Mies minulle? Tahdon tosi nörtin miehen itselleni 💗💗💗se kuumentaa.
Missä on ihana nörtti
11
110
Vastaukset
- Anonyymi
Janne❤
- Anonyymi
Täällähän minä kotona tietokoneella. Harmi vain kun ulkonäkö houkuttelee liian meneviä naisia ja ne kyllästyy minuun kun olenkin pelkkä kotihiiri, jota ei kiinnosta ihmisten ilmoilla käydä kuin hyvässä seurassa ja sekin vain hetkellisesti.
- Anonyymi
Jotain valvottua tepastelua vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain valvottua tepastelua vai?
No ei nyt sellaista kuitenkaan :D
Viimeksi käynyt baarissa kohta 5v sitten kun silloinen kiinnostuksen kohde pyysi kaljalle. Alkuillan muistan ja sitten alkaa hämärtymään :D
Ai harmi kun ei semi-nörtti käy... Huoh :D
Et kai vaan jäänyt rannalle ruikuttamaan? Tulenko lohduttamaan? Voit olla mun nörtti😉
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Et kai vaan jäänyt rannalle ruikuttamaan? Tulenko lohduttamaan? Voit olla mun nörtti😉
Joo, tuu, nyyh 😥
Jos sulle kelpaa semi-nörtti, kun en ihan täys ole... Niisk.randombypasser kirjoitti:
Joo, tuu, nyyh 😥
Jos sulle kelpaa semi-nörtti, kun en ihan täys ole... Niisk.Kuvittele, se siveellinen mun aloittama ketjukin oli poistettu. Nyt jäi jatko-osat saamatta.
Kuvittele, se siveellinen mun aloittama ketjukin oli poistettu. Nyt jäi jatko-osat saamatta.
Ohhoh, jollain on moralistilla on käynyt tunteisiin vaikka se ketju oli täysin nuhteeton...
No kaks osaa tuli jo, loput on jonossa, kyllä niille varmaan jokin kanava keksitään 🤔- Anonyymi
Kuvittele, se siveellinen mun aloittama ketjukin oli poistettu. Nyt jäi jatko-osat saamatta.
Et ole vastannut vielä minulle...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754311
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1064039Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1442149- 1322067
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412064- 491949
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 581696