Näin mitä tarkoittaa paneminen

Anonyymi-ap

Tulin varovasti lähemmäksi ja katsoin. Miehen paksu pigmentoitunut kulli painui tyttöni pilluun. Se oli kuin hydraulinen mäntä, joka liukui paikkaan jonne se oli tarkoitettu, vahvasti ja pitkälle, kunnes miehen lantion ja reisien luut painuivat tyttöni levitettyihin reisiin ja näin kuinka reidet ja koko lantio antoi periksi, kun mies voimalla painoi niin että kalu jatkoi vielä äärimmäiseen kantaansa saakka. Ihmetetlin miten luut voi antaa noin paljon periksi ja eikö se sattunut. Tyttöni silmät olivat suljetut ja hänen suunsa oli raollaan päästäen ynähdyksen joka kerta kun mies pääsi mielihalunsa perille.

Kyykistyin ja katsoin läheltä tyttöni häpyä. Häpyhuulet olivat kuin äärimmilleen levitetty pyöreä suu joka tiivisteen tavoin alistui miehen kovan ja suoran kalun liikkeisiin. Ihmettelin että häpy oli nyt tuon muotoinen. Kun olimme ottaneet kuvia yhdynnän aikana, oli se aiemmin ollut kuin salmiakki, viisto rako, jossa kikkelini oli. Nyt se oli venyttynyt ja pyöreä ja ymmärisin miten paksu miehen kalun täytyi olla ja millaiseksi naisen paikka oikeastaan oli suunniteltu.

Kalu alkoi taas liukua, rajusti ja voimalla. Tuli toistuvasti pohjaansa. Ja tyttöni pimppa ja lantio antoi toistuvasti periksi miehen säälimättömän työn alla. Muistelin taas videoitamme. Kuinka minun heppi oli sisällä ja liikkuin siinä vähän. Minulta tuli ja pippeli meni löysäksi ja pieneksi, lupsahti pois raosta. Ymmärsinhän että tämän täytyy tuntua hieman toiselta.

Mietin sitä että tyttöni oli vielä kovin nuori, minua kovasti nuorempi. Luulen että mies sorvaa hänet nyt uusille mitoille.

2

11401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä panen mun veljeä

• Anonyymi

Muistakaa lapsoset liukutahna, niin onnet kertaistuvat!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      87
      3472
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1564
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1352
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1216
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      866
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      852
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      33
      802
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      790
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      764
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      737
    Aihe