Näin mitä tarkoittaa paneminen

Anonyymi-ap

Tulin varovasti lähemmäksi ja katsoin. Miehen paksu pigmentoitunut kulli painui tyttöni pilluun. Se oli kuin hydraulinen mäntä, joka liukui paikkaan jonne se oli tarkoitettu, vahvasti ja pitkälle, kunnes miehen lantion ja reisien luut painuivat tyttöni levitettyihin reisiin ja näin kuinka reidet ja koko lantio antoi periksi, kun mies voimalla painoi niin että kalu jatkoi vielä äärimmäiseen kantaansa saakka. Ihmetetlin miten luut voi antaa noin paljon periksi ja eikö se sattunut. Tyttöni silmät olivat suljetut ja hänen suunsa oli raollaan päästäen ynähdyksen joka kerta kun mies pääsi mielihalunsa perille.

Kyykistyin ja katsoin läheltä tyttöni häpyä. Häpyhuulet olivat kuin äärimmilleen levitetty pyöreä suu joka tiivisteen tavoin alistui miehen kovan ja suoran kalun liikkeisiin. Ihmettelin että häpy oli nyt tuon muotoinen. Kun olimme ottaneet kuvia yhdynnän aikana, oli se aiemmin ollut kuin salmiakki, viisto rako, jossa kikkelini oli. Nyt se oli venyttynyt ja pyöreä ja ymmärisin miten paksu miehen kalun täytyi olla ja millaiseksi naisen paikka oikeastaan oli suunniteltu.

Kalu alkoi taas liukua, rajusti ja voimalla. Tuli toistuvasti pohjaansa. Ja tyttöni pimppa ja lantio antoi toistuvasti periksi miehen säälimättömän työn alla. Muistelin taas videoitamme. Kuinka minun heppi oli sisällä ja liikkuin siinä vähän. Minulta tuli ja pippeli meni löysäksi ja pieneksi, lupsahti pois raosta. Ymmärsinhän että tämän täytyy tuntua hieman toiselta.

Mietin sitä että tyttöni oli vielä kovin nuori, minua kovasti nuorempi. Luulen että mies sorvaa hänet nyt uusille mitoille.

3

9582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä panen mun veljeä

      • Anonyymi

        Mä olen se pikkusisko 15v. Isovelin kanssa sovittiin että harjoitellaan turvallisesti sitä miltä yhdyntä tuntuu kummastakin. Tutkittiin toistemme sukuelimiä. Klitoris tuli veljelle tutuksi ja sen hierominen tuntui uskomattoman hyvältä. Mä sain koskettaa jäykkää penistä ja palleja siinä alla. Aika outoa että miehellä on tuollaisia herkkiä elimiä jalkovälissä.
        Kokeiltiin sittemmin miltä tuntuu työntää penis vaginaan. Penis kosketti sisällä jänniä kohtia. Tunne on hyvä, mutta klitoriksen hierominen tuottaa mulle varmemman orgasmin. Veli teki keskeytetyn. Ei uskallettu päästää siittiöitä sisään, etten vaan tule raskaaksi. Miehen elimet, orgasmin hetki ja ulos ryöppyävä sperma ovat uskomattomia. Oli hyvä tutkia turvallisesti veljen kanssa kehoja, jotta ei sitten poikakaverin kanssa ole ihan ulalla. Samalla vähän noloa, mutta tehtiin sopimus ja luotamme toisiimme.
        Nyt se kysymys: voiko tällainen olla ihan normaalia kokeilemista. Korostan, että veljen kanssa olemme läheisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen se pikkusisko 15v. Isovelin kanssa sovittiin että harjoitellaan turvallisesti sitä miltä yhdyntä tuntuu kummastakin. Tutkittiin toistemme sukuelimiä. Klitoris tuli veljelle tutuksi ja sen hierominen tuntui uskomattoman hyvältä. Mä sain koskettaa jäykkää penistä ja palleja siinä alla. Aika outoa että miehellä on tuollaisia herkkiä elimiä jalkovälissä.
        Kokeiltiin sittemmin miltä tuntuu työntää penis vaginaan. Penis kosketti sisällä jänniä kohtia. Tunne on hyvä, mutta klitoriksen hierominen tuottaa mulle varmemman orgasmin. Veli teki keskeytetyn. Ei uskallettu päästää siittiöitä sisään, etten vaan tule raskaaksi. Miehen elimet, orgasmin hetki ja ulos ryöppyävä sperma ovat uskomattomia. Oli hyvä tutkia turvallisesti veljen kanssa kehoja, jotta ei sitten poikakaverin kanssa ole ihan ulalla. Samalla vähän noloa, mutta tehtiin sopimus ja luotamme toisiimme.
        Nyt se kysymys: voiko tällainen olla ihan normaalia kokeilemista. Korostan, että veljen kanssa olemme läheisiä.

        Muistakaa lapsoset liukutahna, niin onnet kertaistuvat!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe