Lastensuojelu ei tottele hallinto-oikeutta

Hallinto-oikeus ei mahda mitään kuntien viraston tahdolle

laki 5. Haon päätöksen jälkeen lastensuojelun on pakko lopettaa huostaanotto ja vanhempi saa soittaa poliisit paikan päältä, jos eivät suostu

Joku kirjoitti:
"Tää onkin vekkuli juttu ja on tullu muutaman kerran uralla vastaan.

Teoriassa päätös astuu voimaan heti kun nuija kopsahtaa. Hae lapset kotiinsa heti jos haluat. Sostoimi yrittää vedota valitukseen ja "päätöksen voimaa astuminen tarvitsee heiltä johtajan hyväksynnän" ja muuta vastaavaa jargonia, mutta hallinto-oikeuden päätös menee näiden edelle.

MUTTA!
Kunta voi tehdä kiireellisen sijoituksen siksi aikaa kun valitusta käsitellään. Syyt sijoitukselle eivät saa olla samat kuin alkuperäisessä keississä, mutta näitäkin on nähty että syyt ovat niin ympäripyöreää tuubaa tyyliin "perheen olojen epävarmuus ja huoli lapsen hyvinvoinnista sillä yhteistyö viranomaistahoihin on olematon ja sitä kautta tilanteen tarkistaminen mahdotonta" että niitä on vaikea paitsi ymmärtää myöskään kieltää. Tällä tai vastaavalla verukkeella sijoitusta on jatkettu valituksen käsittelyyn saakka"

34

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja ei tottele mitään eikä ketään.

• Sinä olet stalkkaaja, enkä tottele sinua

• Minä olen auktoriteetti, joka tekee oikeita perusteltuja tekoja ja korjaa asiat omassa ja toisten elämässä. Sinä taas et osaa perustella vikojasi

• Minä olen täällä kaatamassa statushierarkiasi perusteluilla, ja opettamalla muita perustelemaan sen sijaan, että me tottelisimme komennustasi.

• tarkoitatko, että yritin muiden nähden foxtrotin käännöstä ja pyysin keskustelua siitä, mitä muut ja minä ajattelevat sen olevan? Ja vääristät sen tahallaan niin, että "Teemu teeskenteli olevansa ainoa oikeassa ja muille tuli epämukava olo, kun eivät saaneet ilmaista itseään"?

Vai yrittikö joku huutaa minulle, nyt teet näin, enkä saanut riittävää pedagogista tietoa liikkeen suorittamiseen, kysyin sitä, mutta joku sanoi vain "teet vain niin kuin käsken, niin kaikki menee hyvin".

• Vai yrittikö naisparini vääntämällä käsistä saada seuraamaan häntä, koska hän halusi opettaa tanssia ja valitin siitä?

• Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

tarkoitatko, että yritin muiden nähden foxtrotin käännöstä ja pyysin keskustelua siitä, mitä muut ja minä ajattelevat sen olevan? Ja vääristät sen tahallaan niin, että "Teemu teeskenteli olevansa ainoa oikeassa ja muille tuli epämukava olo, kun eivät saaneet ilmaista itseään"?

Vai yrittikö joku huutaa minulle, nyt teet näin, enkä saanut riittävää pedagogista tietoa liikkeen suorittamiseen, kysyin sitä, mutta joku sanoi vain "teet vain niin kuin käsken, niin kaikki menee hyvin".

Lavatanssikurssilla ongelmasi oli jatkuva hölötys opettajan puheen päälle. Kun opettaja puhuu, niin kuunnellaan. Et kuitenkaan kuunnellut ja yritit vielä opettaa opettajaa. Lopuksi valitit tanssiopetuksen huonosta tasosta. Koska kurssi on ilmainen, niin käytöstapoihin kuuluu, ettei laadusta valiteta tai niinsanotusti astuta opettajan varpaille vaan arvostetaan sitä että joku haluaa ilmaiseksi opettaa tanssia.

• Anonyymi kirjoitti:

Lavatanssikurssilla ongelmasi oli jatkuva hölötys opettajan puheen päälle. Kun opettaja puhuu, niin kuunnellaan. Et kuitenkaan kuunnellut ja yritit vielä opettaa opettajaa. Lopuksi valitit tanssiopetuksen huonosta tasosta. Koska kurssi on ilmainen, niin käytöstapoihin kuuluu, ettei laadusta valiteta tai niinsanotusti astuta opettajan varpaille vaan arvostetaan sitä että joku haluaa ilmaiseksi opettaa tanssia.

Ai koska keskustelin tasavertaisesti enkä ollut niin kuin auktoriteetin edessä rivissä vapaa-ajallani taiteellista ilmaisua ja hauskuutta vaativassa tanssissa? Kohteletko sina tanssiopettajaa esimiehenäsi?

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta sinä vääristit vuoropuhelun jatkuvaksi hölöttämiseksi. Sellainen tyyppi on vähän erilainen, kiusallinen, asiaton, kovaääninen.

• Anonyymi kirjoitti:

Asia oli vain se, etten ollut ihan hiljaa ja se ärsyttää sinua

• Anonyymi kirjoitti:

mutta et voi sillä perusteella tehdä muille minusta ärsyttävää kuvaa homo

• Anonyymi

Asia oli vain se, etten ollut ihan hiljaa ja se ärsyttää sinua

Muut oppilaat halusivat kuunnella opetusta, ja lisäksi pitää muistaa turvallisuus. Tanssissa voi kaatua ja satuttaa itsensä, joten jonkinlainen tolkku ja ohjeistus siihen tarvitaan.
        Ongelmasi on ilmeisesti syvälle juurtunut auktoriteettikammo mikä estää sinua kuuntelemasta ohjeistusta mihinkään, oli kyseessä sitten tanssikurssi, yliopiston luento tai autokoulu. Pakotat ympärillesi narratiivia missä olet itse auktoriteetti jokaisessa tilanteessa. Tämä ei ole mahdollista. Tanssikurssilla kurssin vetäjä todellakin on auktoriteetti ja sinun on omaksuttava rooli, jossa et ole sen kurssin auktoriteetti.

• Anonyymi kirjoitti:

Muut oppilaat halusivat kuunnella opetusta, ja lisäksi pitää muistaa turvallisuus. Tanssissa voi kaatua ja satuttaa itsensä, joten jonkinlainen tolkku ja ohjeistus siihen tarvitaan.
        Ongelmasi on ilmeisesti syvälle juurtunut auktoriteettikammo mikä estää sinua kuuntelemasta ohjeistusta mihinkään, oli kyseessä sitten tanssikurssi, yliopiston luento tai autokoulu. Pakotat ympärillesi narratiivia missä olet itse auktoriteetti jokaisessa tilanteessa. Tämä ei ole mahdollista. Tanssikurssilla kurssin vetäjä todellakin on auktoriteetti ja sinun on omaksuttava rooli, jossa et ole sen kurssin auktoriteetti.

Ai siksi, että joku voi satuttaa itsensä, tarvitaan käskynantaja, joka varmistaa tanssikurssin turvallisuuden?

• Anonyymi kirjoitti:

eli kohtelemalla opettajaa tasavertaisena, vaaransin kaikkien turvallisuuden?

• Anonyymi

eli kohtelemalla opettajaa tasavertaisena, vaaransin kaikkien turvallisuuden?

"Ai siksi, että joku voi satuttaa itsensä, tarvitaan käskynantaja, joka varmistaa tanssikurssin turvallisuuden?"
        "eli kohtelemalla opettajaa tasavertaisena, vaaransin kaikkien turvallisuuden?"

Tarkoitit nämä ehkä sarkasmina, mutta kirjaimellisesti kyllä se on noin. Opettaja/oppilas on dynamiikka, missä opettaja on auktoriteetti. Muistat varmaan peruskoulusta. Ekaluokkalainen ei ole samalla viivalla kuin opettaja.
        En oikein ymmärrä millainen elämänfilosofia sinulla on. Ajatko siis takaa, että maailmassa ei saa olla auktoriteetteja ollenkaan? Näin ei voi ajatella. Haluaisin myös tietää miksi löit S-marketin kassaneitiä turpaan kun olit itse juoksuttanut häntä punnitsemaan hedelmiä. Hedelmien punnitseminen ei ole kassaneidin työtä vaan asiakkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"Ai siksi, että joku voi satuttaa itsensä, tarvitaan käskynantaja, joka varmistaa tanssikurssin turvallisuuden?"
        "eli kohtelemalla opettajaa tasavertaisena, vaaransin kaikkien turvallisuuden?"

Tarkoitit nämä ehkä sarkasmina, mutta kirjaimellisesti kyllä se on noin. Opettaja/oppilas on dynamiikka, missä opettaja on auktoriteetti. Muistat varmaan peruskoulusta. Ekaluokkalainen ei ole samalla viivalla kuin opettaja.
        En oikein ymmärrä millainen elämänfilosofia sinulla on. Ajatko siis takaa, että maailmassa ei saa olla auktoriteetteja ollenkaan? Näin ei voi ajatella. Haluaisin myös tietää miksi löit S-marketin kassaneitiä turpaan kun olit itse juoksuttanut häntä punnitsemaan hedelmiä. Hedelmien punnitseminen ei ole kassaneidin työtä vaan asiakkaan.

Sinähän kaivat 20 vuotta vanhan tanssikurssitarinan siksi, että yrität pönkittää auktoriteettitapoja. Komentoarvojen ja autoritaarisuuden on pakko toteutua keinolla millä hyvänsä. Kuvittelet olevasi minun vanhempi auktoriteettini ja ohjaavan minua selviytymään. Minä olen joku ja tanssikurssilla saa puhua vapaasti, eikä vanhojen kurssilaisten tarvitse vääntää nuorempien miesparien kättä saadakseen sanella. Lastensuojelu vetoaa naurettaviin syihin samalla tavalla saadakseen despotoida. Sama muoto toteutuu Suomessa kaikkialla. Lastensuojelun tehtävä ei saa olla perheen rikkominen esimerkin luomiseksi omasta ylivallastaan.

• Anonyymi

Sinähän kaivat 20 vuotta vanhan tanssikurssitarinan siksi, että yrität pönkittää auktoriteettitapoja. Komentoarvojen ja autoritaarisuuden on pakko toteutua keinolla millä hyvänsä. Kuvittelet olevasi minun vanhempi auktoriteettini ja ohjaavan minua selviytymään. Minä olen joku ja tanssikurssilla saa puhua vapaasti, eikä vanhojen kurssilaisten tarvitse vääntää nuorempien miesparien kättä saadakseen sanella. Lastensuojelu vetoaa naurettaviin syihin samalla tavalla saadakseen despotoida. Sama muoto toteutuu Suomessa kaikkialla. Lastensuojelun tehtävä ei saa olla perheen rikkominen esimerkin luomiseksi omasta ylivallastaan.

Mainitsit ylempänä että joku naispari väänsi kättäsi. Mitä tarkoitat tällä? Kohdistiko joku sinuun tarpeetonta väkivaltaa kurssilla?

• Anonyymi

Kerropa tuosta S-Marketista lisää.

• Anonyymi

Minä olen täällä kaatamassa statushierarkiasi perusteluilla, ja opettamalla muita perustelemaan sen sijaan, että me tottelisimme komennustasi.

Sekä on elämäntehtäväsi? Lapsi jo unohtui?

Ajattele jos yhtäkkiä olisitkin joutunut elämään lapsiperheen elämää! Mitä siitä olisi tullut?

• Anonyymi

Ai koska keskustelin tasavertaisesti enkä ollut niin kuin auktoriteetin edessä rivissä vapaa-ajallani taiteellista ilmaisua ja hauskuutta vaativassa tanssissa? Kohteletko sina tanssiopettajaa esimiehenäsi?

Tanssikurssilla ei ole esimiehiä.
        On vain tanssitaidottomia, jotka ovat tulleet opettelemaan tanssia. Heidän lisäksi on kouluttaja, joka osaa tanssia ja hänen tehtävä on opettaa muita.

Jos tuo asetelma ei kelpaa, tai osaa jo tanssia, pitää pysyä poissa. Tilaisuus tarkoitettu heille, jotka haluavat oppia tanssimaan.

Aika yksinkertainen asetelma kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi

Ai siksi, että joku voi satuttaa itsensä, tarvitaan käskynantaja, joka varmistaa tanssikurssin turvallisuuden?

Ongelmia luetunymmärtämisen kanssa?

• Anonyymi

Minä olen täällä kaatamassa statushierarkiasi perusteluilla, ja opettamalla muita perustelemaan sen sijaan, että me tottelisimme komennustasi.

Sinusta ei taida olla opettamaan muita.

• Anonyymi

Vai yrittikö naisparini vääntämällä käsistä saada seuraamaan häntä, koska hän halusi opettaa tanssia ja valitin siitä?

"Voi apua, minä olen uhri. Säälikää minua, nyyyyh."

• Anonyymi kirjoitti:

Sinusta ei taida olla opettamaan muita.

koko kylä opettaa

• Anonyymi kirjoitti:

"Voi apua, minä olen uhri. Säälikää minua, nyyyyh."

okei

• Anonyymi kirjoitti:

Sekä on elämäntehtäväsi? Lapsi jo unohtui?

Ajattele jos yhtäkkiä olisitkin joutunut elämään lapsiperheen elämää! Mitä siitä olisi tullut?

isä kirjoittaa netissä - isä ei muista poikaansa

näin sossu vslehtelee

• Anonyymi

sotatoimi joka paikassa myös lasten kohdalla

taistella verin ja suin

• Anonyymi

häpeälliset supo petofiilit joka puolella

• Anonyymi

Mikä diaarinumero tuossa päätöksessä?

• Anonyymi

Se diaarinumero...

• Anonyymi

Hiano laki.

• Anonyymi

"Hallinto-oikeus ei voi mitään kuntien virastojen tahdolle".
      Hyvä että ajatuksetovatilmaisia on nostanut "kissan pöydälle"

• Anonyymi

Mutta ei nostanut diaarinumeroa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe