Vai taasko miun pittää tehdä se ihan ite. 🤪
Tuletko mies kaveriksi vaihtamaan talvirenkaat?
52
590
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä ei pitkään menisi;)
- Anonyymi
En minä pystyisi kieltäytymäänkään 😆
- Anonyymi
En kieltäytyisi se on totta
- Anonyymi
Jos tarjoot kahvit;)
- Anonyymi
Totta kai ja vieläpä torttukahvit.
Jos pyydät viestillä niin tulen.
- Anonyymi
Juu toki, vaihdoin renkaat itselle, isälle, muijalle, appiukolle, pojalle ja vielä muijan siskolle ja nyt haluaisin vaihtaa ne viehättävälle nuorelle naiselle
- Anonyymi
tarjoon kahvit :)
- Anonyymi
Etköhän ole tehnyt jo tarpeeksi. Ap.
sie mussukka minnuu usutat renkaitsii vaihtoomaan. Et sie oot sit velmu:)) miehän oon niin vanha siun mieleist et jouan kaatopaikalle enkä renkaita vaihtoo. Ai että kyl sie ossaat. No heit sit ja hellät tunteet.🤗
- Anonyymi
niihän mie,eikä siin paljo tartte, ni jo renkaat alkaa kohtsillaan vaihtumaan:>
Anonyymi kirjoitti:
niihän mie,eikä siin paljo tartte, ni jo renkaat alkaa kohtsillaan vaihtumaan:>
No hyvä. Tiesiin hän mie, ett siä itse osajat ne vaihtasii. Sie oot kätsy käsistäis. Elä kuitennii riko ittees. Piä selkäruoto suoraan ja henkittele syvvään. A vot rupiaa tapahtuu. No heips siullexD.
- Anonyymi
Tiedät sen, että autan sinua siinäkin jos haluat ..
- Anonyymi
Onko vielä sellasta aviomiespalvelua? mistä voi tilata miehen hoitamaan kodin askareita?
- Anonyymi
Kodin askareet hoituu, keneen otan yhteyttä?
- Anonyymi
Tämä ei sitten aloittajalta.
Kodin askareet kyllä hoituu. Joskus korjannut pyykkikoneenkin, hihna oli mennyt poikki.
- Anonyymi
Mistä voi tilata vaimon hoitamaan seksuaalisia-askareita?
- Anonyymi
Voisin vaihtaa, minulla on hyvä hallitunkki ja mutterimopo, jos vastavuoroisesti siivoat ja peset minun auton ;)
- Anonyymi
Valitsen kuitenkin sen renkaanvaihdon, ei oikein nuo siivoushommat nappaa. 😂
Ja nyt lähden vaihtamaan. 👋 - Anonyymi
Ja hallitunkki löytyy täältäkin.
- Anonyymi
Renkaat vaihdettu. 😅
- Anonyymi
Entäs ne kahvit?☕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ne kahvit?☕
Just juon kahvia. 😅
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Juo ihmeessä kaffeeta. Ja keksiä päälle😅
Joulutorttua. 😋😂
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Aa että saispa joulutorttua. 🤣
Kohta juon ja sattuu olemaan niitä, tosin en kyllä syö sitä😄
Anonyymi kirjoitti:
Kohta juon ja sattuu olemaan niitä, tosin en kyllä syö sitä😄
Syö vaan. Ne on ihan hyviä kahvin kanssa. Kastat katohan siä kahvi mukkiin ja syöt. Ai jai et on makiaa. Sit istut sohvalle ja nosta jalat ylös. Ja rentoudut😊
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Syö vaan. Ne on ihan hyviä kahvin kanssa. Kastat katohan siä kahvi mukkiin ja syöt. Ai jai et on makiaa. Sit istut sohvalle ja nosta jalat ylös. Ja rentoudut😊
Kylläpä maistui hyvälle. Voitaikinasta vielä tehtyjä. 😋
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä maistui hyvälle. Voitaikinasta vielä tehtyjä. 😋
Ai sää olit ite tehnyt. No ne maistuu vielä paremmalta kun kaupan tortut. 👌
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Ai sää olit ite tehnyt. No ne maistuu vielä paremmalta kun kaupan tortut. 👌
Juu, eilen illalla paistoin. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Juu, eilen illalla paistoin. 😄
No hienoo. Teit varmaan paljon😊 . Mites kun vaihdoit talvi renkaat jo niin Joko siellä on lunta? Täällä etelässä ei ole vielä satanut.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
No hienoo. Teit varmaan paljon😊 . Mites kun vaihdoit talvi renkaat jo niin Joko siellä on lunta? Täällä etelässä ei ole vielä satanut.
Ei ole vielä lunta, mutta lähipäivinä voi tulla.
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
En syö on vähän liikaa ja pitää muutenkin lähteä 😄
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä lunta, mutta lähipäivinä voi tulla.
Niin joo. Aika kylmä tuuli oli tänään. Kait sielt koht viisiin tulee. No ei se mittään. :D
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Niin joo. Aika kylmä tuuli oli tänään. Kait sielt koht viisiin tulee. No ei se mittään. :D
Pääsee tekemään lumiukkoja.⛄️😂
Anonyymi kirjoitti:
Pääsee tekemään lumiukkoja.⛄️😂
Ihan oikeesti:))vai lumiukot on mielessä heti kun sataa😅😅oot siä
- Anonyymi
Superstar7 kirjoitti:
Ihan oikeesti:))vai lumiukot on mielessä heti kun sataa😅😅oot siä
Niitä on pyöritellä. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on pyöritellä. 😅
Siis hauska pyöritellä.
Anonyymi kirjoitti:
Siis hauska pyöritellä.
No on. Varmaan lumiukko on samaa mieltä. Ilmankos niillä on suu virneessä 😅
Kummallista, miten moni pyrkii heittämän KAKSIMIELISTÄ läppää. Minusta hienon naisen kanssa puhutaan selkeästi. Kun esimerkiksi saunassa ystäväpariskunnan rouva hyväili vittunsa orgasmiin pesemisen varjolla, sanoin suoraan: "Olipa kaunista katsoa, kun pesit vittuasi. (Käytin juuri näitä sanoja.)
Eivät sanat riitä kertomaan kuinka onnellinen hän oli. Pukuhuoneessakin saunan jälkeen kääntyi minuun päin ainakin viidesti ja kuivasi vittuaan huolellisesti ja pitkitellen. Hän selvästi eleellään kiitti ystävällisistä sanoista. Sai olla ihailun keskipisteenä.
Kaksimielisyys olisi tuntunut todella kornilta, ja sanoisinko, törkeältä. 🌹👀- Anonyymi
Tottakai tulisin jos suoraan pyytäisit.
- Anonyymi
Täytyy myöntää, että olisikin mieluisa palvelutyö, kun saisi vaihtaa talvirenkaat.
- Anonyymi
Mitäs muuta voisit samalla tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs muuta voisit samalla tehdä?
Viedä roskat naapurisi oven eteen ja sit haravoida pihan. Pestä pyykit ,veisin matot kaniin ja harjaisin tukkaasi käykö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viedä roskat naapurisi oven eteen ja sit haravoida pihan. Pestä pyykit ,veisin matot kaniin ja harjaisin tukkaasi käykö?
Käyhän se vaan miksi et vie roskia roskapönttöön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän se vaan miksi et vie roskia roskapönttöön?
Täh sinnekö ne viedään? Mä oon luulut aina et ne jätetään jonkun oven eteen.
- Anonyymi
Olisin viivana vaihtamassa, jos joku vain pyytäisi.
- Anonyymi
Ei tarvii jos pistät viestin miehen kännyyn.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141173- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32779