Corsa puhalsi nesteet pihalle ensimmäisillä pakkasilla, vaikka samat nesteet on ollu ainakin 12 vuotta eikä ongelmia. Silloin tällöin tietenki vilkaissut, että säiliössä on nestettä. Ylävesiletkussa 2x3 cm palkeenkieli. Liekö kuitenkin kehittänyt vettä vuosien saatossa ja nyt oliko termostaatti jumissa vaiko jäätä jossain. No, tilasin letkun ja samalla termostaatin. Onkohan tosi, että termostaatin vaihto on päivän homma. Laturin hihna pois, hihnapyörä pois, jakopään remmin koppa pois, jakohihna pois, hihnapyörät pois, sisempi suoja pois. Sitten pääsee termostaatin koppaan käsiksi. Lensin perseelleen pihalla, kun tutkiskelin tuota. Onkohan tosiaan noin vaikeaa, vai onko jollain parempia neuvoja.
Opel corsa 1.2 S 1989
Anonyymi-ap
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043