta sitä jo heti haukuttiin ahtaaksi jonottaa eikä siellä ikinä ole minulle ainakaan palvelua. Ei ole Postia siis, kun siihen tulee ja postiaan ei saa.

Poliisiasema tulisi tarpeeseen ja (oikean) Postin palauttaminen tulisi myös. Ei näin voi olla että ketään ei koskaan ole tiskin takana, jos on niin työntekijä ei osaa lukea, R-kioskilla ei osannut käyttää kapulaansa (17.09.2021), keksivät uusia ehtoja paketin saamiselle (07.03.2022), haukkuvat asiakkaan mielenterveyttä (13.10.2022) ja paketit on rytätty tai revittyjä. Sitä on ruvennut vain laskemaan niitä kertoja, KUN EI toimitusten kanssa ole ongelmia.

Olen tässä huomannut että on aivan sama mistä tilaa ja mikä firma tilauksen kuljettaa, silti joka kerta on ongelmia. Johtopäätelmä on siis hyvin selkeä: Syylliset ovat täällä Orimattilan päässä (myös ne jotka vain tuovat toiselta paikkakunnalta). Mitähän hämärätyyppejä siellä on kuljettamassa näitä? Ei viitsi JOKA firmaan aina lähettää valitusviestejä, kun tietää että syyllisiä ovat ne pakettienkäsittelijät. Täällä on kaikenkaikkiaan aivan surkeaa sakkia!

Miettikää hei sitä että on helpompaa vain laittaa se paketti oikein. Miksi Te vaivaudutte vainoamaan minua? Vaatii ihan erityistä huomioimista häiritä juuri minun tilauksiani. Oletteko Te todella noin hirveitä kaikille asiakkaille? Kuinka paha olla Teillä voi olla??? Puhun näistä asioista ja jatkan puhumista, koska ei minulle ole mitään syytä olla puhumattakaan. Se mikä on tapahtunut on tapahtunut, vaikka kuinka nätisti olisitte myöhemmin. Olen jo yli puolivuotta tehnyt valituksia aiheesta, joten ei vaikuta siltä että olisitte lopettamassa. Sen yhdenkin valituksen olisi pitänyt jo riittää.

149

2290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poliisiasema takaisin Orimattilaan.
      Posti ( oikea sellainen) takaisin Orimaattilaan.
      Terveyskeskukseen 24/7 päivystys.
      Ammattikoulu Orimattilaan.
      Kunnollinen uusi rakennus " Aisakellolle"
      Palataan kaikessa takaisin siihen mitä oli 80-luvulla niin mikäs meidän olisi olla.

      Valtakunnantasolla YYA sopimus takaisin.

      • Anonyymi

        Kaikki toiveesi toteutuu kun äänestät meitä persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki toiveesi toteutuu kun äänestät meitä persuja.

        Jaa, no alahan tulla antamaan huulihölkkää.


    • Anonyymi

      Postipisteellä nalkuttavalla rouvalle vielä huomioksi että se ei ole "vain mun omassa päässäni", koska nyt se on myös täällä kirjoitettuna.

      • Anonyymi

        Musta on hassua että minua käskettiin käyttäytymään, vaikka en huonosti edes käyttäytynyt. On myös ristiriitaista että ämmä... moista asiakkaalle sanoo ja haukkuu toisen mielenterveyttä, jos kritiikin kohteena muka oli "käyttäytyminen". Siellä ei kaupoissa todellakaan horot ole osanneet käyttäytyä. Se taito nimenomaan on heiltä puuttunut. Mitähän luulevat sen olevan, kai juuri se feikkihymy ja muu piilovittuilu?

        Veikonkoneessa oli niin saatanan huonoa kohtelua jo heti Orimattilaan palattuani (eli aina, koska nuorena en siellä koskaan käynyt), joten ihan suosiolla ostan aina muualta. Minulle tuli selväksi (Tehtiin selväksi?) etten ikinä sieltä osta mitään. Sama oli Supermarketin kanssa eli se 13.10.2022 jäi todellakin viimeiseksi kerraksi kun (itse) jalallani astuin siihen paskaan paikkaan.

        Ainoa selkeä ärsytys voisi olla että aloin vuonna 2022 tehdä valituksia, mutta tämänhän tein nimenomaan, koska kyllästyin yli kuuden vuoden yhtäjatkoiseen huonoon kohteluun. Minua oli kohdeltu todella huonosti jo vuosia ennen tätä.

        Olen ihmetellyt ihmistan tapaa käyttäytyä. On niin outo, kun joka paikassa on "white trash", selkeän vajaaälyisiä ja täysin ilman käytöstapoja olevia rumia lehmiä ja sitten MINUA tässä kritisoidaan? Käänteisyys on aina hyvä tekniikka ja tässäkin olen monesti miettinyt että syy on vain siinä että minä käyttäydyin todellakin hyvin. Järkkärit selkeästi ovat yrittäneet provosoida minua ja kai niitä vituttaa kun kaiken sen vuosien simputuksen jälkeen heille on jäänyt käteen vain se... että he ovat mielivaltaisesti ilman mitään syytä kiusanneet asiakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on hassua että minua käskettiin käyttäytymään, vaikka en huonosti edes käyttäytynyt. On myös ristiriitaista että ämmä... moista asiakkaalle sanoo ja haukkuu toisen mielenterveyttä, jos kritiikin kohteena muka oli "käyttäytyminen". Siellä ei kaupoissa todellakaan horot ole osanneet käyttäytyä. Se taito nimenomaan on heiltä puuttunut. Mitähän luulevat sen olevan, kai juuri se feikkihymy ja muu piilovittuilu?

        Veikonkoneessa oli niin saatanan huonoa kohtelua jo heti Orimattilaan palattuani (eli aina, koska nuorena en siellä koskaan käynyt), joten ihan suosiolla ostan aina muualta. Minulle tuli selväksi (Tehtiin selväksi?) etten ikinä sieltä osta mitään. Sama oli Supermarketin kanssa eli se 13.10.2022 jäi todellakin viimeiseksi kerraksi kun (itse) jalallani astuin siihen paskaan paikkaan.

        Ainoa selkeä ärsytys voisi olla että aloin vuonna 2022 tehdä valituksia, mutta tämänhän tein nimenomaan, koska kyllästyin yli kuuden vuoden yhtäjatkoiseen huonoon kohteluun. Minua oli kohdeltu todella huonosti jo vuosia ennen tätä.

        Olen ihmetellyt ihmistan tapaa käyttäytyä. On niin outo, kun joka paikassa on "white trash", selkeän vajaaälyisiä ja täysin ilman käytöstapoja olevia rumia lehmiä ja sitten MINUA tässä kritisoidaan? Käänteisyys on aina hyvä tekniikka ja tässäkin olen monesti miettinyt että syy on vain siinä että minä käyttäydyin todellakin hyvin. Järkkärit selkeästi ovat yrittäneet provosoida minua ja kai niitä vituttaa kun kaiken sen vuosien simputuksen jälkeen heille on jäänyt käteen vain se... että he ovat mielivaltaisesti ilman mitään syytä kiusanneet asiakasta.

        Hyvä kirjotus. Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjotus. Samaa mieltä.

        "We will block you as a customer if you do not choose to respond in a nicer way, we protect our staff and do not approve of customers expressing themselves with profanity or rudeness."

        Te olette. Tuo on juuri tänään eri firmalta, mutta kun minä kritisoin toisia, niin minulle vastataan että HE eivät siedä huonoa käytöstä. Ihanaa että me olemme kaikesta samaa mieltä :D

        ORIMATTILAN KAUPANTYÖNTEKIJÄT ON VITTUMAISIA HUORIA JA KUSIPÄITÄ.

        Kaikki asiakkaat saavat sanoa heistä ihan mitä haluavat, koska työntekijät itse kohtelevat asiakkaitaan aivan kuten haluavat. Kenelläkään Orimattilan kaupan- ja Postinasiakkaalla ei ole mitään syytä rajoittaa itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "We will block you as a customer if you do not choose to respond in a nicer way, we protect our staff and do not approve of customers expressing themselves with profanity or rudeness."

        Te olette. Tuo on juuri tänään eri firmalta, mutta kun minä kritisoin toisia, niin minulle vastataan että HE eivät siedä huonoa käytöstä. Ihanaa että me olemme kaikesta samaa mieltä :D

        ORIMATTILAN KAUPANTYÖNTEKIJÄT ON VITTUMAISIA HUORIA JA KUSIPÄITÄ.

        Kaikki asiakkaat saavat sanoa heistä ihan mitä haluavat, koska työntekijät itse kohtelevat asiakkaitaan aivan kuten haluavat. Kenelläkään Orimattilan kaupan- ja Postinasiakkaalla ei ole mitään syytä rajoittaa itseään.

        Niin samaa mieltä tästäkin. Voi että!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "We will block you as a customer if you do not choose to respond in a nicer way, we protect our staff and do not approve of customers expressing themselves with profanity or rudeness."

        Te olette. Tuo on juuri tänään eri firmalta, mutta kun minä kritisoin toisia, niin minulle vastataan että HE eivät siedä huonoa käytöstä. Ihanaa että me olemme kaikesta samaa mieltä :D

        ORIMATTILAN KAUPANTYÖNTEKIJÄT ON VITTUMAISIA HUORIA JA KUSIPÄITÄ.

        Kaikki asiakkaat saavat sanoa heistä ihan mitä haluavat, koska työntekijät itse kohtelevat asiakkaitaan aivan kuten haluavat. Kenelläkään Orimattilan kaupan- ja Postinasiakkaalla ei ole mitään syytä rajoittaa itseään.

        Saamani viesti jatkui:
        "I hope that we will be able to resolve this so that you are satisfied and if you have any questions that can make it easier for you regarding orders with us, I will be more than happy to answer them, so that we avoid mistakes with future orders."

        Toi "avoid mistakes with future" on tullut TOSI tutuksi. Kaikki firmat ja terveysasemat ja muut hokee samaa. Tuolla toitotuksella kuvittelisi että joku kusee hunajaa siellä, kun asiakaspalvelua on kaikki nämä vuodet vain parannettu valtavasti. Harmi että niitä virheitä vain tulee ja tulee jatkuvasti ja nimenomaan enemmän ainakin minun kohdallani.

        Lahden KELA:ssa jonotin kerran infoon. En ollut saanut rahaa KELA:sta ja pelkäsin käytännössä kuolevani siksi! Olin vain ahdistunut enkä käyttäytynyt rumasti. Kerroin etten ole saanut rahojani ja nainen alkoi halventavasti nalkuttaa mulle (oikeasti sellaisella jäkättävällä äänellä ilveillen) että siinä on se kuukauden käsittely aika. "Kuukauden"??? vetäisin henkeä ja sanoin että se hakemus on ollut siellä jo puoli vuotta! Ne oli tehty keväällä ennen kesälomia ja silloin oli jo lokakuu. Nainen mulkoili, alkoi katsoa näyttöpäätetään ja yhtäkkiä sen ilme levisi järkytykseksi. Hän katsoi minua kauhuissaan (siis suoraan sieltä näytöltä pään kääntäessään) ja ilmoitti kutsuvansa vartijan, jos en käyttäydy!!!

        VOI KRISTUS!!! Voi sanoa että oli mulla verisuonet kovilla aivoissa. Minut oli jätetty ilman rahaa (eli esim ilman ruokaa), olin peloissani, minua halvennettiin ja nyt... vaikken edes tehnyt mitään enkä ollut aikeissakaan. NYT suutuin, kun se horo uhkailee minua jos MINÄ käyttäydyn huonosti. Suutuin siitä VARTIJALLA UHKAAMISESTA, sitä ennen olin vain tuohtunut ja ahdistunut. Siinä oli ristiriitaiset fiilikset että voi sanoa!

        Ja mitäpä minä? Taas sen mitä aina eli nimenomaan minä käyttäydyn, vaikka minua oli taas kohdeltu todella huonosti, puhumattakaan nyt siitä että KELA jätti minut täysin ilman rahaa ruokaan enkä ollut voinut maksaa vuokraani jne. Siitä oli uutisissakin - ei minusta - vaan siitä että KELA päätti jättää sitten ihmiset ilman rahojaan. Minä sain alistavaa ja halventavaa kohtelua vielä sen lisäksi.

        Kun kuulen hoitajien ja muiden vastaavien valittavan siitä että he saavat tappouhkauksia, niin aina mietin että ovat sen kyllä täysin ansainneet. Minä on vuosikymmeniä saanut hirveää kohtelua ja pääni sisällä olevista tuntemuksista huolimatta olen voinut aina hoitaa tilanteet läpi ilman että MINÄ siinä käyttäydyin huonosti, vaikka minua on halveerattu ja alistettu. Tässä kun minua on vuosikymmeniä halveerattu, niin alkoi pinna lopulta mennä. Koen silti valitusten tekemisen hyödylliseksi (Mistä he itsekin kiittelevät todellakin), koska on aikakin että nämä kaikki saavat sitä rakentavaa kritiikkiä. Ehkä joku horo siellä jossain oppisi miten asiakaspalvelussa kuuluu käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamani viesti jatkui:
        "I hope that we will be able to resolve this so that you are satisfied and if you have any questions that can make it easier for you regarding orders with us, I will be more than happy to answer them, so that we avoid mistakes with future orders."

        Toi "avoid mistakes with future" on tullut TOSI tutuksi. Kaikki firmat ja terveysasemat ja muut hokee samaa. Tuolla toitotuksella kuvittelisi että joku kusee hunajaa siellä, kun asiakaspalvelua on kaikki nämä vuodet vain parannettu valtavasti. Harmi että niitä virheitä vain tulee ja tulee jatkuvasti ja nimenomaan enemmän ainakin minun kohdallani.

        Lahden KELA:ssa jonotin kerran infoon. En ollut saanut rahaa KELA:sta ja pelkäsin käytännössä kuolevani siksi! Olin vain ahdistunut enkä käyttäytynyt rumasti. Kerroin etten ole saanut rahojani ja nainen alkoi halventavasti nalkuttaa mulle (oikeasti sellaisella jäkättävällä äänellä ilveillen) että siinä on se kuukauden käsittely aika. "Kuukauden"??? vetäisin henkeä ja sanoin että se hakemus on ollut siellä jo puoli vuotta! Ne oli tehty keväällä ennen kesälomia ja silloin oli jo lokakuu. Nainen mulkoili, alkoi katsoa näyttöpäätetään ja yhtäkkiä sen ilme levisi järkytykseksi. Hän katsoi minua kauhuissaan (siis suoraan sieltä näytöltä pään kääntäessään) ja ilmoitti kutsuvansa vartijan, jos en käyttäydy!!!

        VOI KRISTUS!!! Voi sanoa että oli mulla verisuonet kovilla aivoissa. Minut oli jätetty ilman rahaa (eli esim ilman ruokaa), olin peloissani, minua halvennettiin ja nyt... vaikken edes tehnyt mitään enkä ollut aikeissakaan. NYT suutuin, kun se horo uhkailee minua jos MINÄ käyttäydyn huonosti. Suutuin siitä VARTIJALLA UHKAAMISESTA, sitä ennen olin vain tuohtunut ja ahdistunut. Siinä oli ristiriitaiset fiilikset että voi sanoa!

        Ja mitäpä minä? Taas sen mitä aina eli nimenomaan minä käyttäydyn, vaikka minua oli taas kohdeltu todella huonosti, puhumattakaan nyt siitä että KELA jätti minut täysin ilman rahaa ruokaan enkä ollut voinut maksaa vuokraani jne. Siitä oli uutisissakin - ei minusta - vaan siitä että KELA päätti jättää sitten ihmiset ilman rahojaan. Minä sain alistavaa ja halventavaa kohtelua vielä sen lisäksi.

        Kun kuulen hoitajien ja muiden vastaavien valittavan siitä että he saavat tappouhkauksia, niin aina mietin että ovat sen kyllä täysin ansainneet. Minä on vuosikymmeniä saanut hirveää kohtelua ja pääni sisällä olevista tuntemuksista huolimatta olen voinut aina hoitaa tilanteet läpi ilman että MINÄ siinä käyttäydyin huonosti, vaikka minua on halveerattu ja alistettu. Tässä kun minua on vuosikymmeniä halveerattu, niin alkoi pinna lopulta mennä. Koen silti valitusten tekemisen hyödylliseksi (Mistä he itsekin kiittelevät todellakin), koska on aikakin että nämä kaikki saavat sitä rakentavaa kritiikkiä. Ehkä joku horo siellä jossain oppisi miten asiakaspalvelussa kuuluu käyttäytyä.

        Melkoista kohtelua olet saanut osaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista kohtelua olet saanut osaksesi.

        Miksi vastailet minulle kokoajan tuolla tavalla?
        Tulin tänne laittamaan uutta viestiä ja TAAS sinä olet jonkun diipadaapa-viestin laittanut omani perään sillä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamani viesti jatkui:
        "I hope that we will be able to resolve this so that you are satisfied and if you have any questions that can make it easier for you regarding orders with us, I will be more than happy to answer them, so that we avoid mistakes with future orders."

        Toi "avoid mistakes with future" on tullut TOSI tutuksi. Kaikki firmat ja terveysasemat ja muut hokee samaa. Tuolla toitotuksella kuvittelisi että joku kusee hunajaa siellä, kun asiakaspalvelua on kaikki nämä vuodet vain parannettu valtavasti. Harmi että niitä virheitä vain tulee ja tulee jatkuvasti ja nimenomaan enemmän ainakin minun kohdallani.

        Lahden KELA:ssa jonotin kerran infoon. En ollut saanut rahaa KELA:sta ja pelkäsin käytännössä kuolevani siksi! Olin vain ahdistunut enkä käyttäytynyt rumasti. Kerroin etten ole saanut rahojani ja nainen alkoi halventavasti nalkuttaa mulle (oikeasti sellaisella jäkättävällä äänellä ilveillen) että siinä on se kuukauden käsittely aika. "Kuukauden"??? vetäisin henkeä ja sanoin että se hakemus on ollut siellä jo puoli vuotta! Ne oli tehty keväällä ennen kesälomia ja silloin oli jo lokakuu. Nainen mulkoili, alkoi katsoa näyttöpäätetään ja yhtäkkiä sen ilme levisi järkytykseksi. Hän katsoi minua kauhuissaan (siis suoraan sieltä näytöltä pään kääntäessään) ja ilmoitti kutsuvansa vartijan, jos en käyttäydy!!!

        VOI KRISTUS!!! Voi sanoa että oli mulla verisuonet kovilla aivoissa. Minut oli jätetty ilman rahaa (eli esim ilman ruokaa), olin peloissani, minua halvennettiin ja nyt... vaikken edes tehnyt mitään enkä ollut aikeissakaan. NYT suutuin, kun se horo uhkailee minua jos MINÄ käyttäydyn huonosti. Suutuin siitä VARTIJALLA UHKAAMISESTA, sitä ennen olin vain tuohtunut ja ahdistunut. Siinä oli ristiriitaiset fiilikset että voi sanoa!

        Ja mitäpä minä? Taas sen mitä aina eli nimenomaan minä käyttäydyn, vaikka minua oli taas kohdeltu todella huonosti, puhumattakaan nyt siitä että KELA jätti minut täysin ilman rahaa ruokaan enkä ollut voinut maksaa vuokraani jne. Siitä oli uutisissakin - ei minusta - vaan siitä että KELA päätti jättää sitten ihmiset ilman rahojaan. Minä sain alistavaa ja halventavaa kohtelua vielä sen lisäksi.

        Kun kuulen hoitajien ja muiden vastaavien valittavan siitä että he saavat tappouhkauksia, niin aina mietin että ovat sen kyllä täysin ansainneet. Minä on vuosikymmeniä saanut hirveää kohtelua ja pääni sisällä olevista tuntemuksista huolimatta olen voinut aina hoitaa tilanteet läpi ilman että MINÄ siinä käyttäydyin huonosti, vaikka minua on halveerattu ja alistettu. Tässä kun minua on vuosikymmeniä halveerattu, niin alkoi pinna lopulta mennä. Koen silti valitusten tekemisen hyödylliseksi (Mistä he itsekin kiittelevät todellakin), koska on aikakin että nämä kaikki saavat sitä rakentavaa kritiikkiä. Ehkä joku horo siellä jossain oppisi miten asiakaspalvelussa kuuluu käyttäytyä.

        Orimattilan KELA:ssa oli vastaava tilanne* (*itseasiassa en nyt jaksakaan selostaa sitä). Minulla kuitenkin hoettiin alentavasti kuin en muka ymmärtäisi mitä minulle sanotaan. Minulla alkoi siinä hermo mennä, mutta jollain toisella selkeästi meni enemmän! :D

        Siellä taustalla oli joku hässäkkä. Minulla oli oma tilanne kesken, joten en niin tarkkaan tiedä mitä siellä tapahtui ja selkänikin oli enemmän sinne päin. Mies yritti selvittää jotain asiaa, se ei selkeästikään selvinnyt, lopulta hän karjui eläimellistä raivoa ja lähti kirjaimellisesti ovet paukkuen pois KELA:n rakennuksesta. Ovet ja SEINÄT vain heilui ja helisi mennessä!! :DDDD WAU! Se oli hienoa kiiiiiiitos! Se mies teki ja sanoi sen mitä minä itse vain kauniisti pidin sisälläni <3 <3

        Olen aina miettinyt sitä miestä ja jos sinä nyt koskaan luet tämän tekstin, niin KIITOS sinulle <3 Ansiostasi kuulin, näin ja koin se mitä itse sisälläni tunsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilan KELA:ssa oli vastaava tilanne* (*itseasiassa en nyt jaksakaan selostaa sitä). Minulla kuitenkin hoettiin alentavasti kuin en muka ymmärtäisi mitä minulle sanotaan. Minulla alkoi siinä hermo mennä, mutta jollain toisella selkeästi meni enemmän! :D

        Siellä taustalla oli joku hässäkkä. Minulla oli oma tilanne kesken, joten en niin tarkkaan tiedä mitä siellä tapahtui ja selkänikin oli enemmän sinne päin. Mies yritti selvittää jotain asiaa, se ei selkeästikään selvinnyt, lopulta hän karjui eläimellistä raivoa ja lähti kirjaimellisesti ovet paukkuen pois KELA:n rakennuksesta. Ovet ja SEINÄT vain heilui ja helisi mennessä!! :DDDD WAU! Se oli hienoa kiiiiiiitos! Se mies teki ja sanoi sen mitä minä itse vain kauniisti pidin sisälläni <3 <3

        Olen aina miettinyt sitä miestä ja jos sinä nyt koskaan luet tämän tekstin, niin KIITOS sinulle <3 Ansiostasi kuulin, näin ja koin se mitä itse sisälläni tunsin.

        Huomasin että trolli vaihtoi paikkaa eikä enää halunnutkaan vastata TÄHÄN viestiini. Veikö kissa kielen? Ei ollut enää täysin samaa mieltä kanssani :D


      • Anonyymi

        Ai, mitä mä vain kuvittelen? Mitä?
        Usein kirjoituksistani on poistettava sana "psykoottinen", jotta viestini menisi läpi täällä Suomi24:ssä. Sanonpa vain että kaupantyöntekijöiden pitäisi tarkistaa päänsä eikä kuvitella omiaan. Ei voi olla syytä vainota asiakasta vuosikausia. Joku SYY pitäisi olla eikä vain joku kuviteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilan KELA:ssa oli vastaava tilanne* (*itseasiassa en nyt jaksakaan selostaa sitä). Minulla kuitenkin hoettiin alentavasti kuin en muka ymmärtäisi mitä minulle sanotaan. Minulla alkoi siinä hermo mennä, mutta jollain toisella selkeästi meni enemmän! :D

        Siellä taustalla oli joku hässäkkä. Minulla oli oma tilanne kesken, joten en niin tarkkaan tiedä mitä siellä tapahtui ja selkänikin oli enemmän sinne päin. Mies yritti selvittää jotain asiaa, se ei selkeästikään selvinnyt, lopulta hän karjui eläimellistä raivoa ja lähti kirjaimellisesti ovet paukkuen pois KELA:n rakennuksesta. Ovet ja SEINÄT vain heilui ja helisi mennessä!! :DDDD WAU! Se oli hienoa kiiiiiiitos! Se mies teki ja sanoi sen mitä minä itse vain kauniisti pidin sisälläni <3 <3

        Olen aina miettinyt sitä miestä ja jos sinä nyt koskaan luet tämän tekstin, niin KIITOS sinulle <3 Ansiostasi kuulin, näin ja koin se mitä itse sisälläni tunsin.

        Tämä on totta vaikka se olisikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta vaikka se olisikin

        "Tämä on totta vaikka se olisikin"

        OlanExtraa taas ilmestyi :) kun se ei helmikuussa tullut ollenkaan.

        Seikkailin täällä sattumanvaraisesti ja löytyi vastaus vanhaan viestiini. En tiennyt että täällä oli tällainen tullut jo 11.02.2023 (kello 13:03:54). No, omani oli postattu 06.07.2023 (kello 19:49:36) eli enpä kauheasti ollut täällä vahtimassakaan enää.

        Hassuja nämä sattumat silti. Vain muutama edes tajuaa mistä puhun, mutta 09. ja 11.02.2024 kirjoittelin Sammystä ja siihen aikoihin trolli oli outo ja sitten 14.02.2024 ei ilmestynyt OlanExtraa.

        Tänään* sitten ilmestyi OE selitysten kera ja löydän täältä tällaisen viestin. Se nyt on sattumaa, mutta minulle itselleni psykedelistä.

        Juu, ja en tiedä mitä toi selittää "todesta" ja miten tämä taas voi liittyä siihen KELA-reissuuni tai siihen karjuvaan mieheen. Tässä on paljon pohdittavaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämä on totta vaikka se olisikin"

        OlanExtraa taas ilmestyi :) kun se ei helmikuussa tullut ollenkaan.

        Seikkailin täällä sattumanvaraisesti ja löytyi vastaus vanhaan viestiini. En tiennyt että täällä oli tällainen tullut jo 11.02.2023 (kello 13:03:54). No, omani oli postattu 06.07.2023 (kello 19:49:36) eli enpä kauheasti ollut täällä vahtimassakaan enää.

        Hassuja nämä sattumat silti. Vain muutama edes tajuaa mistä puhun, mutta 09. ja 11.02.2024 kirjoittelin Sammystä ja siihen aikoihin trolli oli outo ja sitten 14.02.2024 ei ilmestynyt OlanExtraa.

        Tänään* sitten ilmestyi OE selitysten kera ja löydän täältä tällaisen viestin. Se nyt on sattumaa, mutta minulle itselleni psykedelistä.

        Juu, ja en tiedä mitä toi selittää "todesta" ja miten tämä taas voi liittyä siihen KELA-reissuuni tai siihen karjuvaan mieheen. Tässä on paljon pohdittavaa :D

        (turhaa taustainfoa)
        Itse olin täällä juuri nyt lokakuun 2023 takia ja satuin matkan varrella näkemään tuon 11.02.2024 viestin.

        Sammy-juttu on äijä, joka 12.08.2022 hyppäsi eteeni kadulla ja kuvaili minua. Se nyt vain tuli mieleeni ja viittasin siihen 09.02.2024 osana muuta. Nämä viestini on "Orimattilaan mäkkäri" -ketjussa. 11.02.2024 palasin aiheeseen, mutta "Abi-risteily 2005" -ketjussa, joten oli kai loogista nyt 13.03.2024 jatkaa aihetta "Orimattilan postikuljetukset" -ketjuun? :DDD

        Mäkkäri-ketjuun mainitsin Tekoäly-jutusta ja eilen (12.03.2024) sattumalta löysin sen tietokoneeltani. Se on ollut OS uutinen päivältä 01.09.2022.


    • Anonyymi

      17.09.2021 menin hakemaan pakettiani R-kioskista normaalisti. Kaikki oli jo valmista ja pakettinikin kökötti tiskillä. Odottelin ja odottelin. Siellä nyt usein kestää, mutta aloin jo ihmettellä ja huomasin että rouva vain selaa maanisesti kapulaansa. Kyselin että mikäs on, MINÄ siis aloin kysellä häneltä. Hän vastasi että siinä lukee jotain kaksoispaketista. MINÄ selvensin että sieltä on tulossa kaksi pakettia. Se tuntui riittävän myyjälle selvennykseksi ja lähdin reippaasti kotiin hyvin mielin. Kotona kuitenkin kävi kummallisesti, kun toinen tuote puuttui, luulin sen kadonneen ja palasin R-kioskille hätääntyneenä. En olisi edes moista ajatellut, mutta se myyjä sekoitti ajatukseni.

      Korona-aikana oli/on kaikenlaista, joten oletin mummelin olevan hätäpäissäotettu sijainen. Vastaus palautteeseeni oli kuitenkin suoraan omistajalta?!! Minua hävetti panikointini liikkeessä, muttei enää kun kävi ilmi että mummeli ei edes ollut mikään aloittelija! Miksi se lähti edes etsimään sitä toista "kadonnutta pakettia" sieltä perähuoneesta, jos tiesi miten nämä systeemit toimii? Se vain kyseli että millainen se paketti pitäisi olla ja esitti tietämätöntä. Palautevastaukseen hän myös väitti "ihmetelleensä ääneen". Pah!! Hiljaa se siinä vain pläräsi sitä ikuisuuden ja siksi minä kysyin ääneen että onkos joku ongelma.

      *

      LÄHETTÄMÄNI PALAUTE [perjantai 17.09.2021]
      "Lähinnä tulin pyytämään anteeksi :)
      Tilasin netistä 2 tuotetta. Lähetys oli noudettavissa jo 14.09 ja tänään 17.09. minulla oli aikaa käydä hakemassa se Orimattilan R-kioskilta (Erkontie 16). Kassatäti oli ilmeisesti aloittelija, koska hän sekoili ja ihmetteli kun ruudulla luki kaksoispaketti tai jotain. Sain yhden paketin. Kotona kävi ilmi että paketissa oli vain yksi tuote ja lähdin heti takaisin hakemaan "unohtunutta" pakettia. Myyjä ei löydä sitä, minä alan hätääntyä ja lähes läksytin myyjän. Tuotteet oli jo maksettu ja olisin halunnut todistuksen hakemastani paketista, mutten saanut mitään käsiintuntuvaa (vain neuvoja asian selvittämiseen). Palattuani kotiin löysin sähköpostistani kuitenkin firmalta tulleen uuden lähetysviestin ja ilmeisesti se toinen tuote on todellakin tulossa erikseen. Nyt hävettää käytökseni R-kioskilla, vaikken rumaa kieltä käyttänytkään. Jos se yhtään selittää käytöstäni, niin jouduin ostamaan hakemani läppärin, koska edellinen varastettiin, SIKSI heti ajattelin että nytkö TAAS on minulta varastettu."

      VASTAUS [Pilvi Eronen, R-kauppias 20.09.2021 kello 09:29]
      "Hei.
      Kiitos palautteesta, postin kapula näytti kahta pakettia sen takia mainitsin asiasta ja ihmettelin ääneen että kun on vaan yksi paketti Ymmärrän täysin että olit tuohtunut huomatessasi että kone puuttuu,minäkin olisin varmaan toiminut samoin. Toinen pakettisi tulee varmasti pian perässä joten en usko että on syytä huoleen.
      Kaikille sattuu ja tapahtuu.
      Mukavaa viikon alkua? kaikki hyvin.
      Terveisin Pilvi Eronen"

      • Anonyymi

        "Toinen pakettisi tulee varmasti pian perässä joten en usko että on syytä huoleen.
        Kaikille sattuu ja tapahtuu.
        Mukavaa viikon alkua? kaikki hyvin."

        Mikä "kone"? Sanoinko mitään siitä mitä paketissa oli? Sen kokoa minä kuvailin, koska SINÄ MENIT SITÄ ETSIMÄÄN sieltä takahuoneesta. Miksi menit sinne id*ootti, jos tiesit ettei se siellä ole. MINÄ en tätä kahden-paketin-farssia aiheuttanut, koska moinen ei olisi käynyt mielessänikään että ne YHDESSÄ sieltä olisivat tulleet.

        Saitko h*ora nyt haluamasi? Hienon farssin aiheutitte eli SHOW siellä oli, mutta tuliko teillä tavoite saavutettua vai menikö joku pieleen? Paljon mietin sitä että onko tämä nykyinenkin tilanne juuri se haettu, vai jotenkin epäonnistunut, mahdollisesti keskeneräinen? Oliko h*oralle elintärkeää tietää mitä paketteja minulle tulee? Lähteekö se henki sulta muutoin?


    • Anonyymi

      Ei ole ollut mitään ongelmia pakettien kanssa Orimattilassa vuosikausiin.
      Lähetän ja vastaanotan lähetyksiä lähes viikoittain. Pakettiautomaatitteja riittävästi. Postin palvelut K-kaupassa toimivat paremmin kuin hyvin, vaikka tekevät KAHTA työtä 7 päivänä viikossa. Ärrällä ei ole minulla ollut ongelmia ikinä. Kiitollinen olen että arki toimii, vaikka jumalan selän takana asutaankin. Tsemppiä jatkoon kun olet nuin pahasti mieles pahoittanut.

      • Anonyymi

        Mä mietin ja mietin tätä, mutta en ymmärrä lausettasi: "Tsemppiä jatkoon kun olet nuin pahasti mieles pahoittanut.". Ymmärrän tämän niin että tarvitsisin kannustusta jatkamaan, KOSKA minua on loukattu? En osaa yhdistää näitä aiheita.

        Miten sinua ei vaikuta harmittavan että täällä Orimattilassa (tai no missään) muita ihmisiä vainotaan, häiritään ja ahdistellaan jne.? Asioihin täytyy puuttua eikä vain "kannustaa" uhreja. Sinä voisit vaikka itse auttaa niitä uhreja niin ettei heitä enää loukattaisi mitenkään. Vaikutat näiltä tällaisilta orimattilalaisilta, jotka kehuvat tehneensä "oikeita ratkaisuja". No, kiva että sait vuosia sitten hoidettua asiasi täällä niin ettei sinun postikuljetuksiasi (enää?) häiritä. Oletan sinun silti valehtelevan tai olevan aika tillintallin, jos uskot että sinulla ei ole ongelmia. Koko perhanan Suomi kärsii postiongelmista, miten sinulla ei niitä olisi?!

        En aisti viestistäsi että sinulla olisi mitään aikomusta yrittää parantaa Orimattilaa poistamalla epäkohtia. Uhreille vain annetaan "tsemppiä". 1/4 suomalaisista on sanottu käyttävän mielialalääkkeitä, lopuistakin suurin osa käyttää huumeita tai vähintään alkoholia. Orimattilassa luvut on varmaan suuremmat. Tässä on se ongelma. Yritetään vain juoda ongelmat pois ja suljetaan silmät muiden ihmisten ongelmilta. Näin pitkällä ei ehkä sinun* (jonka kommenttiin vastaan) asiasi ole, mutta se on suuri virhe lähteä vain turruttamaan huolia. Pöhnäpäissään sitä saattaa jopa luulla että asiat olisi hyvin täällä Orimattilassa. On kaunis kristillinenkin ajatus tyytyä vähään, mutta ei Orimattilassa ole tarvetta jäädä ilman postia, ruokaa ja muita ihmisoikeuteen kuuluvia asioita. Ei sentään NIIN vähään tarvitse tyytyä!


      • Anonyymi

        Kaikilla automaateilla ja postipisteillä on sairaita horoja. Ainoa tapa saada paketteja on kotiinkuljetukset ja luojan kiitos siellä puolella on ollut jopa asiallisia työntekijöitä. Kiitos! Jotkut siis jopa ansaitsevat palkkansa. Vielä tarkennan että jos siellä on kaksi ihmistä ja toinenkin näistä vainoaa minua, niin koko paikka on silloin paska. Ja vieläkin korostan että jos paikalla olisi kaksi miestä ja "vain" toinen minut raiskaa, niin ei se toinenkaan sivustaseuraava hyvä mies ollut.

        Joku sanoo kauppojen tekevät kahta työtä. Joo, Supermarketissakin ne myy elintarvikkeita ja itseään eli kolmantena tulevat pakettipalvelut ei enää mahdu työnkuvaan. Vai huumeitako he välittävät? Miten niin saastaiset ihmiset voivat pysyä ammateissaan? Olen paljon miettinyt että se "saasta" on se syy, miksi heidät on palkattu?

        Orimattilan naisten täytyy olla kyllä halvinta mahdollista paskaa, koska oletetaan sitä perustilaksi ja joksikin, joksi kaikkien naisten tulisi muuttua iän myötä. Vaikka siellä on höylättävää saastaa, teidän olisi fiksua muistaa että normaali nainen ei ole niin alas vajonnut että sietäisi huonoa kohtelua.


    • Anonyymi

      Aisakellon "posti" on kyllä suoraan sanottuna ihan perseestä. Aina joutuu odottamaan iäisyyden kun myyjä on kaupan kassalla kiinni. Olisi elämässä muutakin tekemistä kun nojailla sitä tyhjää postin luukkua vasten. Ikävä on vanhaa postia ja palvelua.

      R-kioskin pakettipalvelu omalla kohdalla toiminut sentään moitteetta.

    • Anonyymi

      Voi pojat sitä aikaa, kun Veturi-Ville jakoi postia. Ei jäänyt Orimattilan Sanomat koskaan saamatta.

      • Anonyymi

        Täällä monet haikailee aikoja entisiä kuinka Orimattilassa oli asiat heidän mielestään paremmin. Ollaan vielä jossain 60-80-lukujen olojen lumoissa.
        Aika entinen ei koskaan enää palaa lauloi Junnu Vainiokin 70-luvulla. Hän totesi ettei mennyt tule takaisin.
        Mutta tuntien nämä Orimattilan jahnukaiset niin asian ymmärtää ja älkää missään tapauksessa päivittäkö elämänmenoanne tähän päivään ettei siitäkin tule mielipahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä monet haikailee aikoja entisiä kuinka Orimattilassa oli asiat heidän mielestään paremmin. Ollaan vielä jossain 60-80-lukujen olojen lumoissa.
        Aika entinen ei koskaan enää palaa lauloi Junnu Vainiokin 70-luvulla. Hän totesi ettei mennyt tule takaisin.
        Mutta tuntien nämä Orimattilan jahnukaiset niin asian ymmärtää ja älkää missään tapauksessa päivittäkö elämänmenoanne tähän päivään ettei siitäkin tule mielipahaa.

        Voi pojat sitä aikaa, kun olit vielä isäsi palleissa. Kaikilla oli paljon mukavampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä monet haikailee aikoja entisiä kuinka Orimattilassa oli asiat heidän mielestään paremmin. Ollaan vielä jossain 60-80-lukujen olojen lumoissa.
        Aika entinen ei koskaan enää palaa lauloi Junnu Vainiokin 70-luvulla. Hän totesi ettei mennyt tule takaisin.
        Mutta tuntien nämä Orimattilan jahnukaiset niin asian ymmärtää ja älkää missään tapauksessa päivittäkö elämänmenoanne tähän päivään ettei siitäkin tule mielipahaa.

        Saman olen täällä huomannut että itketään vanhojen aikojen perään. Joku nakkikioskikin pitäs saada takaisin. Ja Hilskan kauppa jostain sotien jälkeen. Kyllä on pienet kuviot eräillä paikallisilla. Kannattas päivittää itsensä nyky aikaan eikä pyöriä enää äitin helmoissa yli 60 v. miesten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman olen täällä huomannut että itketään vanhojen aikojen perään. Joku nakkikioskikin pitäs saada takaisin. Ja Hilskan kauppa jostain sotien jälkeen. Kyllä on pienet kuviot eräillä paikallisilla. Kannattas päivittää itsensä nyky aikaan eikä pyöriä enää äitin helmoissa yli 60 v. miesten.

        Sullahan oudot fantasiat on. Oletko sinäkin joutilas?


    • Anonyymi

      Itselle ainakin riittäisi yksinkertaisesti ihan vaan toimiva posti. Ei tartteis palata sen kummemmin kivikaudelle.

      Tuo olisi melko helposti ratkaistavissa, palkkaisivat myyjän postin pisteelle. Ei tartteis kaupankassan hyppiä edestakasin.

      Pienemmän k-kaupan matkahuollolle pisteet, se toimii. Sinne pyrkinytkin aina tilaamaan, jos vain mahdollista.

      • Anonyymi

        Siinähän olisi sinulle hyvä työpaikka. Haehan maanantaina töihin sinne, niin loppuu se valitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän olisi sinulle hyvä työpaikka. Haehan maanantaina töihin sinne, niin loppuu se valitus.

        Juuri näin. Turhaa porua postipalveluista, jotka toimivat ihan riittävän hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Turhaa porua postipalveluista, jotka toimivat ihan riittävän hyvin.

        Riittävästi? Mikä sinä olet, joku katupummi?

        Tilasin Maskusta kahdessa erässä päivillä 05.04. ja 07.04.2022. Näistä myöhäisempi tuli Matkahuollon kotiinkuljetuksena 12.04., mutta vanhempi myöhästyi siinä olleen patjan takia. Lopulta sain senkin tilauksen 05.05., mutta patja oli hajustettu täysin samalla hajulla kuin teinit hyökkäsivät päälleni 26.03. aiemmin S-Marketin tuulikaapissa. Ihan sama hajuste. Missähän kohtaa kuljetusta tämä on toteutettu?

        Jäin henkiin kuten teinien kiusastakin, koska onneksi en ole vakavasti hajusteherkkä. Minua kiehtoo silti se sairas mieli jollain kun vartavasten hajustaa hajusteherkän patjan!! Kuinka paha olla jollain voi olla? Mikä viha jollain voi olla minua kohtaa? Kyllä tässä minullakin on ahdistusoireet pahentuneet (Olin siis jo valmiiksi elinikäisellä työkyvyttömyyseläkkeellä), mutta on vaikea ymmärtää kuinka hirveä olo jollain toisella on, kun ei mikään enää tunnu missään. Yleensä sitä haluaisi olla tykätty, mutta tuollainen toiminta ei saa ketään tykkäämään sinusta. Sitä on jo täysin luovuttanut siis. Sitäkö tämä on? Te olette täysin murtuneita siitä että minä en haluakaan hengailla Teidän kanssanne? Te yrititte ja nyt kun ei kelpaa, niin haluatte tuhota minut?


    • Anonyymi

      Lähetin Supermarketille palautetta 07.03.2022:

      "Huono päivä tänään.
      Hain teiltä tänään 07.03.2022 vain Postista paketin ja sitten jatkoin S-markettiin ruokaostoksille eikä siellä tällä kertaa ollut ongelmia. Tässä kaupassa on ennen ollut parempi palvelu kuin S-marketissa, mutta itseasiassa tänään se oli yllättäen toistenpäin.
      Liikkeenne oli juuri sulkeutumassa ja minä vielä kiireellä kerkesin hakemaan postipakettini. Sitten idiootti tiskin takana ei taaskaan (kuten 15.11.2021) anna pakettiani vaan alkaa tentata mikä nimi siinä paketissa on ja muuta paskaa. Tarkistin kotona ja siinä läheteviestissä, joka minulle tuli tekstiviestinä ei todellakaan ollut edes mitään että millä nimellä se oli minulle lähetetty. Minulle tulee paketteja eri nimillä ja teidän pitää se vain sietää. Teidän nuoret työntekijänne saattavat olla aivottomia somehuoria, mutta minä en tunge omaa nimeäni joka helvetin toosaan. Jos minulle tulee paketti, niin minulle vain tulee paketti. Minun jo piti näyttää henkilöllisyystodistus, koodi ja muut eli JOS tässä on joku perkeleen uusi systeemi että omaa nimeänsäkin joutuu huutelemaan, niin siitä pitäisi myös ilmoittaa viestissä.
      Kiroan täällä, ja se ehkä teille särähtää nyt korvaan, mutta minulle on särähtänyt jo yli KUUSI VUOTTA tämä vainoaminen ja huono kohtelu eri liikkeissä. Sitä saa mitä tilaa."

      *
      *

      Sain nollavastauksen vain "Kiitos palautteestasi. Ystävällisin terveisin, Tiia Luostarinen K-Supermarket Orimattila"

      Tämä 07.03.-tapaus erityisesti sai minut oivaltamaan että selän takanani seisoi naisvartija koko ajan. Muistin että se piru oli itseasiassa AINA vieressäni riippumatta siitä missä kaupassa olin ja mitä aikaa. Miten helvetissä se olikin siinä aina?! Sitten tajusin miksi se nuorimies käyttäytyi kuten se käyttäytyi. Hän OLI JO normaalisti antamassa minulle pakettia käteen, kun siinä kesken meidän ojentaemme käsiämme hän yllättäen pysähtyikin ja alkoi keksiä noita täysin järjettömiä varmistuskysymyksiä! Jotainhan se vartija siellä takana teki että poika YLLÄTTÄEN näin alkoikin toimia. Kerkesin jo kirota nimimaaniset maanrakoon, muttei se vika siis ollutkaan siinä (Vihaan siis sitä että joka paikkaan pitää nimeään tunkea Facebookin tavoin!) eikä siinäkään että käytän eri variaatioita nimistäni. Vieläkään en ymmärrä mikä hitto sen horon ongelma oli!


      Kiukuttelin kevättalvella, mutta ongelmat ei poistuneet, ei!!! Yhä olen sitä mieltä että ei näillä ole kyllä mitään oikeutta alkaa valittaa, jos heitä itseään kohdeltaisiin huonosti. Ei kiukutteluilla silti näytä olleen mitään vaikutusta. Ihme äpäriä!

      • Anonyymi

        Jo on järkkyä touhua ollu. Asiakas palvelussa pitäisi olla ystävällistä.


    • Anonyymi

      Oi sitä aikaa kun sopinkulma oli vielä voimissaan. Siellä hoilattiin, juotiin tarjoushintaan kossuvissyt ja biljardipallot sai kyytiä. Voi pojat mitä aikaa!

      • Anonyymi

        Muistatteko vielä mitä tarjottiin Kaanaan häissä? Voi pojat niitä aikoja!


    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä palvelua kuvittelette saavane parin euron postimaksuilla? Posti on nykyään liikelaitos jossa kustannukset ovat näkyvissä. Ei niin kuin ennen kun rahat tulivat valtion budjetista.

      • Anonyymi

        Mitään palvelua ei ole edes pyydetty!

        Horot on maksullisia ja tekevät ne postin velvollisuutensa vaikka ilmaiseksi. Pyytäkööt lisämaksunsa "palveluista" vaikka siltä pomoltaan.

        Minä olen aina maksanut sen mitä on pyydetty toimituskuluiksi. En ole valittanut maksujen olevan liian kalliita. Minua oksettaa kaikki nämä rahastapuhuvat. Olin aina vain hakenut postini (kun sitä ei siis ole tuotu), mutta minua on vainottu eikä pakettiani ole annettu minulle. Minä nimenomaan kaipaan sitä aikaa kun hain postini kuten sen haen postilaatikoltakin. Mitään palvelua en edes saanut enkä milläänlailla halunnutkaan. Mitä lisäPALVELUA ei tässä ole saatu eikä sellaista pyydettykään.

        Orimattilan horojen ongelmat on ihan muualla. Kaikki se asiakkaiden vaino on paljon työläämpää kuin vain antaa se paketti, kuten he ennen tekivät. R-kioskin horokin vitkutteli eikä sitä pakettia halunnut antaa ennen kuin... niin miksei se sitä minulle antanut? Sain käsityksen että hän vain olisi halunnut tietää mitä paketissa on. Tuollaiset on horon täysin omia ongelmia, joista asiakasta ei kuulu veloittaa. Aivoton lutka kun lirkuttelee miesasiakkaalle (maksullistapalvelua?), niin en ymmärrä miksi minun pitäisi maksaa enempää siitä että hän suostuu minulle antamaan vain sen Luonnonsuojeluliiton paketini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään palvelua ei ole edes pyydetty!

        Horot on maksullisia ja tekevät ne postin velvollisuutensa vaikka ilmaiseksi. Pyytäkööt lisämaksunsa "palveluista" vaikka siltä pomoltaan.

        Minä olen aina maksanut sen mitä on pyydetty toimituskuluiksi. En ole valittanut maksujen olevan liian kalliita. Minua oksettaa kaikki nämä rahastapuhuvat. Olin aina vain hakenut postini (kun sitä ei siis ole tuotu), mutta minua on vainottu eikä pakettiani ole annettu minulle. Minä nimenomaan kaipaan sitä aikaa kun hain postini kuten sen haen postilaatikoltakin. Mitään palvelua en edes saanut enkä milläänlailla halunnutkaan. Mitä lisäPALVELUA ei tässä ole saatu eikä sellaista pyydettykään.

        Orimattilan horojen ongelmat on ihan muualla. Kaikki se asiakkaiden vaino on paljon työläämpää kuin vain antaa se paketti, kuten he ennen tekivät. R-kioskin horokin vitkutteli eikä sitä pakettia halunnut antaa ennen kuin... niin miksei se sitä minulle antanut? Sain käsityksen että hän vain olisi halunnut tietää mitä paketissa on. Tuollaiset on horon täysin omia ongelmia, joista asiakasta ei kuulu veloittaa. Aivoton lutka kun lirkuttelee miesasiakkaalle (maksullistapalvelua?), niin en ymmärrä miksi minun pitäisi maksaa enempää siitä että hän suostuu minulle antamaan vain sen Luonnonsuojeluliiton paketini.

        Puhelinmyyjät vitkuttelee puhelua kai saadakseen enemmän palkkaa. Puhelun voi silti aina sulkea ja jättää ostamatta. Postin horojen luota ei pääse pois, kun minulle ei suostuta antaa sitä pakettiani. Minulla ei ole velvollisuutta jäädä siihen juttelemaan. Minä en siellä ole töissä, joten minua ei siellä heidän työpaikallaan tarvitse pidätellä. Minua odotutettiin myös aina kauemmin ja kauemmin eli suunta oli selkeä eikä mitään tekemistä minkään varmistamisten kanssa.

        Olen ilmaissut ettei ne horot ansaitse palkkaansa ja toistan sen tännekin. Vastaavat lutkat menevät vain sinne kadulle ansaitsemaan elantonsa, koska ovat nyt eksyneet vääränlaiselle palvelualalle töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinmyyjät vitkuttelee puhelua kai saadakseen enemmän palkkaa. Puhelun voi silti aina sulkea ja jättää ostamatta. Postin horojen luota ei pääse pois, kun minulle ei suostuta antaa sitä pakettiani. Minulla ei ole velvollisuutta jäädä siihen juttelemaan. Minä en siellä ole töissä, joten minua ei siellä heidän työpaikallaan tarvitse pidätellä. Minua odotutettiin myös aina kauemmin ja kauemmin eli suunta oli selkeä eikä mitään tekemistä minkään varmistamisten kanssa.

        Olen ilmaissut ettei ne horot ansaitse palkkaansa ja toistan sen tännekin. Vastaavat lutkat menevät vain sinne kadulle ansaitsemaan elantonsa, koska ovat nyt eksyneet vääränlaiselle palvelualalle töihin.

        Aivan. Ei ole enää Postin palvelut kuin ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Ei ole enää Postin palvelut kuin ennen.

        Ne siellä kadulla varmaan nykyään välittää sitten paketteja tosi hyvin?


    • Anonyymi

      Tilasin apteekista toissa viikonloppuna. Systeemi oli päivän verran erilainen kuin edellisellä kerralla ja Postin puhelu kotiinkuljetuksesta tulikin jo seuraavana päivänä sähköpostista, kun viime kerralla siinä oli päivä välissä. Torstaiaamuna 15.06. oli tullut puhelu nukkuessani puhelin äänettömällä. Heti perään oli tullut tekstiviesti:
      "Hei, yritimme Postista soittaa sinulle liittyen toimitukseen, jonka lähettäjä on Yliopiston Apteekki Verkkoapteekki. Soitamme uudestaan toimitusajan sopimiseksi. Toivottavasti pääset vastaamaan, jotta voimme toimittaa lähetyksen sinulle! JJFI...".

      Ikinä ei soittoa tullut.

      No, muutin unirytmiäni olla hereillä seuraavan päivän 9-21, muttei kukaan soittanut. Viikonlopun jälkeen asetin taas unirytmin niin että olen valveilla tuon ajan 9-21, muttei alkanut taaskaan kuulua soittoa. 16-jälkeen aloin olla taas yhteydessä heihin päin (kuten perjantaina) ja 20min jonotuksen jälkeen sain palvelunumerosta kiinni naisen, joka väittää että minulle pitäisi tulla joku valikko. Ei ollut OmaPostissa eikä sähköpostissa nyt, eikä ole koskaan ennenkään ollut. Aina minulle on soitettu uudelleen, jos en ole päässyt vastaamaan. No, onneksi saimme silti puhelimitse asiat selvitettyä. Tällä hetkellä arvioitu saapumisaika on siis huomenna (ellei jollain ihmeellä kerkeä vielä tänään tai ne möhli taas jotain lisää).

      Jotkut ne ei sitten osaa... mitään.

      • Anonyymi

        Juu, näitä piisaa. Asioita vaan pallotellaan ja siirretään seuraavalle. Kukaan ei ota vastuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, näitä piisaa. Asioita vaan pallotellaan ja siirretään seuraavalle. Kukaan ei ota vastuuta.

        Häh? Mitä vastuuta ja mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, näitä piisaa. Asioita vaan pallotellaan ja siirretään seuraavalle. Kukaan ei ota vastuuta.

        "Siirretään seuraavalle"? Eihän tässä nyt käynyt muuta kuin että sieltä ei soitettukaan uudelleen, vaikka piti. Miten niin kukaan ei ota vastuuta? Luulisi olevan aika selkeää löytää se, jonka syy se on ettei minulle perjantaina soitettu tai jo torstaina myöhemmin. Näin maanantaina minä sitten jo jonotin sen 20min palvelupuhelimen jonossa selvittääkseni tämän sotkun. Perjantainkaan viesteihini ei oltu vastattu.

        KOTIIN KULJETUS
        Posti tulisi paremmin, jos kotiinkuljetus todellakin olisi vain se kotiin kuljetus. Olen kotona aina. En ymmärrä miksi pitää ensin vastata puhelimeen. Juuri noin että sitten tuleekin paketti kerran nopeammin jo seuraavana aamuna ja minä vielä nukuin puhelin äänettömällä (juurikin koska viime kerralla minut seuraavana aamuna herätettiin ennen 9 vain tekstiviestillä kertoen että sinulle on saapumassa lähetys... seuraavana päivänä). Jos olisi vain soittanut ovikelloa, niin se olisi ollut sillä selvä!

        EI TULLUT TEKSTIVIESTIÄ
        Joku yksi nyt vain selkeästi mokasi, eikä soittanut minulle uudelleen. Ei posti voi kohtuuttomasti olettaa asiakkaiden olevan tuon 9-21 odottamassa montaa päivää putkeen ja monena viikkona. Olin odottanut maanantaista asti pakettia, kun ei heti kuulunut, tarkistin tiistaina todellakin miten se viimeksi oli mennyt. Nyt oli vain se päivän pieni ero että se tuli aiemmin ja minä otin varman päälle enkä antanut sen (tulematta jääneen) tekstiviestin herättää minua turhaan. Siinä eka virhe, jos joku siinä on. Ei missään ollut miten ja koska se paketti piti tulla. Nyt jäi kokonaan se saapumistekstiviesti tulematta. Virheeksi olisin myös kokenut antaa sen tyhmän viestin taas herättää minut.

        SYSTEEMIT VAIHTUU
        Systeemit vaihtuu koko ajan enkä minä voi rajattomasti heitellä unirytmiäni ympäriämpäri ja monta viikkoa putkeen. Joku systeemi tohon hommaan pitäisi saada ja pysyä siinä samassa. ...tai vain todellakin soittaa sitä ovikelloa. Kerrostalossa asuessani täysin vastoin tahtoani jatkuvasti Posti soitteli ovikelloa yrittäen antaa paketteja, jotka eivät mahtuneet postiluukusta. Posti itse on tehnyt niin sekavan systeemin ettei siinä voi onnistua. Jos Posti olisi aina ollut tiukka ja sanonut että se on näin-ja-näin, niin sitten se olisi niin. Nyt se on ollut joka kerta erilailla. Soitellaan niin random päivinä random aikoina että aika vaikea sitä on kaikkien kansalaisten aina olla tavoitettavissa. (Kotona minä olisin ollut, vaikka nukuinkin).

        EI SOITETTU VAIKKA LUVATTIIN
        Sitten... sain todellakin soittoyrityksen perään heti sen tekstiviestin, jossa SELKEÄSTI ilmaistiin, miten homma toimii. No, eihän se edes toiminut niin! SIINÄ ON SE AINOA OIKEA VIRHE. Joku mokasi. En tiedä miten ne pitäisi tehdä, mutta minulle ne tulee aina noin että soitetaan sitten uudelleen ja niinhän siinä tekstiviestissäkin sanottiin. Joku silti improvisoi ja sitten ei puhelua tullut, ei vastata viesteihini, ei puheluun (siihen ensimmäiseen, kun en jaksanut jonottaa) ja sitten jostain syystä lopulta palvelupuhelimessa ihminen on täysin ymmärtämätön Postin omille käytännöille. EN MINÄ TIEDÄ MIKSEI minulle koskaan tule sitä valintaruutua eikä asian jankkaaminen auta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Mitä vastuuta ja mistä?

        Sori että taas kirjoitan, mutta hämmennyin siis minulle vastatusta viestistä. Se ei sopinut omaan käsitykseeni tilanteesta. Nyt aloin hahmottaa että hän varmaankin viittasin ihan omiin ongelmiinsa ja kaikkien muidenkin ihmisten. Minä tässä olen kironnut vain minun omia henkilökohtaisia ongelmiani Postin kanssa.

        (...ja se törkeä kohtelu Postipisteellä, jota olen saanut, ei ole kuin näiden yksittäisten huonosti käyttäytyvien työntekijöiden vika)


      • Anonyymi

        Tuolla trollaisee sekopäät, mutta hetkeksi edes takaisin päivän pääaiheeseeni:

        "Tällä hetkellä arvioitu saapumisaika on siis huomenna (ellei jollain ihmeellä kerkeä vielä tänään tai ne möhli taas jotain lisää)."

        Päivää on vielä jäljellä, mutta ei ainakaan vielä ole kuulunut mitään. Ihan ok normityöaikaakin on jäljellä eli sinänsä ei paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla trollaisee sekopäät, mutta hetkeksi edes takaisin päivän pääaiheeseeni:

        "Tällä hetkellä arvioitu saapumisaika on siis huomenna (ellei jollain ihmeellä kerkeä vielä tänään tai ne möhli taas jotain lisää)."

        Päivää on vielä jäljellä, mutta ei ainakaan vielä ole kuulunut mitään. Ihan ok normityöaikaakin on jäljellä eli sinänsä ei paha.

        Myöhäisin aika mitä minulle on koskaan postista soitettu on 15:17.
        Se aika meni ohi jo. Kiva.

        Onko siellä nyt joku pahakin maailman loppu postissa, kun ei kykene sitä mun apteekkipakettia tuomaan missään ajassa. Joo-joo. Luvattiin eilen että tänään ja tätä päivää on vielä jäljellä. Joo-joo. Odotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhäisin aika mitä minulle on koskaan postista soitettu on 15:17.
        Se aika meni ohi jo. Kiva.

        Onko siellä nyt joku pahakin maailman loppu postissa, kun ei kykene sitä mun apteekkipakettia tuomaan missään ajassa. Joo-joo. Luvattiin eilen että tänään ja tätä päivää on vielä jäljellä. Joo-joo. Odotellaan.

        Onnea runkut!
        Vai ollaanko siellä kuoltu tai mahataudissa. Taas jonotin Postin palvelupuhelimeen kuten eilen ja siellä (kuunneltiin kärsivällisesti mun tuskainen kiukuttelu) sanottiin että se eilinen puhelutyyppi oli yrittänyt laittaa sähköpostia asiasta, mutta hänelle ei oltu vastattu. Nyt tämä neuvoja sanoi yrittävänsä samaa.

        Eli... OLLAANKO SIELLÄ POSTIN PÄÄSSÄ KUOLTU!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea runkut!
        Vai ollaanko siellä kuoltu tai mahataudissa. Taas jonotin Postin palvelupuhelimeen kuten eilen ja siellä (kuunneltiin kärsivällisesti mun tuskainen kiukuttelu) sanottiin että se eilinen puhelutyyppi oli yrittänyt laittaa sähköpostia asiasta, mutta hänelle ei oltu vastattu. Nyt tämä neuvoja sanoi yrittävänsä samaa.

        Eli... OLLAANKO SIELLÄ POSTIN PÄÄSSÄ KUOLTU!!!

        On vasta aamupäivä, mutta en siis ole ainakaan vielä saanut pakettia tai mitään vastausta sähköpostiini. Jatkampa siis jutustelua Posti vs. Orimattila.

        Tämä on jo kerrottu, mutta 07.03.2022 (eli reilu vuosi sitten) menin siis hakemaan pakettiani. Tiskin takana oli kiltti poika ja sain pakettini jo... melkein. Pidimme hetken paketista samaan aikaan kiinni, kun olin sen jo kerennyt ottaa mutta hän piti siitä vielä kiinni. Itse POSTIPISTE siis teki oikein eikä meillä ollut ongelmia <3

        Sitten... poika muuttui täysin ja alkoi inttää randomisti omituistia varmistuskysymyksiä. Kun sitä jatkui, pinnani paloi. Siitäkin huolimatta lopulta ainoa mitä rumasti tein tai sanoin oli että lähtiessäni ärähdin että "Vedä käteen!". Se on jäänyt mieleen ensimmäisenä kertana kun minulta on päässyt perkeleitä suustani näitten ongelmien kanssa.

        Vasta todellakin kotona päivien päästä tajusin yhdistää pojan käytöksen (ja siis selkeästi muuttuneen käytöksen) siihen selkäni takana seisoneeseen naisvartijaan/-järkkäriin, joka oli minua väijynyt vihaisena ennenkin.

        13.10.2022 oli taas toisten päin eli Postipisteellä minua ei palveltu, mutta paikalle kutsuttu (!!) vartija/järkkäri oli 100% kiltti ja ymmärtäväinen tilanteessa, vaikka meillä kärjistyi lopulta ihan kinaksi lopulta sen Postipisteelle tulleen mummelin kanssa, joka nalkutti minulle käyttäytymisestä ja haukkui minun mielenterveyttäni (joka kaikki aivan joka tapauksessa oli todella hirveää käyttäytymistä asiakaspalvelijalta!)

        Olen jo ennenkin sanonut että siellä on niitä yksittäisiä hyviä tyyppejä ja sitten on niitä totaalisia v*ttupäitä. Oli niin tai näin, niin postinsaamistani on häiritty. Joskus kukaan ei vain suostunut tulla postipisteelle (vaikka lähellä ollaan toimettomana), joskus ei vain anna pakettia, sitten joskus olisi antanut ja jo-antoikin mutta vartija esti tilanteen, ja sitten en saa ilmoituksia paketeista, paketti ohjataan väärään kaupunkiin (Myöhemmin kerrottu "selkeäksi Postin virheeksi") ja kuten nyt minulle ei tuoda kotiinkuljetustani (vaikka torstaina jo tuli viesti, jossa lupasivat soittaa). Oli syy mitä tahansa, niin pakettien saaminen on vaikeaa. Huomattavaa on että syy aina vaihtuu, mutta vaikutus on sama.

        Eli... on hyödytöntä että siellä on niitä hyviä tyyppejä, kun joku m*lkvisti terrorisoi. Kaikki saadaan näyttämään hyvältä tarvittaessa, muttei asiakas saa postiaan silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vasta aamupäivä, mutta en siis ole ainakaan vielä saanut pakettia tai mitään vastausta sähköpostiini. Jatkampa siis jutustelua Posti vs. Orimattila.

        Tämä on jo kerrottu, mutta 07.03.2022 (eli reilu vuosi sitten) menin siis hakemaan pakettiani. Tiskin takana oli kiltti poika ja sain pakettini jo... melkein. Pidimme hetken paketista samaan aikaan kiinni, kun olin sen jo kerennyt ottaa mutta hän piti siitä vielä kiinni. Itse POSTIPISTE siis teki oikein eikä meillä ollut ongelmia <3

        Sitten... poika muuttui täysin ja alkoi inttää randomisti omituistia varmistuskysymyksiä. Kun sitä jatkui, pinnani paloi. Siitäkin huolimatta lopulta ainoa mitä rumasti tein tai sanoin oli että lähtiessäni ärähdin että "Vedä käteen!". Se on jäänyt mieleen ensimmäisenä kertana kun minulta on päässyt perkeleitä suustani näitten ongelmien kanssa.

        Vasta todellakin kotona päivien päästä tajusin yhdistää pojan käytöksen (ja siis selkeästi muuttuneen käytöksen) siihen selkäni takana seisoneeseen naisvartijaan/-järkkäriin, joka oli minua väijynyt vihaisena ennenkin.

        13.10.2022 oli taas toisten päin eli Postipisteellä minua ei palveltu, mutta paikalle kutsuttu (!!) vartija/järkkäri oli 100% kiltti ja ymmärtäväinen tilanteessa, vaikka meillä kärjistyi lopulta ihan kinaksi lopulta sen Postipisteelle tulleen mummelin kanssa, joka nalkutti minulle käyttäytymisestä ja haukkui minun mielenterveyttäni (joka kaikki aivan joka tapauksessa oli todella hirveää käyttäytymistä asiakaspalvelijalta!)

        Olen jo ennenkin sanonut että siellä on niitä yksittäisiä hyviä tyyppejä ja sitten on niitä totaalisia v*ttupäitä. Oli niin tai näin, niin postinsaamistani on häiritty. Joskus kukaan ei vain suostunut tulla postipisteelle (vaikka lähellä ollaan toimettomana), joskus ei vain anna pakettia, sitten joskus olisi antanut ja jo-antoikin mutta vartija esti tilanteen, ja sitten en saa ilmoituksia paketeista, paketti ohjataan väärään kaupunkiin (Myöhemmin kerrottu "selkeäksi Postin virheeksi") ja kuten nyt minulle ei tuoda kotiinkuljetustani (vaikka torstaina jo tuli viesti, jossa lupasivat soittaa). Oli syy mitä tahansa, niin pakettien saaminen on vaikeaa. Huomattavaa on että syy aina vaihtuu, mutta vaikutus on sama.

        Eli... on hyödytöntä että siellä on niitä hyviä tyyppejä, kun joku m*lkvisti terrorisoi. Kaikki saadaan näyttämään hyvältä tarvittaessa, muttei asiakas saa postiaan silti.

        Onpa ikävää tuollainen. Minulla menisi tuollaisesta kohtelusta pinna ja ottaisin yhteyttä Postin korkeammmalle tasolle. Prkl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää tuollainen. Minulla menisi tuollaisesta kohtelusta pinna ja ottaisin yhteyttä Postin korkeammmalle tasolle. Prkl.

        No, otapa SINÄ kuule minun puolestani. Koska minun teoillani ei ole ollut vaikutusta asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, otapa SINÄ kuule minun puolestani. Koska minun teoillani ei ole ollut vaikutusta asiaan.

        En tiedä mikä auttoi lopulta, mutta tänään kello 15:40 soitettiin vihdoinkin uudelleen (eka kerta oli torstaina 15.06.). Veikkaili että ehkä huomenna kerkeää tuoda paketin. Tivasin tietää että miksei jo tänään. Lopulta hän sanoi että voihan sen ja sen kuultuani vaadin että se tuodaan tänään. Sitten nainen puhelimessa löi luurin korvaani.

        Hän tuli silti lähes välittömästi paketin kanssa eli SAIN PAKETTINI <3 Kiitos! Nainen silti huomautti että hänelle olisi voinut myös soittaa takaisin päin eli hän syytti tästä viikon odottelusta minua???

        Minunko vika se oli? Toimin täysin tekstiviestissä/sähköpostissa annettujen tietojen varassa odotellen soittoa, joten MIKSI olisin soittanut heillepäin takaisin? No, perjantaista asti lähettelin Postille VIESTEJÄ. Maanantaina SOITIN Postille ja siellä joku yritti laittaa sähköpostia eteen päin. Tiistaina soitin UUDELLEEN ja sieltä laitettiin taas asioita edistymään. Silti... vasta keskiviikkona minulle soitellaan ja sanotaan että torstaina sitten voisi keretä???

        OmaPosti sivulla lukee keskiviikkona 14.06.2023 kello 14:49 aikaan:
        "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan. Olemme saaneet lähettäjältä ainoastaan sähköisen ennakkoilmoituksen (EDI-sanoma) lähetyksestä. Tämä tarkoittaa sitä, että lähetys ei ole vielä saapunut Postin kuljetettavaksi, joten odota vielä. Jos Edi-sanomasta on kuitenkin reilusti aikaa, ole yhteydessä lähettäjään mahdollista lisäselvitystä varten"

        Eli... Postilla ei edes ollut sitä vielä ja seuraavana aamuna 09:19 minulle soitetaan siitä että he toisivat sen minulle. Nopeaa toimintaa vai yliluonnollista, jos nyt maanantaista lähtien on Posti itse ollut yhteydessä jakajaan (?) ja vasta keskiviikkona hän soittaa kertoakseen että kerkeää tuoda sen ehkä torstaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä auttoi lopulta, mutta tänään kello 15:40 soitettiin vihdoinkin uudelleen (eka kerta oli torstaina 15.06.). Veikkaili että ehkä huomenna kerkeää tuoda paketin. Tivasin tietää että miksei jo tänään. Lopulta hän sanoi että voihan sen ja sen kuultuani vaadin että se tuodaan tänään. Sitten nainen puhelimessa löi luurin korvaani.

        Hän tuli silti lähes välittömästi paketin kanssa eli SAIN PAKETTINI <3 Kiitos! Nainen silti huomautti että hänelle olisi voinut myös soittaa takaisin päin eli hän syytti tästä viikon odottelusta minua???

        Minunko vika se oli? Toimin täysin tekstiviestissä/sähköpostissa annettujen tietojen varassa odotellen soittoa, joten MIKSI olisin soittanut heillepäin takaisin? No, perjantaista asti lähettelin Postille VIESTEJÄ. Maanantaina SOITIN Postille ja siellä joku yritti laittaa sähköpostia eteen päin. Tiistaina soitin UUDELLEEN ja sieltä laitettiin taas asioita edistymään. Silti... vasta keskiviikkona minulle soitellaan ja sanotaan että torstaina sitten voisi keretä???

        OmaPosti sivulla lukee keskiviikkona 14.06.2023 kello 14:49 aikaan:
        "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan. Olemme saaneet lähettäjältä ainoastaan sähköisen ennakkoilmoituksen (EDI-sanoma) lähetyksestä. Tämä tarkoittaa sitä, että lähetys ei ole vielä saapunut Postin kuljetettavaksi, joten odota vielä. Jos Edi-sanomasta on kuitenkin reilusti aikaa, ole yhteydessä lähettäjään mahdollista lisäselvitystä varten"

        Eli... Postilla ei edes ollut sitä vielä ja seuraavana aamuna 09:19 minulle soitetaan siitä että he toisivat sen minulle. Nopeaa toimintaa vai yliluonnollista, jos nyt maanantaista lähtien on Posti itse ollut yhteydessä jakajaan (?) ja vasta keskiviikkona hän soittaa kertoakseen että kerkeää tuoda sen ehkä torstaina.

        Noniin nyt se sitten viimeinkin toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin nyt se sitten viimeinkin toimi.

        Mikä toimi?
        Tiedätkö kuule... nää on hirveän positiivisia nää viestit, jotka saan aina, mutta niissä ei yleensä vain ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä toimi?
        Tiedätkö kuule... nää on hirveän positiivisia nää viestit, jotka saan aina, mutta niissä ei yleensä vain ole mitään järkeä.

        Hyvä kun panet asijat järjestykseen ja herätät uinuvat hommiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun panet asijat järjestykseen ja herätät uinuvat hommiinsa.

        No, miten mä sen sitten tein. Kerrohan toki, jotta ensi kerralla osaan heti tehdä juuri sen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, miten mä sen sitten tein. Kerrohan toki, jotta ensi kerralla osaan heti tehdä juuri sen :D

        Laitat nynnyihin vauhtia että hoitavat hommansa niinku pitää. Olen itte potkinu postia kun ei edes kirjattu kirje mene perille kuin viikon päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitat nynnyihin vauhtia että hoitavat hommansa niinku pitää. Olen itte potkinu postia kun ei edes kirjattu kirje mene perille kuin viikon päästä.

        Olet nyt kutsunut sitä jakajaa jo "uinuvaksi" ja "nykkyksi". Onko sinulla nyt enemmänkin tietoa tästä jakajasta, koska en minä olisi kumpaakaan sanaa noista käyttänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt kutsunut sitä jakajaa jo "uinuvaksi" ja "nykkyksi". Onko sinulla nyt enemmänkin tietoa tästä jakajasta, koska en minä olisi kumpaakaan sanaa noista käyttänyt?

        Puhun postin palveluista yleisellä tasolla enkä niinkään paikallisella, jossa on myös paljon korjattavaa.
        Hienoa, kun olet saanut nyt parempaa palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt kutsunut sitä jakajaa jo "uinuvaksi" ja "nykkyksi". Onko sinulla nyt enemmänkin tietoa tästä jakajasta, koska en minä olisi kumpaakaan sanaa noista käyttänyt?

        "nynny"
        ...kumpaakaan sanaa en olisi käyttänyt eikä moiset käyneet hetkeäkään mielessäni. Aika vilkas mielikuvitus tuolla toisella tai hän todellakin puhuu omasta kokemuksestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun postin palveluista yleisellä tasolla enkä niinkään paikallisella, jossa on myös paljon korjattavaa.
        Hienoa, kun olet saanut nyt parempaa palvelua.

        "Hienoa, kun olet saanut nyt parempaa palvelua."
        En saanut parempaa palvelua. Se oli ihan PASKAA mitä sain :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä auttoi lopulta, mutta tänään kello 15:40 soitettiin vihdoinkin uudelleen (eka kerta oli torstaina 15.06.). Veikkaili että ehkä huomenna kerkeää tuoda paketin. Tivasin tietää että miksei jo tänään. Lopulta hän sanoi että voihan sen ja sen kuultuani vaadin että se tuodaan tänään. Sitten nainen puhelimessa löi luurin korvaani.

        Hän tuli silti lähes välittömästi paketin kanssa eli SAIN PAKETTINI <3 Kiitos! Nainen silti huomautti että hänelle olisi voinut myös soittaa takaisin päin eli hän syytti tästä viikon odottelusta minua???

        Minunko vika se oli? Toimin täysin tekstiviestissä/sähköpostissa annettujen tietojen varassa odotellen soittoa, joten MIKSI olisin soittanut heillepäin takaisin? No, perjantaista asti lähettelin Postille VIESTEJÄ. Maanantaina SOITIN Postille ja siellä joku yritti laittaa sähköpostia eteen päin. Tiistaina soitin UUDELLEEN ja sieltä laitettiin taas asioita edistymään. Silti... vasta keskiviikkona minulle soitellaan ja sanotaan että torstaina sitten voisi keretä???

        OmaPosti sivulla lukee keskiviikkona 14.06.2023 kello 14:49 aikaan:
        "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan. Olemme saaneet lähettäjältä ainoastaan sähköisen ennakkoilmoituksen (EDI-sanoma) lähetyksestä. Tämä tarkoittaa sitä, että lähetys ei ole vielä saapunut Postin kuljetettavaksi, joten odota vielä. Jos Edi-sanomasta on kuitenkin reilusti aikaa, ole yhteydessä lähettäjään mahdollista lisäselvitystä varten"

        Eli... Postilla ei edes ollut sitä vielä ja seuraavana aamuna 09:19 minulle soitetaan siitä että he toisivat sen minulle. Nopeaa toimintaa vai yliluonnollista, jos nyt maanantaista lähtien on Posti itse ollut yhteydessä jakajaan (?) ja vasta keskiviikkona hän soittaa kertoakseen että kerkeää tuoda sen ehkä torstaina.

        "Hän tuli silti lähes välittömästi paketin kanssa eli SAIN PAKETTINI <3 Kiitos! Nainen silti huomautti että hänelle olisi voinut myös soittaa takaisin päin eli hän syytti tästä viikon odottelusta minua???"

        Sitä voisi myös pyytää anteeksi,
        kun Posti mokaa ja tuo viikon myöhässä asiakkaan apteekkipaketin. Sitten vain nalkutetaan että olisi voinut soittaa, vaikkei ollut mitään mihin soittaa (viesteissä ei ollut yhteystietoja) eikä mitenkään soittamiseen edes ohjeistettu. Tiistaina itse siis soittaessani Postille... siellä sanottiin että aiempi asiakaspalvelija OLI YRITTÄNYT OTTAA YHTEYTTÄ jakajaan, muttei ollut onnistunut. Vasta sitten keskiviikkona minulla päin soitettiin takaisin päin eli nalkuttajalla tiedoksi että hänen olisi parasta kertoa sille työnantajalleenkin että miten arvon kusipäähän pitäisi ottaa yhteyttä.

        Jos kukaan muukaan ei saanut postia viikkoa ennen juhannusta välillä torstai-keskiviikko, niin ainakin tietää syyn. Jakaja on viettämässä pitkää viikonloppuaan eikä firmastakaan saada häneen yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän tuli silti lähes välittömästi paketin kanssa eli SAIN PAKETTINI <3 Kiitos! Nainen silti huomautti että hänelle olisi voinut myös soittaa takaisin päin eli hän syytti tästä viikon odottelusta minua???"

        Sitä voisi myös pyytää anteeksi,
        kun Posti mokaa ja tuo viikon myöhässä asiakkaan apteekkipaketin. Sitten vain nalkutetaan että olisi voinut soittaa, vaikkei ollut mitään mihin soittaa (viesteissä ei ollut yhteystietoja) eikä mitenkään soittamiseen edes ohjeistettu. Tiistaina itse siis soittaessani Postille... siellä sanottiin että aiempi asiakaspalvelija OLI YRITTÄNYT OTTAA YHTEYTTÄ jakajaan, muttei ollut onnistunut. Vasta sitten keskiviikkona minulla päin soitettiin takaisin päin eli nalkuttajalla tiedoksi että hänen olisi parasta kertoa sille työnantajalleenkin että miten arvon kusipäähän pitäisi ottaa yhteyttä.

        Jos kukaan muukaan ei saanut postia viikkoa ennen juhannusta välillä torstai-keskiviikko, niin ainakin tietää syyn. Jakaja on viettämässä pitkää viikonloppuaan eikä firmastakaan saada häneen yhteyttä.

        Pyydän anteeksi. Olen postin jakaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi. Olen postin jakaja.

        :D LOL
        Käytä todellakin sitä virallista reittiä. En tee henkilökohtaisia diilejä.


    • Anonyymi

      Kerrankin hyvä alotus. Niin samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Mulla tuli kakka kerrankin oikeaan osoitteeseen!

    • Anonyymi

      Laitoin viime vuonna Matkahuollolle viestiä:

      "Hei!
      Uusi, pieni tilaukseni MH... näkyy tulevan taas Teidän kuljettamana ja muistuttaisin että sen 05.05.2022 kotiinkuljetuksena tulleen tilauksen ...patja oli suoranaisesti myrkytetty. Olen siis hajusteherkkä ja sen Orimattilan vajakit tietävät, koska tein valituksen kun teinit tekivät hajustehyökkäyksen päälleni kaupan aulassa 26.03.2022. Sen jälkeen oli postipakettini hajustettu ja tämä Teidän 05.05. tuoma patja haisi TÄYSIN SAMALLA HAJUSTEELLE kuin teinit suihkuttivat päälleni 26.03..

      Kuka ikinä kusipää siellä tilauksiani käsitteleekin, niin haluan hänen ymmärtävän että hän nyt vittuilee pedofilian uhrille. Kellään ei voi olla mitään syytä vihata tai kostaa minulle mitään. Jos joku minua inhoaa, minun trauma- ja hyväksikäyttötaustani varmaankin huokuu heille, mutta inho on lievästi sanottu sille mitä MINÄ tunnen heitä kohtaan. Jumalan siunausta kusipäille, jotka vandalisoivat postikuljetuksiani. Herran haltuun!"

      ***

      ...Hakiessani tätä Matkahuollon pakettia 13.10.2022 se oli sullottu alimman maatasolokeron perälle takaseinää vasten. Samalla olin noutamassa Postinpisteeltä toista pakettiani, mutta kukaan ei tullut siihen. Luovutin ja menin kaupan puolella ruokaostoksille ja siinä heti portit ohitettuani siinä oli kaksikin joutilasta hyllyntäyttäjää. Mikseivät he tulleet? Siinä oli toisella kassalla nuori (kiltti) tyttö, mutta siis ei Postipisteen yhteydessä olevalla ollut ketään. Kävellessäni ohi manasin heille että heillä on ihan paskaa palvelua. Mitätön tiuskaisu, mutta myöhemmin kaupan perällä tuli vartija vierelleni!! (Sanoen radioon että "no nyt se on ainakin rauhallinen"... jne. Olen siis tämän jutun jo kertonut monesti).

      Eli... tämä kerta on jäänyt VIIMEISEKSI kerraksi kun koko v*tun Supermarkettiin edes menin enkä enää koskaan hakenut sinne menneitä pakettejani. Minulla ei näin myöhemminkään ole kyllä mitään hyvää sanottavaa heistä. Mikä lie heidän ongelmansa, mutta alan ymmärtää että ne on TODELLA paljon suuremmat kuin minun, koska...

    • Anonyymi

      Ihmeellistä valitusta. Ei onnistu ymmärtäminen. Taidan riipaista pienen humalan..

      • Anonyymi

        Miksi se on sinusta "ihmeellistä", jos asiakas valittaa, kun Posti ei suostu tuomaan hänen apteekkipakettiaan? Juomisesi tuskin auttaa sinua ymmärtämään asiaa yhtään paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se on sinusta "ihmeellistä", jos asiakas valittaa, kun Posti ei suostu tuomaan hänen apteekkipakettiaan? Juomisesi tuskin auttaa sinua ymmärtämään asiaa yhtään paremmin.

        Ei ymmärtämistä autakkaan vaan asian pois sulkemista mielestä. Onhan tää nyt sairasta valittaa jostain postipaketista. Mullakin kerran tipahti jäätelö maahan eikä sitä korvattu. Miksi ei korvattu?


      • Anonyymi

        Oletko sinä se sama joka kutsui postinjakajaa nynnyksi ja uinuvaksi? Tuolla toisaalla minua kutsuttiin neitokaiseksi. No onpa minua Timoksikin veikkailtu :D

        Teidän/sinun juttusi ovat niin kaukaa haettuja ja täynnä virheitä että se on suorastaan taidetta.


      • Anonyymi

        Miksi kirjoittelet? Itsekin myönnät ettet edes ymmärrä mistä on kyse. Auttaisi tohon sun juomiseenkin, jos olisit vähemmän vahtimassa tuleeko "Postikuljetukset"-ketjuun viestejä. Menikö sulla nyt juhannus pilalle sen takia?

        Tuolla on perussuomalaisista tullut sellainen maniamäärä viestejä samalla tavalla että jäi olo sinun saman siellä niitäkin laitelleen. Koska Puimurityyppi ja kaikki saa tätä samaa jankkausta, siellä on varmaan vain se yksi ja sama joka...

        "Jokohan tämä posti asia on saatu käsiteltyä? On se ollut melkoinen haaste myös seuraajille. Että huh huh."
        "Jaaha taas tämä postin ketutusketju aktivoitui. Luulimme jo saatavan rauhan asijasta."

        Ketjun seuraajia tuskin on monia, koska ei näitä ketjuja ole edes katseltu montaa kertaa. Ne vähän on sitten vissiin seonneita.


    • Anonyymi

      Jokohan tämä posti asia on saatu käsiteltyä? On se ollut melkoinen haaste myös seuraajille. Että huh huh.

      • Anonyymi

        "melkoinen haaste myös seuraajille"

        Te/sinä nauratetta minua :DD Musta on todella käsittämätöntä että siellä olisi jotain "seuraajia", joiden on PAKKO lukea mun viestejä. En haluaisi olla vahingoniloinen, mutta... olen.


    • Anonyymi

      Jaaha taas tämä postin ketutusketju aktivoitui. Luulimme jo saatavan rauhan asijasta.

      • Anonyymi

        Pitäisikö sinun hommata itsellesi elämä, jos... erittäin mystisesti sinun sielunrauhaasi vaivaa se että Postikuljetus-ketjussa on uusia viestejä ja sinun siihen täytyy reagoida laittamatta aina viimeisin??

        Olenko koskaan miettinyt että olet aika seonnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö sinun hommata itsellesi elämä, jos... erittäin mystisesti sinun sielunrauhaasi vaivaa se että Postikuljetus-ketjussa on uusia viestejä ja sinun siihen täytyy reagoida laittamatta aina viimeisin??

        Olenko koskaan miettinyt että olet aika seonnut?

        Jopas on ilkeä kirjoitus. Kenelle lienee tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas on ilkeä kirjoitus. Kenelle lienee tarkoitettu.

        Sinun/teidän juttunne nyt on ihan pimeitä. Minun viestieni perään näitä aina tulee, muttei ne koskaan sovi yhteen oikean elämäni kanssa.

        Kun minä kirjoitan, mielestäni kerron kenestä on kyse. Kuten KELA-aiheisissa viesteissäni, en vain tiedä sitä kuka ärsyttävän virkailijan nimi oli enkä nimeä nyt laittaisikaan tänne (ellei se sitä vaadi). Ihan selkeästi pitäisi asianomaisten tietää kenestä on kyse, kun usein viesteissäni laitan vielä päivämäärän ja kellonajan.

        JOS... ihmiset näitä lukevat, niin kaiken järjen mukaan he tietävät itse kenestä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun/teidän juttunne nyt on ihan pimeitä. Minun viestieni perään näitä aina tulee, muttei ne koskaan sovi yhteen oikean elämäni kanssa.

        Kun minä kirjoitan, mielestäni kerron kenestä on kyse. Kuten KELA-aiheisissa viesteissäni, en vain tiedä sitä kuka ärsyttävän virkailijan nimi oli enkä nimeä nyt laittaisikaan tänne (ellei se sitä vaadi). Ihan selkeästi pitäisi asianomaisten tietää kenestä on kyse, kun usein viesteissäni laitan vielä päivämäärän ja kellonajan.

        JOS... ihmiset näitä lukevat, niin kaiken järjen mukaan he tietävät itse kenestä on kyse.

        No, tässä ketjussa oli ennen juhannusta 700 katselukertaa ja nyt näyttääkin joo tonni lähestyvän. Jotain kai sitten kiinnostaa TAI nämä on päivityskertoja. MySpace muistaakseni merkitsi kaikki omatkin kirjautumiset eli nämä kaikki tuhat saattaa olla minimissään vain minun ja 1-2 toisen kirjoittajan katseluita. Aivan liian vähän täällä Suomi24:ssä on keskustelua suhteessa (muka)katseluihin. Veikkaisin enemmän tota että minutkin kirjataan aina uudestaan ja uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tässä ketjussa oli ennen juhannusta 700 katselukertaa ja nyt näyttääkin joo tonni lähestyvän. Jotain kai sitten kiinnostaa TAI nämä on päivityskertoja. MySpace muistaakseni merkitsi kaikki omatkin kirjautumiset eli nämä kaikki tuhat saattaa olla minimissään vain minun ja 1-2 toisen kirjoittajan katseluita. Aivan liian vähän täällä Suomi24:ssä on keskustelua suhteessa (muka)katseluihin. Veikkaisin enemmän tota että minutkin kirjataan aina uudestaan ja uudestaan.

        ...Siteerasin vahingossa väärää viestiä, mutta mitäpä se haittaakaan, kun tässä juuri totesin että tuskin täällä näitä kukaan lukee. Yksi fanaattinen sauraaja tällä ketjulla on, mutta se vaikuttaa kaikkiruokaisalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tässä ketjussa oli ennen juhannusta 700 katselukertaa ja nyt näyttääkin joo tonni lähestyvän. Jotain kai sitten kiinnostaa TAI nämä on päivityskertoja. MySpace muistaakseni merkitsi kaikki omatkin kirjautumiset eli nämä kaikki tuhat saattaa olla minimissään vain minun ja 1-2 toisen kirjoittajan katseluita. Aivan liian vähän täällä Suomi24:ssä on keskustelua suhteessa (muka)katseluihin. Veikkaisin enemmän tota että minutkin kirjataan aina uudestaan ja uudestaan.

        Hämmentävä ja raivostuttava tämä "uusi" Suomi24. Raivostuttava tuo jenkkityylinen päiväystapa ja nämä katselukerran heittää. Aloin vasta viimeaikoina kiinnittää niihin huomiota ja äsken huomasin että yleislistauksessa on eri luvut. Tämänkin "julkinen" katselukerta on 1009, mutta kun tänne ketjuun menee, niin täällähän on 1017. Hyvinkö voidaan -ketjun ero oli 787/802.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas on ilkeä kirjoitus. Kenelle lienee tarkoitettu.

        Jos olet vielä pentu, niin yritä nyt ymmärtää että nämä viestit täällä ovat ikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet vielä pentu, niin yritä nyt ymmärtää että nämä viestit täällä ovat ikuisia.

        Siellä on teinit kiusanneet minua kaupungilla. Raiskausvitsejä? Täällä suomi24:ssä on pedifilialla pilkattu. Huumori on julmaa, juuri sellaista, jota teinit tekevät.

        Teinit on teinejä alentuneella empatiakyvyllään, mutta tänne nettiin jääneet viestit jää ja tekemättömäksi ei tee niitä kiusaamisiakaan. Minä en itse kiusannut tuollalailla. Joku on pahasti vialla lapsessa, kun se on tuollainen.

        Kannattaa yrittää hillitä itseään. Se on pitkä elämä, jos koskaan pääsette tänne 40 asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas on ilkeä kirjoitus. Kenelle lienee tarkoitettu.

        Meidän nuoruudessa mediassa taivasteltiin kuinka "Meidän teinitytöt tekee paloittelumurhia".


    • Anonyymi

      Mä asun Vantaalla ja postitoimipaikka on viime vuosina muuttunut x-osoite, postinumero ja vaikka S-Ryhmä. Joku Suomen jakeliyhtiö tuo postit 99%. Ihmeellistä. Voisin olla vaikka täysin tietämätön mitä maailmalla tapahtuu.

      No nimesihän ne valtoimena leviävän virustaudin mukaani. Se ensimmäinen ennen sitä Miaa. Kuin lapsen kuolematon Hulk Hogan sitaatti lainattu itselle. Eikujoo, niinhän se olikin. Nettisivut varhaisteininä Running Wild logolla jossa jotain lapsen eli minun kyhäämiä 2D pelejä. Piti sammuttaa palava kerrostalo. Palomies Pallonen. Luovaa pakko myöntää. Sitten tietokoneet ei enää kiinnostaneet.

      • Anonyymi

        Tosi mielenkiintoista. Kerro lisää.


      • Anonyymi

        Onko tämä Sammyn tyttöystävä?


    • Anonyymi

      Vieläkö se sinisen auton kuljettaja täällä ulisee?

      • Anonyymi

        Tuskin sellainen koskaan kirjoittelikaan. Sinä silti hänestä jauhat.
        Yleensä trolli jatkaa rajattomasti, miksi nyt koet että tilanne olisi muuttunut ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sellainen koskaan kirjoittelikaan. Sinä silti hänestä jauhat.
        Yleensä trolli jatkaa rajattomasti, miksi nyt koet että tilanne olisi muuttunut ;)

        Ole hyvä ja pidä ongelmasi omana tietonasi, äläkä täällä ulise harhoistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja pidä ongelmasi omana tietonasi, äläkä täällä ulise harhoistasi.

        Onneksi olet löytänyt itsellesi paikan puhua itsellesi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olet löytänyt itsellesi paikan puhua itsellesi :D

        Onpa erikoinen tapa ymmärtää lukemista. Ei se kaikilta onnistu samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja pidä ongelmasi omana tietonasi, äläkä täällä ulise harhoistasi.

        Minä julkaisen ja paljastan vääryyksiä. Ne nyt vain tulee julki. Harmi sinunlaisille kai?

        Orimattilan palveluhakemistosta otetuista korjaajista 1. ensimmäinen ei koskaan suostunut ottaa minua asiakkaaksi 2. toinen korjasi 2 kertaa, mutta kolmannella kerralla tuhosi kaikki tiedostoni 3. kolmas ei vastannut puhelimeen ja 4. neljäs tuli vain hakemaan koneeni 15.06.2021 eikä koskaan palauttanut sitä.

        Voi sanoa että Orimattilan tyypit on tältä osin surkeita.

        Jollain meni hermo. Normi huonoa kohtelua saan usein ja Orimattila on vajakkeja täynnä, mutta hiljalleen se alkoi kehittyä "erilaiseksi" sanoisinko. Minua ei ikinä ole teinit häirinneet tai kiusanneet. Siellä oli kesällä 2021 villejä teinejä ympärilläni, mutta teinit on teinejä. Vasta vartijasta valituksen tehtyäni teinit (erään white trash teinitytön usuttamana) hyökkäsivät ihan päälleni hajusteella. Siinä on ero kun homma muuttuu fyysiseksi. Teineistä nyt siis puhun... Aikuisetkin käyttäytyy kuin idiootit, mutta täällä on teinimäistä trollaamista.

        "Harhoja?"
        Kelle komennat? Teineillä on huono itsehillintä ja ymmärrys tilanteista. Olisiko käynyt niin että joku teini nyt on nähnyt "harhoja" minusta ja tehnyt virheellisen ilmoituksen? Mitä tämä soopa nyt on? Trolliviesteissä käytetään sanoja "nynny" ja "neitonen". Alkaa kovasti vaikuttaa että siellä teinikovikset... yrittävät pärjätä tekojensa kanssa. Onnea elämälle! Hakkaaminen ei auta ja inttäminen, keksikää parempia keinoja pärjätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä julkaisen ja paljastan vääryyksiä. Ne nyt vain tulee julki. Harmi sinunlaisille kai?

        Orimattilan palveluhakemistosta otetuista korjaajista 1. ensimmäinen ei koskaan suostunut ottaa minua asiakkaaksi 2. toinen korjasi 2 kertaa, mutta kolmannella kerralla tuhosi kaikki tiedostoni 3. kolmas ei vastannut puhelimeen ja 4. neljäs tuli vain hakemaan koneeni 15.06.2021 eikä koskaan palauttanut sitä.

        Voi sanoa että Orimattilan tyypit on tältä osin surkeita.

        Jollain meni hermo. Normi huonoa kohtelua saan usein ja Orimattila on vajakkeja täynnä, mutta hiljalleen se alkoi kehittyä "erilaiseksi" sanoisinko. Minua ei ikinä ole teinit häirinneet tai kiusanneet. Siellä oli kesällä 2021 villejä teinejä ympärilläni, mutta teinit on teinejä. Vasta vartijasta valituksen tehtyäni teinit (erään white trash teinitytön usuttamana) hyökkäsivät ihan päälleni hajusteella. Siinä on ero kun homma muuttuu fyysiseksi. Teineistä nyt siis puhun... Aikuisetkin käyttäytyy kuin idiootit, mutta täällä on teinimäistä trollaamista.

        "Harhoja?"
        Kelle komennat? Teineillä on huono itsehillintä ja ymmärrys tilanteista. Olisiko käynyt niin että joku teini nyt on nähnyt "harhoja" minusta ja tehnyt virheellisen ilmoituksen? Mitä tämä soopa nyt on? Trolliviesteissä käytetään sanoja "nynny" ja "neitonen". Alkaa kovasti vaikuttaa että siellä teinikovikset... yrittävät pärjätä tekojensa kanssa. Onnea elämälle! Hakkaaminen ei auta ja inttäminen, keksikää parempia keinoja pärjätä.

        Teinit?
        Miksi teinit minua kiusasi? Mystistä? Tietääkseni meillä ei voi olla minkäänlaista yhteyttä. Ainoa yhteys minkä tiedän on se vartija&teinit symbioosi.

        11.11.2022 käydessäni S-marketissa teinilauma pyöri ympärilläni ihan kaupan sisällä ja kurkki ostoskassieni sisälle.

        "Harhoja?"
        Näistä teineistä ei varsinaisesti voi puhua harhaisina, mutta ehkä rasistisina? Ymmärrän, jos aiheutan ennakkoluuloja, mutta törkeä käytös ei ole koskaan hyväksyttävää. Oppikaa ero sen kanssa mitä "luulette" ja miten te "käyttäydytte".


    • Anonyymi

      Menkää köyhät töihin.. Ei mulla muuta


      Terveisin Joulupukki

    • Anonyymi

      Jostain syystä Postin palautteeni ei suostunut lähettää. No, yritin asiani selittää Supermarketin kautta, koska sinne pakettini oli jostain mystisestä syystä mennyt. Minulla vastattiin:

      "Hei,

      Kiitos viestistäsi. Me toimimme ainoastaan pakettien luovuttajana ja lähettäjänä. Me emme jaa kenenkään posteja. Sen tekee Posti.

      Ystävällisin terveisin,

      Tiia Luostarinen
      K-Supermarket Orimattila"

      Wau. Ensinnäkin ne ei tee siellä mitään, joten on vale väittää että ne luovuttaisi paketteja ja Postikaan ei niin jaa postia joten...

      • Anonyymi

        Minulle ei enää jaeta postilaatikkoon postia eli... minulle ei siis jaeta postia.

        Kaksi identtistä pakettia toinen tuli laatikkoon ja toinen ei ja päätyi haettavaksi. Molemmat oli 3,1cm ja minulle vastattiin että se koko oli se syy. Ok, no Postin laitteisto ei ole hirveän tarkka ja minulle on postilaatikkoon todellakin kerran tullut tuote, joka itsessään oli 3,7cm paksu että todellakin ihmettelin kuinka se oli postilaatikkoon tullut. No. noi 3,1cm paketit oli eri firmasta ja välitin heille tietoa ettei Posti jaa heidän pakettejaan kirjeenä.
        Nyt silti minulla on uudestaan sama tilanne että ei muka mahdu, kun samanlaisia juttuja tilainen koko ajan ja ovat ennenkin tulleet vuosikausia. No, kyselin sitten sieltä päin ja sanoin tuosta 3cm rajasta, mutta minulle vastattiin: "Hi Dear Customer
        We send all our items via Deutsche Post .... and when we track it it sais its ready for collection. and this will fit through your letterbox.""


      • Anonyymi

        Nyt mummelit jumpalle siellä Postissa.
        Jos minä tilaan aina samoja juttuja ja ennenkun tullut, niin on mystistä ettei ne nyt yhtäkkiä tulekaan mistään. Jossain ihan muualla on nyt vika. No, paketit vaihtaa muotoaan eli se viimeisin paketti oli 3,1cm, joten se oli lähettäjän vika. Ok. Tästä nyt jumissa olevasta paketista en voi kuvitellakaan millainen se on, mutta firma itse tuntuu luottavan siihen että se mahtuu.

        Jotenkin tuntuu ettei siellä Postissa osata enää mitään. Ei se voi olla asiakkaan vika, kun elän kuten aina, mutta yhtäkkiä muka mikään ei onnistu. Jaa-a?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mummelit jumpalle siellä Postissa.
        Jos minä tilaan aina samoja juttuja ja ennenkun tullut, niin on mystistä ettei ne nyt yhtäkkiä tulekaan mistään. Jossain ihan muualla on nyt vika. No, paketit vaihtaa muotoaan eli se viimeisin paketti oli 3,1cm, joten se oli lähettäjän vika. Ok. Tästä nyt jumissa olevasta paketista en voi kuvitellakaan millainen se on, mutta firma itse tuntuu luottavan siihen että se mahtuu.

        Jotenkin tuntuu ettei siellä Postissa osata enää mitään. Ei se voi olla asiakkaan vika, kun elän kuten aina, mutta yhtäkkiä muka mikään ei onnistu. Jaa-a?

        Ps. Siitä 3,1cm paksusta paketista minulle vastattiin 3 viikon päästä siitä kun olin kysellyt asiasta! Minulla ei siis ollut harmainta aavistusta siitä mikä paketti se voi olla (kun juuri identtinen toinen paketti oli tullut postilaatikkoon ja toinen firma sanoi ettei se ole heidän (ja yksi ei vastannut). Jouduin joka v*tun paikkaan ottaa yhteyttä ja yhäkin ilmeisesti asiaa selvitellään vai blokattiinko minut vain?

        Postin vastaus silloin siihen 3,1cm pakettiin. Hän ei muuten mitenkään kommentoinut sitä miksi se toinen IDENTTINEN paketti tuli kuitenkin postilaatikkooni:
        "Hei Hanna,

        kiitos palautteestasi koskien maksikirjeiden toimitusta. Pahoitteluni kirjeen oudosta matkasta. Pyydän myös anteeksi vastauksemme viivästymistä. Valitettavasti asiakaspalvelumme on ruuhkautunut.

        Oletit aivan oikein palautteessasi että erittäin harmillisesti lajittelussamme kirjeiden ja pakettejen kokoja mittaava laite on todella tiukka tuon 3 cm koon kanssa. Jos se menee vähääkään yli mittauksessa, menee lähetys noudettavaksi vaikka se mahtuisikin postiluukusta tai -laatikkoon.

        Lisäharmia tässä joskus aiheuttaa myös se että usein nämä maksikirjeet on lähetetty niin ettei niillä ole ennen tuota mittausta ole mitään seurantatunnusta. Nämä tunnistaa nimenomaan tuosta MT-alkuisesta tunnuksesta. Sen vuoksi siitä lähti kirjeitse saapumisilmoitus eikä esimerkiksi tekstiviestillä tai sähköpostilla.

        Lähettäjille on olemassa pikkupaketti-niminen vaihtoehto pienten lähetysten lähettämiseen. Tällöin paketille tulee seuranta lähetyksestä alkaen ja paketin tiedoissa on puhelinnumero ja/tai sähköposti. Silloin paketti voi tulla kotiin asti mutta jos jostain syystä paketti menisi noudettavaksi, tulisi paketista normaaliin tapaan saapumisilmoitukset tekstiviestillä tai sähköpostilla.

        Haluaisin hyvittää sinulle tapahtuneesta aiheutunutta mielipahaa postimerkein tai hyvityskoodilla verkosta ostettaviin pakettilähetyksiin. Olisiko tällainen ok?
        Pidän tämän viestiketjun ns. koukussani eli jos vastailet tähän viestiin onko hyvitys ok, saan tiedon heti.

        Pahoitteluni vielä kerran ja mukavaa alkavaa talvea!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Siitä 3,1cm paksusta paketista minulle vastattiin 3 viikon päästä siitä kun olin kysellyt asiasta! Minulla ei siis ollut harmainta aavistusta siitä mikä paketti se voi olla (kun juuri identtinen toinen paketti oli tullut postilaatikkoon ja toinen firma sanoi ettei se ole heidän (ja yksi ei vastannut). Jouduin joka v*tun paikkaan ottaa yhteyttä ja yhäkin ilmeisesti asiaa selvitellään vai blokattiinko minut vain?

        Postin vastaus silloin siihen 3,1cm pakettiin. Hän ei muuten mitenkään kommentoinut sitä miksi se toinen IDENTTINEN paketti tuli kuitenkin postilaatikkooni:
        "Hei Hanna,

        kiitos palautteestasi koskien maksikirjeiden toimitusta. Pahoitteluni kirjeen oudosta matkasta. Pyydän myös anteeksi vastauksemme viivästymistä. Valitettavasti asiakaspalvelumme on ruuhkautunut.

        Oletit aivan oikein palautteessasi että erittäin harmillisesti lajittelussamme kirjeiden ja pakettejen kokoja mittaava laite on todella tiukka tuon 3 cm koon kanssa. Jos se menee vähääkään yli mittauksessa, menee lähetys noudettavaksi vaikka se mahtuisikin postiluukusta tai -laatikkoon.

        Lisäharmia tässä joskus aiheuttaa myös se että usein nämä maksikirjeet on lähetetty niin ettei niillä ole ennen tuota mittausta ole mitään seurantatunnusta. Nämä tunnistaa nimenomaan tuosta MT-alkuisesta tunnuksesta. Sen vuoksi siitä lähti kirjeitse saapumisilmoitus eikä esimerkiksi tekstiviestillä tai sähköpostilla.

        Lähettäjille on olemassa pikkupaketti-niminen vaihtoehto pienten lähetysten lähettämiseen. Tällöin paketille tulee seuranta lähetyksestä alkaen ja paketin tiedoissa on puhelinnumero ja/tai sähköposti. Silloin paketti voi tulla kotiin asti mutta jos jostain syystä paketti menisi noudettavaksi, tulisi paketista normaaliin tapaan saapumisilmoitukset tekstiviestillä tai sähköpostilla.

        Haluaisin hyvittää sinulle tapahtuneesta aiheutunutta mielipahaa postimerkein tai hyvityskoodilla verkosta ostettaviin pakettilähetyksiin. Olisiko tällainen ok?
        Pidän tämän viestiketjun ns. koukussani eli jos vastailet tähän viestiin onko hyvitys ok, saan tiedon heti.

        Pahoitteluni vielä kerran ja mukavaa alkavaa talvea!"

        En halunnut että minua vain yritetään lahjoa ja miksi ne hyvittelevät jotain, mikä ei ole heidän oma vikansa?

        "Hei Hanna,

        kiitos vastauksestasi.

        Olen välittänyt palautteesi eteenpäin käsittelyyn jotta voisimme korjata sekä asiakaspalvelumme ruuhkaa että tätä lajitteluongelmaa.

        Pahoitteluni ettemme voineet ratkaista ongelmaa samantien."

        Jep. Näin minulle sitten viimeiseksi vastattiin. En tiedä miksei Postin palautekaavake toimi minulla enää. Toimiiko se huomenna? Kaikki muut tavat viestitellä näyttäisi silti yhä toimivan eli ehkä se Postin sivusto on vain jumissa? Ehkä kaikilla muillakin asiakkailla on ongelmia samaanaikaa? Eikä ihme!


      • Anonyymi

        "No, yritin asiani selittää Supermarketin kautta, koska sinne pakettini oli jostain mystisestä syystä mennyt."

        Tää on jännä, kun silloin kun vielä itse hain pakettejani, KAIKKI pakettini aina uudelleen ohjattiin R-kioskiin. Nykyään sinne ei ole mennyt kertaakaan. Jotenkin...? Mielestäni Posti (Supermarket) voisi vaikka jotenkin toimia jonkun oikean ohjeistuksen mukaan eikä itse vedellä näitä visioitaan. Miksi KAIKKI minun paketit aina meni R-kioskille. Kaikkien pakettien kohdalle tuli se ilmoitus että pakettisi on uudelleen ohjattu jne. Aina jotain psykoa extratekstiä paketeissani.

        Se on se riski kuten korruptiossa eli sille tielle kun menee, niin sille jää. Jos postinkulkua rupea hyvälläkään ohjailemaan, niin se pahakin sieltä tulee ja VASTUU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No, yritin asiani selittää Supermarketin kautta, koska sinne pakettini oli jostain mystisestä syystä mennyt."

        Tää on jännä, kun silloin kun vielä itse hain pakettejani, KAIKKI pakettini aina uudelleen ohjattiin R-kioskiin. Nykyään sinne ei ole mennyt kertaakaan. Jotenkin...? Mielestäni Posti (Supermarket) voisi vaikka jotenkin toimia jonkun oikean ohjeistuksen mukaan eikä itse vedellä näitä visioitaan. Miksi KAIKKI minun paketit aina meni R-kioskille. Kaikkien pakettien kohdalle tuli se ilmoitus että pakettisi on uudelleen ohjattu jne. Aina jotain psykoa extratekstiä paketeissani.

        Se on se riski kuten korruptiossa eli sille tielle kun menee, niin sille jää. Jos postinkulkua rupea hyvälläkään ohjailemaan, niin se pahakin sieltä tulee ja VASTUU.

        Joku tulee kohta taas kiukuttelemaan "Helppo se on täällä anonyymisti huudella!" ja kun ei ne Postissa perkele varmaan tiedä sitä mun nimeä :D Kukaan vartijakaan ei, ehei!! Kukaan ei tiedä missä mä asun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No, yritin asiani selittää Supermarketin kautta, koska sinne pakettini oli jostain mystisestä syystä mennyt."

        Tää on jännä, kun silloin kun vielä itse hain pakettejani, KAIKKI pakettini aina uudelleen ohjattiin R-kioskiin. Nykyään sinne ei ole mennyt kertaakaan. Jotenkin...? Mielestäni Posti (Supermarket) voisi vaikka jotenkin toimia jonkun oikean ohjeistuksen mukaan eikä itse vedellä näitä visioitaan. Miksi KAIKKI minun paketit aina meni R-kioskille. Kaikkien pakettien kohdalle tuli se ilmoitus että pakettisi on uudelleen ohjattu jne. Aina jotain psykoa extratekstiä paketeissani.

        Se on se riski kuten korruptiossa eli sille tielle kun menee, niin sille jää. Jos postinkulkua rupea hyvälläkään ohjailemaan, niin se pahakin sieltä tulee ja VASTUU.

        Voi sanoa että tänään ymmärrän tästä sotkusta paljon vähemmän kuin vielä eilen??!
        Yhden vielä ymmärtäisi, mutta nyt on kaikki kaikialla seonneet! Ehkä joku saamistäni viesteistä on ollut huijausviesti? Sain jonkun tullausviestinkin, mutta sitten siellä sanottiin että tuote on jo tullattu. Mikään firma ei myöskään vastaa järkevästi ja tyhjentäväksi. Nyt minulla on enemmän kysymyksiä kuin vastauksia :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sanoa että tänään ymmärrän tästä sotkusta paljon vähemmän kuin vielä eilen??!
        Yhden vielä ymmärtäisi, mutta nyt on kaikki kaikialla seonneet! Ehkä joku saamistäni viesteistä on ollut huijausviesti? Sain jonkun tullausviestinkin, mutta sitten siellä sanottiin että tuote on jo tullattu. Mikään firma ei myöskään vastaa järkevästi ja tyhjentäväksi. Nyt minulla on enemmän kysymyksiä kuin vastauksia :(

        Posti vastasi minulle! Se vastasi kello ...11:38 näköjään. He vihdoinkin vastasivat nopeasti, hyvin ja kattavasti. Kiitos! Haettava paketti on todellakin 3,5cm eli liian iso. Lähettäjä firman vika siis tälläKIN kertaa, vaikka oli eri firma nyt. Outoa silti että firma vastasi minulle sen "We send all our items via Deutsche Post ... and when we track it it sais its ready for collection. and this will fit through your letterbox." Outo toi lauserakenne (poistin vain koodin) eli ehkä siinä välistä on kadonnut (...collection. and this...) että se laatikkoon mahtuva on ihan eri paketti. Näin sen täytyy olla. Ärsyttäviä virheitä silti, koska miten sitä asiakas voisi tietää ja on silti yhä hassua että se paketti on jopa 3,5cm tällä kertaa.

        Virhe siinäkin eli Posti nyt sanoi että sen tekstiviestin on täytynyt olla "virheellinen ilmoitus tullimaksusta". Virheitä joka paikassa! Ei ihme että asiakas menee sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posti vastasi minulle! Se vastasi kello ...11:38 näköjään. He vihdoinkin vastasivat nopeasti, hyvin ja kattavasti. Kiitos! Haettava paketti on todellakin 3,5cm eli liian iso. Lähettäjä firman vika siis tälläKIN kertaa, vaikka oli eri firma nyt. Outoa silti että firma vastasi minulle sen "We send all our items via Deutsche Post ... and when we track it it sais its ready for collection. and this will fit through your letterbox." Outo toi lauserakenne (poistin vain koodin) eli ehkä siinä välistä on kadonnut (...collection. and this...) että se laatikkoon mahtuva on ihan eri paketti. Näin sen täytyy olla. Ärsyttäviä virheitä silti, koska miten sitä asiakas voisi tietää ja on silti yhä hassua että se paketti on jopa 3,5cm tällä kertaa.

        Virhe siinäkin eli Posti nyt sanoi että sen tekstiviestin on täytynyt olla "virheellinen ilmoitus tullimaksusta". Virheitä joka paikassa! Ei ihme että asiakas menee sekaisin.

        Ps. Kuten tänne Suomi24:ään, niin olen yrittänyt todellakin infota ihan joka suuntaan näitä sitä mukaan, kun jokin selviää. Ehkä jotain korjataan sen jälkeen. Ilmoitin sille toiselle firmalle jo että se 3,1cm on liikaa kirjepaketiksi ja he vastasivat "Usein 1mm ei haittaa. Laitan tästä kuitenkin palautetta logistiikka-osastollemme, mikäli voisimme pienentää maxikirjeiden paksuutta."

        Toisesta firmasta en vielä tiedä. Saa nähdä ensin mitä sieltä edes tulee! En ole saanut vielä mitään enkä ihan 100% tiedä onko sieltä nyt yksi vai kaksi pakettia tulossa. Mystistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Kuten tänne Suomi24:ään, niin olen yrittänyt todellakin infota ihan joka suuntaan näitä sitä mukaan, kun jokin selviää. Ehkä jotain korjataan sen jälkeen. Ilmoitin sille toiselle firmalle jo että se 3,1cm on liikaa kirjepaketiksi ja he vastasivat "Usein 1mm ei haittaa. Laitan tästä kuitenkin palautetta logistiikka-osastollemme, mikäli voisimme pienentää maxikirjeiden paksuutta."

        Toisesta firmasta en vielä tiedä. Saa nähdä ensin mitä sieltä edes tulee! En ole saanut vielä mitään enkä ihan 100% tiedä onko sieltä nyt yksi vai kaksi pakettia tulossa. Mystistä.

        Pps. Kun jo täällä valitan, niin mainitsenpa myös että Suomalaisen Kirjakaupan yksi tuote on jo kohta 2kk myöhässä. Sielläkin oli ongelmia eli en tiedä nyt pitääkö tässä vain kärsivällisesti odotella vai jo huhuilla perään että menikö ne tiedot siellä vieläkään oikein. Minulla oli se perhanan suuntanumero mennyt väärin alunperin. Ihan ihkaoma mokani siis. Mutta miksi sitä outoa kansainvälistänumeroa pitää käyttää edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sanoa että tänään ymmärrän tästä sotkusta paljon vähemmän kuin vielä eilen??!
        Yhden vielä ymmärtäisi, mutta nyt on kaikki kaikialla seonneet! Ehkä joku saamistäni viesteistä on ollut huijausviesti? Sain jonkun tullausviestinkin, mutta sitten siellä sanottiin että tuote on jo tullattu. Mikään firma ei myöskään vastaa järkevästi ja tyhjentäväksi. Nyt minulla on enemmän kysymyksiä kuin vastauksia :(

        Aijuu, se riivattu paketti oli paksuudeltaan 3,5cm eikä siksi tullut postilaatikkooni. Lähettäjäfirma todellakin laittoi (huonon) vastausviestin, jossa lupaili että paketti sopisi postiluukusta ("...this will fit through your letterbox."), vaikka kerroin että maksimi on 3,0cm. Se viesti oli "rikki" eli ehkä se oli koottu leikkaa-liimaa -logiikalla ja jotain poistettu välistä? Kyllä se nyt oli firman vika tuossa kohtaa. Se Postin virheellinen tullausviestikin sekoitti minut, kun luulin että tuotteet olisi siis useassa osassa, muttei mitään ollutkaan tullattavana ja kaikki tuotteet tulivat kerralla. Paketti oli vain muovipussi riepaleina ja yksi tuote säpäleinä siellä sisällä saadessani sen. Muutakin epäonnea ja sähellystä oli että kaikenkaikkiaan ei onnistunut tilauskokemus :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijuu, se riivattu paketti oli paksuudeltaan 3,5cm eikä siksi tullut postilaatikkooni. Lähettäjäfirma todellakin laittoi (huonon) vastausviestin, jossa lupaili että paketti sopisi postiluukusta ("...this will fit through your letterbox."), vaikka kerroin että maksimi on 3,0cm. Se viesti oli "rikki" eli ehkä se oli koottu leikkaa-liimaa -logiikalla ja jotain poistettu välistä? Kyllä se nyt oli firman vika tuossa kohtaa. Se Postin virheellinen tullausviestikin sekoitti minut, kun luulin että tuotteet olisi siis useassa osassa, muttei mitään ollutkaan tullattavana ja kaikki tuotteet tulivat kerralla. Paketti oli vain muovipussi riepaleina ja yksi tuote säpäleinä siellä sisällä saadessani sen. Muutakin epäonnea ja sähellystä oli että kaikenkaikkiaan ei onnistunut tilauskokemus :(

        Kyllä on pieni maailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on pieni maailma.

        Jos ei osaa hoitaa yksityiskohtia, niin silloin kyse ei ole koosta, vaan sinä (?) keskityt vain eri asioihin. Ehkä teet jotain muuta sitten huolellisemmin vai onko sinulla kaikki sanotaanko "päin v****a"?


    • Anonyymi

      Koska minua todellakin aina simputettiin ja pakettienhakemisiani häirittiin, siirryin täysin kotiinkuljetuksiin viime vuonna (vaikkei ongelma ollut minun vikani, muttei vainoamista lopetettu). Ensin lakkasin hakemasta Supermarketista paketteja ja sitten S-marketin rakennuksesta.

      Tänä vuonna kerran keväällä tilasin niin että siitä oli tulossa haettava, koska Posti aina kehui itseään kuinka se voi muuttaa paketit kotiinkuljetukseksi tarvittaessa "Arki joustaa" plaa plaa. No, eivät ne suostuneet eivät mitenkään, vaikka se pakettini oli todellakin siinä avohyllyssä Supermarketissa. No, sekin paketti palautui. Niitä on mennyt paljon takaisin.

      Myöhemmin yhden kerran enää tuli haettava paketti (, koska no sitä minä en voi ymmärtää, mutta jonkun k*sipään mielestä se on näin tietoturvaa kai) ja sekin piti mennä helposti automaattiin, josta sen toinen hakisi minulle puolestani, mutta se muutettiin tiskiltä noudettavaksi kuten aivan kaikki minun lähetykseni. Sen paketin sain silti edes. Outoa tietoturvaa silti ettei sitä voi (esim lukittuun) postilaatikkooni laittaa, mutta se pitää sitten valtuuttaa jonkun toisen henkilön hakemaan minulle.

      Sitten alkoi pienemmätkin paketit siirtyä haettavaksi, vaikka ne on ennen tulleet postilaatikkoon. Ehkä Posti on nykyään tiukka noista paksuuksista, mutta niihin minä en voi vaikuttaa ja tämä karsinta näyttää olevan äärimmäisen laiskaa. Joskus tulee ja joskus ei. Kaikilla firmoillakin näyttää olevan käsitys ettei se millinylitys haittaa eli aika jännä että nyt alkoi tiukka kuri. Asiaan en silti MINÄ voi vaikuttaa. Minä en pysty tekemään sille mitään että firma nyt lähettelee sittenkin 3,1cm paketeissa ja Posti ei nyt sitten viitsi tehdä työtään, ei vastata ei mitään. Kukaan ei aio asialle tehdä mitään ja minä en sille voi tehdä mitään, kun ei voi tietää-en-päättää millaisissa paketeissa siellä lähetetään.

      Tätä erinäistä p*skaa on nyt ollut koko vuoden. ASIAKAS TÄHÄN EI VOI VAIKUTTAA. Minun tästä ei pitäisi kärsiä, koska en tilaa mitään mitä ei pitäisi tulla postilaatikkoon ja jos on isompi, niin maksan kotiinkuljetuksen.

      • Anonyymi

        EVVK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EVVK

        Miksi olet "orimattilan-postikuljetukset" -ketjussa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet "orimattilan-postikuljetukset" -ketjussa???

        Hv evvk hhsv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet "orimattilan-postikuljetukset" -ketjussa???

        Miksi olet vajakki? Johtuuko se kehitysvammaisuudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet vajakki? Johtuuko se kehitysvammaisuudesta?

        Oletko sinä se vajakki ja sinisen auton kuljettaja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se vajakki ja sinisen auton kuljettaja...

        Ja ja ja ja. Mitä muuta? Osaatko ja tehdä muuta ja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ja ja ja. Mitä muuta? Osaatko ja tehdä muuta ja?

        Tais mennä tunteisiin....😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais mennä tunteisiin....😂😂

        Tunteisiin... Sinä senkin ylipainoinen possu!


    • Anonyymi

      Sinisen auton kuski, missä luuraat?

    • Anonyymi

      Miksi tämä sinisen auton kuski ei halua peseytyä? Onko eritteelle haiseminen jotenkin siistiä?

    • Anonyymi

      Tämä voisi olla hyvä ketju ihmetellä OlanExtraan puuttumista. Pystyn elämään ilmankin (parin nitron jälkeen), mutta ihmettelin, kun sitä ei ole kuulunut. Ajatellin että onhan siellä se nettiversiokin, muttei sinne ollutkaan tullut uutta. Ok, no sitten tarkistin mitä siellä lukikaan, kun se ilmestymispäivä vähän heijaa ja jep, jo 14.02.2024 piti tulla uusi.

      Tulee ihan korona-aika mieleen, kun ei aina lehteä kuulunut ja löysin silloin ton nettipalvelun. Ei kai ne lakotkaan voi vaikuttaa silti nettilehteen? No, kunhan halusin ihmetellä asiaa jonnekin.

      • Anonyymi

        Mäkin ihmettelen sun tyhmyyttä, mutta ei se mitään auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin ihmettelen sun tyhmyyttä, mutta ei se mitään auta.

        Tosi hyödyllinen viesti taas ;) Miksi edes vaivaidut moisia mitäänsanomattomuuksia laittamaan?
        Ps. Kaikki järkevät tavat tutkia asiaa on käytetty. Itse O'Xran tiedoista siis katsoin että 14.02.2024 olisi pitänyt uusi tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyödyllinen viesti taas ;) Miksi edes vaivaidut moisia mitäänsanomattomuuksia laittamaan?
        Ps. Kaikki järkevät tavat tutkia asiaa on käytetty. Itse O'Xran tiedoista siis katsoin että 14.02.2024 olisi pitänyt uusi tulla.

        Nysse ilmesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyödyllinen viesti taas ;) Miksi edes vaivaidut moisia mitäänsanomattomuuksia laittamaan?
        Ps. Kaikki järkevät tavat tutkia asiaa on käytetty. Itse O'Xran tiedoista siis katsoin että 14.02.2024 olisi pitänyt uusi tulla.

        Mutta miksi olet niin tyhmä? Löytyykö joku luonnollinen selitys?


    • Anonyymi

      Jos paketin hakuaika on viikko, niin se on se viikko. Asiakas on ymmärtänyt asian, mutta ollaanko siellä toisessa päässä? Kävin muutoinkin vain noin kerran viikossa kaupassa ja valitsin ruokakauppani sen mukaan kumpaan oli mennyt postipaketti. Mitään muuta asiaa minulle ei sinne ollut enkä olisi halunnutkaan olla siellä.

      Alkoi tulla paketeista muistutus viestejä, korona-aikana kolme viikossa ja kun SUNNUNTAIaamunakin minut herätettiin turhalla muistutusviestillä, niin suutuin.

      Uutisissa oli äärimmäisen selkeästi toitotettu ja painostettu että asiakkaiden pitäisi (siis ASIAKKAIDEN... PITÄÄ?!) hakea paketit aiemmin kuin on tarve, koska siellä toisessa päässä ei nyt vaivauduta. Oli kriisit mitkä tahansa, vaikka todellakin ihmisiä TAPPAVA kulkutauti liikkeellä ja äärimmäisen selkeästi kansalaisia kehoitettu välttämään kontakteja, niin minut sitten herätettiin kolme kertaa viikon aikana painostaen käymään siellä, vaikka todellakin käyn vain kerran viikossa MISSÄÄN. Minut herätetään tämän takia ja paikanpäällä ei vaivauduta itse laajentamaan ja muutoin muuttamaan systeemejään. Eipä näytä että näin asioiden rauhoituttuakaan olisi varauduttu uusiin kriiseihin.

      Uutisissa vain toitotettu (= syyllistetty) kansalaisia siitä ettei haeta useammin, vaikka siinä todellakin on se viikon (joskus kahden) hakuaika. Onko tässä Postin OMASSA säännössä jotain, jota he eivät ymmärrä? Kun asia on näin, niin ei sitä tarvitse hokea koko ajan ja häiriköidä asiakkaita.

      Puhutaan kuinka nykymaailma sitä ja nykymaailma tätä. Joo!! Postilla olisi tuossa eräs kohta missä voisi lopettaa sen s**tananmoisen kiireentunteen luomisen, kun mitään kiirettä tai hässäkkää ei todellakaan ole edes olemassa. Kukaan ei ole sen parempi ihminen sen mukaan että kuinka nopeasti reagoi postin paketti-ilmoitukseen. Muistutuksia ei tarvitse lähettää IKINÄ. Laittakaa vain huomautusta perään niille, jotka eivät sovitun ajan sisällä sitä hae ja tarvitseeko sitäkään. Eiköhän sitä huomaa, jos ei jotain saanut ja sitten perästä päin kyselee että minne se hävisi. Jos siitä tulee maksu, niin sitten makselee kauniisti, kuten Kirjastokin perii myöhästymismaksun. Asia on äärimmäisen selkeä. MINUA ei tarvitse herättää kolme kertaa viikon aikana, sen takia että jo tiesin hakevani sen paketin vasta seuraavan viikon maanantaina. Pitäisikö se heille erikseen kertoa että mikä oli toimintasuunnitelmani?

      Se maaninen kiireentunne loppuu, kun se lopetetaan. Minä en noita miljoonia muistutusviestejä saanut lopetetuksi, joten aloin nukkua äänettömällä, mikä taas oli turvallisuusriski minulle itselleni ja jokainen muu taho kiittänyt tästä, kun minä nukun päivisin ja nyt minuun ei koskaan saa yhteyttä. Kiitämme tässä kaikki siis toinen toisiamme onnistuneista valinnoista. Rakkaudella <3

      • Anonyymi

        Jokainen saa hakea pakettinsa viikon päästä ilmoituksesta. Jos ei Posti kykene sopimustenmukaiseen järkestelyyn, Posti muuttaa resurssinsa niihin sopimaan. Pakettien hakuaika on yleensä VIIKKO, joten VIIKON se Postin pitää kestää, kun ITSE on säännön tehnytkin. Jos resurssit on viikon sijasta mitoitettu alle 3 päivään, niin aistisin tässä jonkun ongelman. Postin johtopäässä varmaankin ajatellaan sitä palkkaus"ongelmaa" ja vuokria, mutta pitäisikö meitä kiinnostaa?


      • Anonyymi

        Ilmeisesti et ollut hakenut pakettia kun muistutuksia tuli tiuhaan tahtiin. Toinen juttu tasaseen tahtiin ilmoittavat julkisesti somessa nämä paikat joissa on tungosta ja ihmiset eivät hae niitä ajoissa ja sitten valitellaan kun paketti on väärässä paikassa. Nyt jälkikäteen ihmiset ja hakevat paketin yms ajoissa. Eli viesti kun tulee niin heti miten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti et ollut hakenut pakettia kun muistutuksia tuli tiuhaan tahtiin. Toinen juttu tasaseen tahtiin ilmoittavat julkisesti somessa nämä paikat joissa on tungosta ja ihmiset eivät hae niitä ajoissa ja sitten valitellaan kun paketti on väärässä paikassa. Nyt jälkikäteen ihmiset ja hakevat paketin yms ajoissa. Eli viesti kun tulee niin heti miten!

        En ole dementikko. TIEDÄN että siellä on paketti odottamassa.
        En ole Postilla töissä eikä minulle ole mitään velvoitteita heille. Jos he alkavat määräillä menemisiäni, heidän pitää alkaa maksaa minulle palkkaa siitä työstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole dementikko. TIEDÄN että siellä on paketti odottamassa.
        En ole Postilla töissä eikä minulle ole mitään velvoitteita heille. Jos he alkavat määräillä menemisiäni, heidän pitää alkaa maksaa minulle palkkaa siitä työstä.

        Siltä vaikuttaa että olet kun et hae pakettia. Ymmärrätkö että jos viesti tulee niin sinun haettava se paketti. Et voi olettaa että automaattisesti tuodaan ovelle jollet ole tilannut kotiinkuljetusta ovelle. Et voi vaatia että sinulle maksetaan palkkaa siitä.. huh huh näitä sinun vaatimuksia.


    • Anonyymi

      Minä olen tyytyväinen postiin. Kun saan tekstarin, että pakettini on tullut, niin noudan sen viimeistään seuraavana päivänä. Näin homma pelaa ja minulle ei tarvitse enää mitään muistuttaa. Eikä minun tarvitse valittaa joka asiasta täällä muuten mukavassa suomi24:ssä.

      • Anonyymi

        Ei näytä muilla olevan minkäänlaista ongelmaa postipakettien saamisessa, kun tolla aikaisemmalla valittajalla. Mistähän mahtaa johtua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä muilla olevan minkäänlaista ongelmaa postipakettien saamisessa, kun tolla aikaisemmalla valittajalla. Mistähän mahtaa johtua?

        Hautausmaalla makaaviltako kyselit? Mikä on otanta? Ainakin valtion tasolla on paljon ihmisiä valittanut Postin toimimattomuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hautausmaalla makaaviltako kyselit? Mikä on otanta? Ainakin valtion tasolla on paljon ihmisiä valittanut Postin toimimattomuudesta.

        "Hautausmaalla makaaviltako kyselit?"

        ...Mietin tuota vasta äsken, mutta jestas se kyllä selittäisi!! Taitaa väki tuolta elon toiselta puolelta täällä vain kirjoitella. Ihanan spiritualistista!! <3 Hyvä että heillä on maalliset vaivat loppuneet ja ovat saaneet rauhan. R.I.P.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hautausmaalla makaaviltako kyselit? Mikä on otanta? Ainakin valtion tasolla on paljon ihmisiä valittanut Postin toimimattomuudesta.

        Otanta on täältä Orimattila suomi24. Kelpaako vai viisasteletko vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hautausmaalla makaaviltako kyselit?"

        ...Mietin tuota vasta äsken, mutta jestas se kyllä selittäisi!! Taitaa väki tuolta elon toiselta puolelta täällä vain kirjoitella. Ihanan spiritualistista!! <3 Hyvä että heillä on maalliset vaivat loppuneet ja ovat saaneet rauhan. R.I.P.

        ...Ketä siellä on haudankaivajina nykyään? Vähän kun vertailisi noihin kirjoitusaikoihin, niin saisi ehkä käsityksen kuka siellä näitä "Kaikki on hyvin" -juttuja kirjoittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ketä siellä on haudankaivajina nykyään? Vähän kun vertailisi noihin kirjoitusaikoihin, niin saisi ehkä käsityksen kuka siellä näitä "Kaikki on hyvin" -juttuja kirjoittelee.

        Kaikki on hyvin kaikilla muilla paitsi yhdellä, joka aina valittaa postin ja kauppojen palveluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on hyvin kaikilla muilla paitsi yhdellä, joka aina valittaa postin ja kauppojen palveluista.

        Ai, hautausmaalla? No, miksi te ette tuo sille postia? Vai eikö sillä ole sukulaisia, jotka ottaisivat yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on hyvin kaikilla muilla paitsi yhdellä, joka aina valittaa postin ja kauppojen palveluista.

        Mitään "kauppoja" ei kannata tehdä siellä kuoleman porteilla. Siitä jos syntyy jotain ongelmia, niin voi syyttää vain itseään. Jos siellä joku tällainen on, niin on todennäköisesti tehnyt tosi huonon diilin S**tanan kanssa.


    • Anonyymi

      Erite-mummolla on ollut vaikeaa syntymästä lähtien. Aina löytyy se yksi idiootti joka vinkuu ja se on Erite-mummo.

      • Anonyymi

        Osoittaisit parempaa käytöstä lopettamalla tuon minun nimittelemisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoittaisit parempaa käytöstä lopettamalla tuon minun nimittelemisen.

        Sinun? Erite-mummo on nimensä veroinen. Älä sinä huutele vieraisiin pöytiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun? Erite-mummo on nimensä veroinen. Älä sinä huutele vieraisiin pöytiin.

        Jos se ei kerran ole minusta, niin voisitko olla liittämättä sitä sitten minuun? Aiheutat väärinkäsitystä jatkuvasti sepittämällä noita Erite-mummo juttujasi minun juttujeni perään ja viestisi sisältävät osia minun elämästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se ei kerran ole minusta, niin voisitko olla liittämättä sitä sitten minuun? Aiheutat väärinkäsitystä jatkuvasti sepittämällä noita Erite-mummo juttujasi minun juttujeni perään ja viestisi sisältävät osia minun elämästäni.

        Lopeta se lässytys. Älä puutu asioihin mitkä ei sinulle kuulu. Sun pää on väärinkäsitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta se lässytys. Älä puutu asioihin mitkä ei sinulle kuulu. Sun pää on väärinkäsitys.

        Itsellesikö kiukuttelet, kut sotkit minut kuvioihisi? :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellesikö kiukuttelet, kut sotkit minut kuvioihisi? :DDD

        Etkö ymmärrä lukemaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellesikö kiukuttelet, kut sotkit minut kuvioihisi? :DDD

        Olan kovin panoulvoja. Onnittelut vielä tätäkin kautta.


    • Anonyymi

      Auuuuu. Ulvonta kuuluu tönnöön asti. Mikä siinä on niin ihmeellistä??

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe