Ikävä oikeasti nuorekkaita naisia.

Anonyymi-ap

Miksi naiset rupsahtavat paljon aikaisemmin kuin miehet, oi miksi?

275

2430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaipa se liittyy hedelmällisyyteen. Kykyyn tuottaa jälkeläisiä. Naiset menettävät sen kyvyn vanhentuessaan. Vertaan naisia kukkiin, jotka puhkeavat kukkaan, ja loistavat aikansa, kunnes lopulta lakastuvat. Tämän vertauksen, ei ole tarkoitus loukata ketään.

• Anonyymi

miehillä muuten sama,mut onko miehet kukkia vai mitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mietin tuota kanssa, kun miehet eivät ole sillä tavalla kauniita kuin kukat... Olisivatko sitten vaikka puita?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Mietin tuota kanssa, kun miehet eivät ole sillä tavalla kauniita kuin kukat... Olisivatko sitten vaikka puita?

Ai eivät vai? Kyllä todellakin ovat. Nuori mies on tottavie korea kuin kukkanen tällaisen hieman vanhemman naise silmään. Se, että sinä miehenä et sitä huomaa (tai suostu myöntämään) ei muuta sitä asiaa naisnäkökulmasta mihinkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai eivät vai? Kyllä todellakin ovat. Nuori mies on tottavie korea kuin kukkanen tällaisen hieman vanhemman naise silmään. Se, että sinä miehenä et sitä huomaa (tai suostu myöntämään) ei muuta sitä asiaa naisnäkökulmasta mihinkään.

Totta kai ovat koreita, mutta ei kukka mielestäni sovi vertaukseksi.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Viisikymppinen mies on jo ihan repsahtanut.
        Mieskunto on parhaillaan 20- 30 vuotiailla.

• Anonyymi kirjoitti:

No en sano noinkaan. Itse olen paljon paremmassa kunnossa kuin mitä olin 30 vuotiaana. Syynä kova salitreeni säännöllisesti.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No en sano noinkaan. Itse olen paljon paremmassa kunnossa kuin mitä olin 30 vuotiaana. Syynä kova salitreeni säännöllisesti.

Niin just ja nainen on lakastunut. 🥀

• Anonyymi kirjoitti:

Niin just ja nainen on lakastunut. 🥀

Ei lakastu, jos tekee töitä sen eteen että pysyy tuoreena. Minäkin taistelen vanhenemista vastaan minkä kerkiän.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

miesmäisiä kukkia on vähän: keijon(keijunkukka),toinen miehen 'sitä'esittävä kukka löytyy myös,en muista nyt nimeä

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei lakastu, jos tekee töitä sen eteen että pysyy tuoreena. Minäkin taistelen vanhenemista vastaan minkä kerkiän.

Just kirjoitit tuolla yllä.🖕

• Anonyymi kirjoitti:

Just kirjoitit tuolla yllä.🖕

No ei tarvita noin väkeviä statementteja vahvistamaan vastausta. Kyllä ne ajan myötä lakastuu, mutta sitä prosessia voi yrittää hidastaa liikkumisella...

• Anonyymi kirjoitti:

miesmäisiä kukkia on vähän: keijon(keijunkukka),toinen miehen 'sitä'esittävä kukka löytyy myös,en muista nyt nimeä

Kaktukset ainakin. :D

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Minusta kukka sopii myös miehen vertaukseksi erinomaisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Minusta kukka sopii myös miehen vertaukseksi erinomaisesti.

No toki näin. Jokaisella on mielipiteensä ja makunsa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No toki näin. Jokaisella on mielipiteensä ja makunsa.

Niin ja iso osa kukistakin on kaukana jostain "naisellisesta herkkyydestä".

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja iso osa kukistakin on kaukana jostain "naisellisesta herkkyydestä".

Tietenkin jos aletaan hiuksia halkomaan. Kukkia on paljon erilaisia. Voidaanhan tätä hienoa vertauskuvaa syventää toki.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tietenkin jos aletaan hiuksia halkomaan. Kukkia on paljon erilaisia. Voidaanhan tätä hienoa vertauskuvaa syventää toki.

Mitä hiusten halkomista on tosiasioiden hyväksymisessä. Se saa ottaa miehisyyden päälle, mutta miehet vertautuvat ihan yhtä helposti kukkasiin. Voi harmi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä hiusten halkomista on tosiasioiden hyväksymisessä. Se saa ottaa miehisyyden päälle, mutta miehet vertautuvat ihan yhtä helposti kukkasiin. Voi harmi.

No onhan kukissakin mies ja naispuolisia. Mutta ontuva vertaus siinä mielessä, että mies ei lakastu samalla tavalla kuin nainen.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No onhan kukissakin mies ja naispuolisia. Mutta ontuva vertaus siinä mielessä, että mies ei lakastu samalla tavalla kuin nainen.

Ei ehkä sinun silmissäsi, mutta naisten silmissä kyllä. Se tuntuu jostain syystä olevan kovin monille miehille vaikea käsittää, että ette te sitä asiaa naisten puolesta määritä. Sori, mutta mies nyt todellakin lakastuu naisten silmissä ihan yhtälailla. Toivottavasti ei järkytä liikaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä sinun silmissäsi, mutta naisten silmissä kyllä. Se tuntuu jostain syystä olevan kovin monille miehille vaikea käsittää, että ette te sitä asiaa naisten puolesta määritä. Sori, mutta mies nyt todellakin lakastuu naisten silmissä ihan yhtälailla. Toivottavasti ei järkytä liikaa.

No uskotaan. Pointtisi tuli selväksi. Kyllä minä tiedän että olen ihan kurppa jo. Ja voin marssia hautaan.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No uskotaan. Pointtisi tuli selväksi. Kyllä minä tiedän että olen ihan kurppa jo. Ja voin marssia hautaan.

Tosi terve asenne ottaa henkilökohtaisesti. En minäkään noita sun aiempia jorinoitasi henkilökohtaisesti ottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten kauneus lakastuu siinä missä naistenkin. Kyse onkin siitä että miesten vetovoima perustuu myös karskiin komeuteen. Tämä kestää pitempään. Kalju, lihaksikas jässikkä voi olla komea, mutta ei kaunis, ainakaan sillä tavalla kuin 'puppelipoika' jonka viehättävyys on samanlaista kuin naisilla. Kyllä nainenkin voi olla komea, esim. 50-kymppinen bodarinainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukonhattu jos nimiä haet. Ehkä miehet on sitten kuin sieniä, osa myrkyllisä, osa herkullisia, mutta lahoontuvat kaikki iän myötä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ukonhattu jos nimiä haet. Ehkä miehet on sitten kuin sieniä, osa myrkyllisä, osa herkullisia, mutta lahoontuvat kaikki iän myötä.

Juu sieni vertaus käy hyvin. Miehet kuolevat naisia nopeammin. Antaahan se tasoitusta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No miehen tärkeinhän ihan kirjaimellisestikin iän myötä kutistuu ja lakastuu.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Jaa että naiset rupsahtaa ja ei sitten muka kelpaa tälle urokselta.
        Silloin on etsittävä se nuorempi nainen jota saat katsella ja ihailla.
        Mutta niillä rupsahtaneilla on elämänkokemusta ja taito olla saman arvoisena suhteessa.
        Niin että kukin tyylillään

• Anonyymi

Kukkakin saatta olla pitkäikäinen hyvin hoidettuna itse en tiedä kun mummi ei antanut mennä lähellekään kukkia ja jos näki mut kaivelemassa multaa ensimmäisenä huusi huuti Jallu perkele pois mummin kukkasista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ovat kai enempi kui marjoja poimittuna kuolevat melko pian kukalla maljakossa on jopa mahdollisuus kasvattaa uudet juuret

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Juu sieni vertaus käy hyvin. Miehet kuolevat naisia nopeammin. Antaahan se tasoitusta.

Tasoitusta mihin? Miehet myös kuolevat erilaisiin sairauksiin, jopa syöpiin paljon todennäköisemmin kuin naiset. Riski sairastua dementiaankin on miehillä aikaisempaa kuin naisilla. Ainoa etu on testosteronin tuoma lihasvoima, mutta sama hormoni taas heikentää paranemiskykyä. Koronaankin kuolleista ikäluokittain on eniten miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkakin saatta olla pitkäikäinen hyvin hoidettuna itse en tiedä kun mummi ei antanut mennä lähellekään kukkia ja jos näki mut kaivelemassa multaa ensimmäisenä huusi huuti Jallu perkele pois mummin kukkasista

No kukathan kukkivat aina vain uudelleen. Paitsi ne yksivuotiset, onko ne sitten kuin miehet?

• En haluaisi jatkaa tätä. Molemmat vanhenee ja lakastuu. 🥀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasoitusta mihin? Miehet myös kuolevat erilaisiin sairauksiin, jopa syöpiin paljon todennäköisemmin kuin naiset. Riski sairastua dementiaankin on miehillä aikaisempaa kuin naisilla. Ainoa etu on testosteronin tuoma lihasvoima, mutta sama hormoni taas heikentää paranemiskykyä. Koronaankin kuolleista ikäluokittain on eniten miehiä.

Tarkoitin että riski on korkeampi sairastua dementiaan.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No mitäs täällä sitten valitat. Taitaa aivot olla pähkinänkokoiset? Vai eikö kukaan huoli.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kyllä tunnen jopa 70 vuotiaita jotka ovat ihan hyvän näköisiä ettei tässäkään asiassa voi yleistää ihan niin että kaikki rupsahtaa .
        Riippuu sekin monista tekijöistä miten vanhenee. Minun äitini oli 84 vuotiaana ihan ilman ryppyjä kasvoissa, että sekin johtuu geeneistä miten vanhenee ja joskus myös elämän tavoista ja erinäisistä sairauksista .
        Niinhän se on monien miestenkin kanssa että jo 50 vuotiaana ollaan vanhan näköisiä , ja toiset vielä parikymmentä vuotta vanhempanakin ihan hyvän näköisiä .
        Sitten on niinkin että kaikilla ei ole se ulkonäkö niinkuin ykkönen listalla vaan ihmisen ominaisuudet painaa enemmän kun joku ulkonäkö .
        Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista kun osaa katsoa oikealla tavalla

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Taistelu vanhenemista vastaan on nykyaikana oikein muotia, itse en viitsisi edes ajatellakaan otsalleni tätä taistelua, kukin on oman näköisensä ja jos ei sellaisen kelpaa niin olkoon kelpaamatta

• Anonyymi kirjoitti:

Taistelu vanhenemista vastaan on nykyaikana oikein muotia, itse en viitsisi edes ajatellakaan otsalleni tätä taistelua, kukin on oman näköisensä ja jos ei sellaisen kelpaa niin olkoon kelpaamatta

Itse tykkään saada lihaksia treenillä. Että ei se pelkästään paniikinomaista vanhenemista vastaan tappelua ole. Olen tuota tykännyt tehdä nuoresta saakka. Nyt taas enemmän motivoituneempana.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tunnen jopa 70 vuotiaita jotka ovat ihan hyvän näköisiä ettei tässäkään asiassa voi yleistää ihan niin että kaikki rupsahtaa .
        Riippuu sekin monista tekijöistä miten vanhenee. Minun äitini oli 84 vuotiaana ihan ilman ryppyjä kasvoissa, että sekin johtuu geeneistä miten vanhenee ja joskus myös elämän tavoista ja erinäisistä sairauksista .
        Niinhän se on monien miestenkin kanssa että jo 50 vuotiaana ollaan vanhan näköisiä , ja toiset vielä parikymmentä vuotta vanhempanakin ihan hyvän näköisiä .
        Sitten on niinkin että kaikilla ei ole se ulkonäkö niinkuin ykkönen listalla vaan ihmisen ominaisuudet painaa enemmän kun joku ulkonäkö .

Totta näin. Ei se ulkonäkö kaikkea merkitsekään. Siihen vaan tulee ensimmäisenä kiinnitettyä huomiota. Luonteesta se ei kerro yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin kolmekymppisenä dokuna huonommassa kunnossa mitä nyt 50 ikäisenä, eli elämän tavoilla myös merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oli 84-vuotiaana...no miten sitten 85-vuotiaana...?:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten kauneus lakastuu siinä missä naistenkin. Kyse onkin siitä että miesten vetovoima perustuu myös karskiin komeuteen. Tämä kestää pitempään. Kalju, lihaksikas jässikkä voi olla komea, mutta ei kaunis, ainakaan sillä tavalla kuin 'puppelipoika' jonka viehättävyys on samanlaista kuin naisilla. Kyllä nainenkin voi olla komea, esim. 50-kymppinen bodarinainen.

Ei kai 500 vuotiaana enää bodata?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai 500 vuotiaana enää bodata?

Ei ikä ole mikään este.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet on tietenkin mehiläisiä, ampiaisia, kimalaisia tai humalaisia. Sen takiahan ampiaisetkin on syksyllä niin kiukkuisia - kun akka heittää talven kynnyksellä ulos palelemaan.

• Anonyymi

Huhhuh, melkoista kukkamiekkailua puolin toisin. Nuoret ihmiset...

• Anonyymi kirjoitti:

Huhhuh, melkoista kukkamiekkailua puolin toisin. Nuoret ihmiset...

Ei tässä nyt niin nuorikaan enää olla. :D

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Mutta jos on synnyttänyt. Se vaikuttaa.

Koiria käytetään näyttelyissä, jotta saadaan muotovalio sun muut.
        Sitten tehdään pentuja. Hyvä emo ruokkii pentujaan. Tissit roikkuu ja kaikki roikkuu. Kasvan laatu voi heikentyä. Enpä tiedä, miten arvosteltaisiin kehässä, jos veis tissit roikkuvan koiran esittelykehään. Pääsiskö Cruftsii? Mitä veikkaat.

Pennut imee kaiken, mitä tarvii emostaan odotusaikana ja sitten imettäessä.
        Ihmisillä sitten mies imee mehut aina välissä mennen tullen.

Luulen, että jokaisella tulee eteen vanheneminen jossain vaiheessa. Ellei jotain elliksiiriä keksitä tai kohotustoimenpiteitä. Parasta hyväksyä vaan.

Olen törmännyt joihinkin julkisuuden henkilöiden kuviin nuorena ja vanhempana.
        Vanhempana ovat paljon charmaattisempia. Ei kauniita, mutta charmaattisia ja siten myös vetovoimaisempia siis miehistä puhe.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Miehet kuolee aikaisemmin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet pystyy monesti vaikka kuolinvuoteellaan vielä vanhuksena olemaan hedelmällisiä. Naisen hormoonitoiminta pysähtyy siinä 40-60 vuoden kohdalla josta on seurauksena että seksiä ei enää saa ja miehet käy vieraissa joka=avioliitto tai avoliitto loppuu. Ihan turha kuvitellakaan että naiset löytää ne 2 miestä miljoonan joukosta jotka eivät halua seksiä harrastaa. Jos ei kotona harrasteta sitten sitä harrastetaan jossain muualla. Se on vähän kuin ruokaa ei yhtäkkiä olisi enää tarjolla. Sitten sitä syödään ulkona.

• Anonyymi kirjoitti:

Miehet pystyy monesti vaikka kuolinvuoteellaan vielä vanhuksena olemaan hedelmällisiä. Naisen hormoonitoiminta pysähtyy siinä 40-60 vuoden kohdalla josta on seurauksena että seksiä ei enää saa ja miehet käy vieraissa joka=avioliitto tai avoliitto loppuu. Ihan turha kuvitellakaan että naiset löytää ne 2 miestä miljoonan joukosta jotka eivät halua seksiä harrastaa. Jos ei kotona harrasteta sitten sitä harrastetaan jossain muualla. Se on vähän kuin ruokaa ei yhtäkkiä olisi enää tarjolla. Sitten sitä syödään ulkona.

Niin. No seksiä voi harrastaa monella tavalla. Ei tarvitse aina penetraatiota olla. Tietenkin se on yksi tarve siinä missä nälkä ja muu.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hmm.Mitäkä olisi perinne perenna Kullero joka viihtyy yhdellä ja samalla pihalla kukkien keltaisena melkeinpä koko ikänsä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Komeat kuolevat rumia ennemmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Komeat kuolevat rumia ennemmin.

Tässä nyt ei ole mitään logiikkaa. Miksi ulkonäkö vaikuttaisi siihen yhtään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on taivahan tosi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hete on kuin salko eli kyrpä ja

Emi on kuin tussu eli vittu

Yhteensä Nämä tekevät muhevan lootuskukkasen,

Nimim. Asento!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rentun ruusu on

• Anonyymi

On sulla huolet.

• Anonyymi

Esitän vastakysymyksen: miksi miehet kuolee nuorempina, kuin ne rupsahtaneet naiset?

• Anonyymi

Teollinen työ, telakat, rakentaminen ym. kuluttaa miehen terveyttä enemmän. Sen takia nyt näkyy että naiset elää kauemmin. Myös tupakointi oli enemmän miesten harrastus aikaisemmin. Mutta rupsahtaminen tapahtuu naisilla nopeammin.

• Anonyymi

Niinpä naiset elää 7-8 vuotta pitempään , kun miehet, eikä ne miehetkään nuorekkaina pysy, jolleivat hoida itseään , tunnen monia 50-60 vuotiaita ukkoja , jotka vetää röökiä ja kaljaa kaksin käsin , ja liikkuvat vain autolla, nuo äijät on ihan loppuja ,on ylipainoa, diabetestä , verenpainetta ja eturauhanen vaivaa, ym .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teollinen työ, telakat, rakentaminen ym. kuluttaa miehen terveyttä enemmän. Sen takia nyt näkyy että naiset elää kauemmin. Myös tupakointi oli enemmän miesten harrastus aikaisemmin. Mutta rupsahtaminen tapahtuu naisilla nopeammin.

Ei pidä paikkaansa. Kaikki vanhennutaan, jokainen omaan tahtiinsa, jollei kuolla nuorina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kaikki vanhennutaan, jokainen omaan tahtiinsa, jollei kuolla nuorina.

Ihan niin vaikka miten muka hoidetaan nuoruuden ylläpitämistä niin sisä elimet on juuri sen ikäisen kun ihminenkin ja rapistuvan ajallaan

• Anonyymi

Kumman valitsisit ennemmin jos saisit valita:
        rupsahtamisen vai kuoleman?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin vaikka miten muka hoidetaan nuoruuden ylläpitämistä niin sisä elimet on juuri sen ikäisen kun ihminenkin ja rapistuvan ajallaan

Voix tellus kuolla, ilman vehreetä siirtymää?

Bioskan maikka väitti

• Anonyymi

Taitaa olla sukupuolikysymys. Itse olen harmitellut sitä, että miksi oi miksi miehen rupsahtavat niin paljon nopeammin kuin naiset. Sä et vaan huomaa miesten rupsahtamista, kun et heitä silleen mieti.

• Rupsahtamiseen vaikuttaa sekin, miten elää. Miten paljon liikkuu. Mitä syö, juo, tupakoi, yms.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Rupsahtamiseen vaikuttaa sekin, miten elää. Miten paljon liikkuu. Mitä syö, juo, tupakoi, yms.

Eniten siihen vaikuttavat geenit ja seuraavaksi eniten ulkoiseen kurtsahtamiseen vaikuttaa aurinko, sen jälkeen tulevat alkoholi ja tupakointi jne.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Rupsahtamiseen vaikuttaa sekin, miten elää. Miten paljon liikkuu. Mitä syö, juo, tupakoi, yms.

Ja siinä geenipuolella vaikuttaa paitsi nyt vaikka ihotyyppi, niin varsinkin kasvoissa ihan se kasvojen malli on todella oleellinen juttu. Sellaiset "raskaat leukaperät" tuppaavat esim. näyttämään ikää paljon rujommin, kuin sirompi leuka.

• Anonyymi kirjoitti:

Eniten siihen vaikuttavat geenit ja seuraavaksi eniten ulkoiseen kurtsahtamiseen vaikuttaa aurinko, sen jälkeen tulevat alkoholi ja tupakointi jne.

Niin. Osa vaan päästää itsensä aika huonoon kuntoon. Vaikka olisi geenejä pysyä hyvänä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin. Osa vaan päästää itsensä aika huonoon kuntoon. Vaikka olisi geenejä pysyä hyvänä.

Ja osa taas näyttää ihan samperin nuorelta, vaikka ei tekisi yhtään mitään sen eteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja osa taas näyttää ihan samperin nuorelta, vaikka ei tekisi yhtään mitään sen eteen.

Niin ainakin tiettyyn pisteeseen saakka. Mieti jos sellainen vielä pitää itsestään huolta?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ja siis nuorekkuus ja nuorelta näyttäminen, nehän ovat ihan eri asia. Oikeastaan kuka vaan voi näyttää nuorekkaalta ja se on nimenomaan niistä elämäntavoista yms. kiinni. Vaan se, että näyttää nuorelta, on pitkälti juurikin geeneistä kiinni. Ihotyypistä, kasvojen rakenteesta, kropan rakenteesta jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siinä geenipuolella vaikuttaa paitsi nyt vaikka ihotyyppi, niin varsinkin kasvoissa ihan se kasvojen malli on todella oleellinen juttu. Sellaiset "raskaat leukaperät" tuppaavat esim. näyttämään ikää paljon rujommin, kuin sirompi leuka.

Tuo laittoi heti miettimään omia leukaperiä...

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin ainakin tiettyyn pisteeseen saakka. Mieti jos sellainen vielä pitää itsestään huolta?

Ei se huolen pitäminen juurikaan vaikuta. Normaali oleminen riittää kyllä, kun geenit ovat kohdallaan. Minusta "huolen pitäminen" ja se että "päästää itsensä ihan rapakuntoon" ovat taas ihan täysiä vastakohtia, jossa on sitten sen vähintään 80% kaikkea muuta välissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siis nuorekkuus ja nuorelta näyttäminen, nehän ovat ihan eri asia. Oikeastaan kuka vaan voi näyttää nuorekkaalta ja se on nimenomaan niistä elämäntavoista yms. kiinni. Vaan se, että näyttää nuorelta, on pitkälti juurikin geeneistä kiinni. Ihotyypistä, kasvojen rakenteesta, kropan rakenteesta jne.

Juu, no niin on.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tuo laittoi heti miettimään omia leukaperiä...

Eivät aasialaisita todella monet syyttä suotta niin nuorilta näytä. Heillä todella monella on sellaiset "nuoren ihmisen kasvot", jotka näyttävät nuorelta, vaikka ei niin ihan hirveästi tekisikään. Ei sielläkään jokainen jatkuvasti itseään puunaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eivät aasialaisita todella monet syyttä suotta niin nuorilta näytä. Heillä todella monella on sellaiset "nuoren ihmisen kasvot", jotka näyttävät nuorelta, vaikka ei niin ihan hirveästi tekisikään. Ei sielläkään jokainen jatkuvasti itseään puunaa.

Olen huomannut vaan, että ulkomaalaisten ikää on muutenkin vaikeampi arvioida, kuin suomalaisten.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Olen huomannut vaan, että ulkomaalaisten ikää on muutenkin vaikeampi arvioida, kuin suomalaisten.

Sammaa mieltä🤠

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Se on ihan totta. Tosin itselläni se ei mene noin kansallisuuden mukaan, vaan pikemmin etnisyyden mukaan. Mun on vaikea arvoida esim. tummaihoisten tai vaikka arabien ikää. Se menee lähes rajastaa aina pieleen niin, että arvioin heidät reilusti ikäistään vanhemmiksi. Varsinkin sellaiset, jotka viettävät paljon aikaa auringossa, niin arvioni on heittänyt jopa tyyliin 20 vuotta. Useimpien aasialaisten kanssa taas menee helposti samalla tavalla pieleen toiseen suuntaa, että arvioin heidät reilusti ikäistään nuoremmiksi. "Valkoiset länsimaalaiset" ovat helpommin arvioitava ryhmä ja heidän kohdallaan menee noin pahasti pieleen vain "poikkeusyksilöiden" kohdalla. Noin siis itselläni.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan totta. Tosin itselläni se ei mene noin kansallisuuden mukaan, vaan pikemmin etnisyyden mukaan. Mun on vaikea arvoida esim. tummaihoisten tai vaikka arabien ikää. Se menee lähes rajastaa aina pieleen niin, että arvioin heidät reilusti ikäistään vanhemmiksi. Varsinkin sellaiset, jotka viettävät paljon aikaa auringossa, niin arvioni on heittänyt jopa tyyliin 20 vuotta. Useimpien aasialaisten kanssa taas menee helposti samalla tavalla pieleen toiseen suuntaa, että arvioin heidät reilusti ikäistään nuoremmiksi. "Valkoiset länsimaalaiset" ovat helpommin arvioitava ryhmä ja heidän kohdallaan menee noin pahasti pieleen vain "poikkeusyksilöiden" kohdalla. Noin siis itselläni.

Aivan totta. Hyvä tarkennus. Etnisyys siihen vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta kylläkin tummaihoiset näyttävät kaikista nuoremmilta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta kylläkin tummaihoiset näyttävät kaikista nuoremmilta.

Se on sinun kokemuksesi. En minä lähde sitä kieltämään, mutta ei se minun kokemustani muuta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Myös asenne elämään vaikuttaa, jos on joka päivä, kun murtunut kalossi sortuneen jalassa , vihainen ja katkera niin se vanhentaa pirusti, positiivisuus ja onnellisuus on hyvä asia.
        Siihen sitten hyvät elämäntavat päälle ja terveys, sekä hyvä parisuhde , niin ihminen näyttää hyvältä.

• Anonyymi

Se olutmainoksen alkaa toisilla kasvamaan jo aikaisin , ja muutkin menetykset kehossa niin että ei ne miehet se kummempia ole kun naisetkaan tietyssä iässä

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan aikalailla korjattu ihoa nostettu ja täyteaineita siellä sun täällä ja laminaattihampaat ja fotoshoppaus kohdillaan.

Mitäs keksit npista muista kuvista?

• Anonyymi

Edelleen kyse on sinun kokemuksestasi, eikä se muuta minun kokemustani mihinkään. Ja sori, mutta julkkisten kuvat eivät myöskään muuta kokemustani mihinkään suuntaan. Julkkikset ovat julkkiksia ja minä en pidä heitä esimerkkinä yhtään mistään. Minun kokemukseni perustuvat oikean maailman tavallisiin talliaisiin, mutta linkitä toki vaikka miljoona julkkista, jos se oloasi helpottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs keksit npista muista kuvista?

Jokaisesta linkittämästäsi yksilöstä löytyy monenmoista kuvaa. Kuvavalinta tekee ihmeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olutmainoksen alkaa toisilla kasvamaan jo aikaisin , ja muutkin menetykset kehossa niin että ei ne miehet se kummempia ole kun naisetkaan tietyssä iässä

Juu ,monilla jo nelikymppisilla oluen kittaajilla on komeat miestissit ja maha, kun lasta odottavalla äitillä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisesta linkittämästäsi yksilöstä löytyy monenmoista kuvaa. Kuvavalinta tekee ihmeitä.

Noilla superjulkkiksilla on varaa korjata naamaansa , toisilla se menee överiksi, mutta toiset korjataan tosi hienosti ,esim Jane Fonda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun kokemuksesi. En minä lähde sitä kieltämään, mutta ei se minun kokemustani muuta.

Suomalainen ja pohjoismainen mies näyttää paljon nuoremmalta kuin etelämaalainen esim. 40 vuotias. Eräs syy on harmaantuminen joka tapahtuu etelänmaissa paljon aikaisemmin. Pohjolan asukkaiden hiuksissa on paljon punaista pigmenttiä joka kestää ikääntymistä. Tätä on myös niillä joiden hiukset ovat 'maantien väriset'. Oma isäni joka on 86 v. Ei ole vielä harmaapää! Tietysti naama myös rupsahtaa kun on jatkuvasti auringossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan aikalailla korjattu ihoa nostettu ja täyteaineita siellä sun täällä ja laminaattihampaat ja fotoshoppaus kohdillaan.

Ihan niin kun heille on se ulkonäkö tärkeä työnsä vuoksi niin kauneusleikkauksia tehdään tämän tästä jopa uusia hiuksiakin istutetaan päähän joten ei tavallista ihmistä voi verrata minkään lastiikka naamaan

• Anonyymi

35-vuotiaassa naisessa alkaa olla tätimaisia piirteitä, ei enää 50v. ukkoa oikein nappaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen ja pohjoismainen mies näyttää paljon nuoremmalta kuin etelämaalainen esim. 40 vuotias. Eräs syy on harmaantuminen joka tapahtuu etelänmaissa paljon aikaisemmin. Pohjolan asukkaiden hiuksissa on paljon punaista pigmenttiä joka kestää ikääntymistä. Tätä on myös niillä joiden hiukset ovat 'maantien väriset'. Oma isäni joka on 86 v. Ei ole vielä harmaapää! Tietysti naama myös rupsahtaa kun on jatkuvasti auringossa.

Harmaantuminen on geeneissä, ”rodulla” ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu filttereitä on käytetty, aika hyvin.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

35-vuotiaassa naisessa alkaa olla tätimaisia piirteitä, ei enää 50v. ukkoa oikein nappaa.

Älä papparainen uneksi.😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alle viiskymppiset ”nuoret naiset” ei ymmärrä edes todellisuutta elävät jossain harhoissa.
        Viiskymppisenä miehenä en itseäni nuoremman naisen kanssa enään olisi.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin ja on myös sivustavaikuttajia, jotka tekevät kaikenlaista "kivaa",
        vaikeuksien kestämistä, koetuksia ja vieläpä kuoleman enteitä.
        Asiat eivät ole aina niin simppeleitä, miltä vaikuttaa.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja on myös sivustavaikuttajia, jotka tekevät kaikenlaista "kivaa",
        vaikeuksien kestämistä, koetuksia ja vieläpä kuoleman enteitä.
        Asiat eivät ole aina niin simppeleitä, miltä vaikuttaa.

Ei olekaan. Harvemmin asiat ovat mustavalkoisia.

• Anonyymi

En ole aloituksen tekstin kanssa samaa mieltä.Naiset ikääntyessään vain kaunistuu ja naiselllisuus kukoistaa.Ikääntyminen on luonnollista ja nainen on sellainen kun se missäkin iässään on.Kuten mieskin.
      Monenlaista mies.

• Anonyymi

Just eilen katselin taas yhtä kuvakollaasia eräistä naispuolisista julkisuuden henkilöistä ja en kyllä mahda sille mitään, että heistä lähestulkoon jokainen oli minun silmääni paremman näköinen aikuisen ikäisenä. Nimun silmääni ihmisen (niin miehen kuin naisenkin ikä) tulee vasta kolmen kympin jälkeen ja todella monilla vasta neljänkympin jälkeen. Muut saavat tietenkin olla asiasta eri mieltä, mutta näin se vaan minun kohdallani on ja on ollut jo lapsuudesta saakka. Mä en koskaan kakarana halunnut olla parikymppisen näköinen, vaan ne minusta kauniit naiset olivat reilusti yli kolmekymppisiä.

• Anonyymi

Sä et taida tietää mitä ”rupsahtaminen” edes tarkoittaa. Ei se mitään. Jatka niissä tunnekokemuksissasi elämistä. Löydät kyllä arviostasi seuraa.

• Anonyymi

Naisten rupsahtaneisuus näkyy ensi tilassa ulkoisessa habituksessa. Näkyy se tosin miestenkin mutta eri lailla.
      Nainen yleensä pätkäisee kauniitkin hiuksensa, aloittaa sekalaisen värjäyskierteen, taituroi ripsien ja kynsien nuorentavat lisäykset.
      Geeneillä on oma osuus ihan kaikille ikään katsomatta. Sekä elämäntavat pitkällä viiveellä.

• Anonyymi

Jaa ... no valtaosa itse näkemistäni "sekalaisista värjäyksistä" ja "ripsien ja kynsien lisäyksistä" on ollut ikäryhmässä 18-25 vuotiaat. Eipä niitä juurikaan vaikkapa nelikymppisillä näe. Heillä ovat hyvin harvinaisia noin tosiasiassa. Ehkä noin on sitten, kun nämä nykyiset juuri ja juuri parikymppiset, jotka ovat noihin tottuneet, ovat ehtineet tuohon ikään. Sitten niitä ei luultavasti taas nuorilla näe, vaan ovat "vanhusten" juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa ... no valtaosa itse näkemistäni "sekalaisista värjäyksistä" ja "ripsien ja kynsien lisäyksistä" on ollut ikäryhmässä 18-25 vuotiaat. Eipä niitä juurikaan vaikkapa nelikymppisillä näe. Heillä ovat hyvin harvinaisia noin tosiasiassa. Ehkä noin on sitten, kun nämä nykyiset juuri ja juuri parikymppiset, jotka ovat noihin tottuneet, ovat ehtineet tuohon ikään. Sitten niitä ei luultavasti taas nuorilla näe, vaan ovat "vanhusten" juttu.

Joo. Valtaosa nuoria ovat koukuttuneet mainittuihin lisäyksiin, totta. Mutta nelikymppisillä nimenomaan ja yli näen hyvin paljolti mainittuja "nuorentamisia". Äidit saavat ensikosketukset tyttäriensä kautta, joten nuorempi koukuttaa vanhemman.
        Näen jatkuvasti mainitsemasi ikäryhmän käyttäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Valtaosa nuoria ovat koukuttuneet mainittuihin lisäyksiin, totta. Mutta nelikymppisillä nimenomaan ja yli näen hyvin paljolti mainittuja "nuorentamisia". Äidit saavat ensikosketukset tyttäriensä kautta, joten nuorempi koukuttaa vanhemman.
        Näen jatkuvasti mainitsemasi ikäryhmän käyttäjiä.

Se on se vahvistamisharha. Voi kysyä keneltä vaan noita tekevältä, että kenelle niitä eniten laitetaan ja totuus on ilmiselvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se vahvistamisharha. Voi kysyä keneltä vaan noita tekevältä, että kenelle niitä eniten laitetaan ja totuus on ilmiselvä.

Puhun vaan omista kokemuksista ja näkemisistä. Eniten laitetaan nelikymppisille ja yli, koska nuoret ovat osaavampia ja huoltavat huoltovälit toisilleen huomattavsti edullisemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhun vaan omista kokemuksista ja näkemisistä. Eniten laitetaan nelikymppisille ja yli, koska nuoret ovat osaavampia ja huoltavat huoltovälit toisilleen huomattavsti edullisemmin.

Ei pidä ainakaan omassa piirissäni (joka siis laittaa noita) paikkaansa. Nuoret ovat nimeomaan niitä huolettomampia hoitajia, kuten oikeastaan lähes kaikessa. Se kuuluu nuoruuteen ja ikää myöten ollaan sitten pedantimpia ja tarkempia noissa jutuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä ainakaan omassa piirissäni (joka siis laittaa noita) paikkaansa. Nuoret ovat nimeomaan niitä huolettomampia hoitajia, kuten oikeastaan lähes kaikessa. Se kuuluu nuoruuteen ja ikää myöten ollaan sitten pedantimpia ja tarkempia noissa jutuissa.

Jep, noinhan se just on, että nuorempana valtaosa on paljon vähemmän tarkkoja näistä jutuista. Nuorena lähes jokainen nukkuu välillä meikit naamalla ja piilolinssit päässä ja ei se hampaiden harjaaminen ja suihkussa ravaaminen niin tarkaa ole. Ajatus, että nuoret olis erityisen tarkkoja näiden huolloissa, on aika koominen, Kyllä ne pahimmat virityksen löytyy nimenomaan nuorilta. Sellaset, joita aikuinen ihminen ei päästäis edes silmiensä lähelle. Osa tietysti on melkein neuroottisen tarkkoja näissä nuorinakin ja silloin voi ikää myöten tulla "rentoutta" asiaan, mutta harvemmin niin käy

Ensilaittoja tehdää ehdottomasti eniten nuorille. Huoltoja tiheämmin vanhemmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aluevaltaus "huolettomampia hoitajia" pätee lähes mihin vaan.
        Nuoruudessa ei saisi kaikkea hyväksyä läpi sormien, viittaus "hoitajiin".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, näin on. Meinasin kirjoittaa ihan samaa. Harvemmin keski-ikäisillä mitään tekoripsiä näkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, näin on. Meinasin kirjoittaa ihan samaa. Harvemmin keski-ikäisillä mitään tekoripsiä näkee.

Kyllä noita ripsipidenyksiä , rakennekynsiä ja huulien täyteaineita käyttää joka ikäryhmään kuuluvat, mutta eniten 30- 50 vuotiaat, koska nuo hoidot ovat tosi hintavia , ei nuorilla opiskelijoilla ole varaa näihin, mutta jo yli kolmikymppiset ovat työssä ja on säännölliset tulot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä noita ripsipidenyksiä , rakennekynsiä ja huulien täyteaineita käyttää joka ikäryhmään kuuluvat, mutta eniten 30- 50 vuotiaat, koska nuo hoidot ovat tosi hintavia , ei nuorilla opiskelijoilla ole varaa näihin, mutta jo yli kolmikymppiset ovat työssä ja on säännölliset tulot.

Saathan sinä niin uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanottu,niin saat sinä vapaasti tuohon uskoa. Kuka tahansa noita laittava pystyy kuitenkin kertomaan sulle, että noita laitetaan pääasiassa nuoremmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun vaan tietäisit mihin kaikkeen itsellänikin opiskelijana "oli varaa". Ruoka ei kuulunut niihin juttuihin, mutta kaikkeen turhuuteen kyllä oli AINA rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saathan sinä niin uskoa.

Tiedän, kun toimin kosmetologina ja täyteaineiden tekijänä.

• Anonyymi

Monet menettää hehkun ihan syystä miehet. Onneks asiaan voi vaikuttaa.

• Anonyymi

Mistähän mahdat puhua?

• Anonyymi

Kyllä. Murheet vanhentaa eniten. Onneksi harmaat saa peittoon.

• Anonyymi

Itse kävin treffeillä ikäiseni 50 v miehen kanssa, ja hämmästelin, kuinka vanhalta hän näytti. Auringon paahtama ryppyinen ja kuiva iho, tupakanvärjäämät hampaat, vacant look in the eyes eikä juuri mitään sanottavaa. Olen pitänyt itsestäni hyvää huolta, suojannut auringolta, liikkunut ja syönyt terveellisesti. Hämmennyin, kuinka omassa ikäluokassani miehet toden totta ovat lakanneet elämästä.

• Anonyymi

Minä tapasin myös miehen jolla oli paljon ryppyjä kaavoissa mutta se teki hänet todella hyvän näköisen jotenkin , olisiko ollut hänen olemuksensa ja ihanan siniset silmät . Joten paljon on siinäkin miten arvioi ihmisiä millä mittakaavalla .
        Itselläni ei vielä pahempia ongelmia ulkomuodosta koska hyväksyn itseni sellaisena kun olen enkä viitsisi edes ajatellakaan mitään tatuoituja kulmakarvoja , ja miksi sen tekisin edes pitkä elämä on kiinnostavaa ainostaan jos saa pysyä terveenä .
        Joten kaikissa ulkonäössä on jotain kiehtovaa.

• Anonyymi

Olet tavannut yhden miehen, joka ei osaa huolehtia itsestään, seuraavassa lauseessa jo yleistät tämän koskemaan kaikkia miehiä.
        On myös miehiä, joiden todellista ikää eivät naiset koskaan usko kertakuulemalta, luulevat 10 - 20 vuotta nuoremmaksi, ihan säännöllisesti.

• Anonyymi

Olen sitten varmaan nuorekas nainen, kun parikymppisenä vonkaa tällästä nelikymppistä akkaa.

• Anonyymi

No näitä vonkaaja satttuu itse kenenkäkin kohdalle , ei niihin tartte suurempaa painoa panna , kokeilun halu niillä on mielessä ,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näitä vonkaaja satttuu itse kenenkäkin kohdalle , ei niihin tartte suurempaa painoa panna , kokeilun halu niillä on mielessä ,

No minua luullaan usein nuoremmaksi. En ole ruma, pidän itsestäni huolta. No jokatapauksessa en koskisi noihin parikymppisiin mistään hinnasta.

• Anonyymi

Suomalaisnaisten ihailemat arabimiehet näyttävät käytännössä, miten aloittajan mietteet toteutuvat Suomessakin. Heidän suosikkinaisikäryhmänsä on 14-17 vuotta.

• Anonyymi

Mikähän tutkimus tuostakin on tehty? Osaatko linkata. Oman kokemukseni mukaan niistä valtaosalle näyttää kelpaavan erinomaisesti ihan mikä vaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän tutkimus tuostakin on tehty? Osaatko linkata. Oman kokemukseni mukaan niistä valtaosalle näyttää kelpaavan erinomaisesti ihan mikä vaan,

Kyllä kelpaavat oleskelulupa-automaateiksi kaikenikäiset suomalaisnaiset. Sen jälkeen sitten keskitytään nuoriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kelpaavat oleskelulupa-automaateiksi kaikenikäiset suomalaisnaiset. Sen jälkeen sitten keskitytään nuoriin.

Ei kun nimenomaan kaikki mikä ei tajua juosta karkuun kelpaa aina ja jatkuvasti. Kantsis kysellä naisten kokemuksia tuosta, eikä olettaa. Ne todellakin roikkuvat ihan kaikkien lahkeissa kiinni, jos sen sallii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun nimenomaan kaikki mikä ei tajua juosta karkuun kelpaa aina ja jatkuvasti. Kantsis kysellä naisten kokemuksia tuosta, eikä olettaa. Ne todellakin roikkuvat ihan kaikkien lahkeissa kiinni, jos sen sallii.

Ja siis sama jatkuu, vaikka olis millaiset luvat olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kokemus mulla. Ei noilta ole turvassa kukaan. Ikä ei auta mihinkään muuhun, kun siihen, että tajuaa juota karkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kokemus mulla. Ei noilta ole turvassa kukaan. Ikä ei auta mihinkään muuhun, kun siihen, että tajuaa juota karkuun.

Törmäsin menneinä vuosina Suomessa arabi mieheen.
        Ei suostunut tekemään kauppaa naisen kanssa, jos mies ei ole paikalla.
        Kannattaa miettiä kahdesti. Eri kulttuuri. Eri toimintatavat.

• Anonyymi

Nainen on kukkeimmillaan 15-22-vuotiaana. Tuon iän jälkeen on vain parasta ennen -päiväyksen ylittäneitä, joista vain hyvin häviävän pieni osa/parhaimmat geenit ja elämäntavat omaavimmat, voivat jonkun hassun vuoden vielä kauneutensa säilyttää. Jos sitä on alunperin ollut. Nainen juontuu, selluliittiytyy ja levitä levähtää, paikat alkaa roikkua rasvan kertyessä ja nahka löysistyy parin-kolmenkympin välillä. 23-vuotiailla on jo useilla alkanut muodostua selluliittia, tummilla naisilla voi olla jopa harmaita hiuksia ko. iässä. 24(23)-25 vuotiaana juontuvat, kohjuuntuvat, kroppansa levähtää joka suuntaan ja selluliittia alkaa kertyä lähes poikkeuksetta jokaiselle. Iän tuomat muutokset alkavat näkyä jollain tapaa joka naisella viimeistään 25-27(26) vuotiaana (kohjuuntuminen, juonteet, rypyt, ruumiin muodonmuutokset). Etenkin lähietäisyydeltä kämmenien päältä ja silmien ympäriltä helppo todeta oikea ikänsä. Liikkumattomuus, tupakointi, alkoholi, valvominen ja moska-/pika-/einesruoka vanhettaa entisestään.

• Anonyymi

Omituisia naisia säkin tunnet. No mutta en lähde kiistämään kokemustasi.

• Anonyymi

Mä nainen taidankin tästä mennä murhaamaan itseni jos noin kamalia ollaan. Jessus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituisia naisia säkin tunnet. No mutta en lähde kiistämään kokemustasi.

Hormonaaliset muutokset tekevät noita muutoksia. Naisen estrogeenitaso alkaa tippua heti 20 ikävuoden jälkeen. Se on ihan biologiaa. Ja joo, kyllä, omat kokemukset vahvistavat sen noin olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hormonaaliset muutokset tekevät noita muutoksia. Naisen estrogeenitaso alkaa tippua heti 20 ikävuoden jälkeen. Se on ihan biologiaa. Ja joo, kyllä, omat kokemukset vahvistavat sen noin olevan.

Hormonaamiset muutokset ja osan tekee vanheneminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hormonaamiset muutokset ja osan tekee vanheneminen.

hormonaaliset*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanottu, niin tunnet hyvin kummallisia naisia. Yleensä niillä 15 vuotiailla ovat vielä ne naishormonitki kehityksessä pitkälti edessäpäin ja naamakin kukkii kuin viimeistä päivää. Vaan kuten sanottu, niin en kiistä kokemuksiasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se on ihan totta, että usein parikymppisellä ovat nasihormonit ihna päin persiitä. Itsellänikin oli totaalinen epätasapaino tuossa kohtaa. Naama kukki vielä ja kuukautiset pyörivät ihan päin helvettiä, epäsäännöllistä ja aivan liiallista ja kaikenlaista hormonaalista kiukunpuuskaa jne.. Sitten kun hormonit tasoittuivat niistä kasvun aikaisista ylilyönneistä ja asettuivat oikeille naisen taasoille, niin oli paljon parempi, siis nimenomaan ulkoisesti. Vaan saathan sä tietenkin tykätä sellasesta hormonihirviöstä, en mitenkään kiellä sua.

• Anonyymi

Sama koskee miehiä jo kolmikymppiset kantaa suurta kaljamahaa , tupakka ja kalja maistuu , autolla liikutaan , tukka lähtee jo monilta kolmi ja nelikymppiseltä, kalju paistaa ohimoilla, tai päälaella. Iho kuiva ja keltainen, hampaat keltaisen ruskeat.
        Huonot elintavat näkyy kummassakin sukupuolessa samallalailla.

• Anonyymi

Ja miehillä se kun maha kasvaa ja jakaus on toisella korvalla kun peitetään kaljua kaikin voimin ja lakkaavat hiuslakalla vielä sen ”siiven ” niin ettei tuulisella ilmalla lennä väärälle puolelle .
        Hygienia ei ole kaikilla edes tiedossa , paskaiset kynnenalustat ja jalka hiki haisee, niin että siinä sitten puhutaan selluliitista, joita ei edes kaikilla ole.

• Anonyymi

Katselisisit sinä jotain muitakin naisia, kun kapakkaruusuja, ja syrjäytyneitä, menes vaikka kuntosalille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miehillä se kun maha kasvaa ja jakaus on toisella korvalla kun peitetään kaljua kaikin voimin ja lakkaavat hiuslakalla vielä sen ”siiven ” niin ettei tuulisella ilmalla lennä väärälle puolelle .
        Hygienia ei ole kaikilla edes tiedossa , paskaiset kynnenalustat ja jalka hiki haisee, niin että siinä sitten puhutaan selluliitista, joita ei edes kaikilla ole.

Miten tulikin mieleen tämä kalkkunaleuka https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-d941c59b0d427524fdb0d71379799f7c.webp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tulikin mieleen tämä kalkkunaleuka https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-d941c59b0d427524fdb0d71379799f7c.webp

Huutokauppakeisarilla on komea kalkkunaleuka äijä vasta 50v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselisisit sinä jotain muitakin naisia, kun kapakkaruusuja, ja syrjäytyneitä, menes vaikka kuntosalille

Kirjoitat nyt omista kokemuksistasi.

• Anonyymi

Alle 18 vuotiaat ovat lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat nyt omista kokemuksistasi.

Kyllä , olen aikoinani ollut kapakassa tarjoilijana.

• Anonyymi

Naisilla on ohuempi iho, siksi rupsahtavat nopeammin.
      Kaunis nainen kun mielletään hieman lapsenkasvoiselta näyttäväksi, enkelimäiseksi, miehen karisma taas voi nousta liki 80 vuotiaaksi, kun ei tarvitse sellaiselta näyttää ,kunhan pitää itsestään huolta ja omaa hyvän itsetunnon.

• Anonyymi

Ohuempi iho on yksi ratkaiseva syy, kyllä, totta. Iho siis vanhettuu kuluu ja muuttuu. Se yhdessä hormonaalisten muutosten ohella on vastaus aloittajan kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohuempi iho on yksi ratkaiseva syy, kyllä, totta. Iho siis vanhettuu kuluu ja muuttuu. Se yhdessä hormonaalisten muutosten ohella on vastaus aloittajan kysymykseen.

Ei vaan ihon rasvaisuus on se juttu.

• Anonyymi

Miesten elinikä on keskimäärin vähän alle 80 v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Ihon paksuudella ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Ihon rasvaisuus (huom. ei ihonalainen rasvakerros) ja ihon kosteus ovat se juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Ihon paksuudella ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Ihon rasvaisuus (huom. ei ihonalainen rasvakerros) ja ihon kosteus ovat se juttu.

Pötyä, ihon paksuus on ratkaiseva, huomaat sen itsekin, siellä kohtaa kehossa missä iho on ohuinta, se ryppyyntyy nopeammin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pötyä, ihon paksuus on ratkaiseva, huomaat sen itsekin, siellä kohtaa kehossa missä iho on ohuinta, se ryppyyntyy nopeammin.

Ei pidä paikkaansa. Myös paksu iho ryppyntyy, jos siinä ei ole ihon omia öljyjä ja kosteutta. Itselläni on rasvoittuva iho, joka oli ongelmallinen aknen jne. suhteen vielä yli kolmekymppisenä. Ja todellakin, mulla ei ole edes yhtään rypyn alkua kasvoissani. Ei niin sitten ainoatakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Myös paksu iho ryppyntyy, jos siinä ei ole ihon omia öljyjä ja kosteutta. Itselläni on rasvoittuva iho, joka oli ongelmallinen aknen jne. suhteen vielä yli kolmekymppisenä. Ja todellakin, mulla ei ole edes yhtään rypyn alkua kasvoissani. Ei niin sitten ainoatakaan.

Jep, Paksusta ihosta tulee sellanen kuminaama, isoine paksuine ryppyineen, jollanen suurimmalla osalla miehistä vanhentuessaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otsassa on paksumpi iho kuin esim poskipäissä, silti otsassa on useammin uurteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otsassa on paksumpi iho kuin esim poskipäissä, silti otsassa on useammin uurteita.

Ihan samaa meinasin kirjoittaa, että otsan iho on paksu, mutta otsa on silti isolla osalla ihmisistä se ensimmäinen paikka, jossa uurteet näkyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se lisäksi vaikuttaa, totta. En sitä huomannut mainita, olen siitä itsekin aiemmin täällä kirjoittanut. Itselläni paksu rasvoittuva iho. Jota silti pesun ja yöunien jälkeen kostutan kosteusvoiteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos iho otsassa on ohutta, ne rypyt voi olla parikymppisellä. Ohut iho ryppyyntyy nopeammin, lapsikin sen tajuaa, jotkut ei vaan halua myöntää.
        Toki paksunkin ihon saa rypyille, jos pitää kasvolihaksilla yllä jotakin tiettyä ilmettä ja kurtistelee otsaa.

Joskus tuleekin ihmeteltyä, etenkin miehet eivät tunnu tajuavan, että uurteet tulee naamalle ilmehtimisen takia, kuin vedetään kasvot jatkuvaan virneeseen.

40 naiset huijaa erilaisilla ryppyvoiteilla, baarissa saattavat näyttää vielä melko ok. mutta kun näet saman akan kaupassa ilman kemikaaleja naamalla, niin tämä näyttää lähinnä muumiolta.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Tutkitusti miehet vanhenevat naisia ennemmin ja myös kuolevat ennemmin😃

• Anonyymi

No mutta kato jollain pitää yrittää itseään lohduttaa.

• Anonyymi

Tuo on tyypillistä naisen logiikkaa, jossa ei tutkitusti ole järkeä, eikä se vastaa todellisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on tyypillistä naisen logiikkaa, jossa ei tutkitusti ole järkeä, eikä se vastaa todellisuutta.

Koko aloitus on tyypillistä miesten logiikkaa, joka yliarvioi itsensä ja kiistää kaikki ilmiselvät tosiasiat.

• Anonyymi

Totta , naiset huolehtivat terveydestään paljon paremmin, kun miehet, miehet esim menee lääkäriinkin vasta, kun on jo liian myöhäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta , naiset huolehtivat terveydestään paljon paremmin, kun miehet, miehet esim menee lääkäriinkin vasta, kun on jo liian myöhäistä.

On siinä taustalla myös ihan biologisia syitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, tiedetään, monellakin naisella on erilaisia pelkoja, hoivantarvetta, puhumisen tarvetta, yksinäisyyttä.... sitten tämä akkalauma kuormittaa verovaroin ylläpidettäviä terveyskeskuksia valittamalla milloin mistäkin turha vaivasta.

• Anonyymi

Miehet kaljuuntuvat ja naama valahtaa alaspäin. Lisäksi miehille näyttää tulevan paljon syvempiä ryppyjä, suorastaan uurteita naaman.

• Anonyymi

Miehillä tuo herkempi valumisilmiö (silmä- ja poskipussit) johtuu siitä, että heillä on keskimäärin paksumpi nahka. Samasta syystä ne uurteet on näkyvämpiä ja syvempiä, esim otsassa. Siihen kun lisää tukan vetääntymisen taakse, niin väitän miesten rupsahtavan paljon aiemmin kuin naiset. Ja näkeehän tuon ihan omilla silmilläänkin. Ihon ryppyisyyteen taas vaikuttaa ihon rasvaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehillä tuo herkempi valumisilmiö (silmä- ja poskipussit) johtuu siitä, että heillä on keskimäärin paksumpi nahka. Samasta syystä ne uurteet on näkyvämpiä ja syvempiä, esim otsassa. Siihen kun lisää tukan vetääntymisen taakse, niin väitän miesten rupsahtavan paljon aiemmin kuin naiset. Ja näkeehän tuon ihan omilla silmilläänkin. Ihon ryppyisyyteen taas vaikuttaa ihon rasvaisuus.

Naiset taas saavat inhottavat noita-akan rypyt huulten ympärille, jotkut jo 4-kymppisenä, koska iho on niin ohut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset taas saavat inhottavat noita-akan rypyt huulten ympärille, jotkut jo 4-kymppisenä, koska iho on niin ohut.

Ne ovat yleensä tupakoitsijoita.

• Ei jaksa tällasta sukupuolten välistä sotimista.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Sulla on ikävä sun omaa nuoruuttas. Aina tulee uusia nuoria naisia/miehiä. Et sinäkään nuorena ole pysynyt vaan vanhenet ja rupsahdat tai olet rupsahtanut.

• Anonyymi

Suomimieshän se suorastaan on silmäkarkkia. Tikkujalat, tynnyrimaha, huono ryhti, hailakat silmät ja harhaileva katse, silmäpussit ja uurteinen naama,huono pukeutuminen,kirsikkana kaiken aikaa kiroileva ja haara-asennossa seisova syljeskelijä. Oih 😍

• Anonyymi

Moniko nainen jaksaa välittää itse itsestään sellaisessa suhteessa jossa mies ei edes arvosta vaikka ei ny kunnioittaa aina heti osaisikaan

• Anonyymi

Kuka ajattelee näin? Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Naiset tosiaan rupsahtaa miehiä paljon aikaisemmin ja sehän johtuu hormooneista. 40 korvilla mm. naisten iho veltostuu ja rasva siirtyy lantiolta ja reisiltä vyötärölle. Mieshormoonin tullesssa enemmän esille seksihalukkuuskin nousee mutta se on vain epätoivoinen viimeinen rypistys kun kauneus on mennyttä.
      Tätähän ei naiset tietenkään myönnä ja luvassa on lisää epätoivoista paskamyrkyä.

• Anonyymi

Miehillähän se miehormoni aiheuttaa sitä mahan paksuuntumista jo alta kolmekymppisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehillähän se miehormoni aiheuttaa sitä mahan paksuuntumista jo alta kolmekymppisenä.

Ei vaan naishormoni estrogeeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan naishormoni estrogeeni.

Ei, vaan se ”oluthormoni”

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miehet sairastuvat naisia aiemmin dementiaankin, samoin erilaisiin sydän ja verisuonitauteihin.
        Miehillä on testosteronista johtuen heikompi immuunjärjestelmä, minkä takia miehet selviytyvät heikommin influenssoista, koronasta ja jopa syövistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet sairastuvat naisia aiemmin dementiaankin, samoin erilaisiin sydän ja verisuonitauteihin.
        Miehillä on testosteronista johtuen heikompi immuunjärjestelmä, minkä takia miehet selviytyvät heikommin influenssoista, koronasta ja jopa syövistä.

Testosteroni myös tyhmentää miehiä. Vähemmän tunnettu tosiasia arkuutensa takia. Pienikin annos testosteronia heikentää ihmisen päättelykykyä.
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000005170004.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Testosteroni myös tyhmentää miehiä. Vähemmän tunnettu tosiasia arkuutensa takia. Pienikin annos testosteronia heikentää ihmisen päättelykykyä.

Liiallisina määrinä. Ilmankos tuolla mustatukkaisten maista tulevilla se järki ei niin korkealla tasolla suomimiehiin verraten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta naiset ovat vähän yksinkertaisia usein ja helposti vietävissä. Raamattukin kieltää siksi naispappeuden.

• Anonyymi

Paitsi eivät kaikki naiset. Itse näytän 15vuotta nuoremmalta mitä olen. Aina saan kuulla siitä.. ei uskota jos sanon ikäni 😅

• Kyse on raa´asta kysynnästä ja tarjonnasta. Nuorista miehistä harva on vielä rappiolla, ja naiset hakevat hiukan itseään vanhempaa. Siksi siskot ovat kysytympiä.

Miesten joukossa käy ankara laadullinen harvennus rappiolle menon kautta. Laadukkaat miehet, jotka ovat jäljellä, menevät vanhemmille siskoille kuin kuumille kiville. Useampi nainen jää yksinään. Eivät tytöt ole rupsahtaneita, vaikka niin sanotaan. 🌹👀

• Anonyymi

En osaa sanoa , minulta kysytään vielä vaan papereita siideri ostoksilla ja mahdun samankokoisiin farkkuihin kuin teininä t nainen 45v

• Anonyymi

Koska joudumme tekemään niin paljon töitä.
      Oi jos voisikin vain hoitaa omaa garderoobia, mutta ensin on lapset, työt ja lopuksi vielä omat vanhemmat, joista pitää alkaa pitämään huolta, ja jos hyvin käy niin lapsenlapsiakin aletaan hoitaa kun omat lapset alkavat tehdä lapsia.

Kyllä siinä immeinen rupsahtaa, kun painaa aamusta iltaan vuosikymmenen toisensa perään. Eikä työelämästä pääse eläkkeelle ennen kuin on täydellisesti rupsahtanut, hyvä jos sittenkään. Vuosi toisensa jälkeen pitää vaan tehdä enemmän ja enemmän, osa toisten töistä kaatuu myös niskaan koska osa porukasta on burn out tai muuten vaan sairaana.

Lukisit kotityötutkimuksia, naiset tekee valtaosan kotitöistä ja hoivatyöstä tässä rakkaassa Suomenmaassa. Miehet usein kuvittelee että heidän harrastuksena on työtä, luulevat painavansa pitkää päivää vaikka osa ajasta menee silkkoihin huvituksiin.

• Anonyymi

Kylläpähän ai ainakin x-sukupolven naiset on tupakoinnilla, valvomisella ja törpöttelyllä itsensä vanhentaneet. Siihen vielä nykyinen kasvisruokabuumi, ei voi puhua monipuolisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpähän ai ainakin x-sukupolven naiset on tupakoinnilla, valvomisella ja törpöttelyllä itsensä vanhentaneet. Siihen vielä nykyinen kasvisruokabuumi, ei voi puhua monipuolisuudesta.

Lihansyönti se jos mikä vanhentaa ja tappaa miehiä jo 5-kymppisenä, myös naisia. On nähty niin monesti, miten ihminen vanhenee nopeasti, kun eläinrasvat alkaa tukkimaan verisuonia. Tukoksia ja ahtaumia tulee aivoihin sydämeen, keuhkoihin, kaikkialle kehoon, se on nopein tapa vanhentaa itseään, kun syö runsaasti lihaa.

• Anonyymi

Asian sivusta. Naiset tykkää kyllä anaaliseksistä siinä missä miehetkin. Vaikkei heillä eturauhasta olekaan, niin heidän vartalonsa on lähes kokonaisuudessaan yhtä erogeenista aluetta.

• Anonyymi

Hyvä, että oot löytäny sellasia, jotka tykkää. Jos kerta ite tykkäät. Itelleni ei ole osunu vielä koskaan kohdalle miestä, joka olis tota halunnut. Hyvä vaan, kun ei ole tarvinut kieltäytyä.

• Anonyymi

Kaikenlaista hölynpölyä sitä joku jaksaakin selittää.

• Anonyymi

Nonni. Hienoo! Nyt kaikki plösö naiset sitten alkaa ahdisteleen nuoria naisia. Ihan vaan varuiks. Jos tää on heidän mies

• Anonyymi

Tupakoiville naisille tulee simpassimaiset huulet aika nuorena. Ja hiukset lähtee päältä.

• Anonyymi

Miehet tupakoi enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet tupakoi enemmän.

Kyllä vielä noin kymmenenvuotta sitten x-sukupolven naisten tupakointi oli miehiä yleisempää. Naisten ohuempi iho juontuu, harmaantuu ja ahavoituu kymmenisen vuotta nopeammin tupakasta (tutkittu fakta).

• Anonyymi

Miksi suomalaiset miehet sitten näyttävät järjestään ikäistään vanhemmilta?

• Anonyymi

Ai kaikkiko miehet? Voisiko olla myös naisten meikkauksella ja erinäisillä naisille suunnatuilla voiteilla (runsas tarjonta) olla jotain tekoa? Itse näytän nuoremmalta kuin olen. Mutta mulla onkin paksu ja rasvainen ihotyyppi jota olen siitä huolimatta kostuttanut kosteusvoiteilla ja -rasvoilla teini-ikäisestä lähtien. Jo lapsuudessa jonkin verran, mutta säännöllisesti päivittäin heti kun ensimmäinen miehille suunnattu tuotesarja vain tuli. Sittemmin muitakin käyttänyt aina pesun, uimisen ja unien jälkeen. Paksu rasvainen iho se pohja joka pitänyt nuorekkaana. Nivea soft kasvoille ja kaulalle/yläkroppaan. Nyt kun ikä lähestyy pikkuhiljaa 40 ikävuotta, ottanut jokin aika sitten vielä nivea cremen jalkoihin, kyynerpäihin, ranteisiin, polviin ja käsiin. Ihmisiholle käy kuin vanhoille kuluneille nahkakengille jos niitä ei käytettyään huolla ja rasvaa/kostuta.

• Anonyymi

Luulet vain. Miehet vanhenee samaa matkaa kuin naisetkin. Miksi miehet kuvittelee olevansa nuoremman näköisiä kuin ovatkaan? Ulospäin näkyy totuus ollaanpa rehellisiä.

• Anonyymi

kyllä kyseessä on laiskuus, hyvännäköisiä naisia on vanhemmissakin ikäryhmissä
      mutta se johtuu siitä että ne pitävät itsestään huolta.

• Anonyymi

Miksi sitten suomalaiset miehet näyttävät järjestään ikäistään vanhemmilta?

• Anonyymi

Katsopa vaikkapa mainiota Paratiisi sarjan toista tuotantokautta. Siinä on Riitta Havukainen ja Kari Heiskanen, jotka ovat täsmälleen saman ikäisiä. Heiskanen on pari vuosikymmentä nuoremman näköinen.

• Anonyymi

Oi miksi , ei sullakaan ole muita murheita, tulis sota ja nälänhätä.

• Anonyymi

Jännää miten naiset eivät saa töitä enää tämän rupsahduksen jälkeen. Ammattitaito ja mahdolliset lapset jo tehty ja maailmalle menneet niin mitä sinne työpaikalle haetaan? Nuorta lihaa mitä katsella ja pikku jouluissa viimeistään vongata... Nainen kauneimmillaan juuri kun tämä alamäki alkaa noin 32-36v... Mieskään ei vanhempana kelpaa naisille enää ellei ole rikas.

• Anonyymi

Tuossa on kyllä perää. Itse 48-vuotiaana hain juuri akateemisen koulutuksen vaatinutta paikkaa 30 v nousujohdanteisen työhistorian kanssa, ja nuori haastattelupaneeli totesi, että onhan sinulla vielä muutama vuosi työelämässä. Hämmästyin kovasti kyseisestä toteamuksesta.

• Anonyymi

Kyllä tuolla tinderissä ainakin tulee ihan toiseen päätelmään. Pakko on tyytyy niihin 10 vuotta nuorempiin jos ei halua väsähtänyttä kaljua kaljamahaa. Yli 40 vuotiaissa komeita miehiä on ehkä yksi sadasta 😅

• Anonyymi

Suomessa tinderissä miehiä on 75 % kaikista käyttäjistä. Jonkin alueen kaikki tarjonta ei edes näy kaikille käyttäjille koska niitä ei edes tarjota. Nuoremmat miehet tyytyvät vain väliaikaisesti ja kokeiluluontoisesti itseään vanhempiin naisiin koska imanikäisiään vaikea/työläs saada.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa tinderissä miehiä on 75 % kaikista käyttäjistä. Jonkin alueen kaikki tarjonta ei edes näy kaikille käyttäjille koska niitä ei edes tarjota. Nuoremmat miehet tyytyvät vain väliaikaisesti ja kokeiluluontoisesti itseään vanhempiin naisiin koska imanikäisiään vaikea/työläs saada.

Moni "omanikäinen" näyttää niin kulahtaneelta, että voihan se olla, että noissa äpeissä miehet valehtelee iän 10 v alaspäin nuorten mätsejen toivossa 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä aikuiset naisetkaan halua parikymppisistä muuta kuin leikkikaluja. Ja niitä riittää.

• Anonyymi

Aloittajakin lienee melko rupsahtanut jos ne oikeesti nuoret ei huoli.

• Anonyymi

tuo kuule meni hyvin taalla sataa vetta kuinkas teillä

• Anonyymi

kerron sinulle yhnen asian pasi pyörii taas raballa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kerron sinulle yhnen asian pasi pyörii taas raballa

mutta antaa sen vaan olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta antaa sen vaan olla

juuri niin ja toivottavasti se ei minua tunne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juuri niin ja toivottavasti se ei minua tunne

eika kylla minuakaan joten olemme molemmat onneksi turvassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eika kylla minuakaan joten olemme molemmat onneksi turvassa

yhben asian kerron viela pasista kun olin koneella niin se rupesi minulle kirjoittelemaan ja siina se kertoi etta minulle on helppo kirjoittaa siina vaiheessa laitoin sinun kiinni enka mennyt sinne enaan

• Anonyymi

Riippuu elämäntavoista. Monet "nuorina" pitämistäsi naisista saattavat olla hyvinkin vanhoja, mutta he huolehtivat itsestään rutiininomaisesti. Tuskin kuljet kadulla ja kyselet naisilta ikää.
      Huolehtimisella tarkoitan säännöllistä kuntoilua, savuttomuutta, terveellistä ravintoa ja riittävää unta.
      Tämä koskee tietysti myös miehiä.

Tunnen erään joogaopettajan, joka yli viisikymppisenä näyttää kolmekymppiseltä ilman meikkiä.
      Hänen tyttärensä valitettavasti, on valinnut sohvaperunan elämäntavan ja jo kolmekymppisenä näyttää viisikymppiseltä.

• Anonyymi

Mun mielestä miehet rupsahtaa ihan huomattavasti aikaisemmin kuin naiset ja siksi monet naiset ottaakin nykyään 10 vuotta nuoremman miehen, että pysyvät samalla tasolla vanhempanakin.

• Anonyymi

Ei kukaan tervepäinen mies ota itseään 10 vuotta vanhempaa naista. Tietäisitpä vaan mitä miehet puhuu keskenään noin paljon vanhemmista naisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan tervepäinen mies ota itseään 10 vuotta vanhempaa naista. Tietäisitpä vaan mitä miehet puhuu keskenään noin paljon vanhemmista naisista.

Eivät normaalit miehet puhu yhtään mitänä sen kummempia. Sun kaveripiirisi voi tietenkin olla poikkeava. Tuskinpa siellä puhutaan nuoremmista naisista yhtään sen kauniimmin.

• Anonyymi

Ei ainakaan kaikki naiset rupsahda. On myös tosi K-uumia ja hyvin säilyneitä vanhempia naisia, joilla kaikki pepusta lähtien on hyvässä kuosissa.

• Anonyymi

Hormonitoiminnan takia, lihassolut muuttuvat rasvasoluiksi, hyiks

• Anonyymi

Eivät muutu lihassolut rasvasoluiksi, eri asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät muutu lihassolut rasvasoluiksi, eri asioita.

Jollain on taas hyvät tiedot, kun jo lihassolutkin muuttuvat rasvasoluiksi. Tainnut muuttua kirjoittajalla vesi viiniksi.

• Anonyymi

Rupsahtaa ja repsahtaa ne miehetkin. Ne vaan tuijottaa niin tarkkaan aisten vikoja että unhituu se että oma lärvenssoni . Sitten ollaan muka karskin komeita kun oikeasti naama on kun perunapelto ja tukka kuin linnupesä ja parta risukasa. Kulmakarvag pitempiä kuin alapäänkarvoitus. Korvista puskee karvaa.

• Anonyymi

Sori mulla aivotärähdys niin en kykene kirjoittaa oikein.

• Anonyymi

Unohdit myös nenästä kasvaa karvoja ulos, mutta hiukset lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdit myös nenästä kasvaa karvoja ulos, mutta hiukset lähtee.

Voi kauhistus. Onneksi korvantaukset ei ole märät.

• Anonyymi

Tiesitkö että noin 40-50 vuotiaana ne korvat ja nenä alkaa vasta puskea sitä karvaa sekä kulmakarvat rönsyillä. Ennen sitä ei ole tarvinnut huolehtia. Joillekkin miehille se voi olla yllätys kuten ensimmäisen kerran itselleni noin 42 vuotiaana.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kaunis nainen edelleen.

• Anonyymi

Kyllä ne on munat kun vanhetessaan pilaantuu, ei kanat.

• Anonyymi

Mun mielestä nainen on kauneimmillaan viidenkympin molemmin puolin.
      Jos on pitänyt itsestään yhtään huolta.
      Sperma on vissiin naiselle elämän eliksiiriä. Sitä, kun saa sisäänsä säännöllisesti/usein, niin homma rokkaa.

• Anonyymi

Viiskymppisenä miehenä saatan unelmoida itseäni vanhemmasta naisesta.
        Vanhempi nainen voi olla rauhallinen ja ymmärtää todellisuuden, näen kauneuden sitä kautta.
        Nuorten naisten kauneus katoaa yleensä kun aukaisevat suunsa, eivät osaa elää todellisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhempi nainen voi olla rauhallinen ja ymmärtää todellisuuden, näen kauneuden sitä kautta.
        Nuorten naisten kauneus katoaa yleensä kun aukaisevat suunsa, eivät osaa elää todellisuutta.

Pakko myöntää, että samaa mieltä minun mielestä oli sexy yksi vanhempi nainen. Kaunis hymy😉ja muutenkin. Itse olen yli 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten miehilläkin kasvetaan miehiksi eri iässä osa ei koskaan on naisillakin sama joistain tulee naisia mikä on houkuttelevaa ja osa jää teini tytön tasolle vanhanakin mikä on vastenmielistä.

• Anonyymi

Ihan sama miltä näyttää, kun olis edes joku täyspäinen.
      Aina ihmetelly saako naiset nautinnon peräti tyydytyksen olemalla vittumainen.

• Anonyymi

Jos naiset on sulle vittumaisia, syy löytyy itsestäsi.

• Anonyymi

Miksi joku 65-75v mies juoksee perässäni?En ole kiinnostunut noin vanhoista,mitä sillä olisi edes annettavaa?Olen itse n50v. Minä pidän nuoremmista,on todella ahdistavaa,kun seurataan kaupassa,tullaan työpaikan läheisyyteen ym.On jatkunut jo useamman vuoden,ymmärtäkää lopettaa ajoissa,jos naista ei kiinnosta niin ei kiinnosta.Olette joskus aika sairaita vai vanhuusko jo vaivaa.

• Anonyymi

Koska ne on viriileitä vielä siinäkin iässä ja olet kiinnostava. Ei siinä mitään pahaa ole ja jos totta puhutaan ei 60vuotias 50 vuotiaalle ole mitenkään liian vanha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ne on viriileitä vielä siinäkin iässä ja olet kiinnostava. Ei siinä mitään pahaa ole ja jos totta puhutaan ei 60vuotias 50 vuotiaalle ole mitenkään liian vanha.

Niin ja nuorempia sinäkin haet joista osa ajattelee varmaan samalla tavalla. Mitä tuo vanha rupsahtanut akka perässäni juoksee.

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa muuttaa muualle Suomesta, jos haluaa nähdä tai kokea nuorekkaita keski-ikäisiä tai iäkkäämpiä naisia.

• Anonyymi

Välimeren maissa niitä näkee .

• Anonyymi

… ja jos haluaa nähdä/tavata nuorekkaita itsestään huolehtivia keski-ikäisiä miehiä, niin ulkomailta niitäkin löytyy. Suomessa miehet luulee että popsimalla hormooneita ja pumppaamalla salilla lihaksia vähän överiksi tekisi vaikutuksen naisiin, hyh. Vaatevalintoihin vois vähän enemmän miehet kiinnittää huomiota ja pitää kunnostaan huolta (ei överiks) ja käytöstapoihin. Röyhtäilevät, piereskelevät kaljamahaset sohvaperunat, niin kuka nuori muija olis kiinnostunut kun ei keski-ikäisetkään naiset sellasta äijää huoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

… ja jos haluaa nähdä/tavata nuorekkaita itsestään huolehtivia keski-ikäisiä miehiä, niin ulkomailta niitäkin löytyy. Suomessa miehet luulee että popsimalla hormooneita ja pumppaamalla salilla lihaksia vähän överiksi tekisi vaikutuksen naisiin, hyh. Vaatevalintoihin vois vähän enemmän miehet kiinnittää huomiota ja pitää kunnostaan huolta (ei överiks) ja käytöstapoihin. Röyhtäilevät, piereskelevät kaljamahaset sohvaperunat, niin kuka nuori muija olis kiinnostunut kun ei keski-ikäisetkään naiset sellasta äijää huoli.

Jokaiselle jotakin;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on käytöstavat ja olen ihan hyvässä iskussa. Valitettavasti en seuraa muotia joten vaatteet on tavallisia. Jos se jää vaatteista kiinni en sellaista naista haluakkaan koska hänen arvonsa ei liity ihmiseen vaan johonkin ulkoiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on käytöstavat ja olen ihan hyvässä iskussa. Valitettavasti en seuraa muotia joten vaatteet on tavallisia. Jos se jää vaatteista kiinni en sellaista naista haluakkaan koska hänen arvonsa ei liity ihmiseen vaan johonkin ulkoiseen.

Miten muoti liittyy tyylikkääseen pukeutumiseen? Iso osa muodista on varsin tyylitöntä.

• Anonyymi

Riippuu vähä mistä roikkuu....

• Anonyymi

Se on sinun mielipiteesi,,,,

• Anonyymi

Enpä ole kyllä mitään lapsosten seuraa yleensä kaipaillut, enkä taida kaivata jatkossakaan. Toisaalta ei tätä miksikään maailmanlaajuiseksi yleistykseksikään ole tarvetta yrittää kurotella.

Mutta kyllähän naiset usein kaikkein kuumimmillaan ovat vähän kypsempinä. Monistakin syistä.

• Anonyymi

Mitäoä sanoisit jos akka menee apteekkiin ja iästä tulee kysymustä. Hämmästyy ja alkaa ihmetteleen ihoa .luulei että olisin paaaaljon nuorempi. Eikä ole ainut. Sanoo että hyvät geenit. Tämä on tuttua peruspulöaa💩

• Anonyymi

Miehenkö vuoksi pitäis olla ikinuori. Tai ei miehen ,sellainen ei sitä vaadi mutta pässin
        Hahahahaa! Ette iässä pässit vanhuksiakaan päihitä. Heilläkin on enemmän menekkiä💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehenkö vuoksi pitäis olla ikinuori. Tai ei miehen ,sellainen ei sitä vaadi mutta pässin
        Hahahahaa! Ette iässä pässit vanhuksiakaan päihitä. Heilläkin on enemmän menekkiä💩

Kirjoitin edelliset viestit ilman ikänäkörillejä. Sori. Mutta sanoma on sama! 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin edelliset viestit ilman ikänäkörillejä. Sori. Mutta sanoma on sama! 💩

On se niin mageeta olla kaunis! Olla ikinuori! Ihan pässien kiusaksi😃mahtaa vituttaa💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se niin mageeta olla kaunis! Olla ikinuori! Ihan pässien kiusaksi😃mahtaa vituttaa💩

Oli minullekkin ylläri kuten ihoani ja nuorekkuuttani kehuttiin. Olen aikoinaan tupakoinut ja jne. Olin hämmästynyt,koska aikoihin en ole missään käynyt,kehuja kuulemassa kuten ennen päivittäin .Pukeudun kyllä hyvin,on hyvät kurvit,mutta kaikille teille haukkuja ätmeille tässä: haistakaa💩!

• Anonyymi

Miksi mieket itkee nuorekkuuden perään? Siksi,kun heidät on ikäisensä jättänyt ja huonoksi todennut. Kuvittelee että nuorikkoja voi vedättää. Niilläkun ei ole vielä kokemusta.

• Anonyymi

Ap tuntee olevansa rursahtanut vanha ruttu. Katsoo peilistä itseään ja häpeää. Siksi tällaisia aloituksia väsää. Oivoi. Nyyh. Ei näe kauneutta muussa kun ajansyömässä ulkoisessa habituksessa. Köyhä on elämä. Ei ihme kun itkettää.

• Anonyymi

Monella palstalla on tällaisia naiset tai miehet yleistyksiä jotka ei pidä paikkansa kuin osittain. Miehet sitä naiset tätä. Ei ole olemassa mitään yhden lajikkeen miehiä tai naisia jotka tekevät täsmälleen samalla tavalla vanhenevat samoin jne. Olemme kaikki omanlaisia toki hieman samanlaisia voi löytyä mutta geenit ja elintavat määrittää tuon vanhenemisen laadun. Jos vetää norttia kossua ja makkaraa voi olla varma että näyttää perunasäkiltä ja verisuonissa liikkuu yhtä notkeaa verta kuin muovailuvaha. Jos taas syö nukkuu eikä polta eikä käytä alkoholia liikkuu sekä tärkeä HARRASTAA SEKSIÄ on nuorekas viriili energinen leikkisä jne. Minua luullaan usein paljon nuoremmaksi mitä olen.

• Anonyymi

Mä en sitten kelpaa. Mä kun näytän nuorelta, en nuorekkaalta.

• Anonyymi

Luulen että massiivinen meikkaaminen kuluttaa ihoa joten vaikutukset näkyy vanhemmiten. Sitten ostetaan "pandan istukasta" ja oliiviöljystä valmistettua lietettä siihen nuoruuden kaipuuseen. Mies ei tarvitse nuorentumiseen kuin keskikaljaa..

• Anonyymi

Riippuu pitkälti niistä meikeistä. Monet meikit myös suojaavat ja hoitavat ihoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu pitkälti niistä meikeistä. Monet meikit myös suojaavat ja hoitavat ihoa.

Kumma kun miehet säilyvät yhtä hyvin mutta eivät koskaan tarvitse meikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika harva mies säilyy, jos ei ihoaan hoida. Sen saa sitten tietenkin itse päättää, että millä sitä hoitaa, kunhan nyt vaan hoitaa. Lähes rajastaan miehet ovat paljon naisia kulahtaneempia ja nelikymppisinä. Ehkä se meikki tekisi heillekin hyvää, jos ei muuten kykene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jus eilen kuuntelin erään itseäni viisi vuotta nuoremman miehen katkeraa tilitystä siitä, miten mä se vaan en vanhene. Tietenkin yritin siinä kohteliaasti kertoa, että ei hänenkään habituksensa niin paha ollut. No, olihan meillä molemmilla silmät päässä, mutta piti yrittää olla kohtelias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttäisitte miehet hittovie edes aurinkosuojaa, niin ette rupsahtaisi niin nopeasti.

• Anonyymi

Muuta suureen kaupunkiin, niitä on Suomessa vain yksi.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1173
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      779
    Aihe