Miten saa webmailissa jonkun lähettäjän postit menemään suoraan roskaposteihin? Minullla on kansio sitä varten, muttei keinoa merkitä postit.
Roskapostien käsittely
14
665
Vastaukset
- Anonyymi
Empä tiedä mutta minulla näin
Sähköpostiosoitteen estäminen
Avaa Gmail tietokoneella.
Avaa viesti.
Valitse oikeasta yläkulmasta Lisää .
Valitse Estä [lähettäjä].
Jos estit lähettäjän vahingossa, voit kumota eston noudattamalla samoja ohjeita.- Anonyymi
Todella vaarallinen haittaohjelma voi viedä Windows-käyttäjän kunnon pinteeseen.
Tietoturvayhtiö McAfee varoittaa Magniber-nimisestä haitakkeesta.
- Anonyymi
Riippuu siitä mikä webmail on kyseessä - kaikissa ei välttämättä ole mahdollista.
- Anonyymi
Webmail on vanhanaikainen. Käytä jotain sähköposti ohjelmaa.
Thunderbird:
Hiiren oikealla Merkitse/Merkitse roskapostiksi.- Anonyymi
Okei, minulla olikin välillä Thunderbird, mutta se katosi kun päivitin koneen kymppiin. Pitää hakea ja asentaa se uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, minulla olikin välillä Thunderbird, mutta se katosi kun päivitin koneen kymppiin. Pitää hakea ja asentaa se uudestaan.
Sain sen asennettua, mutta nyt en osaa tuoda osoitekirjaa webmailista Thunderbirdiin. Postit tulevat perille.
- Anonyymi
Se vasta onkin vanhanaikainen:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain sen asennettua, mutta nyt en osaa tuoda osoitekirjaa webmailista Thunderbirdiin. Postit tulevat perille.
Ei se mitään haittaa, ei korkeasaaren apinatkaan osaa.
- Anonyymi
Lähde mun mukaan
Mä vien sut nyt museoon
Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!
Se on nostalgista!
Se on mennyttä aikaa!
Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!
Tervetuloa, ovet on avoinna
Sähköposti-ohjelmamuseoon!
On lupa katsella, on lupa muistella!
Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!
Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
Vuosien takaa!
Tunnetko vielä sen
nostalgisen hengityksen kiihtyneen
Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää!
- Anonyymi
On valitettavasti samaa kaliberia kuin omistajansa:)
- Anonyymi
Aloitus on trolli, koska ei kerrota mistä webmailista on kyse.
- Anonyymi
Pakko tunnustaa: Welho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko tunnustaa: Welho.
En käytä g-mailia, koska en luota Googleen. Se säilyttää tiedot kaikesta, mitä teen ja haen. Eihän sillä lie suurta väliä, mutta periaatteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä g-mailia, koska en luota Googleen. Se säilyttää tiedot kaikesta, mitä teen ja haen. Eihän sillä lie suurta väliä, mutta periaatteesta.
Google kerää sinusta tietoja kymmenillä muillakin tavoilla. Toimii yhteistyössä lähes kaikkien kanssa. Kaikki tiedot jaetaan tai kaupataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551180- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838